Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kukaan nähnyt Crosbya tai Malkinia? Missä hinnoissa jannut pyörii? :p

Crosby oli reipas 900k PS4:lla tänään.

Pelaillut pari divisioonaa ja koko pelistä mennyt hissukseen maku. Joka toisessa pelissä vastustaja heittää ohjaimen pöydälle ja vastustajan pelaajat liimaa kiekon jessellä lapaan seisotaan paikallaan. Kiekkoa on käsittämättömän vaikea pois suhteessa että vastustaja oikeasti pelaisi. Jos kiekon käyt sitten lopulta ronkkimassa pois tai jyrää kaverin kumoon niin Seppo Mäkelä kiitää paikalle kakkosensa kanssa. Parhaissa tapauksissa kaverit on pro pelaajia ja käyvät heittämässä yv:llä tarvittavat maalit. Hianoa! Toinen on sitten nämä kaverit jotka pelaa koko kolmannen erän omassa päässä pyörimässä jos johtavat edes maalilla. Korkeintaan käydään hyökkäys siniviivalla kääntymässä ja syöttö pakille ja omaan päätyyn. Pari tämmöistä kaveria löytyi tänään. Taktiikka toimi sen verta että mieluummin lähden kun odottelen erän loppumista. Aivan sama tuleeko tilastoihin mitä tahansa. Mieluummin pelaan konetta vastaan jos puolet peleistä on tämmöisiä.

Ei ole aikaisempaa HUT tai edes online kokemusta. Jokin uusi villitys vai aina ollut tämmöistä? Samoja mulkkuja jotka camppaa k/d ratiota COD/BF4:ssa. Ilmeisesti ei ole edes perinteistä season modea. Luin jostain että Be A Pro:saa ei pysty simuloimaan vaihtojen yli niin sekin melko tuskainen mode. Be a GM on täysin vieras.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ohho, riipaskaahan joku tollanen Mega pakka! :D Ja kertokaa tuliko helemiä...

Ylimääräiset ukot myyntiin ja puckit kasaan et sain yhen tommosen ostettuu...

No pakasta tuli Gaborik ja molari Smith.. lisäks pari muutakin perus ukkoa arvookkaampaa... :p et kerrankin lykästi...

Jos yön aikana menee jotain kaupaks, ja päätän mitä noille kaikille nostoille teen.. ni voi olla et pitää huomen toinen tommonen pakka avata... näytti olevan äsken viel reilu 21h voimas..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No joo nyt huomasin vihdoinkin ton EA:n koti momentumin. Molemmissa peleissä oli laukaukset mulle 20+ ja vastustajalle korkeintaan 8...
Noh ehka peli oli normaalia. Viedään vastustajaa kuin paskasta lakanaa, ja joo samaten se oli toisella, mutta miten käy!?

Laukaukset 27 ja 4 laukaukset.. rankkareihin.. Voitto onneks.. HUH....
Toinen... sama homma. Viedään ja viedään. Hyökkäys aika taas oli sellaset 15min ja vastustajalla noin 2min. Laukaukset 23 ja 8. Vastustaja nappaa 2-0 voiton. Eihän toi mua sinänsä ota päähän, mutta jos se ***** Hiller nappaa kaikki maagiset onet ja pelikuviot, ja oma mokke ei nappaa 2 viiva vetoa ilman maskia niin on se nyt ***** kumma! Oikeesti! WTF:mad:

Ja eiks tää HUT ollu niinkuin tarkoitettu silloin kun tuli: "Build Your Dream Tream" nyt se vaikuttaa olevan enemmänkin "Buy your overpowered team".........
Sori kiehuu vaan päässä kun kaikilla on on noi saatanan supertähdet ja mulla on joku Brodeeri paras pelaaja! :D
 
Tää peli on niin naurettava välillä voi v****. kyllä vastustajan poke osuu niin hyvin, ei käsitä. Sitten tullaan alueelle vedetään viivasta ja kappas maali, toinen maali luistellaan alueelle siitä maalin kulmalle ja vedetään nollakulmasta maali....
Heti taas huomas, että häviö tästäkin tulee kun peli kusee nilkkaan alusta loppuun. [emoji35]
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Crosby oli reipas 900k PS4:lla tänään.

