Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Noista ollu jo giroux, nash, kessel, marleau. Ei oikeen mikään noista oo toiminu, ykkösessä nyt bergeron ja datsjuk, kolmas pitäs löytää.

Venytä budjettia ja osta hall tai duchene
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hyvä mieli tuli taas joka viikonloppuisesta amatööricup traditiosta jossa yksi peli mm. 11-0 minulle
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voiko noita mov kortteja vetää vielä pakoista? Tuli tänään vastaan mov tavares. Eka omistaja, pelaamaton 85k. 20k halvempi kuin peruskortti . No piti ostaa kaveri testiin. Hyvä on ollut, on käsiä ja kuti huikea. Nopeus vain arvelutti, mutta tuntuu kyllä ketterämmältä kuin statsit näyttää. Ei muuta kun erikoiskorttia odottelemaan, niin eiköhän arvo nouse. Eriasia raaskiiko tuosta luopua

EIhän noita pitäisi enää saada mutta itsekin tuossa yks päivä huomasin kun oli useampikin movember Tavares myynnissä mitkä oli nostettu joulukuun lopussa tai tammikuun alussa. Muut movemberit mitä katsoin niin oli kyllä saatu pakoista marraskuussa. Itsekin sitä katselin silloin mutta päädyin lopulta movember Letangiin kun löysin käyttämättömänä :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oisko kellään suositella ykköseen maalintekijää hinta max 55k, parise ja benn kokeiltu jo. PS4 puolella siis.

No jos Bergeron/Datsyuk akselin pelaajan haluat niin Sharp on samaa kaliiberia on tosin TWF mutta kuti n. 90 luokkaa eli menee sniperistä. Poke myös lähemmäs 90 eli samaa luokkaa kuin Datsilla ja Bergillä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Noista ollu jo giroux, nash, kessel, marleau. Ei oikeen mikään noista oo toiminu, ykkösessä nyt bergeron ja datsjuk, kolmas pitäs löytää.

Itse ainakin sinuna vielä kuitenkin kokeilisin Marleauta jos et ole vielä näiden kyseisten herrojen kanssa sitä kokeillut. On nimittäin itsellä ainaki ollut todella hyvä huonompienkin pelureiden kanssa
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Noista ollu jo giroux, nash, kessel, marleau. Ei oikeen mikään noista oo toiminu, ykkösessä nyt bergeron ja datsjuk, kolmas pitäs löytää.

Ms Semin kans yks hyvä ja halpa. Aika paljon vain kessel tyyppinen pelaaja, joka ei vissiin jostain syystä sulla toiminut.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tämä kuva nyt kertoo taas kaiken oleellisen kun EA vaan päätti kumpi voittaa. Ainuttakaan jäähyä en ottanut itse vaan kone otti kaiken 20min. Pelinautinnon myös tarjoili Poket ei osu tänään (EA TM).

Noh viiden matsin häviöputkessa taas hyvä mennä, kummallisesti ne taidot katosi taas kuin tyhjään heti kun divarissa nousi taas kakkoseen :D Vois pistää varmaan taas Modanon popparille, ei sen kanssa tunnu irtoavan voiton voittoa.

Näytä liitetiedosto 13846
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tämä kuva nyt kertoo taas kaiken oleellisen kun EA vaan päätti kumpi voittaa. Ainuttakaan jäähyä en ottanut itse vaan kone otti kaiken 20min. Pelinautinnon myös tarjoili Poket ei osu tänään (EA TM).

Noh viiden matsin häviöputkessa taas hyvä mennä, kummallisesti ne taidot katosi taas kuin tyhjään heti kun divarissa nousi taas kakkoseen :D Vois pistää varmaan taas Modanon popparille, ei sen kanssa tunnu irtoavan voiton voittoa.

Näytä liitetiedosto 13846
Elämä on...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Miksei mun mov.miller päivity parempaan (92) versioon?

Milloin siitä on 92 versio tullut? viikon joukkueessa oleva on ainankin 91:nen.

Oi että kerrankin sai änäri hyvälle tuulelle kun meni pelaamaan kun seurantalistalta löytyi mov Malkin odottomassa siirtoa kokoelmaan :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Miksi minulla lukee yhteys EA:n palvelimiin katkennut 10 pelistä 8 kertaa? Fifassa ja muissa peleissä ei ole tätä ongelmaa. 2 divaria tultu taas alas tän tähden. Voiko se netissäkään olla, jos muut pelit toimii? Eikä se itse yhteys katkea ollenkaan, vain palvelimiin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Miksi minulla lukee yhteys EA:n palvelimiin katkennut 10 pelistä 8 kertaa? Fifassa ja muissa peleissä ei ole tätä ongelmaa. 2 divaria tultu taas alas tän tähden. Voiko se netissäkään olla, jos muut pelit toimii? Eikä se itse yhteys katkea ollenkaan, vain palvelimiin.

Ei tod näk omasta netistä johdu koska lukee Yhteys ea palvelimeen on katkennut.
Sillon ku katkee oma netti tulee yhteys psn verkkoon katkennu jne jne.


Ja on milleristä huthq mukaan tullu 92 ovrl hut live..??




E: Ps3 puolella ostasin max domin potgin :) Tolchinsky kelpais kans
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ja on milleristä huthq mukaan tullu 92 ovrl hut live..??

Mutta ei näytä että olisi tullut 91 hut liveä, itse ainankin uskon ennemmin omia silmiäni kun tuo Miller on viikonjoukkuessa overall 91 ja myynnissä oleva on 91 ja movemberit on 91. Tosin hut live ja movember korttien statsit on erinlaiset. Eli EA taitaa jälleen kerran vaan sekoilla jotakin :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mutta ei näytä että olisi tullut 91 hut liveä, itse ainankin uskon ennemmin omia silmiäni kun tuo Miller on viikonjoukkuessa overall 91 ja myynnissä oleva on 91 ja movemberit on 91. Tosin hut live ja movember korttien statsit on erinlaiset. Eli EA taitaa jälleen kerran vaan sekoilla jotakin :D

Aamulla ainaki oli pari totw milleriä, 92 myynnissä. Ja mitä googlailin nii muillaki ollu sama ongelma että mov.miller ei päivity. Ja asia on tiedossa ja yritetään korjata..

Totw miller 92 makso aamulla 90k
edit. Ps4
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Välttäkää käyttäjää Akin71 joukkueella DaMan99 PS4:sen puolella. Meni muutamalla maalilla toisen erän loppupuolella johtoon, jonka jälkeen alkoi ennennäkemätön lagi. Valehtelematta jokaisen pelikellon sekunnin kulumiseen meni viisi sekuntia. Toisen erän loppuun pelaamiseen ja kolmanteen erään olisi varmaan mennyt puoli tuntia. Mulla on ainakin parempaakin tekemistä, joten lähdin pelistä. Viimeisimmistä peleistä näkee kaverilla olevan sama trendi useasti; vähintään kolme viidestä pelistä on hänelle keskeytysvoittoja. Korkealla vielä leaderboardseilla: 196.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikä tuo action tracker tms. on? Eli YouTubesta kun katselin videoita niin kaverit pelin jälkeen sai jonku maali koosteen näkymään?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikä tuo action tracker tms. on? Eli YouTubesta kun katselin videoita niin kaverit pelin jälkeen sai jonku maali koosteen näkymään?

Siinähän se valikoiden vieressä on pelin jälkeen/erätauoilla/pysäytyksen aikana. Samassa kohti missä tilastotkin on. Näkeehän sieltä Osan laukauksia/taklauksia ja jäähyjä myöskin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siinähän se valikoiden vieressä on pelin jälkeen/erätauoilla/pysäytyksen aikana. Samassa kohti missä tilastotkin on. Näkeehän sieltä Osan laukauksia/taklauksia ja jäähyjä myöskin.

Itselläni lukee aina siinä että ei uusintaa. Pitääkö se jostain laittaa päälle?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itselläni lukee aina siinä että ei uusintaa. Pitääkö se jostain laittaa päälle?

Ei niitä tarvitse mistään laittaa päälle erikseen. Näyttääkö se sitten jokaisen tapahtuman kohdalla ei uusintaa? Koska kaikista tapahtumistahan se ei uusiintaa kumminkaan tarjoa.

Kyllä ollu muutamia aivan järkyttäviä pelejä tänään, yllättäen vieläpä just semmoisia vastaan joiden pelitaidot ovat olleet suht olemattomat. Yhtä tuommoista vastaan sitten sattui peli jossa toveri liivaa toisen erän alussa pois kun peli oli 6-0.

Illan piristys sattui kumminkin kun joku randomi laittoi viestin "I just masturbate while looking at ur hut team" :D
 
Ylös Bottom