Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Ai, että tää paska saa mun pään räjähtämään. Ihan käsittämättömän älytöntä toi HUT välillä!

Omat pelaajat ei hae paikkaa, ei liiku, ihan kuin olisi sementtiä jaloissa, niin vaikeahan se on perhana peliä rakentaa. Omat pelaajat ottaa ihan alyttömiä jäähyjä tietokoneen ohjaistamana. Viime pelissäkin kuusi kakkosta mulle, neljä näistä noitten helevetin bottien ansiosta! Koko ajan on joku pakkomielle viedä taklaukset loppuun asti ja ottaa niitä v*tun estämis- ja ryntäämisjäähyjä. Ja sitten kun nuo saatanan botit on koko ajan tuolla paitsiossa. Siis ihanko oikeasti EA!? Nämä perkeleen komiat ei näköjään tunne edes paitsiosääntöä!? Eikä tarvitse edes kikkailla tai kiemurrella. Hustlaat vaan hyökkäysalueelle, niin piip ja paitsion perkelehän se sieltä tulee! Pistää niin hermolle nämä. Tasotussysteemikin anto niin upeasti esimerkkiä taas tänään kun hävisin 4-3. Kolme noista vastustajan maaleista oli ihan käsittämättömiä längiliruja! :D Ei kyllä siinä vaiheessa paljon naurattanut. Vastustajan mokke sitten hyppii ja koppii tolpalta toiselle, niin jes. Itellä taas ei mene välillä mistään sisään, tyhjistäkin laitetaan ohi ja one-timereissä ei osuta edes kiekkoon välillä tai se menee monta metriä ohi.

Muutenkin tämä peli on täynnä bugeja. HUT:ssa luuppaa, kerhossa luuppaa, jopa kerhon harjoittelussa luuppaa. "Undefined YV Undefined" tuskin on enään kellekään uusi juttu. HUT:ssakin tänään laitoin korttikaupassa hakuun vain liigaksi NHL ja Puolustava Pakki, niin tulee jotain helevetin maalivahteja sieltä. Kamoon!

On tää yks perkeleen paskakasa, mutta silti pelaan.

Kiitos ja anteeksi.

Uusin sliderihän herkensi tuota kiekottoman taklaamisjäähyä,nyt ei tarvi kun antaa kiekko pois ja jos joku tulee niskaan,on se 2 min. penlatyy heti...
Kai sulla on ketjujen kemiat yli 90,meinaa alle sen näyttäs olevan niin että muut eivät hae syöttöpaikkaa...Pakit ei toimi edelleenkään kunnolla,tai toimii mutta ne ei osa adjustaa ihmispelaajaa vastaan.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Uusin sliderihän herkensi tuota kiekottoman taklaamisjäähyä,nyt ei tarvi kun antaa kiekko pois ja jos joku tulee niskaan,on se 2 min. penlatyy heti...
Kai sulla on ketjujen kemiat yli 90,meinaa alle sen näyttäs olevan niin että muut eivät hae syöttöpaikkaa...Pakit ei toimi edelleenkään kunnolla,tai toimii mutta ne ei osa adjustaa ihmispelaajaa vastaan.

Joo, niinhän se herkensi, mutta kun kyse on niistä mun boteista jotka niitä jäähyjä ottaa, eli en oikein voi niille mitään. Ja tottakai on kemiat kunnossa, joukkueen kemia on 98. Mutta kyse olikin suurimmaksi osaksi tuosta tasoitussysteemistä. Jos on jonkunlainen voittoputki alla ja olisi näköjään aika vihdoinkin hävitä, niin tuollainen helvetti voi tulla niskaan, kuten ylempänä kirjoitin. Silloin on ihan sama, että onko jengin kemia vaikka 99, niin kaikki on silti yhtä aneemisia. Mutta silloin kun ei ole mitää tasoitusta havaittavissa niin peli on hyvää ja viihdyttävää, omatkin liikkuu perhanan hyvin paikasta toiseen ja kiekko liikkuu sulavasti.

