Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eihän tuossa leaderboardissa ole mitään järkeä?

Esim 23th sijalla on joku Guncha2002 70-157-27 tilastoilla ja pelaa 8 divaria. Tappiot ei vaikuta nähtävästi ollenkaan. Eipä tarvi tuotakaan enää seurata.

En tiiä onko joku bugi tms, mutta näin ite kans overall 1 paikalla samantyyliset statsit. Katsoin about tunnin päästä uudelleen niin ei näkynyt ees top100 listalla samaa nimeä enään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko tuossa ainoat täyden kemian yhdistelmät pakistossa? Mites sitte hyökkäyksessä? Sen muistan että ainakin työ-työ-työ sekä pr-pr-tl on täydet kemiat.

VH on käytännössä sama kuin TL, mutta ei toimi PR-PR-VH. TYÖ-PR-TL ja TYÖ-PR-VH toimii, lisäksi noi sun mainitsemat. Lisäksi vissiin kolmella rouhijalla tulee täydet kemiat mutta kukapa niitä käyttää :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mielenkiintoisia nämä "kalliit" pelaajat, samat tehot kuin budjetti jengillä. Tässä esimerkkejä testeistä:
Gaborik 5o 2+1
Thornton 5o 1+4
Karlsson 5o 1+2
Hinta n. 170 coins

Kassian 5o 3+0
Filppula 5o 1+3
Green 5o 1+3
Hinta: n 25 coins

Mutta sit taas maalivahdeilla overall tuntuu olevan tärkeä ja isot maalivahdit on hyviä. Rinne tuntuu olevan hyvä tänä vuonna.

Rinne 5o 6 päästetty
Neuvirth 5o 9 päästetty

Mitä mieltä ootte ite olleet med vs. High quality pelaajien eroista?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pitääpä hankkia toi Rinne testiin, jos kerran on ok. Taidan vaihtaa sen Backströmiin, kun tuntuu että väsyy kahen matsin jälkeen. Onko sillä muuten merkitystä, et peluuttaa väsynyttä veskaria?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En tiiä onko mainittu aiemmin mutta yhteysongelmien kans kahlailijat laittakaapa UPNP pois routterista päältä! Itellä tuli aivan stanan smuutti ku peeällätuutti!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

[PS4]

Joku noista loukkaantumisista puheli, niin on kyllä ollut hirmuisen iso prosentti ainakin minulla ollut. Päädyin jopa tekemään niin että poistin ensimmäisen joukkueeni koska jouduin avainpelaajien loukkaantumisten takia tekemään liikaa hätäratkaisuja. Lyhykäisyydessään:

Ekalla tiimillä 30 ottelua joiden aikana minulta loukkaantui 4 ykköskentän pelaajaa.
Uudella startilla nyt 13 matsia ja minulta on loukkaantunut 3kpl 1-2 kentän ukkoa.

On kyllä pirullista että aina loukkaa parhaasta päästä, ja näin pirun usein. Joukkueessa joku 4-5 nhl pelaajaa joista puolet lasaretissa. Rakenna siinä sitten joukketta kun muutenkin coinsit kiven alla ja pitäisi parempiin pakkoihin säästellä, mutta joutuu tuhlaamaan rahaa injury kortteihin tai hätävarapakkoihin kun noi sopparitkin on tässä vaiheessa kiven alla. Tarkoitus oli että kun teen uuden tiimin niin loukkaantumisten sattuessa taukoa niin kauan että tulee edes reservi, mutta perkele kyllä sitä pelaamaan tarttis päästä nyt kun ekaa kertaan olen hiukan innostunut pelaamaan online pelejä EASHL:n ulkopuolellakin. Kaipaisin vielä offline seasonia ja turnauksia fifan tapaan.. Muistan joskus aikanaan kun HUTia hiukan kokeilin, niin hauskinta oli rakennella joukkuetta tiettyä turnausta varten. Ehkäpä ensi vuonna, mutta sitten kai on jo EASHL, niin taitaa HUT taas jäädä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

[PS4]

Joku noista loukkaantumisista puheli, niin on kyllä ollut hirmuisen iso prosentti ainakin minulla ollut. Päädyin jopa tekemään niin että poistin ensimmäisen joukkueeni koska jouduin avainpelaajien loukkaantumisten takia tekemään liikaa hätäratkaisuja. Lyhykäisyydessään:

Ekalla tiimillä 30 ottelua joiden aikana minulta loukkaantui 4 ykköskentän pelaajaa.
Uudella startilla nyt 13 matsia ja minulta on loukkaantunut 3kpl 1-2 kentän ukkoa.

