Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Turhaa pelata näin aikaisin ilalla ainakin ps3:lla. Pelkkiä ajantuhlaajia jotka osottautuvat 9/10 tapauksessa kotimaisiksi. Tasan yhdessä pelissä itse pelannut aikaa, kun vastustaja pelasi sitä kokoajan ja lagasi niin silmä silmästä, mutta kuskailu ja omassa päässä pyöriminen ja suojaaminen jokaisessa mahdollisessa tilanteessa on vaan vammasta ei siitä pääse mihinkään. Ajoitukset erikseen, mutta maila ojossa koko peli.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuli mullekin tollanen golden ticket vissiin tämän vkl saa noita luultavasti täysin turhia mitä ei voi myydä. Maanantaina molemmilla konsoleilla arvotaan YHDELLE henkilölle miljoona pucksia. Eli käytännössä sama kun voittaisi lotossa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oletteko muuten huomanneet miten vastustajat on muuttunut joulun jälkeen? Nykyään ei tule mitään muuta vastaan kun R1 rämpyttäviä ja säbärannetta hakevia kavereita.. Totta kai näitä oli ennen jouluakin n. Joka kymmenes nyt niitä on no jokainen :D

Harmittava käännös taas pelissä... Olen tuota poketus hommaa miettinyt ja miten voi olla mahdollista että semmonen kaveri joka painaa 10kertaa sekunnissa poke-näppäintä ei saa jäähyä sitten kun itse kerran yrität tökkäistä niin olet heti jäähyllä? Olenko mä muka niin paska että osun vaan jalkoihin? :D Jotenkin tuo ei vaan mene jakeluun. Sinä joka hakkaat sitä pokenäppäintä onko hauska pelata koko ajan noin? Kertokaa, haluaako kaikki oikeasti voittaa niin paljon että tekee mitä vaan sen eteen? Totta kai tässä pelissä on kiva voittaa toinen varsinkin jos toinen on oikeasti parempi. Mutta niinkuin itsekkin pelaan vaan huvin vuoksi ja ei se voittaminen ole niin tärkeää kunhan on hyvä matsi, mutta ne tuntuu olevan aika tiukassa nykyään. Ainakin 1.Divarissa...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oletteko muuten huomanneet miten vastustajat on muuttunut joulun jälkeen? Nykyään ei tule mitään muuta vastaan kun R1 rämpyttäviä ja säbärannetta hakevia kavereita.. Totta kai näitä oli ennen jouluakin n. Joka kymmenes nyt niitä on no jokainen :D

Harmittava käännös taas pelissä... Olen tuota poketus hommaa miettinyt ja miten voi olla mahdollista että semmonen kaveri joka painaa 10kertaa sekunnissa poke-näppäintä ei saa jäähyä sitten kun itse kerran yrität tökkäistä niin olet heti jäähyllä? Olenko mä muka niin paska että osun vaan jalkoihin? :D Jotenkin tuo ei vaan mene jakeluun. Sinä joka hakkaat sitä pokenäppäintä onko hauska pelata koko ajan noin? Kertokaa, haluaako kaikki oikeasti voittaa niin paljon että tekee mitä vaan sen eteen? Totta kai tässä pelissä on kiva voittaa toinen varsinkin jos toinen on oikeasti parempi. Mutta niinkuin itsekkin pelaan vaan huvin vuoksi ja ei se voittaminen ole niin tärkeää kunhan on hyvä matsi, mutta ne tuntuu olevan aika tiukassa nykyään. Ainakin 1.Divarissa...

