Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
1. Eivät ne nyt viime vuosien aikana sen haastavimmiksi ole muuttuneet. Uusi versio tietysti aina vaatii enemmän tai vähemmän totuttelua.1.kuvittelenko vai onko nämä NHL pelit vuosi vuodelta haastavampia?
3.Onko joukkueella merkitystä sen suhteen kuinka helposti pelejä voittaa tässä pelissä? Itse pelaan tällä hetkellä Edmontonilla
Miksi puolet ei vaihdu erä taukojen jälkeen?Mulla ainakin jatkuu erä taukojen jälkeen peli silleen et pelaan aina samaan suuntaan, kun aloitan pelin, että tarviiko minun muuttaa jotain asetuksia vai mitä pitää tehdä vai toimiiko se peli niin?
Hienoa toki jos olet satoja tunteja tuhertanut rostereita, mutta voisitko kertoa mitä olet kokoonpanoille tehnyt? Mitä kokoonpanoa olet käyttänyt pohjana, mitä liigoja olet tehnyt/editoinut, millaisilla metodeilla olet pelaajia arvostellut ja millaisen overall-rakenteen olet peliin luonut, oletko vaihdellut pelaajien naamoja sopivampiin ja muita tällaisia olennaisia tietoja? Voisi ehkä auttaa markkinointiakin.
Ihan vinkkinä, että Operation Sportsilla on aktiivinen roster-yhteisö missä näytti juuri valmistuneen ainakin 1989-1990 kokoonpanot. KHL on ainakin kovassa vauhdissa, samoin revamped, jossa kaikki attribuutit on vedetty uusiksi laajalla skaalalla. Ja kaikki ihan for free. Se on sitä aitoa modauskulttuuria.
http://www.operationsports.com/forums/ea-sports-nhl-rosters/
Hahah, joo itelläkin tullut funtsittua noita slidereitä ja mikä oikeasti vaikuttaa mihinkin. Missään ei selitetä, että mihin päähän sitä palkkia pitäis sitten liikuttaa. Todella vaikea löytää sopivat asetukset, jotta maaleja tulisi mukavasti ja matsit olisiviat tasaisia (esim. BeaGM:ssä). Tuntuu myös, että EASHL pelaajan arvojen säätäminen on todella vaikeaa. Ei oikein tiedä mikä parantaa oikeasti mitäkin. Ei ole esimerkiksi ainakaan itselle tullut selväksi, onko hyökkäyspään- ja puolustuspään tietoisuudella mitään merkitystä. Ainakin pakilla käytän puolustustietoisuutta.
Hahah, joo itelläkin tullut funtsittua noita slidereitä ja mikä oikeasti vaikuttaa mihinkin. Missään ei selitetä, että mihin päähän sitä palkkia pitäis sitten liikuttaa. Todella vaikea löytää sopivat asetukset, jotta maaleja tulisi mukavasti ja matsit olisiviat tasaisia (esim. BeaGM:ssä). Tuntuu myös, että EASHL pelaajan arvojen säätäminen on todella vaikeaa. Ei oikein tiedä mikä parantaa oikeasti mitäkin. Ei ole esimerkiksi ainakaan itselle tullut selväksi, onko hyökkäyspään- ja puolustuspään tietoisuudella mitään merkitystä. Ainakin pakilla käytän puolustustietoisuutta.
Hyökkäystietoisuus ei tunnu vaikuttavan mihinkään muuhun kuin overaliin ja siihen että oletko kapteeni ( EASHL:ssä saattaa vaikuttaa siten että jos vastustajalla pienemmät ovr,ne saavat siitä tasoitusta).
Puolustustietoisuus vaikuttaa taas siihen mihin botti ampuu siniviivalta kiekkoa,korkealla arvolla pelaaja blokkaa kudin (tai se botti ampuu päin eikä ohi),näin siis live the lifessä ainakin.
Laukausten blokkaus on myös lähes turha,tosin siinä esiintyy ns. porrastusta,77 kohdalla polvi jäässä blokkaus ja 83 kohdalla se alkaa blokkaaman myös mailalla silloin kuin heittäydyt pitkäksi kiekon eteen,tätä voi kenties hyödyntää myös EASHL:ssä mikäli tuo on jotenkin toistuva tai kaikilla sama ominaisuus samalla arvolla (pelin sisäinen ominaisuus).
Toiset joilla ei ole mitään merkitystä on syöttäminen ja kiekon hallinta (kiekon hallinta vaikuttaa vain siihen että kuinka nopeasti maila siirtyy vasemmalta oikealle kiekon kanssa).Olen kokeillut eroja 77 ja 92 välillä,kyllä se mikä vaikuttaa noihin on itse pelaaja,arvoilla ei oikeastaan ole väliä.
Lämärin voimaan tuntuu edelleen vaikuttavan tuo ukon voimakkuus enemmän kuin itse lämärin voima,tai sitten eron huomaa vasta jos säätää sliderit aika isoile,mulla ne on nyt puolessa välissä.
Tuo laukausten blokkaus vaikuttaa pariinkin asiaan. Eli siis juuri siihen mihin asentoon pelaaja menee blokkaamaan vetoa, ja kuinka nopeasti menee asentoon/nousee siitä. Jos tätä kokeilee arvoilla 65 ja 95 niin luulisi huomaavan eron.
Itse kyllä huomaan syöttämisessä kyllä huomattavan eron kun vertaa 91 (hyökkäävä pakki) ja 95 (pelinranketaja) arvoja. Kaikki on paljon helmpompaa kun on 95 syöttäminen.
Uskaltaako tähän nyt sitten laittaa omia musiikkeja vai lyökö se koko pelin aivan jumiin?
Jotenkin sellainen kuva on jäänyt muita foorumeita lukiessa, että omat musiikit aiheuttaisivat paljon jäätyilyä. Valikkomusiikkeja en ainakaan tule laittamaan koska NHL 13:ssa ne jumittivat sen "omat musiikit"-valikon aivan täysin ja aina välillä valikkomusiikki vaikeni kokonaan, jonka jälkeen peleissä ei soinut enää omat musiikit ja piti koko peli käynnistää uudelleen.
Aika käsittämätöntä että noihin valikkoihin ei ole koskettu lainkaan, vaan ne ovat vielä hitaampia kuin NHL 13:ssa. Valikossa kun koittaa nopeasti hyppiä yläreunasta alas, jumittaa koko ruutu välillä pariksi sekunniksi. Näköjään EA luovutti kokonaan tällä saralla kun siirrytään kohta uudelle konsolille. Pelkkä musiikkien lisääminenkin NHL:ään vie varmaan useamman tunnin.
Mulla on sama tunne että eivät edes korjaa tuota enään.Kerran on peli jäätynyt alkuun oman biisin takia,sen jälkeen en ole käyttänyt niitä.
Kyllä tuo on totta että peli jäätyy omien musiikkien takia,mutta mulla toimi ihmeen kauan hyvin,kun käytin vain joukkueen introna omaa yhtä biisiä.