Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]
Tottakai yrittää, mutta liika on aina liikaa. Itselläni laantuu peli-ilo täysin näitä pelaajia vastaan pelatessa, tietää että pelistä on tulossa yhtä paskaa eikä ollenkaan mitään jääkiekon tapaista. Minulle kun HUTissa pääasia on hyvät pelit, ei pelien voittaminen paskalla pelaamisella, joka ei vaikuta lainkaan jääkiekolta - hyi. Ja vielä tuohon isin Visaan. Ei tietenkään kaikki, joilla on kova jengi ole "isin Visalla" ostettuja, sen kyllä huomaa, jos osaa oikeasti pelata tai taas sen, jos on huono pelaaja.
E: vielä sen verran, että minkälaisia kokemuksia teillä on Big Buffista? Worth of it tässäkin versiossa?
Menee ehkä vähän offtopicks mutta eiköhän jokainen pelaaja joka tätä peliä osaa vähänkin pelata yritä noita bugimaaleja tehdä. Onhan se toki ärsyttävää pelata näitä vastaan jotka eivät muuta osaa yrittää tehdä mutta ne pitää sitten vaan puollustaa pois. Mutta ennen kaikkea olen aina ihmetellyt tuota kun vastustajalla on kova joukkue että se on ostettu isin visalla, aivan kuin jokainen muu pelaaja olisi es-jonne. Eiköhän tässä suurin osa rahan käyttäjistä vinkuta sitä omaa visaa Ja eikä tässä edes ole kovin vaikeaa saada kovaa joukkuetta käyttämättä rahaa ollenkaan kun jaksaa vain hieman nähdä aikaa ja vaivaa.
Tottakai yrittää, mutta liika on aina liikaa. Itselläni laantuu peli-ilo täysin näitä pelaajia vastaan pelatessa, tietää että pelistä on tulossa yhtä paskaa eikä ollenkaan mitään jääkiekon tapaista. Minulle kun HUTissa pääasia on hyvät pelit, ei pelien voittaminen paskalla pelaamisella, joka ei vaikuta lainkaan jääkiekolta - hyi. Ja vielä tuohon isin Visaan. Ei tietenkään kaikki, joilla on kova jengi ole "isin Visalla" ostettuja, sen kyllä huomaa, jos osaa oikeasti pelata tai taas sen, jos on huono pelaaja.
E: vielä sen verran, että minkälaisia kokemuksia teillä on Big Buffista? Worth of it tässäkin versiossa?