Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Bugaa jotenkin ainakin ps3:lla tuo just nyt... Ostin 8750 pakan ja tuli 0 harvinaista korttia vaikka pitäisi tulla 3.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Bugaa jotenkin ainakin ps3:lla tuo just nyt... Ostin 8750 pakan ja tuli 0 harvinaista korttia vaikka pitäisi tulla 3.
Oletko varma, ettei ollut kultaisia soppareita tai kiiltäviä boosti kortteja? Käsittääkseni nämäkin on "harvinaisia" EA:n mielestä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko tässä nhl 15 hutissa (ps4) mitään merkitystä tuolla tiimin logolla, eikö vanhemmissa änäreis ollut tai ainakin näin olen jostakin kuullut
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko tässä nhl 15 hutissa (ps4) mitään merkitystä tuolla tiimin logolla, eikö vanhemmissa änäreis ollut tai ainakin näin olen jostakin kuullut

Ei minun mielestä ole mitään merkitystä ainakan siis ps3. Edelleen tuohon momentumiin vaikuttaa täysin se taitokerroin mikä lopussa näkyy. Itsellä ainakin naurettavan helpot voitot on aina kun taitokerroin on päälle 1. 1.08 taitokerroin pelit on jo suhteellisen helppoja. Mutta aina kun taitokerroin on 0,88-0,96 silloin on monia pelejä joita käytännössä ei vaan voi voittaa. Omat CPU:t on niin apinoita ja ne pyörii ihan missä sattuu. 36 minuuttia penaltia parhaillaan CPU ottanu ensimmäisen erän aikana. Siinä oli jo hiuka naurussa pidättelemistä...

Sitten olen pistänyt merkille, että vaikka yhteys toimii hyvin ja pelaajat on ketteriä, niin mikä ihme siinä on kun saa kiekon niin se ukon liikkeelle lähtö kestää 5 sekuntia. Sitten kun pääsee siitä ihme liimajäästä irti niin on taas ketterä? Kukaan muu huomannu. Eli yhteys on hyvä mutta kiekon saannin jälkeen ukko ei paikalta meinaa lähtee millää liikkumaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hehehe EA At The Finest :D

Henri laitto viestiä tänään takas :D ku multa hävis 17.5k pakka :D

Terve,

Kiitos kuvasta. Olen lisännyt sinulle nyt tuon puuttuvan pakkauksen, ja sinun pitäisi löytää ensi kerallan, kun kirjaudut HUT:n. Suosittelen ottamaan ensi kerralla hieman aikaisemmin yhteyttä, jos jäät ilman pakkausta.

Hyviä peli hetkiä!

Jos muita ongelmia ilmenee, niin ota ihmeessä uudelleen yhteyttä asiakastukisivullamme: http://help.ea.com/fi.

+Tänään siirsin vaihtopakkaa kurrin ja potg savardin nii molemmat hävis en löydä mistää näitä. vaihtopakas 2 juttuu myynnis mut näyttää 4/30..???

Laitoin viestiä asiasta ea:lle mutta ei ole vastausta tullut vielä.. :)

[TD="bgcolor: #eeeeee"][/TD]
[TD="width: 1, bgcolor: #dddddd"][/TD]
[TD="width: 9"][/TD]
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei minun mielestä ole mitään merkitystä ainakan siis ps3. Edelleen tuohon momentumiin vaikuttaa täysin se taitokerroin mikä lopussa näkyy. Itsellä ainakin naurettavan helpot voitot on aina kun taitokerroin on päälle 1. 1.08 taitokerroin pelit on jo suhteellisen helppoja. Mutta aina kun taitokerroin on 0,88-0,96 silloin on monia pelejä joita käytännössä ei vaan voi voittaa. Omat CPU:t on niin apinoita ja ne pyörii ihan missä sattuu. 36 minuuttia penaltia parhaillaan CPU ottanu ensimmäisen erän aikana. Siinä oli jo hiuka naurussa pidättelemistä...

Sitten olen pistänyt merkille, että vaikka yhteys toimii hyvin ja pelaajat on ketteriä, niin mikä ihme siinä on kun saa kiekon niin se ukon liikkeelle lähtö kestää 5 sekuntia. Sitten kun pääsee siitä ihme liimajäästä irti niin on taas ketterä? Kukaan muu huomannu. Eli yhteys on hyvä mutta kiekon saannin jälkeen ukko ei paikalta meinaa lähtee millää liikkumaan.

En kyllä allekirjoita tuota väitettä, ihan samalla tavalla korkealla palkalla ja korkealla taitotasolla nuo botit osaa olla täysiä idiootteja vaikka taitokerroin olisi 1.08. Tuo taitokerroinhan tulee ihan suoraan joukkueen tähdistä. Mutta kyllä noissa peleissäkin kun se tasoero on 1,08 on aivan järkyttäviä eroja joskus pelaajat oikeasti tuntuu supertähdiltä mutta melkeinpä enemmän tulee niitä pelejä joissa saa tuskailla kun jopa ahl pelaajat tuntuis paremmmilta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voi olla tyhmä kysymys, mutta kysyn silti.

Jos nyt vaihan PS3 -> PS4, niin saanko mitään hyvityksiä vanhasta joukkueesta?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En kyllä allekirjoita tuota väitettä, ihan samalla tavalla korkealla palkalla ja korkealla taitotasolla nuo botit osaa olla täysiä idiootteja vaikka taitokerroin olisi 1.08. Tuo taitokerroinhan tulee ihan suoraan joukkueen tähdistä. Mutta kyllä noissa peleissäkin kun se tasoero on 1,08 on aivan järkyttäviä eroja joskus pelaajat oikeasti tuntuu supertähdiltä mutta melkeinpä enemmän tulee niitä pelejä joissa saa tuskailla kun jopa ahl pelaajat tuntuis paremmmilta.

Omalla kohdallani se menee aika lailla juuri tuon mukaan.Tänään yhdessä matsissa turpaan tuli 4-1 ja vedot mulle 20-9, hyökkäysaleaikaa taisi olla kymmenisen minuuttia. Tässä pelissäkin taitokerroin oli 0,96. Silloin kun se on tasan 1,00 niin yleensä on ollut yhden maalin voitto tai tappio ja vedotkin suunnilleen samoissa. Eli kyllä mä sen näin olen ideoinu pienessä päässäni. Ihan mielenkiinnosta paperille keräillyt noita tuloksia ja taitokertoimia. Ja kyllä mun viimmeaikaisista tappiosta lähes 100% on tullut juurikin alle 1 taitokertoimella olevia vastaan. Siihen saa helpsoti varmuuden kun merkkaa vaikka 10 tai 20 seuraavaa matsia ylös.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihan mielenkiinnosta paperille keräillyt noita tuloksia ja taitokertoimia. Ja kyllä mun viimmeaikaisista tappiosta lähes 100% on tullut juurikin alle 1 taitokertoimella olevia vastaan. Siihen saa helpsoti varmuuden kun merkkaa vaikka 10 tai 20 seuraavaa matsia ylös.

Piru vie! Miksen ole itse tajunnut katsella tuota taitokerrointa! No pistänpä tuon seurantaan. Itsellä tällä hetkellä 2 joukkuetta molemmat takoo 1.divaria 1.joukkueen palkka se n.110milj. ja 5* ja 2.joukkueen palkka uusien pelaajien myötä laskee luultavasti siihen vähän alle 40milj. ja tällä 4* voi olla kyllä että laskee tuosta vielä.

