Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Napsahti sitten minullekin tuosta 35k pakasta Golden Ticket, ei voi myydä eikä tullut mitään coinseja kun lähetin kokoelmaan. Eli siis olen nyt vaan mukana jossain arvonnassa josta en varmastikaan mitään voita ja koskahan kyseisiä arvontoja edes järjestetään?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä mieltä olette, onko laitureilla parempi että kätisyydet ns. täsmäävät pelipaikan mukaan (esim. VL ja lefti..)? Vai päinvastaisesti?
Päinvastaisesti, leftit oikealle ja rightit vasemalle. Jos menet itse kentälle kokeilee kummalta laidalta laitat herkemmin poikittaissyötön sisään ni huomaat sen tai sitten vaan katsot ovechkinin ylivoimapelaamista youtubesta. Helppoa. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tosta tulee vaan lumipalloefekti ( jos toi spämmää niin sitten minäkin ) ja kohta kaikki spämmää. No meitä on moneen junaan.

Niinpä ja näin tässä on ilmeisesti päässyt käymään. Tässä vklopun aikana tainnut 5 peliä pelata ja kaikki kaverit spämmää tuota pokea... On kyllä ekaa kertaa mennyt into tästä pelistä oikein kunnolla. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Vaikka voittanut osan peleistä, mutta kyllä jos porukka valittanut että kulmassa pyöriminen ja säbäranteet ei kuulu oikeaan jääkiekkoon niin kyllä tuo pokepaska kuuluu vielä vähemmän siihen. :D EA varmaan yrittänyt jossain päivityksessä vähentää poken tehokkuuttaa niin sitten onkin käynyt vähän toisinpäin tai sitten tuohon tullut joku bugi...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Päinvastaisesti, leftit oikealle ja rightit vasemalle. Jos menet itse kentälle kokeilee kummalta laidalta laitat herkemmin poikittaissyötön sisään ni huomaat sen tai sitten vaan katsot ovechkinin ylivoimapelaamista youtubesta. Helppoa. :D

Noin päin kun laiturit on niin kiekko on vaan huomattavan paljon helpompi tökkiä pois kun lapa on kentälle päin. Itselläkin ne kyllä noin päin ovat kun tulee sen verran paljon haettua Ovechkinille ja kumppaneille one timereita :D

Ja kyllä on tosiaan yleistynyt paljon tuon poken ja mailannoston rämpyttäminen, ei siinä ei tuo muuten ärsyttäisi mutta kun ne tökkimiset ja huitomiset menee sitten vielä luistinten ja pelaajien läpi ilman jäähyjä niin kyllä siinä jäähyjen kalastaminenkin muuttuu jo kummasti vaikeammaksi. Mutta eihän se itsellä tietenkää noin toimi, auta armias kun tökkää tai yrittää nostaa mailaa vähän huonosta paikasta niin heti ollaan jäähyllä, tämä korostuu varsinkin noissa peleissä missä vastustajan pelaajat ovat semmoisia magneettilapoja ettei se kiekko irtoa lavasta vaikka miten sitä tökkisi, paitsi ehkä siinä vaiheessa kun tyyppi on nokallaan tai maila kappaleina.

mutta kyllä jos porukka valittanut että kulmassa pyöriminen ja säbäranteet ei kuulu oikeaan jääkiekkoon niin kyllä tuo pokepaska kuuluu vielä vähemmän siihen.
biggrin.gif

Tämä pelihän on lähinnä irvikuva lajille nimeltä jääkiekko eikä muistuta sitä kuin joskus harvoin etäisesti. Kyllähän tämän pelin myyntimäärät jäisivät varmaan aika olemattomaksi jos tämä olisi vaan lätkäpeli ilman oikeita pelaajien nimiä ym.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuleeko muille vastaan tämän tyylisiä vastustajia?

A. Jättävät ohjaimen pöydälle esimerkiksi 1.erän jälkeen tappioasemassa ( Joskus vielä huomaa että painavat hidastuksien kohdalla X nappia mutta eivät kummiskaan pelaa )
B. Alkavat pelaamaan aikaa selvässä tappiotilanteessa

Viimeisestä 10 vastustajasta noin puolet ovat tehneet yllämainittuja asioita. Helvetin puuduttavaa sitten seisoa keskiympyrässä katsellen kun vastustaja pyörii oman maalin takana tai on pelaamatta 2.erää.. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt täytyy kyllä myöntää itsekin että noita spämmääjiä on nyt ja paljon. Pidin viikonlopun ajan taukoa pelaamisesta kun sain tänään vasta ostettuu 3 uutta mov korttia, päätin sitten alkaa taas pelailee, 4 peliä jossa jokainen vastustaja spämmäs jo keskialueella tökkimistä vaikka en olisi lähelläkään vastustajan pelaajia tai edes sitä keskialuetta :D Siis mitä vttua, no siinähän tökkii. Ei todellakaan vielä pari viikkoa sitten tuollaista näkyny ja nämäkin kyseiset herrat(ulkomaalaisia) ovat top:500:n joukossa, että en ihmettele yhtään jos vähän EGO ei anna hävitä ja sitten pakko tehdä kaikkee todella rumaa.

Mutta ei tosiaan toi tökkiminen niin paljoa haittaa, mutta mikäs vtun juttu tää on, että jos joskus vastustaja pääsee läpiajoon niin kaveri vaan luistelee moken ohi ja pistää rystyltä sisään ja mokke seisoo keskellä maalia? Kaverit ei edes yrittäny mitään pikku harhautuksia, luisteli vaan ohi ja maali? Onko noi maalivahdit noin tyhmiä tässä pelissä, että jättää kulmat auki jos joku vaan luistelee kiekon kanssa ohi?

Niin ja meikäläisen 3kuukauden epäonni pakoista loppu, keskimäisestä kultapakasta napsahti Stamkos ja golden ticket, jos sitä vaikka olis miljonääri. Tänäänkö se arvottiin?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mutta ei tosiaan toi tökkiminen niin paljoa haittaa, mutta mikäs vtun juttu tää on, että jos joskus vastustaja pääsee läpiajoon niin kaveri vaan luistelee moken ohi ja pistää rystyltä sisään ja mokke seisoo keskellä maalia? Kaverit ei edes yrittäny mitään pikku harhautuksia, luisteli vaan ohi ja maali? Onko noi maalivahdit noin tyhmiä tässä pelissä, että jättää kulmat auki jos joku vaan luistelee kiekon kanssa ohi?

Ai miten niin tässä pelissä? Samalla tyylillä on saanut tehtyä maalin jo ties miten monta vuotta, sama toimii sekä rystyltä että kämmeneltä.

Kyllä taas EA näytti edellisessä pelissä että osaa kummasti itse päättää miten tökkäykset ja mailannostot osuu. Pelkästää viimeisen minuutin uusinta katselemalla sieltä tuli bongattua, 4 kertaa tökkäsy luistimeen että menee vain luistimen läpi, yksi tökkäsy jossa oma pelaaja kompastuu ja menettää kiekon. Yksi tökkäsy joka osuu ehkä puolen metrin päähän kiekosta mutta silti se karkaa Toewsin lavasta, ilmavirta kenties :rolleyes: Kaksi onnistunutta mailannostoa niin että maila menee mun ukon läpi ja kaksi muuta huitaisua jotka vaan menee oman pelaajan läpi. Tämä kaikki siis pelkästään viimeisen minuutin aikana, niin milläs ihmeellä noissa peleissä sitten oikein suojaat kiekkoa tai kalastelee jäähyjä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ai miten niin tässä pelissä? Samalla tyylillä on saanut tehtyä maalin jo ties miten monta vuotta, sama toimii sekä rystyltä että kämmeneltä.

Kyllä taas EA näytti edellisessä pelissä että osaa kummasti itse päättää miten tökkäykset ja mailannostot osuu. Pelkästää viimeisen minuutin uusinta katselemalla sieltä tuli bongattua, 4 kertaa tökkäsy luistimeen että menee vain luistimen läpi, yksi tökkäsy jossa oma pelaaja kompastuu ja menettää kiekon. Yksi tökkäsy joka osuu ehkä puolen metrin päähän kiekosta mutta silti se karkaa Toewsin lavasta, ilmavirta kenties :rolleyes: Kaksi onnistunutta mailannostoa niin että maila menee mun ukon läpi ja kaksi muuta huitaisua jotka vaan menee oman pelaajan läpi. Tämä kaikki siis pelkästään viimeisen minuutin aikana, niin milläs ihmeellä noissa peleissä sitten oikein suojaat kiekkoa tai kalastelee jäähyjä.

Aijaa, en kyllä muista että viime änärissä mulle noita maaleja tehtiin, tosin voi olla vaan etten ole huomioinut niitä.

