Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo sori, mun moka. Oli hieman hommaa tossa aikaisemmin niin en kerennyt tarkistaa tuota listaa.

Ei sitä nyt kukaan ulkoa osaakaan/ole hoksannut tarkistaa, että tuollainen lista on käytössä. :o Jos alkaa tulla samaan tahtiin nimiä, kuin viime versiossa, niin eihän nyt kukaan niitä muista. Toki nämä tunnetuimmat sitten jää päähän kaikille, kun niitä useammin täällä mainostellaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sain ensimmäisen änäritiimin koottua 35/35, mutta pakkoja ei tullut. Onko mitään vinkkejä/mikä se valitussivu olikaan? :D

PS4 kyseessä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sain ensimmäisen änäritiimin koottua 35/35, mutta pakkoja ei tullut. Onko mitään vinkkejä/mikä se valitussivu olikaan? :D

PS4 kyseessä.

Poista joku halpa kortti ja osta se uudelleen. Saattaa myös auttaa pelkkä hutista uloskirjautuminenkin
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sain ensimmäisen änäritiimin koottua 35/35, mutta pakkoja ei tullut. Onko mitään vinkkejä/mikä se valitussivu olikaan? :D

PS4 kyseessä.

Jos sulla on niitä ilmaispelaajia mitä ei voi myydä, kokeile pikamyydä joku ja osta uus tilalle ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Väsyykö teillä maalivahti kun vastustaja lopettaa pelin? Jatkuvasti saa olla kortteja laittamassa kun aina on väsyny :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Väsyykö teillä maalivahti kun vastustaja lopettaa pelin? Jatkuvasti saa olla kortteja laittamassa kun aina on väsyny :D

Joo väsyy, joku bugi siinä on. Onneks itellä on 99 boostattu Varlamov, jolla pystyy väsyä yhen kerran ennenkun mikään statsi laskee alle 99.
Tokasta väsymyksestä tais HIGH tippua 98.. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo väsyy, joku bugi siinä on. Onneks itellä on 99 boostattu Varlamov, jolla pystyy väsyä yhen kerran ennenkun mikään statsi laskee alle 99.
Tokasta väsymyksestä tais HIGH tippua 98.. :D

Mulla kans boostattu Varlamov mutta se ei saa edes jumppapalloa kiinni, kun taas Luongo tuntuu ottavan kaikki mahottomatki.:D Varlamov ois myyntii lähteny kauan sitte jos ei ois ilmaispakasta tullu
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo väsyy, joku bugi siinä on. Onneks itellä on 99 boostattu Varlamov, jolla pystyy väsyä yhen kerran ennenkun mikään statsi laskee alle 99.
Tokasta väsymyksestä tais HIGH tippua 98.. :D


Joku aiemmin väitti täällä, kun ihmettelin tota ovr 99 ettei sellasta voi olla.
Varlamovia sillon just tarkotin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

[ps4]

Melkonen sankari tuli eilen vastaan. Tiimin nimi Traktor, ja joukkueessa useampia Enforcereita kentällä. Alkuun pelasi ihan järkevästi, mutta 2-3 maalin tappiolla alkoi vaan jyräämään mun porukkaa, kiekollista ja kiekotonta. Yritti vissiin saada mun äijiä loukkaantumaan. Tuli sitten paukutettua kunnolla lisää maaleja kun yv aikaa oli riittävästi. Kolmannessa erässä ei sitten tehnyt enää muuta kuin makasi yhdellä ukolla jäässä koko hemmetin erän. Saipahan tuon "hyppää vastustajan yli" trophyn helpolla. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä nuo pelisilmäkomennot oikein on? Siinä latausnäytössä lukee että L2 painamalla pitäs jotain tapahtua, mutta eipä mulla ainakaan..
Vinkkejä kenet ostaisin 4 kenttään Boylen ja Hanzalin rinnalle? Iso koko ja mielellään vähän nopeampi kuin nuo kaksi. Iso koko on kuitenkin tärkeämpi 4.ketjussa. Oisko barkov sopiva? Budjetti vaikkapa max 5-10k. Toki halvemmatkin käy.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä nuo pelisilmäkomennot oikein on? Siinä latausnäytössä lukee että L2 painamalla pitäs jotain tapahtua, mutta eipä mulla ainakaan..
Vinkkejä kenet ostaisin 4 kenttään Boylen ja Hanzalin rinnalle? Iso koko ja mielellään vähän nopeampi kuin nuo kaksi. Iso koko on kuitenkin tärkeämpi 4.ketjussa. Oisko barkov sopiva? Budjetti vaikkapa max 5-10k. Toki halvemmatkin käy.
Itsellä Chimera on ollut uskomaton!
Nelosketjussa juurikin peluuttanut ja johtaa koko joukkueen pistetilastoa!
Aina tappio asemassa juurikin Chimera iskee maalit[emoji1]
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä nuo pelisilmäkomennot oikein on? Siinä latausnäytössä lukee että L2 painamalla pitäs jotain tapahtua, mutta eipä mulla ainakaan..
Vinkkejä kenet ostaisin 4 kenttään Boylen ja Hanzalin rinnalle? Iso koko ja mielellään vähän nopeampi kuin nuo kaksi. Iso koko on kuitenkin tärkeämpi 4.ketjussa. Oisko barkov sopiva? Budjetti vaikkapa max 5-10k. Toki halvemmatkin käy.

Osta Kreider, 193cm ja 100kg. Nopeutta löytyy.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Yksi asia jonka huomaan olevan yhteistä ainakin tässä ja Fifa 14 ultimatessa, sen huomaa heti pelin alusta tuleeko pelistä varma tappio. se jos mikä pistää hermot kireelle [emoji35]
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Aika helposti pelaajia saa tässä versiossa. Pelannut nyt noin viikon PS4 ja joukkue:
Marleu A - Datsyuk A - Nash C
Moulson - Backstrom - Parenteau
Folingo - M. Richards - Ward
Laich - Stastny - Doan

Gorges - Karlsson
Sekera - Shattenkirk
Carle - Carlson

Gustavsson
Lindback

Kannattaisiko vaihtaa Backstrom ol ja laittaa Nashin tilalle ykköseen ja ottaa kokoelmasta B. Richards/Kadri/Bonino/Henrique 4 sentteriks ja Doan kokoelmaan?
 
Ylös Bottom