Eli seuraan molemmilta joukkueilta sen 10-20 peliä laitan paperille tulokset ja taitokertoimet. Mitä muuta kannattaisi ottaa huomioon? Vai kelpaako tuommoinen vertailu? Voi olla että tässä kokeilussa kestää hetki kun jäänyt nyt pelaaminen vähemmälle.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Suomalainen synkroaja, J8SPIDER6L. Oli vikas eräs häviöl ja alko kiekko lentää katsomoon.. Olisin viel voittanu mestaruuden, mutta siirty ny vähä ku en saanu pisteitä siitä... Säälittävää!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Omalla kohdallani se menee aika lailla juuri tuon mukaan.Tänään yhdessä matsissa turpaan tuli 4-1 ja vedot mulle 20-9, hyökkäysaleaikaa taisi olla kymmenisen minuuttia. Tässä pelissäkin taitokerroin oli 0,96. Silloin kun se on tasan 1,00 niin yleensä on ollut yhden maalin voitto tai tappio ja vedotkin suunnilleen samoissa. Eli kyllä mä sen näin olen ideoinu pienessä päässäni. Ihan mielenkiinnosta paperille keräillyt noita tuloksia ja taitokertoimia. Ja kyllä mun viimmeaikaisista tappiosta lähes 100% on tullut juurikin alle 1 taitokertoimella olevia vastaan. Siihen saa helpsoti varmuuden kun merkkaa vaikka 10 tai 20 seuraavaa matsia ylös.

Mistä tuon kertoimen näkee?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kylläpä on pettymys tuo Allstar Bure, hitaampi kun Allstar Bodker vaikka muka 96 luistelu. Noh jos joku muu PS4 puolella haluaa antaa Burelle mahdollisuuden niin vaihdossa päikseen voin ottaa hyväksihavaitun Malkinin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

ma ei ymmarta tata pelia...2accol pelannu ja 2div mestaruuden vietyä (55-2-0) mentii taas 1div kattelee sitä pelleilyy. Eka peli ja pelkkää Eakiekkoahan se oli, pari seuraavaa oli normaalia ja sitte taas samaa kuraa.Ehkä itestä vaa tulee paska parin pelin ajaks ja sit osaaki pelata uudestaa. Tuntuu että paljon yleisempää 1div kuin alemmilla divareilla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ostin tossa PS3 puolella Movember Wheelerin 34k:lla taisi lähteä marketista. Taisi olla vain 2 korttia marketissa toinen taisi olla joku 40-50k, ei voi muistaa. Mitä mieltä, oliko järkevä sijoitus? Voiskohan Wheeler vielä saada erikoiskortteja? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Juuri kun haukuin tuota pakka onnee ja en oo saanu mitään. Niin tänään sitte jostain kumman syystä tuli samasta pakasta kessel,weber ja bobrovsky:) Eli 3 yli 90 overall jamppaa. Aika erikoista.

Meneekö toi weber helposti kaupaksi? näyttää hinta olevan ps3 puolella päälle 300K. Ennemmin hankin muutaman hyökin tuolla hinnalla tilalle.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Varmaan tuo 93 Bure on liikaa Rammerin tuomioistuimelle, koska tuo kun on rosterissa niin kiekkoa ei saa
vastustajalta pois ja pelaajilla ei ole edes luistimia jalassa tahmasuudesta päätellen. Ei sillä, varmaan kaikki
pelit oon noista voittanu vitutuskäyrän ollessa tosi korkea. (esim. 6 viime pelistä 5 on voitettu vasta jatkoajalla/
rankuilla). Omissa soi myös järkyttävän paljon, noissa peleissä 15 kertaa omissa soinu kun "tasotusjengillä"
pelatessa keskimäärin 18/25 peleistä on nollapelejä. Nyt tuntuu kun olisi magneetti omassa maalissa kun kiekko
pomppii jatkuvasti ties mistä kulmasta ja maalivahdin selästä maaliin. Ja hyvin selkeästi näky myös rankkareissa
"bugirannetta" vetäessä kun 3 kertaa putkeen meni tolppaan, aikaisemmin mokannu ton ehkä kerran 30 yrityksestä.
Täytyy keksiä jotain jekkuja, se 50-54milj palkka oli ihanaa tähän paskaan verrattuna.
Heti seuraavasta pelistä tuli toki häviö kun otin normi Voracekin Buren tilalle, mutta peli kulki eikä ollu pelaajat mudassa.
Laukaukset 28-7, maalit 1-2. Mutta tuossa ei ollut kyse tasotuksista vaan vastustajan Bishopin hyvyydestä. Ei nuo harmita
hävitä, melkeen harmittaa enemmän voittaa ja pelata noita kurapelejä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kolmen viikon tauon jälkeen oli pakko kokeilla uutta jengiä , mutta kylläpä taas on pakko sanoa että nähdään kuukauden päästä uudelleen rakas änäri.

Ei siinä helpohkolla ohjauksella pääsin johtoon , mutta eipä mennyt kauaakaan kun alkoi se tuttu pelleily. Pyöritään pyöritään ja odotetaan mistä pääsisi Baconin vetämään. Näitä muutama putkeen niin kyllä napsahti oma selkäranka poikki kun ei vaan enään löytynyt mitään syytä pelata , kun tiesin että jätkä pistäisi kaikki glitchit hyötykäyttöön.

Toisaaltaan , jokohan luovuttaisi tuon hutin toviksi ja siirtyisi ensimmäistä kertaa moneen vuoteen suosiolla offline gmään tms jossa saisi edes vähän normaalimpaa lätkää pelata.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

14 pelin voittoputki katkes kun en yhtä-äkkiä pystykkään käyttämään oikeaa tattia kikkailuun yhtään. Harjottelun puolella kävin koittamassa niin johan toimii kuin unelma. Nyt viisi peliä kestänyt joista neljässä tuli turpaan. Saas nähdä kauanko kestää. Muilla ollut samanlaista ongelmaa ?

E: Tiputin palkat 50miljoonaan ja ei auttanut ainakaan ekaan peliin. Alotukset kans vähän hankalia kun oikeasta tatista ei tapahdu mitään aloituksissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Omalla kohdallani se menee aika lailla juuri tuon mukaan.Tänään yhdessä matsissa turpaan tuli 4-1 ja vedot mulle 20-9, hyökkäysaleaikaa taisi olla kymmenisen minuuttia. Tässä pelissäkin taitokerroin oli 0,96. Silloin kun se on tasan 1,00 niin yleensä on ollut yhden maalin voitto tai tappio ja vedotkin suunnilleen samoissa. Eli kyllä mä sen näin olen ideoinu pienessä päässäni. Ihan mielenkiinnosta paperille keräillyt noita tuloksia ja taitokertoimia. Ja kyllä mun viimmeaikaisista tappiosta lähes 100% on tullut juurikin alle 1 taitokertoimella olevia vastaan. Siihen saa helpsoti varmuuden kun merkkaa vaikka 10 tai 20 seuraavaa matsia ylös.

Itsellä esim. äskeinen peli, tasoero 1,08 mutta omat pelaajat tuntui kun olisivat luisteellet tervassa, vastustajalla enström ja muut mikki hiiret taklaili charan nurin ja omat pelaajat taklaavat vaan ohi. Vastustaja sai huitoa ja tökkiä kuin heikkopäinen mutta ei tullut jäähyä mistään. Keith onnistui pistämää kiekon omaan maaliin. koko pelissä omat ukot taisivat kahdesti osu one timeriin vaikka niitä sai eräänkin kerran yrittää. Nämä kaksi onneksi tulivat viimeisen 15 sekunnin aikana joiden ansiosta noustiin pelissä tasoihin. Ja vastustajan joukkuehan oli semmoinen että itsellä huonoin pelaajaa on parempi kuin vastustajan paras pelaaja.

Ollut kyllä nyt viime päivinä jotenkin ihan uskomattoman tahmaista tuo pelaaminen kun tässä viimeisen viikon aikana joukkue kumminkin parantunut suhteellisen paljon noiden movember korttien päivittymisen myötä.
 
Ylös Bottom