Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muuten kukaan onnistunu kasata Ottawaa kokonaan? Vai pitääkö paikkansa että yhtä paitaa ei ole julkaistu?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ootteko muuten huomannut, että Moulson ei osu millään maaliin? :D Onko mitään mokkeja jotka toimii hyvin? Itselläni on Peters 82 maalissa ja toimii paljon paremmin kuin yksikään muu maalivahtini tällä hetkellä.
Mahtaakohan tuo T.Thomas olla nyt bugi mokke? 2 kertaa tullut Thomas vastaan ja ekassa pelissä (jonka hävisin 4-5) otti 47 koppia ja toisessa pelissä 39 koppia (voitin 3-0)? :)

Budjetti ei tosin ole mikään hirvittävän iso! :)

En tiedä muista, mutta sen yhden ryssämaalivahdin ovr on 96 ja buustattuna 99. Hinta vaihtopörssissä huokea 25k->
Mä oon mennyt Backströmillä, jota joku myi jo 50:lla varmaan hajottuaan sen poikittaissyöttöihin reagoimiseen...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kysymys:

Tarvitseeko tuo Plus-palvelu tilata joka tilille erikseen mikäli hamuaa netissä pelata ??

Kun on plussa yhellä tilillä, mutta n.20 pakkaa odottaa toisella minun palaavan :/ (mutta tämä ilmoittaa että tarvitsen sen plussan mikäli haluan online)

Help anyone ? :)

Kiitos
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

onko kenelläkään, jolla on aiemmin mennyt pelit hyvin, alkanu nyt menemään huonosti? itsellä oli voittoja reilusti enemmän, mutta nytten maalivahdit on tyhmentyny ja vastustaja tekee joka paikasta, hankin just ovrl 87 steve masonin, ja hyvä että edes puolia vastustajan laukauksista otti kiinni, vastustajalla oli 4/4 ylivoima, 6 laukausta :D alkaa naurattamaan jo tää että miten helppoo vastustajan on pyöriä sun alueel ja nostaa mistä vaan kiekko maaliin, kun itse joutuu taistelemaan että pääsee ees hyökkäysalueelle
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Huhhuh, on kyllä noi tasoitukset vieläkin selvästi näkyvissä. Äsken pelasin pari matsia, toisessa huomattavasti huonompia ukkoja kuin itsellä, toisessa sitten taas lähes saman tasoisia. Ekassa matsissa omat ukot luistelivat kuin liisterissä, maalivahti ei saanut mitään kiinni vaan sylki lähes joka vedon eteensä. Myös syöttöjen haltuun saaminen oli erittäin kovan työn takana. Toisessa matsissa sen sijaan maalivahti pelasi tasollaan, ukot liikkuivat kuin piti ja syötöt napsuivat lapaan. Syö kyllä peli-intoa tuon ensimmäisen matsin tapaiset pelit.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kysymys:

Tarvitseeko tuo Plus-palvelu tilata joka tilille erikseen mikäli hamuaa netissä pelata ??

Kun on plussa yhellä tilillä, mutta n.20 pakkaa odottaa toisella minun palaavan :/ (mutta tämä ilmoittaa että tarvitsen sen plussan mikäli haluan online)

Help anyone ? :)

Kiitos


Ei mun ainakaan tarvinnu ostaa kun ps4 pääkäyttäjälle jäsenyys niin pääsi muillakin tilillä pelaamaan
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Viitsiskös joku foorumi-aktiivi neuvoa vähän, että mihin ottaa yhteyttä kun keräsin tuon Devilsin kokoelman ja pakat ei ilmaannu kirveelläkään. Aiemmin Calgaryn bonukset kyllä ilmestyivät saman tien. Jos voisi vaikka linkittää tähän johonkin chattiin?? mistä täälläkin on puhuttu, ilmeisesti sielä pääsee jonkun juttusille EA:n puolelta ja saattavat hoitaa asian. Onko muilla jäänyt kokoelmabonuksia tulematta ja jos on niin oletteko keksinyt jotain keinoa saada ne löytymään? Kovasti polttelis noi pakat, että pääsis myymään jerseytä pois :cool:

Jonne kiittää ja kumartaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Viitsiskös joku foorumi-aktiivi neuvoa vähän, että mihin ottaa yhteyttä kun keräsin tuon Devilsin kokoelman ja pakat ei ilmaannu kirveelläkään. Aiemmin Calgaryn bonukset kyllä ilmestyivät saman tien. Jos voisi vaikka linkittää tähän johonkin chattiin?? mistä täälläkin on puhuttu, ilmeisesti sielä pääsee jonkun juttusille EA:n puolelta ja saattavat hoitaa asian. Onko muilla jäänyt kokoelmabonuksia tulematta ja jos on niin oletteko keksinyt jotain keinoa saada ne löytymään? Kovasti polttelis noi pakat, että pääsis myymään jerseytä pois :cool:

Jonne kiittää ja kumartaa.

Onkos sulla niitä ilmaispelaajia?, jos on niin pikamyy yksi pois ja osta uus tilalle. Itsellä toimi ainakin:)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Alkaa palaaan hermot kun vastustaja iskee samoja maaleja liukuhihnalta.... Elikkä oisko jollakin kertoa hyvä taktiikka asetus millä myös hyökkääjät osallistuvat puolustamiseen? Aina jos joudun pakilla antamaan painetta kulmiin niin hyökkääjät seisoo vaan siellä jossakin b-pisteen kaarella ja aina vastustaja napauttaa saman onetimer maalin...Kaiken lisäksi kun yrität vaihtaa sitä pakkia että otat itse hyökkääjän niin se vaihtelee sitä vaan kahden pakin välillä eikä mitään voi tehä.:mad: Lisäksi edelleen tulee bugi usein että jollakin tietyllä pelaajalla ei toimi poke/mailan nostaminen
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kysymys:

Tarvitseeko tuo Plus-palvelu tilata joka tilille erikseen mikäli hamuaa netissä pelata ??

Kun on plussa yhellä tilillä, mutta n.20 pakkaa odottaa toisella minun palaavan :/ (mutta tämä ilmoittaa että tarvitsen sen plussan mikäli haluan online)

Help anyone ? :)

Kiitos

Ei tarvitse jos samalla pleikalla on kaikki käyttäjät!!

1. Menet sille käytäjälle jolla on jo jäsenyys
2. Asetuksista määrität että tämä konsoli on tämän käyttäjän ensisijainen konsoli
3. Kaikki muutkin sen konsolin käyttäjät pääsee nettiin pelaamaan

Jos tarvit tarkempia ohjeita kohdasta 2. nii kysy, en muista ihan tarkalleen. Voin konsolilta tarkistaa jos tarvii.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos joku haluaa budjettipelaajia 3/4 ketjuihin niin suosittelen Jason Chimeraa ja Joel Wardia... tiedän tiedän, että saattaa tulla hieman tulla Caps-lasien takaa, mutta molemmat ovat sopivan nopeita ja aivan käsittämättömän hyviä taklaamaan. Myös karvaus on onnistunut kaikista parhaiten juuri näillä pelureilla kokeilemistani pelaajista. Hintaahan molemmilla on noin 800 coinsia.

PS. Tarviiko kahdelle rouhijalle täyden kemian saamiseksi olla kolmaskin rouhija samassa kentässä? Jos tarvitsee niin suositelkaapas hyvää Rouhija-sentteriä, jonka kätisyys olisi left!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nhl 15 suosii liimalapoja! Johdan 2-1 enne vikaa minuuttia sitten DISCONNECT kyllä
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hienosti bugaa tuo huutokauppa. Myymättömissä korteissa 15 korttia joissa aika jo päättynyt. Näitä kun painaa nii aukeaa vain näytä profiili ja peruuta. Ei siis saa pois huutokaupasta eikä listattua uudelleen.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hienosti bugaa tuo huutokauppa. Myymättömissä korteissa 15 korttia joissa aika jo päättynyt. Näitä kun painaa nii aukeaa vain näytä profiili ja peruuta. Ei siis saa pois huutokaupasta eikä listattua uudelleen.
Kokeile laittaa kokoelman korttikansion kautta ne uudestaan. Mä laitan aina sieltä nii saa lähtöhinnanki tarvittaessa laskettua
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kukaan nähnyt Crosbya tai Malkinia? Missä hinnoissa jannut pyörii? :p
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kukaan nähnyt Crosbya tai Malkinia? Missä hinnoissa jannut pyörii? :p

PS3? PS4?

Kolmosella ainakin Crosby ollut ostaheti-hinnalla millin, Malkin oli (muistaakseni) 500K tai 700K.

Tuollaisia hintoja siis itse ainakin olen nähnyt.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

PS3? PS4?

Kolmosella ainakin Crosby ollut ostaheti-hinnalla millin, Malkin oli (muistaakseni) 500K tai 700K.

Tuollaisia hintoja siis itse ainakin olen nähnyt.
Noitahan vaikea ite käydä katsomassa =D Crosbyä ps4 alustal pari lähtöhinnas 250k ja halvin malkinin osta heti 600k
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

PS. Tarviiko kahdelle rouhijalle täyden kemian saamiseksi olla kolmaskin rouhija samassa kentässä? Jos tarvitsee niin suositelkaapas hyvää Rouhija-sentteriä, jonka kätisyys olisi left!


työmyyrä tai rouhija.. hyviä on ainaki gaustad myös ott mutta ei ole hutissa..
 
Ylös Bottom