En vaan ymmärrä tuota tasoitussysteemiä, että mikä järki siinä on. Edellinen peli saattoi olla todella tiukkaa, tasaista ja hyvää lätkää ilman mitään tasoituksia. Kiekko liikkuu ja moket torjuu ne mitkä pystyy, parempi voitti, thats it. Mutta sitten saattaakin seuraava peli olla yhtä helvettiä, oman jengin botit jäähyilee, ajaa paitsioon, oma veska imuttaa käsittämättömästi, pelin rakentelu ei suju, koska omat eivät tee kentällä mitään ja yms. kivaa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Joo, niinhän se herkensi, mutta kun kyse on niistä mun boteista jotka niitä jäähyjä ottaa, eli en oikein voi niille mitään. Ja tottakai on kemiat kunnossa, joukkueen kemia on 98. Mutta kyse olikin suurimmaksi osaksi tuosta tasoitussysteemistä. Jos on jonkunlainen voittoputki alla ja olisi näköjään aika vihdoinkin hävitä, niin tuollainen helvetti voi tulla niskaan, kuten ylempänä kirjoitin. Silloin on ihan sama, että onko jengin kemia vaikka 99, niin kaikki on silti yhtä aneemisia. Mutta silloin kun ei ole mitää tasoitusta havaittavissa niin peli on hyvää ja viihdyttävää, omatkin liikkuu perhanan hyvin paikasta toiseen ja kiekko liikkuu sulavasti.

En vaan ymmärrä tuota tasoitussysteemiä, että mikä järki siinä on. Edellinen peli saattoi olla todella tiukkaa, tasaista ja hyvää lätkää ilman mitään tasoituksia. Kiekko liikkuu ja moket torjuu ne mitkä pystyy, parempi voitti, thats it. Mutta sitten saattaakin seuraava peli olla yhtä helvettiä, oman jengin botit jäähyilee, ajaa paitsioon, oma veska imuttaa käsittämättömästi, pelin rakentelu ei suju, koska omat eivät tee kentällä mitään ja yms. kivaa.

Tämä taitaa olla ikuinen arvoitus HUT:issa,itse poistin jo kerran joukkueenkin kun ei hermo kestänyt juurikin tuota samaa.Parempi vaan kerätä trophyt ja unohtaa koko pelimuoto.HUT on kyllä hauskaa juuri niin kauan kunnes kone ottaa ohjat.
HUT:in rankingin kärjelle ei oikein voi antaa respectiä sen puolesta että olisivat hyviä pelaajia,vaan ennemmin että ovat onnistuneet parhaiten peleissä...Mutta on väärin että EA antaa tämmösen vaikutelman kaikile sitä päivittäin pelaaville.
Hyviäkin puolia löytyy.Tappelijoiden nopeutta on nostettu ettei niitä pidettäisi aina vaan vaihtopakassa vaan niillekin tulisi jotain käyttöä.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Onko joku muu pelannut tuolla 1.02 tunerilla Live the lifeä...Se näköjään murskaa bottien maalintekotaidot.Mun päästettyjen maalien arvo on jossakin 1.5 kun tehdyt on 3-4 ja niistäkään en itse ole tehnyt puoliakaan.
Lisäksi olen vottanut nyt 35 ottelua putkeen :confused: enkä mielestäni tee mitään eri tavalla kuin ennen.Toka kausi meni 16 playoff ottelua ja 16 voittoa,en hävinnyt peliäkään jostakin viime kauden 60 ottelun jälkeen...nyt kolmas kausi OHL:ssä ja 2 voittoa heti ilman vastarintaa.Pakko siirtyä kokeilemaan takaisin 1.01.Ukkokin jo 79 ovr. :D
Tästä syystä kait mun joukkue oli jäähy 1 ja mun jäähyt näytti vajaa 200 minuuttia viime kaudella.Lisäksi joka ottelussa tapellaan ja tappelijat on huonoimmat joukkueen pelaajat tappelun arvoltaan.Tappelijat seisovat vaan ja kyttäävät vieressä...Ei hemmetti :D