Pelaillut pari divisioonaa ja koko pelistä mennyt hissukseen maku. Joka toisessa pelissä vastustaja heittää ohjaimen pöydälle ja vastustajan pelaajat liimaa kiekon jessellä lapaan seisotaan paikallaan. Kiekkoa on käsittämättömän vaikea pois suhteessa että vastustaja oikeasti pelaisi. Jos kiekon käyt sitten lopulta ronkkimassa pois tai jyrää kaverin kumoon niin Seppo Mäkelä kiitää paikalle kakkosensa kanssa. Parhaissa tapauksissa kaverit on pro pelaajia ja käyvät heittämässä yv:llä tarvittavat maalit. Hianoa! Toinen on sitten nämä kaverit jotka pelaa koko kolmannen erän omassa päässä pyörimässä jos johtavat edes maalilla. Korkeintaan käydään hyökkäys siniviivalla kääntymässä ja syöttö pakille ja omaan päätyyn. Pari tämmöistä kaveria löytyi tänään. Taktiikka toimi sen verta että mieluummin lähden kun odottelen erän loppumista. Aivan sama tuleeko tilastoihin mitä tahansa. Mieluummin pelaan konetta vastaan jos puolet peleistä on tämmöisiä.

Ei ole aikaisempaa HUT tai edes online kokemusta. Jokin uusi villitys vai aina ollut tämmöistä? Samoja mulkkuja jotka camppaa k/d ratiota COD/BF4:ssa. Ilmeisesti ei ole edes perinteistä season modea. Luin jostain että Be A Pro:saa ei pysty simuloimaan vaihtojen yli niin sekin melko tuskainen mode. Be a GM on täysin vieras.
Itse olen tällä hetkellä div 1. eikä ole yhtään kuvaustasi vastaavaa henkilöä tullut n. 90 pelissä vastaan.

Se, että ihmiset valittaa kun välillä kiekko imautuu helpommin niin ärsyttää. Kyllä niitä kiekkoja sinne maaliin menee puolin ja toisin helpommin pitkällä aikavälillä... jopa oikeassa elämässä! Ei aina se teoreettisesti parempi molari / joukkue voita peliä, vaikka olisikin niitä vetoja tuplasti enemmän. Helppohan se häviö on momentumin piikkiin laittaa, eihän sitä pelaajassa itsessään mitään vikaa voi olla. :rolleyes:

Edit. Semmoinen lisäys vielä, että pienissä lämmöissä / paineissa saattaa ohjainta puristaa lujemmin, milloin tatin liikkeet ei ole niin viivasuoria kuin rennosti pelatessa. Laukaushan tunnetusti on tatin tarkkuuden kanssa lähes yhtäsuurinen. Mitä suoremmin laukaisu tattia painaa ylös = sitä tarkempi laukaus.

Edit2. Ok, ei ehkä täysin yhtäsuuruinen tatin kanssa, mutta tatin liikkeellä on suuri merkitys laukauksen tarkkuuteen.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eipä ole kauheasti hyödyttänyt tämä joukkueiden keräileminen tähän asti. Buffalo, Calgary ja Florida kerätty eli 13 lahjapakkaa tullut availtua joista paras pelaaja on ollut John Carlson, toiseksi paras Craig Smith ja loput jotain 82-84 ovr pelaajia joista en ole huolinut joukkueeseen vielä ketään. Carlson on ainoa jolle paikka löytyi joukkueesta. Huomenna tai siis tänään on tosin uusi mahdollisuus kun saan New Jerseyn kokoelman täyteen, jos ei silloinkaan mitään tule niin alkaa riittämään tämä keräily.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itse olen tällä hetkellä div 1. eikä ole yhtään kuvaustasi vastaavaa henkilöä tullut n. 90 pelissä vastaan.

Se, että ihmiset valittaa kun välillä kiekko imautuu helpommin niin ärsyttää. Kyllä niitä kiekkoja sinne maaliin menee puolin ja toisin helpommin pitkällä aikavälillä... jopa oikeassa elämässä! Ei aina se teoreettisesti parempi molari / joukkue voita peliä, vaikka olisikin niitä vetoja tuplasti enemmän. Helppohan se häviö on momentumin piikkiin laittaa, eihän sitä pelaajassa itsessään mitään vikaa voi olla. :rolleyes:

Edit. Semmoinen lisäys vielä, että pienissä lämmöissä / paineissa saattaa ohjainta puristaa lujemmin, milloin tatin liikkeet ei ole niin viivasuoria kuin rennosti pelatessa. Laukaushan tunnetusti on tatin tarkkuuden kanssa lähes yhtäsuurinen. Mitä suoremmin laukaisu tattia painaa ylös = sitä tarkempi laukaus.

Edit2. Ok, ei ehkä täysin yhtäsuuruinen tatin kanssa, mutta tatin liikkeellä on suuri merkitys laukauksen tarkkuuteen.
Nonokkeli.. sun käyttäjänimi muistuttaa liian paljon käyttäjää nimeltä Konookkeli.. älä vaan sano, että oot sama mies :eek:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nonokkeli.. sun käyttäjänimi muistuttaa liian paljon käyttäjää nimeltä Konookkeli.. älä vaan sano, että oot sama mies :eek:
Minun käyttäjänimi on Nonokkeli, ihankuin nimi myös täällä. :D

Edit. Kirjaan myös tähän viestiin, että keräsin Floridan paketin ja pikkasin kyseisestä kolmesta pakasta Datsyukin. Tuntui sekin pakan kerääminen heti ihan kannattavalta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Haha, pelasin tossa äsken jotai 4322225 -nimistä tiimiä vastaan. Pelaajan nimi oli hoffish. Kohtuu hyvä tiimi kaverilla oli. Hall,gabo,neal yms.