Siinä taitaa olla bugi siis tuossa poke ja mailannosto spammaamisessa. Ei sitä jengi muuten yhtäkkiä ala tollee rämpyttää. Ittellä lähes jokainen vastustaja tekee tota samaa kun aikasemmin sitä ei näkynyt ollenkaan. Oon nyt ittekki koittanu tota spammii ja kyllä penalteja ei tuu. Tänään vahingossa yhden konstin löysin tuohon spammiin, saattaahan se olla lumevaikutusta toki, mutta eipä oo ukot boksissa istunut:):). 12-0-0 maalierolla 62-8 viimmeset pelit tuon jälkeen kun oon pelkästään puollustuksessa runkannu pokee ja mailannostoo ilman välittämättä suojaako kiekkoa vai ei. Ei yhtään jäähy määrät oo lisääntyny vaikka jokapaikassa pokee ja nostaa mailaa 100 kertaa sekunttiin. EASHL klubi peleissä tämä sama ilmiö on näkynyt monta viikkoa. Yhtäkkiä ilmestyi sinnekkin. En tiiä, rasittavaa kun peli on menny tuohon spammaamiseen, mutta minkäs teet ja on se pelattava näitä vastaan samalla mitalla. Ei muutakuin joukolla spammaamaan, kuluttamaan aikaa, vetelemään baconii ja etupelti ranteita. Ja muistakaa aina pelin jälkeen laittaa rage/haukkumis viesti perään!!! Näistä meidät suomalaiset änäristit on tehty.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siinä taitaa olla bugi siis tuossa poke ja mailannosto spammaamisessa. Ei sitä jengi muuten yhtäkkiä ala tollee rämpyttää. Ittellä lähes jokainen vastustaja tekee tota samaa kun aikasemmin sitä ei näkynyt ollenkaan. Oon nyt ittekki koittanu tota spammii ja kyllä penalteja ei tuu. Tänään vahingossa yhden konstin löysin tuohon spammiin, saattaahan se olla lumevaikutusta toki, mutta eipä oo ukot boksissa istunut:):). 12-0-0 maalierolla 62-8 viimmeset pelit tuon jälkeen kun oon pelkästään puollustuksessa runkannu pokee ja mailannostoo ilman välittämättä suojaako kiekkoa vai ei. Ei yhtään jäähy määrät oo lisääntyny vaikka jokapaikassa pokee ja nostaa mailaa 100 kertaa sekunttiin. EASHL klubi peleissä tämä sama ilmiö on näkynyt monta viikkoa. Yhtäkkiä ilmestyi sinnekkin. En tiiä, rasittavaa kun peli on menny tuohon spammaamiseen, mutta minkäs teet ja on se pelattava näitä vastaan samalla mitalla. Ei muutakuin joukolla spammaamaan, kuluttamaan aikaa, vetelemään baconii ja etupelti ranteita. Ja muistakaa aina pelin jälkeen laittaa rage/haukkumis viesti perään!!! Näistä meidät suomalaiset änäristit on tehty.

Tosta tulee vaan lumipalloefekti ( jos toi spämmää niin sitten minäkin ) ja kohta kaikki spämmää. No meitä on moneen junaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jaa-a empä tiedä onko siinä mitään bugia, ite saan pelattua vihun aina boxiin kun huitoo ja pokee. Ei se sen vaikeampaa ole. Itse teen tuota vain ja ainoastaan sillon kun EA puuttuu peliin eikä ne 80 käsillä varustetut pelaajat menetä kiekkoa. Ero siinä on toki se, että joudun boxiin eikä se kiekko sieltä lavasta irtoa ennenkuin maila katkeaa jäähyn kera.
Jokseenkin rentouttavaa kun pelannu jossain roskadivarissa versusta. Ei juu bugirannetta tunneta eikä pyörimistä kulmassa, mutta se tarkottaa lähinnä myös sitä ettei kukaan osaa puolustaa niitä ranteita vastaan ja saat laittaa kiekon häkkiin joka hyökkäyksestä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pystyiskö joku kertoo paljon coinsseja menettää kun myy kortin, jos vaikka myyn kortin 140k, niin paljon tuosta lähtee EA veroja? :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikähän ihme siinä oikeasti on, ettei tuo Allstar Bure mene kaupaksi? 30k halvemmalla oon myyny nyt 36 tuntia
kuin muut ja joka kerta kun Bure menee kaupaksi, joku maksaa siitä enemmän kuin mun halvin Bure. Taas joku
on muutaman tunnin sisällä käyny maksamassa siitä 1500 pucksia enemmän kuin mulla on myynnissä ja kaikki
myynnissä olevat on poikkeuksetta oikeessa laidassa eli onko tosiaan mahdollista, että käy aina niin huono tuuri
että joku haluaa jonkun muun change teamin kun Buffalon vai mikä tässä taas mättää..
Ei pysty kyllä yhtään halvemmalla myymään kun 470k kun itse maksoin 50k enemmän ja verojen jälkeen perseeseen
tulee melkeen 100k. Oli siellä toki muutama afrikan ihme tarjottu ja mikä parasta: kultasoppari.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikähän ihme siinä oikeasti on, ettei tuo Allstar Bure mene kaupaksi? 30k halvemmalla oon myyny nyt 36 tuntia
kuin muut ja joka kerta kun Bure menee kaupaksi, joku maksaa siitä enemmän kuin mun halvin Bure. Taas joku
on muutaman tunnin sisällä käyny maksamassa siitä 1500 pucksia enemmän kuin mulla on myynnissä ja kaikki
myynnissä olevat on poikkeuksetta oikeessa laidassa eli onko tosiaan mahdollista, että käy aina niin huono tuuri
että joku haluaa jonkun muun change teamin kun Buffalon vai mikä tässä taas mättää..
Ei pysty kyllä yhtään halvemmalla myymään kun 470k kun itse maksoin 50k enemmän ja verojen jälkeen perseeseen
tulee melkeen 100k. Oli siellä toki muutama afrikan ihme tarjottu ja mikä parasta: kultasoppari.
Jos olet vaihtanut sen paikkaa siitä alkuperäisestä niin ei sitä välttämättä ostaja huomaa hakea eri pelipaikalta. Parhaat ryöstöt löytyy poikkeuksetta tällaisista tilanteista kun joku on vaihtanu pelipaikan normaalista poikkeavaksi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos olet vaihtanut sen paikkaa siitä alkuperäisestä niin ei sitä välttämättä ostaja huomaa hakea eri pelipaikalta. Parhaat ryöstöt löytyy poikkeuksetta tällaisista tilanteista kun joku on vaihtanu pelipaikan normaalista poikkeavaksi.