Eli sanoisin että siirtykää tuosta 1.02 slideristä takaisin 1.01.Taitaa sama homma olla GM:n kanssa (?) Liekö sama säätö sitten HUT:issa ja siellä ei mikään myöskään toimi...Arvailuja mutta onhan tämä "arvausten" pelikin :D


E: heti tuli turpiin 2-1 ja joukkue laukoi 36 kertaa.Ei yhtään tappelua...Joskus EA:lta tulee tuneri joka korjaa joitain juttuja mutta myös samalla säätää väärin jotain muuta,tämä 1.02 on sellainen.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Alkanut ihan tosissaan ärsyttää tuo miten peli päättää, että kuka saa maalin ja koska.

Tulee vain hetkiä jolloin omat pelaajat ei tottele, omat AI ukot tekee tyhmyyksiä, maalivahti hörppää kiekosta ne. Näkee jo 10-15sek ennen maalia et peli meni johonkin moodiin jossa vastustaja tulee tekemään maalin, teet itse mitä vain.

Ennenkin tälläinen olut, mutta tän vuoden versio on eka jossa pistää näin pahasti silmään.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Ennenkin tälläinen olut, mutta tän vuoden versio on eka jossa pistää näin pahasti silmään.

Tiiä sitte puhukko onlinesta vai offlinesta, mutta pätee ainakin onlinessa. EA vissiin luulee piilottaneensa tämän tasoitussysteemin, mutta paljon änäriä pelaava tuon huomaa kyllä niin helposti, koska siinä on usein täysin sama kaava. Yleensä se alkaa heti pelin alussa, kun huomaa, että omat botit alkaa ottaan niitä kakkosia ja suurinpiirtein joka kolmas hyökkäys on paitsio. Ja tietysti se pelaajien tahmaus, kuten olen nuo samat monesti maininnutkin. Yksi tosin mitä en ole maininnut on se, että melkeinpä aina jos erän lopussa tai pelin lopussa koittaa tehdä johto tai tasoitusmaalia lämärillä, niin maila menee poikki. :D Ihan joka kerta. Joskus tosin rannarikin riittää. Kerhossa oltiin menossa jatkoille ja oli muutama sekka peliä jäljellä ja mulla oli omalla alueella päätylaidan luona kiekko ja ajattelin, että rannaan sen vaan keskialueelle, noh, heitin rannarin, niin naps, maila poikki ja kiekko lähti lirumaan kohti bottimoken luistimia, joka siis nojaili tolppaa vasten. Meinasi vielä liruttaa veska sen puikoista sisään kun kiekko meni luistimien väliin, mutta ei onneksi. Siinä yritti taas EA ratkoa. Rento rannari ja maila poikki, niinpä niin. :rolleyes:

Onkos täällä muuten minkäännäköistä Xbox poikien NHL 14 HUT-keskustelua olemassa? Itte en ainakaan löytänyt. :p
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

No niin, tuli nyt sitten kuitenkin kaikesta vastahakoisuudesta huolimatta hommattua tämän vuoden päivitys. Oman henkilökohtaisen arvion jätän suosiolla väliin, muttta todetaan nyt se asia, ettei liigaan olla tänäkään vuonna panostettu logoa enempää, josta päästäänkin itse asiaan:

Olen huomannut, että suurin osa peliä pelaavista skippaa liigan pelaamisen kahdesta syystä:

1. Liian suuri kaukalo

Tämä on ollut valitettava riesa jo siitä lähtien kun tälle konsolisukupolvelle alettiin pelejä tekemään, eikä tälle voi juuri mitään tehdä. Tosin se helpotti ainakin omaa pelaamistani, kun vaihdoin viime vuoden version jälkeen "True Broadcast" - kuvakulmaan. Tälle ei kuitenkaan mitään voida tehdä.

2. Pelaajien kokonaisuudet

EA:lla on muutama herra (mm. Pentti Lindegren) hoitamassa tätä osastoa, ja täytyy sanoa että vaikka herrat ovatkin tietoisia suomijääkiekosta enemmän kuin kukaan muu EA:n leivällä elävä, eivät hekään ole tehneet kovinkaan merkittävää työtä. Tähän onneksi voimme vaikuttaa.

Ideana olisi, että yhdessä tämän yhteisön jäsenten kanssa luomme ns. "Revamped Attribute Rosters" - paketin, jossa oikeasti asiasta tietävät, eli me, yhteisön jäsenet, muokkaamme pelaajien kokonaisuudet ja taitotasot esikuviaan vastaaviksi, jotta oikeasti pelaajaerot olisivat havaittavissa pelissä. Olen itse lähdössä mukaan toteuttamaan tätä, ja alustavasti tarkoituksena olisi luoda pelaajien skaala väliltä 60-85, joka tarkoittaa siis sitä, että n. 65 kokonaisuudeltaan oleva pelaaja on Liigan peruspelaaja, joka tahkoo kaudesta toiseen liigaa ihan "OK"-saavutuksilla, kun taas kokonaisuudeltaan 85 oleva pelaaja kuuluu liigan eliittipelaajiin (esimerkkinä nyt vaikkapa Hagman).

Uskon, että tämän tapainen kokonaisuuksien uudelleenluonti toisi uutta valoa myös Liigaa tahkoville pelaajille. Tämä ei kuitenkaan ole mikään yhden miehen homma. Siksi pyydänkin mukaan mahdollisimman suurta porukkaa, joka oikeasti tuntee oman tai toisen joukkueen pelaajat kuin taskunsa, osaavat olla puolueettomia kokonaisuuksia rakentaessa, ja jaksavat tutkia hieman pelaajien menestystä edellisiltä kausilta aina tähän kauteen asti.

Mulle voi laittaa YV:tä, jos on kiinnostusta lähteä mukaan tähän projektiin.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tiiä sitte puhukko onlinesta vai offlinesta, mutta pätee ainakin onlinessa. EA vissiin luulee piilottaneensa tämän tasoitussysteemin, mutta paljon änäriä pelaava tuon huomaa kyllä niin helposti, koska siinä on usein täysin sama kaava. Yleensä se alkaa heti pelin alussa, kun huomaa, että omat botit alkaa ottaan niitä kakkosia ja suurinpiirtein joka kolmas hyökkäys on paitsio. Ja tietysti se pelaajien tahmaus, kuten olen nuo samat monesti maininnutkin. Yksi tosin mitä en ole maininnut on se, että melkeinpä aina jos erän lopussa tai pelin lopussa koittaa tehdä johto tai tasoitusmaalia lämärillä, niin maila menee poikki. :D Ihan joka kerta. Joskus tosin rannarikin riittää. Kerhossa oltiin menossa jatkoille ja oli muutama sekka peliä jäljellä ja mulla oli omalla alueella päätylaidan luona kiekko ja ajattelin, että rannaan sen vaan keskialueelle, noh, heitin rannarin, niin naps, maila poikki ja kiekko lähti lirumaan kohti bottimoken luistimia, joka siis nojaili tolppaa vasten. Meinasi vielä liruttaa veska sen puikoista sisään kun kiekko meni luistimien väliin, mutta ei onneksi. Siinä yritti taas EA ratkoa. Rento rannari ja maila poikki, niinpä niin. :rolleyes:

Oootteko kokeillut muutella taktiikkaa kesken pelin? entäpä lyödä kiekkoa päätyyn puoli erää? Itse onnistuin ohittamaan ns. varman häviön kun rupesin lyömään kiekkoa päätyyn..en tiedä oppivatko botit pelityylin vai mistä se johtuu mutta ne alkoivat ihan kuin odottamaan että lyön kiekon päätyyn,menivät paitsioonkin sen takia kun kuvitteivat kiekon menevän pätyyn.