Eka peli päätty 6-2 sille. Tuntu ettei oikeen peli luistanu ja kaverilla meni kaikki häkkiin. Jäähyjä tuli mulle sikana, kaks ekaa erää olin alivoimalla. Ensimmäisen minuutin aikanaki, veto siniviivalta ja yläpörsään. Toinen maali oli onetimeri. Maalin takaa kolmen pelaajan jalkojen läpi ja grabner laittaa senkin ylä nurkkaan. Meinas vähän ketuttaa kun oli KOLME mun pelaajaa siinä välissä, ja kukaan ei muka saanut pysäytettyä. Siihen vielä muutama rannari p-pisteeltä ylä kulmaan niin peli on selvä. Kolmannessa erässä sain tehtyä kuitenkin kaksi, vähän pääsi täydellä miehityksellä pelaamaan niin alkoi onnistuun.

No otin uuden matsin ja kato perkele, sama kaveri. Ajattelin että no nyt katotaan että onko toi oikeasti kova pelaan vai tuuria vaan. Peli oli täysin minun hallintaa, kaveri lähti kolmannessa erässä 5-0 tilanteessa. Tais alkaa turhauttaan ku ei enää menekkään kaikki sisään. Ja joutui pelaamaan 5-5 tilanteita eikä päässyt yv:tä kokoajan hakkaamaan. Munaton kaveri ku lähtee kesken pelin, ite olin sentään loppuun asti.

Eilen pelasin muuten ekan pelin crosby tiimiä vastaan. Supertähtiä ainakin 2 kentällistä. Pelitaitoa ei ollut yhtään, ei yhtään. Puolustuksessa haki vaan takleja vastapalloon ja päästi sillä jatkuvasti läpiajoon. Hyökkäyksessä ei taas osannut väistää niin sain helposti pysäytettyä. Tilastot sillä oli luokkaa 50-55-15.

Tällaista tälle aamulle...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On tää hutti vaan parasta mitä voi pelata, syötöt lähtee melkein joka kerta sinne minne pyydetään taklauksia tulee mutta mikään ei tehoo, puolustajat on haamuja joiden läpi voi luistella ja vastustaja on aina parempi. 20 eri vuotta näitä änäri pelejä pelannu ja ikinä ei näin ärsyyntyneeks peli mua saanut. KIITOS EA. ainoo mitä tässä pelissä voi ees pelata on pelaa kaverin kans tai uraa.. niin ja tää lagiminen on ihan parasta :) kiitos ja anteeks
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt täytyy itsekin tulla kirjoittamaan kun tänään aamulla tulin uskoon, pakkohan se oli kun oikeus voitti vihdoin. Eli nhl 14:sta näilläkin foorumeilla kuuluisa raeh87(ei käyttäjänä vaan sykro pellenä) tuli nyt sitten hutissa vastaan pleikka4 puolella ja toisen erän puolivälistä alkoi taas viestiä pukkaa kun siirryin 2-0, loppujen lopuksi kaveri poistui viimesellä minuutilla pelistä ja jatko viestien kirjoittelua. kylläpä tuli mahtava olo kun kuittasin että olisit ottanu veskaa pois ja heittäny kiekkoo katsomoon niinkuin teit edellisessä versiossa (itelle 3 kertaa) ja siihen vielä loppu kaneettina kiitokset EA:lle ja toteamus että kosto on todellakin suloista, eipä tullu enempiä viestejä siltä suunnalta. Eipä tässä muuta kun erään tutun laulun sanoin " voiko ihanammin päivä enää alkaa".
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei vaan pysty järjellä käsittämään, taas se alkoi kun omat pakit luistelevat siniviivan kohdalla pois vastustajan alta ja vastustaja pääsee paikoille. Poket eivät tahdo osua, tätä jatkunut taas kohta sellaiset 5 matsia putkeen.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

huomenta tukarit ja savikukot Suomalaiset älkää pelatko mua vastaan alan tästä päivästä lähtien synkroomaan 0-0 tilanteessa ihan vain synkroomisen ilon vuoksi 20 peliä päivässä aina kun näen suomalaisen pellen vastassa, ***** hiirulaiset itkee tääl palstoilla ja tekee jotai synkro listaa no ***** lisätkää mut sinne sata kertaa, missään muualla kuin suomessa ei voi olla näin pellee meininkii. Olen kyllä kohdannut sykroojia mutta en oo niin pelle et alkaisin lavertelee ku vasikoilla on huono karma.