Siis en ole, oikeessa laidassa kuten kaikki muut siksi en ymmärrä miten se ei millään mene kaupaksi. Ei tässä ole mitään väliä
silläkään onko pelaaja pelaamaton kun omistajien määrä ja pelatut pelit nollaantuu kuitenkin joka kerta kun pelaaja käy myytävänä.
Ei noi joukkueenvaihdotkaan maksa kun sen 1000 pucksia, siitäkö se jää kiinni ettei 500k korttia voi ostaa. :confused:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikähän ihme siinä oikeasti on, ettei tuo Allstar Bure mene kaupaksi? 30k halvemmalla oon myyny nyt 36 tuntia
kuin muut ja joka kerta kun Bure menee kaupaksi, joku maksaa siitä enemmän kuin mun halvin Bure. Taas joku
on muutaman tunnin sisällä käyny maksamassa siitä 1500 pucksia enemmän kuin mulla on myynnissä ja kaikki
myynnissä olevat on poikkeuksetta oikeessa laidassa eli onko tosiaan mahdollista, että käy aina niin huono tuuri
että joku haluaa jonkun muun change teamin kun Buffalon vai mikä tässä taas mättää..
Ei pysty kyllä yhtään halvemmalla myymään kun 470k kun itse maksoin 50k enemmän ja verojen jälkeen perseeseen
tulee melkeen 100k. Oli siellä toki muutama afrikan ihme tarjottu ja mikä parasta: kultasoppari.

Onko paljon pelattu? Itse ainakin maksan vähän enemmän jos löytyy vähän käytetty yksilö. Vai oliko next geneillä joku juttu että statsit voi nollata?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Keräsin muutaman tiimin ja aukasin niitä ilmaispakkoja yhdestä pakasta tuli golden ticket ja jos oikein ymmärsin niin siitä saa 25k? kun laittaa kokoelmaan no näin tein eikä mitään coinsseja tullut.
ticketissä kylläkin lukee ``winner`` sijasta ``Admit one 1``mikä ero?

Oot mukana arvonnassa, jossa voi voittaa 1milj. Pucksia. Siks et saanu 25k nyt. Siinähän se lukee kissankokosilla kirjaimilla etusivulla uutisissa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oot mukana arvonnassa, jossa voi voittaa 1milj. Pucksia. Siks et saanu 25k nyt. Siinähän se lukee kissankokosilla kirjaimilla etusivulla uutisissa.



aha. tästäkin olen kyllä sanonut ettei etusivulla tai missään muuallakaan näy mitään ilmoituksia uusista totw. korteista jne......... ainakaan mulla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kannattaa välttää ps4 semmosta käyttäjää kun JoonNnas. Johtoon kun pääs nii vikaa 10 minuuttia oli vaan ajanpeluuta. Joukkueen nimi KerkkoonKeijot
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä mieltä olette, onko laitureilla parempi että kätisyydet ns. täsmäävät pelipaikan mukaan (esim. VL ja lefti..)? Vai päinvastaisesti?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Miten nää kemiajutut meni? Hyökkäyksessä toimii ainakin seuraavat yhdistelmät; VH-TYÖ-PR, TL-PR-TL, TYÖ-PR-TL ja TYÖ-TYÖ-TYÖ. Puolustuksessa taasen ainakin PP-HP ja KP-KP. Millä muilla yhdistelmillä kemiat 99?

​PS3
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä mieltä olette, onko laitureilla parempi että kätisyydet ns. täsmäävät pelipaikan mukaan (esim. VL ja lefti..)? Vai päinvastaisesti?
Ei ole mitään väliä millään kätisyyksillä, tai muullakaan. Itse en osaa pelata paska kemioilla, mutta ne ketkä osaa pelata muuten niin ei ole mitään väliä onko 45 vai 100. Seuraavassa versiossa ajellaan sitten zambonilla rallia kilpaa ja pelataan isopäillä, kyllä on taas uudistukset.. Minä luulen että rammeri lähtee porukoineen Ibizalle ja tulee kesäkuussa tekemään aina seuraavan version. Eikä ole se EASHL mikään kirkossa kuulutettu juttu, mitä noita foorumeita lukee.
 
Ylös Bottom