Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Menee ehkä vähän offtopicks mutta eiköhän jokainen pelaaja joka tätä peliä osaa vähänkin pelata yritä noita bugimaaleja tehdä. Onhan se toki ärsyttävää pelata näitä vastaan jotka eivät muuta osaa yrittää tehdä mutta ne pitää sitten vaan puollustaa pois. Mutta ennen kaikkea olen aina ihmetellyt tuota kun vastustajalla on kova joukkue että se on ostettu isin visalla, aivan kuin jokainen muu pelaaja olisi es-jonne. Eiköhän tässä suurin osa rahan käyttäjistä vinkuta sitä omaa visaa :D Ja eikä tässä edes ole kovin vaikeaa saada kovaa joukkuetta käyttämättä rahaa ollenkaan kun jaksaa vain hieman nähdä aikaa ja vaivaa.

Tottakai yrittää, mutta liika on aina liikaa. Itselläni laantuu peli-ilo täysin näitä pelaajia vastaan pelatessa, tietää että pelistä on tulossa yhtä paskaa eikä ollenkaan mitään jääkiekon tapaista. Minulle kun HUTissa pääasia on hyvät pelit, ei pelien voittaminen paskalla pelaamisella, joka ei vaikuta lainkaan jääkiekolta - hyi. Ja vielä tuohon isin Visaan. Ei tietenkään kaikki, joilla on kova jengi ole "isin Visalla" ostettuja, sen kyllä huomaa, jos osaa oikeasti pelata tai taas sen, jos on huono pelaaja.

E: vielä sen verran, että minkälaisia kokemuksia teillä on Big Buffista? Worth of it tässäkin versiossa?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Suosittelen jättämään pelaamatta, jos vastaan asettuu kaveri nimeltä NordicSteelers. Isin visa vinkunut jengiä varten, täysin pelitaidoton lapsi, joka vähemmän yllättäen ei tee mitään muuta, kun hakee bugiranteita ja muita glitchimaaleja, ja vielä vähemmän yllättäen katsoo näistä ne ***** hidastukset. Anteeksi vuodatuksesta.

Itse pelasin ko kaveria vastaan eilen illalla! Ei katsonut kyllä hidastuksia tossa pelissä. Asiaan tietysti saattoi vaikuttaa se ettei se päässyt maaliakaan tekemään :D Aivan lapanen kaveri kyllä oli vedot tais olla mulle 39-14 ja 5-0 voitto pelistä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Olipa erikoinen peli mise1234:ää vastaan. Vedot se taisi viedä 30 - 6 ja peli ratkesi sille rankkareilla 2 - 1. Siitä erikoinen peli, että omat pelaajat eivät saaneet mitään syöttöjä kiinni ja hävisivät kaikki irtokiekot, lisäksi poke check toimi omiin pelaajiin varmaan metrin tai kaksi takaapäin, mutta itse en voinut viedä kiekkoa millään. Toisaalta Smith pelasi maalilla hyvän pelin. Molemmilla pelaajille erilainen ice tilt tuohon peliin; hänelle pelaajille ja itselle maalivahdille. Saattoi tietenkin olla myös jonkinlaista outoa lagia joka häiritsi omaa pelaamista, enpä näistä tiedä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

E: vielä sen verran, että minkälaisia kokemuksia teillä on Big Buffista? Worth of it tässäkin versiossa?

Noin kymmenen peliä buffilla pelannu ihan järjetön kuti löytyy kaverilta, vähän hidas kyllä mutta laittaa jonkun nopeen parin sille niin toimii varmasti, joka pennin arvonen ainakin tähän asti. Isoista (halvoista) pakeista Tyler Myers vielä ehkä hiukan parempi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kannattaa välttää sellasta kaveria, kun KrazyAttack. Ekassa erässä, kun johdin 3-1 kaveri pysäytti pelin ja hetken päästä EA heitti pihalle ja hänelle siitä voitto. Ajattelin että nyt ei oo kyllä mikään tavallinen ulosheitto, vaan tämä tapahtui täysin vastustajan toimesta. Kaverin statsit oli jotain 37-2-? ja katsoinkin mielenkiinnolla hänen viimeksi pelattuja pelejä, no siellähän oli viimeksi näkyvät 17 voittoa tullut hänelle keskeytys voittoina, että taitaa olla vähän useamminkin harrastanut kyseistä toimintaa. En tiedä miten tuo on mahdollista tehdä, enkä edes halua tietää, mutta toivottavasti tällaisia ei ala tulemaan enempää vastaan!!! :mad:

Laitoin vielä viestiä kaverille asiasta ja myönsi tehneensä sen siksi että hain kuulemma glitch maaleja sekä poketin koko ajan. Mielestäni pelasin ihan normaalisti eikä kukaan ainakaan ole aiemmin valittanut. Sekin kertoo paljon että ainakin sen 17 kertaa tehnyt saman tempun.

Kyseessä siis PS4
Varmaankin IP bootti kyseessä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

4k kassassa ja Buffalon kokoelmasta uupuu Moulson sekä Myers joista pitäisi maksaa noin 25k. Miten olisi helpointa kerätä puuttuva määrä? Tai kiinnostaisko jotain lainata kyseiset kortit? PS3.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sama mutta Luongosta kyse. Kai nyt jollain on luongo ?

Löytyy luongo. Käy ostaa pois.. Myers ja Moulson on pelaavas kokoonpanos.. Lainaan jos on sopivaa vaihokkia. Ite kaipailen Arizonan logoa, Devilsin molaria, schrivens tai jotain. Sekä Jaggrrrrr...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Löytyy luongo. Käy ostaa pois.. Myers ja Moulson on pelaavas kokoonpanos.. Lainaan jos on sopivaa vaihokkia. Ite kaipailen Arizonan logoa, Devilsin molaria, schrivens tai jotain. Sekä Jaggrrrrr...

Scrivens on Edmontonin maalivahti. http://nhlguides.net/nhl-15-new-jersey-devils-checklist/ tuolta sivuilta oon katellu kun kokoelmia keräilly, ja ainakin vielä on pitäny hyvin paikkansa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Löytyy luongo. Käy ostaa pois.. Myers ja Moulson on pelaavas kokoonpanos.. Lainaan jos on sopivaa vaihokkia. Ite kaipailen Arizonan logoa, Devilsin molaria, schrivens tai jotain. Sekä Jaggrrrrr...

Lainaatko ? Ei ole varaa ostaa :/
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä oikeesti pännii toi, että peli jäätyy erätauolla ollessan. Siis tämä "odotetaan vastustajaa". Miksi EA ei voi tätä jo korjata?
25-5-0 näyttää tilastot ja 4 niistä tappioista on juuri tuon takia tullut. Vaikka johto asemassa se on tapahtunut. Mua ei kiinnosta roikkua 2h siinä kattomassa kumpi luovuttaa ekana, koska siinäkin aikana olis jo monta peliä ehtinyt pelaamaan.
Noh äsken kävi kyllä sama homma, mutta onneksi vastustaja oli kiltti ja antoi minulle sen voiton. Olihan tilanne minulle sentään 4-0 1.erän jälkeen. Eli siis totkai mulla on nyt siis 26-5-0, mutta pointti: Korjatakaa EA teijän pelit jo PERKELE! Battlefield ja NHL. Molemmat kaatuu melkein joka pelissä...! :mad:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä oikeesti pännii toi, että peli jäätyy erätauolla ollessan. Siis tämä "odotetaan vastustajaa". Miksi EA ei voi tätä jo korjata?
25-5-0 näyttää tilastot ja 4 niistä tappioista on juuri tuon takia tullut. Vaikka johto asemassa se on tapahtunut. Mua ei kiinnosta roikkua 2h siinä kattomassa kumpi luovuttaa ekana, koska siinäkin aikana olis jo monta peliä ehtinyt pelaamaan.
Noh äsken kävi kyllä sama homma, mutta onneksi vastustaja oli kiltti ja antoi minulle sen voiton. Olihan tilanne minulle sentään 4-0 1.erän jälkeen. Eli siis totkai mulla on nyt siis 26-5-0, mutta pointti: Korjatakaa EA teijän pelit jo PERKELE! Battlefield ja NHL. Molemmat kaatuu melkein joka pelissä...! :mad:
Jätät sen pelin siihe ja meet vaikka käymää ulkona :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt ois kaikki NHL jengit kerätty. Onko kukaa keränny noita AHL yms kokoelmia että tietäs saako niistä paketeista mitää hyödyllistä?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

4k kassassa ja Buffalon kokoelmasta uupuu Moulson sekä Myers joista pitäisi maksaa noin 25k. Miten olisi helpointa kerätä puuttuva määrä? Tai kiinnostaisko jotain lainata kyseiset kortit? PS3.

Nyt puuttuis enää Myers ja kassas 1k.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eka promopakka tullut! 35k maksaa. Hitto, ehdin just tuhlata pucksit muihin pakkoihin ennen tuota :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ohho, riipaskaahan joku tollanen Mega pakka! :D Ja kertokaa tuliko helemiä...
 
Ylös Bottom