Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oletko varma, ettei ollut kultaisia soppareita tai kiiltäviä boosti kortteja? Käsittääkseni nämäkin on "harvinaisia" EA:n mielestä.Bugaa jotenkin ainakin ps3:lla tuo just nyt... Ostin 8750 pakan ja tuli 0 harvinaista korttia vaikka pitäisi tulla 3.
Onko tässä nhl 15 hutissa (ps4) mitään merkitystä tuolla tiimin logolla, eikö vanhemmissa änäreis ollut tai ainakin näin olen jostakin kuullut
Terve, Kiitos kuvasta. Olen lisännyt sinulle nyt tuon puuttuvan pakkauksen, ja sinun pitäisi löytää ensi kerallan, kun kirjaudut HUT:n. Suosittelen ottamaan ensi kerralla hieman aikaisemmin yhteyttä, jos jäät ilman pakkausta. Hyviä peli hetkiä! Jos muita ongelmia ilmenee, niin ota ihmeessä uudelleen yhteyttä asiakastukisivullamme: http://help.ea.com/fi. +Tänään siirsin vaihtopakkaa kurrin ja potg savardin nii molemmat hävis en löydä mistää näitä. vaihtopakas 2 juttuu myynnis mut näyttää 4/30..??? Laitoin viestiä asiasta ea:lle mutta ei ole vastausta tullut vielä.. |
Ei minun mielestä ole mitään merkitystä ainakan siis ps3. Edelleen tuohon momentumiin vaikuttaa täysin se taitokerroin mikä lopussa näkyy. Itsellä ainakin naurettavan helpot voitot on aina kun taitokerroin on päälle 1. 1.08 taitokerroin pelit on jo suhteellisen helppoja. Mutta aina kun taitokerroin on 0,88-0,96 silloin on monia pelejä joita käytännössä ei vaan voi voittaa. Omat CPU:t on niin apinoita ja ne pyörii ihan missä sattuu. 36 minuuttia penaltia parhaillaan CPU ottanu ensimmäisen erän aikana. Siinä oli jo hiuka naurussa pidättelemistä...
Sitten olen pistänyt merkille, että vaikka yhteys toimii hyvin ja pelaajat on ketteriä, niin mikä ihme siinä on kun saa kiekon niin se ukon liikkeelle lähtö kestää 5 sekuntia. Sitten kun pääsee siitä ihme liimajäästä irti niin on taas ketterä? Kukaan muu huomannu. Eli yhteys on hyvä mutta kiekon saannin jälkeen ukko ei paikalta meinaa lähtee millää liikkumaan.
En kyllä allekirjoita tuota väitettä, ihan samalla tavalla korkealla palkalla ja korkealla taitotasolla nuo botit osaa olla täysiä idiootteja vaikka taitokerroin olisi 1.08. Tuo taitokerroinhan tulee ihan suoraan joukkueen tähdistä. Mutta kyllä noissa peleissäkin kun se tasoero on 1,08 on aivan järkyttäviä eroja joskus pelaajat oikeasti tuntuu supertähdiltä mutta melkeinpä enemmän tulee niitä pelejä joissa saa tuskailla kun jopa ahl pelaajat tuntuis paremmmilta.
Ihan mielenkiinnosta paperille keräillyt noita tuloksia ja taitokertoimia. Ja kyllä mun viimmeaikaisista tappiosta lähes 100% on tullut juurikin alle 1 taitokertoimella olevia vastaan. Siihen saa helpsoti varmuuden kun merkkaa vaikka 10 tai 20 seuraavaa matsia ylös.
Omalla kohdallani se menee aika lailla juuri tuon mukaan.Tänään yhdessä matsissa turpaan tuli 4-1 ja vedot mulle 20-9, hyökkäysaleaikaa taisi olla kymmenisen minuuttia. Tässä pelissäkin taitokerroin oli 0,96. Silloin kun se on tasan 1,00 niin yleensä on ollut yhden maalin voitto tai tappio ja vedotkin suunnilleen samoissa. Eli kyllä mä sen näin olen ideoinu pienessä päässäni. Ihan mielenkiinnosta paperille keräillyt noita tuloksia ja taitokertoimia. Ja kyllä mun viimmeaikaisista tappiosta lähes 100% on tullut juurikin alle 1 taitokertoimella olevia vastaan. Siihen saa helpsoti varmuuden kun merkkaa vaikka 10 tai 20 seuraavaa matsia ylös.
Voi olla tyhmä kysymys, mutta kysyn silti.
Jos nyt vaihan PS3 -> PS4, niin saanko mitään hyvityksiä vanhasta joukkueesta?
Omalla kohdallani se menee aika lailla juuri tuon mukaan.Tänään yhdessä matsissa turpaan tuli 4-1 ja vedot mulle 20-9, hyökkäysaleaikaa taisi olla kymmenisen minuuttia. Tässä pelissäkin taitokerroin oli 0,96. Silloin kun se on tasan 1,00 niin yleensä on ollut yhden maalin voitto tai tappio ja vedotkin suunnilleen samoissa. Eli kyllä mä sen näin olen ideoinu pienessä päässäni. Ihan mielenkiinnosta paperille keräillyt noita tuloksia ja taitokertoimia. Ja kyllä mun viimmeaikaisista tappiosta lähes 100% on tullut juurikin alle 1 taitokertoimella olevia vastaan. Siihen saa helpsoti varmuuden kun merkkaa vaikka 10 tai 20 seuraavaa matsia ylös.