On kyllä pirullista että aina loukkaa parhaasta päästä, ja näin pirun usein. Joukkueessa joku 4-5 nhl pelaajaa joista puolet lasaretissa. Rakenna siinä sitten joukketta kun muutenkin coinsit kiven alla ja pitäisi parempiin pakkoihin säästellä, mutta joutuu tuhlaamaan rahaa injury kortteihin tai hätävarapakkoihin kun noi sopparitkin on tässä vaiheessa kiven alla. Tarkoitus oli että kun teen uuden tiimin niin loukkaantumisten sattuessa taukoa niin kauan että tulee edes reservi, mutta perkele kyllä sitä pelaamaan tarttis päästä nyt kun ekaa kertaan olen hiukan innostunut pelaamaan online pelejä EASHL:n ulkopuolellakin. Kaipaisin vielä offline seasonia ja turnauksia fifan tapaan.. Muistan joskus aikanaan kun HUTia hiukan kokeilin, niin hauskinta oli rakennella joukkuetta tiettyä turnausta varten. Ehkäpä ensi vuonna, mutta sitten kai on jo EASHL, niin taitaa HUT taas jäädä.

Jos nyt en ihan väärin muista niin päivityksen mukana olisi huttiinkin tulossa lisäsisältöä tän kuun puolella vielä. Varsinkin kun on tulossa tuo offline playoff-pelimuoto niin suostuisivatkohan sen pohjalta liittämään sitä myös huttiin? ehkä ei kannata liikaa toiveita nostatella mutta itekki niitä varmasti mieluusti hutissa pelaisin. Mitä loukkeihin tulee nii itellä on ~60 peliä alla (~40vs/~20botti) niin vain 2 pelaajaa on loukkaantunut :confused:

omat moket on myös ottaneet hyvin koppia, pari peliä on tullut vedettyä överiksi kun tuntuu, että vastustaja luistelee pokeista jatkuvalla syötöllä ohi. Bäkhänd-förhänd bumbumbum ja kirouksien johdattelemalla kohti keskialotusta, unohtamatta tietenkään katsoa uusintaa maalista kokonaisuudessaan :mad: mutta näitä säbä/bugiranteita ei ole uponnut. Hiukan uskallan myös olla samaa mieltä että pelaamisesta on tullut vaikeempaa, kun kärkisentterinä pelaa Krejci eikä Legwand :p itse kun en välitä missä divarissa tai millä ranking-sijotuksella pelaan, niin on tullut "epäreilun" ihmisvastuspelin jälkeen väännettyä mielummin pari bottitaistoa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä huomaa eron kun hoidin nyt nuo joukkueen kemiat kuntoon. Ramö piettänyt nyt nollat 4-ottelussa peräkkäin ja itse olen tehtaillut vastustajan häkiin vähintään 2-5 maalia. 7-divariin noustiin eilen joten saa nähdä jatkuuko pelit yhtä mukavasti (15-5-0 tilastoilla).

J.Cartterin myin myös eilen, ehti olla 5min myynnissä kun joku sen nappas 37k pyyntihintaan.

Hyökkäys
1. C.Conacher - M.Grabovski - N.Kulemin NYI
2. E.Haula - M.Granlund - N.Niederreiter MIN
3. A.Cogliano - N.Thompson - E.Etem ANA
4. B.Prust - T.Plekanec - A.Perentau MTL


Pakit
1. D.Hamhuis - E.Johnson CGY
2. M.Giordano - D.Wideman CGY
3. L.Sbisa - J.Faulk CGY


Moket
1. K.Ramo CGY
2. M.Brodeur CGY

Kapteenisto
M.Grabovski C
D.Hamhuis A
M.Granlund A
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

[ps4]

Tästä en ole ihan satavarma, mutta mun mielestä kävi ainakin näin. Pelaajani otti ulosajon matsista, heti pelin jälkeen samalla pelaajalla näkyi olevan 1 matsin injury. Onko aikaisemmissa ollut joku pelikielto systeemi ulosajon seurauksena? Ajattelin vaan, että jos ei ole sitäkään lisätty kunnolla tähän vaan näkyy sitten loukkaantumisena. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

[ps4]

Tästä en ole ihan satavarma, mutta mun mielestä kävi ainakin näin. Pelaajani otti ulosajon matsista, heti pelin jälkeen samalla pelaajalla näkyi olevan 1 matsin injury. Onko aikaisemmissa ollut joku pelikielto systeemi ulosajon seurauksena? Ajattelin vaan, että jos ei ole sitäkään lisätty kunnolla tähän vaan näkyy sitten loukkaantumisena. :D

Veikkaan, että pelaaja on loukkantunut jossain vaiheessa ottelua lievästi, mutta on pystynyt silti jatkamaan. Käsittääkseni nämä lievästi loukkaantuneet ovat kuitenkin seuraavan ottelun sivussa.

Aika paljon on tosin yhdelle jampalle tapahtunut matsin aikana :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

hienoja bugeja. Mulla on useamman joukkueen kokoonpanossa 2 kertaa sama kaveri ja äsken winnipegiä kasatessa sain kasausbonuksen ilman E.Kanea kun mulla oli Sheiffele 2 kertaa :D

edit: Islanderskin aukesi ilman Tavaresia :)

Siis mites tää nyt toimii? Onko sulla ne molemmat kortit kokoelmassa vai toinen korttikansiossa?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko tässä nyt tarvetta tehdä listaa kaikista pelaajista jotka tekevät maalin? Tehdäänkö erilliset listat Onetimer-,Lämäri ja tuurimaalien tekijöistä niin on helpompi pitää kirjaa?

Itekkin olen ihmetellyt kun jokaisesta häviöstä nykyisin syytetään bugimaaleja yms.. Itselläni ei ainakaan ranteet uppoa todellakaan niin hyvin kuin ennen. Ja on ollut vastustajana sellaisia, jotka kokoajan ranteita yrittävät, mutta ne on jotenkin pirun helppo puolustaa pois. Sama homma on one-timereissa. Tajuttoman helppo estää ne.

Jos annat mulle sauman laukoa ranteella läheltä lauon
Jos annat mahdollisuuden one-timeriin teen sen.
Ja tuurit maalit otan avosylin vastaan.

Suurinosa ketkä näistä "bugi"maaleista valittaa ei puolusta yhtään eli peiliin katsomisen paikka.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos annat mulle sauman laukoa ranteella läheltä lauon
Jos annat mahdollisuuden one-timeriin teen sen.
Ja tuurit maalit otan avosylin vastaan.

Suurinosa ketkä näistä "bugi"maaleista valittaa ei puolusta yhtään eli peiliin katsomisen paikka.



Kyllä minusta jokaisessa lajissa yleensä on tarkoitus löytää se heikko kohta ja iskeä sieltä. Tylsäähän se on jos aina samaa yrittää, mutta turhaa siitä minusta on avautua, jokainen pelatkoon niinkuin pelaa.
Ainakin vanhemmissa painoksissa nuo kaikki sai puolustettua pois, jos taidot ei riittänyt niin verkko heilui.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Huomattavaa tämän palstan pelureissa on se ettei kenenkään poket osu ja vihun poket osuu aina tai
oma mokke imee ja vihun torjuu kaiken.
Ketään ei tunnustaudu muuri moken omistajaksi tai oma poke ees osuis joskus. Tällaisenkin kaverin on
tätä peliä pelattava ,koska suurin osa pelinsä tätä kaveria vastaan tuntuu pelaavan..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ketään ei tunnustaudu muuri moken omistajaksi tai oma poke ees osuis joskus.

Minulla ainakin Luongo torjui lähes kaiken ja muutenki peli sujui kunnes yhteys meni poikki 2-2 tilanteessa. Valitusketjuhan tämä lähinnä tuntuu olevan. Bugiranteista kitisijät eivät huomaa että itse tekee samanlaisia rystylättyjä tms läpi pelin... Ainiin ja jos on pari superstaraa jengissä niin sitten on äidin pikku mastercardpullamössöpelaaja
 
Ylös Bottom