Ja joo tänään ei kyllä tuu pelaamisesta mitään, rupee vaan hermo menee tohon tökkimiseen. EA vois päivittää peliä tekemällä uuden pelimuodon, siinä voittaja selvii kumpi on tökkinyt enemän 60min aikana. Tai sitten vaan heitän ton pleikkarin tuosta parvekkeelta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Aijaa, en kyllä muista että viime änärissä mulle noita maaleja tehtiin, tosin voi olla vaan etten ole huomioinut niitä.

Ja joo tänään ei kyllä tuu pelaamisesta mitään, rupee vaan hermo menee tohon tökkimiseen. EA vois päivittää peliä tekemällä uuden pelimuodon, siinä voittaja selvii kumpi on tökkinyt enemän 60min aikana. Tai sitten vaan heitän ton pleikkarin tuosta parvekkeelta.

Kyllä itse tein noita maaleja jo nhl12 aikaan kun rupesin taas pelaamaan tätä (mikä virhe se olikaan).

Tai vaihdat suosiolla peliä ;) kyllä tuossa kun viime päivinä on pelannut enemmän muita pelejä niin niiden pelaamisesta jopa nauttinut, änärin parissa palaa vaan hermot ja kaikki tupakat
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä itse tein noita maaleja jo nhl12 aikaan kun rupesin taas pelaamaan tätä (mikä virhe se olikaan).

Tai vaihdat suosiolla peliä ;) kyllä tuossa kun viime päivinä on pelannut enemmän muita pelejä niin niiden pelaamisesta jopa nauttinut, änärin parissa palaa vaan hermot ja kaikki tupakat
Haha löyty hengenheimolainen, itsellä ihan sama että palaa tupakat ja hermot hyvin nopeasti kun tätä peliä pelaa. Ja siis kyllähän nhl on helvetin mukava peli, monet online pelaajat on tästä tehnyt paskemman pelin tempuillaan mitä itse EA.

Nyt vähän harmittaa kun kerrankin sain neljä uutta hyvää pelaajaa joukkueeseen, niin peli ei lähde kulkemaan niin kuin pitäisi. Hommasin siis 3 movember korttia ja pakasta tuli Stamkos joka pääsi kokoonpanoon ainakin siksi aikaa kun kerään tamban. Aikasemmassa jengissä Datsyuk oli paras kortti, sen ympärille rakennettu OK tiimi oli selvästi paljon pirteämpi mitä nykyinen kun tuli näitä 90orv jätkiä kokoonpanoon.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos joku on kiinnostunut Movember Bennistä, niin tänään lähtee halvalla! Vain 230k ;)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mullekin tuli tollanen tökkijä vastaan kun sain vihdoin Buren kaupaksi ja Gretzkyn jengiin. Ei siinä muuta,
mutta kun itse tökit niin omat yli 90 poken omistavat pelaajat tökkii vaan mailojen läpi. Eikö se poken pitäs
mennä pelaajien arvojen mukaan eikä huonomman pelaajan etujen mukaisesti..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Huvittavaa kun aikuiset äijät valittaa tääl änäristä klo 9-13 aikoihin. Menkää jätkät töihi :cool::cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ai miten niin tässä pelissä? Samalla tyylillä on saanut tehtyä maalin jo ties miten monta vuotta, sama toimii sekä rystyltä että kämmeneltä.

Kyllä taas EA näytti edellisessä pelissä että osaa kummasti itse päättää miten tökkäykset ja mailannostot osuu. Pelkästää viimeisen minuutin uusinta katselemalla sieltä tuli bongattua, 4 kertaa tökkäsy luistimeen että menee vain luistimen läpi, yksi tökkäsy jossa oma pelaaja kompastuu ja menettää kiekon. Yksi tökkäsy joka osuu ehkä puolen metrin päähän kiekosta mutta silti se karkaa Toewsin lavasta, ilmavirta kenties :rolleyes: Kaksi onnistunutta mailannostoa niin että maila menee mun ukon läpi ja kaksi muuta huitaisua jotka vaan menee oman pelaajan läpi. Tämä kaikki siis pelkästään viimeisen minuutin aikana, niin milläs ihmeellä noissa peleissä sitten oikein suojaat kiekkoa tai kalastelee jäähyjä.

Mites sun normi ovechkin toimii minkä näin sun tiimissä? ;) Ja kolmosketjun stamkosit ja toewsit onki lindros ja robitaille ;))
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kertokaa toverit koska ton miltsin golden ticketin arvonta oli, en oikein löytäny mitään selvyyttä EA:n sivuilta :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Haluaisko joku vaihtaa mov johansen -> modano + joku semihyvä sentteri esim. Krejci

Johansenista voi tulla kumminki toty...

E: Ps3 puolella siis
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom