Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]
Noh, tuli nyt sitten kokeiltua tuota kokoelman keräämistä ja keräsin Buffalon. Vanekkihan sieltä tippui. Sitten sain vielä mahtavan idean ostaa 17,5k pakan ja sieltä tuli Kärppä Lehtonen. Mulla oli 140k ennen noita ja sen jälkeen kun olin myynyt kaikki Buffalon kaverit ja turhimmat tuosta 17,5k pakasta niin Coinseja oli noin 130k. Voitolle siis jäätiin, periaatteessa sain Vanekin ja Kärpän 5k kappale.
Ostin vielä yön aikana Keslerin (56k) ja Gaborikin (32k)...nyt on enään 40k Coinseja, mutta kun tuosta Buffalonkin keräämisestä jäi loppupelissä hyvä maku suuhun niin seuraavaksi voisi oikein hyvin kerätä Calgaryn tai Winnipegin...
Itse ainakin antaisin sen neuvon, että kun on jo noin hyvin pääomaa, niin alat joko keräilemään kokoelmia (joista pakkoja ja niiden kautta joukkueen runkoa kasaan, jos saa hyviä pelaajia) tai sitten bisneshommat tulille; kärky kaupasta 50-150K hintaisia ukkoja mahdollisimman halvalla ja myyt sitten markkinahintaan pois, niin voi tulla jo tuollakin sektorilla jopa 20-30K voittoa/kauppa. Aika nopeasti nousee saldosi puoleen miljoonaan, jolla saakin jo sitten enemmän pelaajia - sekä määrällisesti että tason puolesta.
E: Ja jos tosiaan ihan ykkössentteriä vain havittelet, niin eikös viime versiossa Bergeron ollut melkoisen kuningas? Mielestäni hintaluokka 50-100K noin äkkiseltään muistellessani.
Noh, tuli nyt sitten kokeiltua tuota kokoelman keräämistä ja keräsin Buffalon. Vanekkihan sieltä tippui. Sitten sain vielä mahtavan idean ostaa 17,5k pakan ja sieltä tuli Kärppä Lehtonen. Mulla oli 140k ennen noita ja sen jälkeen kun olin myynyt kaikki Buffalon kaverit ja turhimmat tuosta 17,5k pakasta niin Coinseja oli noin 130k. Voitolle siis jäätiin, periaatteessa sain Vanekin ja Kärpän 5k kappale.
Ostin vielä yön aikana Keslerin (56k) ja Gaborikin (32k)...nyt on enään 40k Coinseja, mutta kun tuosta Buffalonkin keräämisestä jäi loppupelissä hyvä maku suuhun niin seuraavaksi voisi oikein hyvin kerätä Calgaryn tai Winnipegin...