Miten tätä voisi soveltaa puolustukseen? Jos botti kerran oppii oman pelityylin (sen hetkisen pelityylin) niin kait ne puolustaa jotenkin eri tavalla jos sä sijoitut toisella tavalla kaukalossa?
Monesti myös menen siihen ansaan että koitan hyökkääjällä söhiä oman maalin edessä,ei,pois sieltä ja äkkiä,ota pakki ja söhi sillä,meinaan ku se pakki lähtee polkemaan hyökkääjäksi jos menet sen paikalle.Olen huomannut että sijoittuminen ja kiekon päätyyn heitto on avaimet hyvään peliin.Ja toinen on se että pelaa puolet pelin alusta pelkkä lättylätkää,ei heti all-in,koska jos vihu pääsee niskan pälle,niin et voi päihittää häntä enään muuten kuin että vastustaja saa jonkin downswingin päälle.Tää on tätä mun kokemusta HUT:ista.
Pelaa kuin katsoisit oikeaa lätkämatsia,mieti mitä siellä voisi tapahtua,mihin se pelaaaja oikeesti syöttäisi..sillä pärjää jo pitkälle,mutta tämä EA:n joku tasoitusjuttu tai mikä lie,on kyllä täyttä totta valitettavasti.Välillä et vain voi tehdä mitään tilanteen muuttamiseksi.

Niin ja yksi juttu kannattaa muistaa.Ampukaa viivalta alakulmiin.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Kiva bugi oli tänään kun pelasin Online-matsia, ensin peli jäätyy minuutiksi siihen kohtaan jossa on aloituskentälliset, moket ja ne "seurattavat pelaajat". Musat vaan soi mutta kuva ei liikkunut mihinkään. Mutta sitten kun matsi pääsee vihdoin alkamaan niin kas kummaa, yleisön äänet ovat kadonneet täysin. Tuntui kun olisi pelattu tyhjässä hallissa. Selostus, hallimusat ja pelaajien huutelut kentällä kuuluivat mutta ei lainkaan yleisöä. Tarkistin vielä asetuksista että kaikki volumet olivat päällä ja kyllä ne oli. Eihän tuo tietysti mikään maailmanloppu ole mutta olipahan ensimmäinen kerta kun tuollainen bugi tuli vastaan.

Niin ja tuon EA:n tasoituksen takia olen siirtynyt HUT:ista vähän enemmän pelailemaan tavallisia Online-matseja. Helvetisti parempi pelata kun vastustaja ei saa mitään apuja huonommalla joukkueellaan. Hävityn pelin jälkeen voi aika usein myöntää että vastustaja oli parempi tai että itse pelasi huonon pelin. HUT:issa se ei mene aivan sillä tavalla. Oli nimittäin aivan myrkkyä pelata jotain level 1 pelaajaa vastaan joka saa pelissä 10 laukausta ja 4 maalia. Se alkoi korpeamaan niin pahasti että nyt on HUT-matsit pienellä tauolla, kerään tällä hetkellä vain puckseja.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

On tämä live the life kyllä välillä suorastaan laittoman helppo peli...Että voi ärsyttää nuo bap ukon supervoimat.No,toivon että NHL:ään kun pääsee,asia muuttuu.Pitää iskeä tuo arvojen vaikutus varmaaan nolliin niin on tekoälyllä samantasoiset pelaajat kun oma ukkoni on :mad: Silti pelimuodon idea on hyvä mutta miksei EA tee mitään superhper vaikeata vaikeustasoa.Nyt näyttää olevan vain superhelppo ja helppo.Tarvittas joku 5x kovempi supertähtitaso :D Ei vaan...Tarvis ola tekoäly joka ei anna tilaa kentällä.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tää EA:N toiminta on kyllä järkyttävää Liigan kokoonpanopäivityksissä! Missä viipyy Kärpiltä Maxwell (jota ei muuten löydy koko pelistä, mutta joku Tom Maxwell kyllä löytyy) ja eipä ole Aaltostakaan näkynyt. Sitte se Plihal nyt hyvä jumala sentään pois sieltä ja äkkiä. Toki voisin itse vaihtaa Plihalin pois. Ja sitten päästään tuohon Live The Lifeen. Oman joukkueen botit ei osaa syöttää yhtään mihinkään! Pyydät syöttöä liikut pari senttiä parempaan paikkaan niin botti pistää jonkun sokkosyötön taakse ja siitä vastustaja läpi. Mikähän siinä muuten on että ite en saa tehtyä maalia mistää paikasta, mutta botit kyllä tekee sitte!? Niin muuten kertokaa miksi en voi simuloida otteluissa seuraavaan vaihtoon ja pelejä ennen ja jälkeen olevia haastatteluja ei ole tullut myöskään. :confused: Aloitin siis omalla itselläni chl:stä 17 tai 18 vuotiaana.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Olisko kellään antaa mitään hyviä asetuksia joilla tulis mahdollisimman realistisia matseja? Tarkoitus olis pelata ihan vaan kavereita vastaan eikä noista vakio asetuksista ole mihinkään ja itekki yrittäny säätää mut en ole onnistunu saamaan aikaan mitään :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Probleemaa strategioissa. HUT:ssa ei meinaa joukkuetaktiikat pysyä päällä. Eivät meinaa jäädä päälle vaan joka helekkarin kerta ne saa säätää uusiks. Tietoa miten tallentaa ne?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

miksi en voi simuloida otteluissa seuraavaan vaihtoon ja pelejä ennen ja jälkeen olevia haastatteluja ei ole tullut myöskään. :confused: Aloitin siis omalla itselläni chl:stä 17 tai 18 vuotiaana.

Haastattelua ei tule jos simuloi pelin loppuun asti...Muuta en kyllä keksi kuin että sulla on pelissä joku bugin tynkä joka aiheuttaa nuo molemmat ongelmat.Olettaisin että sulla kuitenkin on kaikki pelin päivitykset tehtynä ja uudet asetussarjan versiot...
Bugi on helpoin varmistaa sillä että alotat uuden LTL kokeilumiuelessä,pelaat joku 3-4 matsia ja jos ei tule niin sit on kyllä piru merrassa :rolleyes:.Joskus jää pelissä jotain jumiin,mulla jäi kerran "muokkaa ketjuja" niin jumiin etten päässyt sinne koko kaudella GM:ssä,se osio oli mustalla eikä sinne siis päässyt. :D
Mulla noita haastatteluja tulee nyt ihan joka pelin välissä,ilmeisesti ne lisääntyy kun nuo palkit nousee ja nehän on kaikki jo 100 mulla,kolmatta kauta OHL:ssä mennään.



Ilmeisesti muuten noilla 100 tykkäysjutuilla oman ukon ovr. nousee peliin 5:llä.Mun ukko on 81 kun kattelee statseja,mutta kun menen peliin,siinä valikossa se on jopa 86.On vähän tylsähköä pelata juniorisarjaa kun muut pelaajat on sen 15 jäljessä :D No mutta enään puolikautta ja playoffsit ja varaustilaisuus.
Kummaa on sekin että 3:lla ekalla kaudella ukko ei voi loukkaantua tai missata peliäkään.Varaustilaisuuden jälkeen aukeaa sitten tämäkin homma...Ja varmasti pelin tasokin nousee,tämä juniorisarja on kait tehty tahallaan hieman helpoksi.Näin oli NHL13 be a pro:ssa ainakin.

