Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ootteko muuten huomannut, että Moulson ei osu millään maaliin? Onko mitään mokkeja jotka toimii hyvin? Itselläni on Peters 82 maalissa ja toimii paljon paremmin kuin yksikään muu maalivahtini tällä hetkellä.
Mahtaakohan tuo T.Thomas olla nyt bugi mokke? 2 kertaa tullut Thomas vastaan ja ekassa pelissä (jonka hävisin 4-5) otti 47 koppia ja toisessa pelissä 39 koppia (voitin 3-0)?
Budjetti ei tosin ole mikään hirvittävän iso!
Mulla EU-digiversio. :/joku 50 peliä takana ja vain kerran jäätyny erätauolla ja siitäkin merkattiin voitto. Oisko levyversioissa sitten jotain hämminkiä?
En tiedä muista, mutta sen yhden ryssämaalivahdin ovr on 96 ja buustattuna 99.
Kysymys:
Tarvitseeko tuo Plus-palvelu tilata joka tilille erikseen mikäli hamuaa netissä pelata ??
Kun on plussa yhellä tilillä, mutta n.20 pakkaa odottaa toisella minun palaavan :/ (mutta tämä ilmoittaa että tarvitsen sen plussan mikäli haluan online)
Help anyone ?
Kiitos
Viitsiskös joku foorumi-aktiivi neuvoa vähän, että mihin ottaa yhteyttä kun keräsin tuon Devilsin kokoelman ja pakat ei ilmaannu kirveelläkään. Aiemmin Calgaryn bonukset kyllä ilmestyivät saman tien. Jos voisi vaikka linkittää tähän johonkin chattiin?? mistä täälläkin on puhuttu, ilmeisesti sielä pääsee jonkun juttusille EA:n puolelta ja saattavat hoitaa asian. Onko muilla jäänyt kokoelmabonuksia tulematta ja jos on niin oletteko keksinyt jotain keinoa saada ne löytymään? Kovasti polttelis noi pakat, että pääsis myymään jerseytä pois
Jonne kiittää ja kumartaa.
Kysymys:
Tarvitseeko tuo Plus-palvelu tilata joka tilille erikseen mikäli hamuaa netissä pelata ??
Kun on plussa yhellä tilillä, mutta n.20 pakkaa odottaa toisella minun palaavan :/ (mutta tämä ilmoittaa että tarvitsen sen plussan mikäli haluan online)
Help anyone ?
Kiitos
Kokeile laittaa kokoelman korttikansion kautta ne uudestaan. Mä laitan aina sieltä nii saa lähtöhinnanki tarvittaessa laskettuaHienosti bugaa tuo huutokauppa. Myymättömissä korteissa 15 korttia joissa aika jo päättynyt. Näitä kun painaa nii aukeaa vain näytä profiili ja peruuta. Ei siis saa pois huutokaupasta eikä listattua uudelleen.
Onko kukaan nähnyt Crosbya tai Malkinia? Missä hinnoissa jannut pyörii?
Noitahan vaikea ite käydä katsomassa =D Crosbyä ps4 alustal pari lähtöhinnas 250k ja halvin malkinin osta heti 600kPS3? PS4?
Kolmosella ainakin Crosby ollut ostaheti-hinnalla millin, Malkin oli (muistaakseni) 500K tai 700K.
Tuollaisia hintoja siis itse ainakin olen nähnyt.
PS. Tarviiko kahdelle rouhijalle täyden kemian saamiseksi olla kolmaskin rouhija samassa kentässä? Jos tarvitsee niin suositelkaapas hyvää Rouhija-sentteriä, jonka kätisyys olisi left!