"Homot ja lesbot pitäs tiputtaa ahvennanmaalle ympyröidä koko paska sähköaidalla ja piikkilangalla kuolisivat sukupuuttoon kun eivät voi lisääntyä"

Loppuko moposta bensa vai jäikö viikkoraha saamatta kun noin kiukuttaa? :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

huomenta tukarit ja savikukot Suomalaiset älkää pelatko mua vastaan alan tästä päivästä lähtien synkroomaan 0-0 tilanteessa ihan vain synkroomisen ilon vuoksi 20 peliä päivässä aina kun näen suomalaisen pellen vastassa, ***** hiirulaiset itkee tääl palstoilla ja tekee jotai synkro listaa no ***** lisätkää mut sinne sata kertaa, missään muualla kuin suomessa ei voi olla näin pellee meininkii. Olen kyllä kohdannut sykroojia mutta en oo niin pelle et alkaisin lavertelee ku vasikoilla on huono karma.

"Homot ja lesbot pitäs tiputtaa ahvennanmaalle ympyröidä koko paska sähköaidalla ja piikkilangalla kuolisivat sukupuuttoon kun eivät voi lisääntyä"
Ei kukaa sua pakota tätä pelaamaa jos on nii kauhee peli :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

huomenta tukarit ja savikukot Suomalaiset älkää pelatko mua vastaan alan tästä päivästä lähtien synkroomaan 0-0 tilanteessa ihan vain synkroomisen ilon vuoksi 20 peliä päivässä aina kun näen suomalaisen pellen vastassa, ***** hiirulaiset itkee tääl palstoilla ja tekee jotai synkro listaa no ***** lisätkää mut sinne sata kertaa, missään muualla kuin suomessa ei voi olla näin pellee meininkii. Olen kyllä kohdannut sykroojia mutta en oo niin pelle et alkaisin lavertelee ku vasikoilla on huono karma.

"Homot ja lesbot pitäs tiputtaa ahvennanmaalle ympyröidä koko paska sähköaidalla ja piikkilangalla kuolisivat sukupuuttoon kun eivät voi lisääntyä"

Varsin vakuuttava trolli. :)

Tai tietysti toinen mahdollisuus; isäm maam pulustaja joka vois laittaa korkin kiinni näin aamusta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

huomenta tukarit ja savikukot Suomalaiset älkää pelatko mua vastaan alan tästä päivästä lähtien synkroomaan 0-0 tilanteessa ihan vain synkroomisen ilon vuoksi 20 peliä päivässä aina kun näen suomalaisen pellen vastassa, ***** hiirulaiset itkee tääl palstoilla ja tekee jotai synkro listaa no ***** lisätkää mut sinne sata kertaa, missään muualla kuin suomessa ei voi olla näin pellee meininkii. Olen kyllä kohdannut sykroojia mutta en oo niin pelle et alkaisin lavertelee ku vasikoilla on huono karma.

"Homot ja lesbot pitäs tiputtaa ahvennanmaalle ympyröidä koko paska sähköaidalla ja piikkilangalla kuolisivat sukupuuttoon kun eivät voi lisääntyä"

Kiitti nauruista näin lauantaipäivälle :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

mites.. onko kaverit honanneet uuesa versiossa tätä "filppula jengi" hässäkkää, jossa crosbyt poikinee ottaa nokkaan bollandilta ja filppulalta 100-0?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

mites.. onko kaverit honanneet uuesa versiossa tätä "filppula jengi" hässäkkää, jossa crosbyt poikinee ottaa nokkaan bollandilta ja filppulalta 100-0?


Aiemmin oli jengissä Hall, Oshie, Parise, Karlsson, Weber, McDonagh jne, mutta rupesi juuri nuo "filppulajengit" vituttamaan sen verran paljon että päätin itse ruveta syöpäilemäään ja hommasin samanlaisen. Hallit vaihtui Raymondeihin, McDonaghit Niskasiin ja Crawfordit Schrivenseihin. Ihmeesti se peli alkoi tämän jälkeen maistua :D Tosin Datsyuk ja eilen pakasta tullut Bergeron saavat olla jengissä niin sanotuista all-starseista. Ykkösdivarinkin saavutin vihdoin tänään ja täällä aion pysyä. Yksittäisenä pelaajana on pakko hehkuttaa Barkovia joka on mulla kolmosen keskellä. Aloituket hoitaa mallikkaasti ja kiekollisetkin taidot ovat ainakin omaan mieleen.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On tämä nyt s##tana hommaa ko joka pelissä kuolee omia pelaajia aina se yks kaks prkle! Kuntoutus lappusetki maksaa niin mahoton, kaikki pitäs ite tehä stna.. Sopimuksetki loppuu jumalaut ko ei pakasta saa muutako kolome hassua.[emoji36]
 
Ylös Bottom