Kuuleman mukaan myös pelaajan ikä vaikutti,eli kun tuli 35+ ikää niin ukko ei olekkaan enään niin ketterä kun nuo arvot näyttää ja jotain sen suuntasta,en ole vielä niin pitkälle päässyt.NHL12 on viimeisin jossa olen kerennyt 30+ saamaan ikää ukolle erinäisten bugien tms. takia.Mutta nyt kun pelimuoto vaihtui,mennään kyllä koko ura kerralla vaikka tulisikin jotain kämmejä väliin :)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Onko jollakulla tunnukset jonnekin jatkoaikaan tai muualle?? Nyt olis haku päällä,levittäkääs sanaa.
Biisi jossa ensin yleisö repeää,sitten maalilaulu tai sumutorvi...Miksei tätä ole aiemmin keksitty että saadaan yleisöön vauhtia kun omat tekee maalin,saadaan tuo EA:n yleisö pois alta...Omalla biisillä tämäkin hoituu! :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mulla olis Sm-liigaan jonkimoone mutta aika amatöörimäinen maalibiisipaketti valmiina ja se on todellaki aika huono (luultavasti). Tein sen kerran ku oli turhaa aikaa. Sanokaa joku hyvä paikka mihin voisin laittaa sen jakoon jos joku sen haluaa :)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Ota Crazy-boy:hin yhteyttä? Meneillään uuden musiikkipaketin teko Lügaan.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Meneillään uuden musiikkipaketin teko Lügaan.
Kuinkahan monesta joukkueesta musapakettia ollaan tekemässä? Itse vastaan Pelicansin ja crazy-boy ilmeisesti TPS:n paketista, mutta muiden joukkueiden osalta vaikuttaisi hiljaiselta.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Onko jollakulla tunnukset jonnekin jatkoaikaan tai muualle?? Nyt olis haku päällä,levittäkääs sanaa.
Biisi jossa ensin yleisö repeää,sitten maalilaulu tai sumutorvi...Miksei tätä ole aiemmin keksitty että saadaan yleisöön vauhtia kun omat tekee maalin,saadaan tuo EA:n yleisö pois alta...Omalla biisillä tämäkin hoituu! :rolleyes:
Onhan tuo muuallakin keksitty, ja NHL-maalibiisien kohdalla kokeiltu, mutta huonolla menestyksellä. Yleisön repeämisen lisääminen ei onnistu sen takia, että Goal Horn -paikalla oleva musiikkitiedosto alkaa soimaa pienen hetken itse pelissä valmiina olevan yleisön huutoäänen jälkeen, jolloin yleisö siis huutaisi kahdesti peräkkäin. Idea toimisi vain, jos tiedoston soittamisen alun saisi ajoittumaan täsmälleen samaan aikaan itse pelin äänien kanssa. Pelin yleisöäänten nollaaminenkaan ei ole vaihtoehto, sillä silloinhan ei pelin ollessa käynnissä kuuluisi yleisöstä yhtään mitään. Maalin synnyttyä alkuhetkien jälkeisen taustahurrauksen lisääminen kyllä toimii kohtuullisesti, tietysti sen äänenlaadusta riippuen, ja on mukana jo monessa jaossa olevassa goal horn + goal song -tiedostossa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Onhan tuo muuallakin keksitty, ja NHL-maalibiisien kohdalla kokeiltu, mutta huonolla menestyksellä. Yleisön repeämisen lisääminen ei onnistu sen takia, että Goal Horn -paikalla oleva musiikkitiedosto alkaa soimaa pienen hetken itse pelissä valmiina olevan yleisön huutoäänen jälkeen, jolloin yleisö siis huutaisi kahdesti peräkkäin. Idea toimisi vain, jos tiedoston soittamisen alun saisi ajoittumaan täsmälleen samaan aikaan itse pelin äänien kanssa. Pelin yleisöäänten nollaaminenkaan ei ole vaihtoehto, sillä silloinhan ei pelin ollessa käynnissä kuuluisi yleisöstä yhtään mitään. Maalin synnyttyä alkuhetkien jälkeisen taustahurrauksen lisääminen kyllä toimii kohtuullisesti, tietysti sen äänenlaadusta riippuen, ja on mukana jo monessa jaossa olevassa goal horn + goal song -tiedostossa.

Tuli myös tuo viive mieleen kun latasin oman goal hornin peliin,eli taida onnistua :(.
Noi äänet vissiin bugaa jotenkin kun tuo maalitorvi lähtee soimaan monta kertaa peräkkäin ja 3-4 sekuntia myöhemmin maalista vaikka kuika editoin biisin alusta tyhjät pois.Alkuperäinen sumutorvi kun lähtee soimaan heti ja sen perään tulee maalibiisi,vaikka tuo biisihän taisi olla asetuksissa erikseen.On silti ihan komia sumutorvi kun nostin sen äänen tasoa ja lisäsin bassoa.
Samaten aikanikuluksi lyhensin ja otin yhden kertosäkeen pois ässien sisääntulobiisistä.Siitä tuli niin hyvä että piti kokeilla ihan ässien pelillä sitäkin :D
 
Ylös Bottom