Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kerrankin vähän tätä ns "pack luck":ia; 8750 pakasta Gaborik ja Ryan. Gaborik kokenu pienen downshiftauksen edellisestä versiosta. :D
Peleistä sen sijaan ei tuu yhtään mitään, 0-7-2 tuloksella ulos 7.divarista :cool:

No huh hyvä nähdä että joku muukin. meinaa lentää ohjaimet seinään ja änärit myyntiin
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Melkonen jengi tuli taas vastaan äsken:

Ovechkin, Pietrangelo, Steen, Doughty, Phaneuf, Karlsson, Malkin, Bouwmeester, Skinner, Spezza, Duchene, Gaborik, Kane, Kessel, Crosby, Oshie, Hedman, Marleau.

6-2 voitto toki, mutta missä helvetissä mun Crosbyt ja Ovechkinit on. Vasta tässä 3 vuotta pakkoja osteltu. Kyllä mä vielä joku kaunis päivä ostan sen Ovechkinin vaikka oikealla rahalla, ei tartte stressata.. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

onko kenelläkään, jolla on aiemmin mennyt pelit hyvin, alkanu nyt menemään huonosti? itsellä oli voittoja reilusti enemmän, mutta nytten maalivahdit on tyhmentyny ja vastustaja tekee joka paikasta, hankin just ovrl 87 steve masonin, ja hyvä että edes puolia vastustajan laukauksista otti kiinni, vastustajalla oli 4/4 ylivoima, 6 laukausta :D alkaa naurattamaan jo tää että miten helppoo vastustajan on pyöriä sun alueel ja nostaa mistä vaan kiekko maaliin, kun itse joutuu taistelemaan että pääsee ees hyökkäysalueelle

Joo sama. No jääköön tämä paska välillä taas rauhaan ja pelaan sitten vaikka UFC:tö jossa voitan edes joka toisen ottelun
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voittava maalivahti on kaiken perusta. Häkkiin on ihan turha laittaa mitään paskahousua seisoskelemaan, joka ei saa edes silmiään kiinni. Puolustuksessa muutama peruspilari ja siihen rakentaa muun joukkueen. Ei voi voittaa jos alakerta vuotaa.

T. Kiekkoniilo.

7-15-1
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitenkäs muuten Semin tämän vuoden versiossa, onko yhtä hyvä kuin edellisessä?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voittava maalivahti on kaiken perusta. Häkkiin on ihan turha laittaa mitään paskahousua seisoskelemaan, joka ei saa edes silmiään kiinni. Puolustuksessa muutama peruspilari ja siihen rakentaa muun joukkueen. Ei voi voittaa jos alakerta vuotaa.

T. Kiekkoniilo.

7-15-1

Tämä pitää kyllä täysin paikkansa. Itsellä Neuvirth luukulla torjunta% 94 ja puolustuksessa Hedman pilarina siivoomassa irtokiekot ja jannut ;) Tällä hetkellä 16-0-0 statseilla mennään. Ja hyökkäyksen paras ovr Filppula 87 ja seuaava Barkov 85
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Menkääs hakee halpa S.Weber 299 bin(saa laitaa vaihtotarjouksia)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitenkäs muuten Semin tämän vuoden versiossa, onko yhtä hyvä kuin edellisessä?
85OVR, mutta aika käsikädessä menee edeltäjään. Ihan mukavat statsit on kaverilla, mutta en ite oo ainakaan päässy kokeilemaan viel.

A.Ovechkinilla muuten 82 lämyvoima vaan :D Mukavaa kun tota ei todennäköisesti pystytä korjaamaan HUTissa niin kaverilla aika kova voima/tarkkuus suhde lämärissä. 82/94 :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Olenko se vain minä vai onko joku muukin kärsiny tästä. Ostin tän nhl 15 ps3 ja oon pelannu nyt noin 30 matsia ja mieli tekis palata nhl 14 takas. Ihan kauheeta kuraa ei mitään väliä vaikka kiekko pyörii hyvin vastustajan alueella kauniita paikkoja syntyy ja paikoista lauotaan mutta siihen se sitten jääkin. jonka jälkeen vastustaja tulee siniviivan yli ja vetää välittömästi perus ranteella yläpömpeliin... nhl14 en tähän törmänny toki ripuli ranteita sielläkin oli ja tuli mutta kunnon paikkoja luomalla sai sentään maaleja. Tuntuu että mitä enemmän namuttelet sitä pienemmällä % menee sisään. Tuhannen taalan paikasta kiekko hallin ylimpään valaisimeen/rumimpaan katsojaan. Onko niin että taidolla tässä uudessa nhl pelissä ole mitään merkitystä? :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hieman ihmetyttää tää pisteytys ps4 hutissa. tilastot 37-23-7 ja sijoitus 615. Yhdellä toisella psn kamuista 34-10-0 ja sijoitus 1418? :confused:Luulis että ois toisinpäin. Ilmeisesti kovemmista vastustajista saa paljon enemmän pointseja sitten?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hieman ihmetyttää tää pisteytys ps4 hutissa. tilastot 37-23-7 ja sijoitus 615. Yhdellä toisella psn kamuista 34-10-0 ja sijoitus 1418? :confused:Luulis että ois toisinpäin. Ilmeisesti kovemmista vastustajista saa paljon enemmän pointseja sitten?
Pisteytys järjestelmä toimii tasoerotuksella.

Olet siis pelannut isomman tasoisia pelaajia vastaan joissa jopa tappio pelissä voi saada 1-5 sijoituspistettä. Kaverisi tainnut voittaa taitotasolla 3-6 tasoa huonompia pelaajia. :) Niin ja jos tietysti voitat isomman tason pelaajia saat enemmän taso pisteitä.

Sama menetelmä ollut pisteytyksissä jo NHL 08 asti.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuli kerättyä kaverien kanssa Columbuksen kokoelma. 7 pakkaa ja sielt tuli M.Smith 89, C.Crawford 89 ja B.Bishop 88:D:confused:. Mukavaa kun ei pysty myymään:)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pisteytys järjestelmä toimii tasoerotuksella.

Olet siis pelannut isomman tasoisia pelaajia vastaan joissa jopa tappio pelissä voi saada 1-5 sijoituspistettä. Kaverisi tainnut voittaa taitotasolla 3-6 tasoa huonompia pelaajia. :) Niin ja jos tietysti voitat isomman tason pelaajia saat enemmän taso pisteitä.

Sama menetelmä ollut pisteytyksissä jo NHL 08 asti.

Eipäs toimi enää, voitosta aina tais olla 2 pistettä. Enemmän pisteitä saa divarinousuista tai pysymisestä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos joku voisi lainata pelaajia kokoelmien keräämiseen, niin olisin hyvin kiitollinen. Sen verran tarttis noita pakkoja nyt enkä rahas kehtaisi tähän käyttää.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pisteytys järjestelmä toimii tasoerotuksella.

Olet siis pelannut isomman tasoisia pelaajia vastaan joissa jopa tappio pelissä voi saada 1-5 sijoituspistettä. Kaverisi tainnut voittaa taitotasolla 3-6 tasoa huonompia pelaajia. :) Niin ja jos tietysti voitat isomman tason pelaajia saat enemmän taso pisteitä.

Elikä kenttäpelaajien tasoero ei vaikuta? Olen säästänyt parempia pelaajia ja puolet pelaajista kentällä ollut pronssisia.

Jos joku voisi lainata pelaajia kokoelmien keräämiseen, niin olisin hyvin kiitollinen. Sen verran tarttis noita pakkoja nyt enkä rahas kehtaisi tähän käyttää.

Tämmöinen touhu vetää vertoja jo eashl buustaamiseen. Ei yhtään rispektiä tämmöiselle toiminnalle :)
 
Elikä kenttäpelaajien tasoero ei vaikuta? Olen säästänyt parempia pelaajia ja puolet pelaajista kentällä ollut pronssisia.



Tämmöinen touhu vetää vertoja jo eashl buustaamiseen. Ei yhtään rispektiä tämmöiselle toiminnalle :)
Niin menee myös pakkojen ja EASHL-boostien ostaminen rahalla.
Ymmärrän kyllä, mutta paskalla joukkueella ei oikein jaksa pelata noita rahalla ostettuja joukkueita vastaan. Ja EA:lle en aio maksaa yhtään ylimääräistä, kun tämän pelin jo aika nätisti pilasivat.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

hienoja bugeja. Mulla on useamman joukkueen kokoonpanossa 2 kertaa sama kaveri ja äsken winnipegiä kasatessa sain kasausbonuksen ilman E.Kanea kun mulla oli Sheiffele 2 kertaa :D

edit: Islanderskin aukesi ilman Tavaresia :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

PS4
Huhhuh millainen bugi toi sitten on jos joukkueen kasaamis bonukset saa tupla korttien ansiosta!

Olenkos mä ainoa muuten joka kärsii tässä pelissä naurettavan monesta loukkaantumisesta? Varmaan 1-2 peliä mennyt niin, että pelaaja ei olis loukkaantunut.
Vihdoinkin kun sain Simmondsin, Vanekin ja Dubinskyn pois lasaretista niin Fransonhan sinne joutus. Ja heti kun Vanek pääsi pois lasaretista niin joutui sinne uudelleen! Yakupov laukaisi löysän ranteen Vanekin jalkaan ja siitähän se sitten lähti ontuen vaihtoon. Nyt se on sitten jalan takia 3 peliä poissa ja Franson 1...

Ei hemetelin kukkanen sanon mä! GMC pelimuodossakin oli naurettavan paljon loukkaantumisia viimeksi kun sitä pelasin NHL 14 puolella, mutta tää menee jo naurettavaksi. Pitääkö noille puuroa syöttää vai miten nää kaverit pysyis terveinä edes 10 peliä putkeen!? :confused:
 
Onko kellään lainata joukkueita? Voin maksaa puckseilla palkkioo. Pantteja löytyy jonkin verran.
Edit: PS4 alustana
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom