Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kellään lainailla Cory Schneideria? Voin pantiksi heittää jotain.

Zibanejad joku ylijumala tässä pelissä? Tuntuuko teistäkin siltä?

E. Vastustajalla siis. Itse kokeilin ja aivan pylliystä

Viimeksi muokannut moderaattori:

Zibanejad joku ylijumala tässä pelissä? Tuntuuko teistäkin siltä?

Silloin joskus kun se itellä oli joku 84 luistelun pakkikin tuntu paremmalta hyökkäämään lähtemiseen :D Ei kyl kauaa pysyny tiimissä zibe :)

Miten nuo NHL 15 ilmoitukset saa näkyviin, kun ne ei tällä mun main accountilla nävy?

Polkasin hutin käyntiin tänään kun tuli vihdoin hankittua Ps4. Nöyrästi voitin 7 peliä putkeen ja 6:ssa ensimmäisessä vastustaja ei tehnyt maaliakaan. Itse Peter Budajkaan maalin suulla ei uskonut tapahtunutta.

ite keränny ny noi halvimmat eli fla, ggy, wpg, van, ari, buf, car, columbus ja maajoukkueet. kahesta viimesestä ostetusta pakasta 17,5k tullu Kopitar, gaborik, voyonov =)

Täällä oli jo aiemmin keskustelua aiheesta, mutta nyt ei jaksa selata 65 sivua ja etsiä. Keräsin eilen Floridan täyteen ja fiksusti laitoin Luongon kokoelmaan. Ja yllätys yllätys, ensimmäisestä palkintopakasta napsahti kukas muukaan kuin Roberto itse. Tässä vaiheessa ei siis kokoelmaan pääse käsiksi, tällöin ainoaksi vaihtoehdoksi jää kortin pikamyynti? :mad:

PS3:sella mennään.

Täällä oli jo aiemmin keskustelua aiheesta, mutta nyt ei jaksa selata 65 sivua ja etsiä. Keräsin eilen Floridan täyteen ja fiksusti laitoin Luongon kokoelmaan. Ja yllätys yllätys, ensimmäisestä palkintopakasta napsahti kukas muukaan kuin Roberto itse. Tässä vaiheessa ei siis kokoelmaan pääse käsiksi, tällöin ainoaksi vaihtoehdoksi jää kortin pikamyynti? :mad:

PS3:sella mennään.

Käsittääkseni joo. Mutta jos ei mene vaikeaksi ja on kalliimpaa ukkoa kokoelmissa, niin ilmaispakkojen avaamisen ajaksi ne kannattaa siirtää omaan kokoonpanoon, jotta ne voi sieltä sitten heittää vaihtopakkaan, jos tulee tällainen tilanne. ;)

***** kaikki muut kokoelmat kerätty paitsi Penguis, Washington, Chigago, Los Angeles ja Montreal.
Olen saanut päckeistä parhaimpina Rask ja Bäckström eli ei kovin hyvin, olkaa onnellisia arvopelaajienne kanssa jantterit.

Käsittääkseni joo. Mutta jos ei mene vaikeaksi ja on kalliimpaa ukkoa kokoelmissa, niin ilmaispakkojen avaamisen ajaksi ne kannattaa siirtää omaan kokoonpanoon, jotta ne voi sieltä sitten heittää vaihtopakkaan, jos tulee tällainen tilanne. ;)
Joo, tarinan opetus tuli sisäistettyä.

Sen verran olen salaliittoteorioihin taipuvainen etten usko että olisin saanut pakasta Luongoa ilman tätä valitettavaa kämmiä, tästä syystä en jaksa tätä edes enempää harmitella :D

***** kaikki muut kokoelmat kerätty paitsi Penguis, Washington, Chigago, Los Angeles ja Montreal.
Olen saanut päckeistä parhaimpina Rask ja Bäckström eli ei kovin hyvin, olkaa onnellisia arvopelaajienne kanssa jantterit.

Noistakin kerätty jo kaikki muut paitsi penguins ja montreal ja parhaimpina Parise ja Carter, Pariseekin tuli vasta washingtonin kohdalla ja on heti seuraava mies joka kokoonpanosta tulee tippumaan. Jotta et ole ainut kenellä huono tuuri noissa on.

Jee 600 pucksin pronssipakasta totw nikolishin 70ovr.. Makiasti jää voitolle ku viime myynti 3450 ja saatavuus 1.

Apuaa ei löydä muka vihua hutis ps4 ? Toimiiks muilla?

E: ee toimi normipelin onlainikaa wtf :(

Toimiiko muilla HUT? Itsellä lopetti vartti sitten ihan yhtäkkiä toimimasta...koko ajan tulee tietojen nouto epäonnistui ja tuo Pleikkarin "kojelautakaan" ei toimi, ystävälista ei lataa eikä partyynkaan pääse enää.

Ihan sama kuka mulla on maalissa niin tuntuu olevan aivan mahdotonta torjua rystyltä yläkulmaan suuntautuvat nostot. Äsken oli ihan tasainen ja hyvä matsi muuten paitsi että otin 0-5 turpaan. Vastustaja teki varmaan 3 maalia identtisellä tavalla, nosti vaan kylmästi rystyltä ylähyllylle ja Mason jäätyi joka kerta eikä edes yrittänyt torjua. Ilmeisesti kun edellisissä versioissa ei ole oikein nuo rystylaukaukset uponneet niin nyt EA onkin sitten laittanut ihan överiksi tuon jutun tähän peliin. Ykkösdivarin saldokin näyttää aika murheelliselta, 0-4-0. Jäljellä 6 matsia ja pitäisi ottaa vähintään 9 pistettä. Jospa se kakkosdivarissa alkaisi taas sujumaan.

Hienosti tuhoutuu pelaajien hinnat jos noita megapakkoja alkaa nyt joka viikonloppu tulemaan saataville. Ne on nytkin jo oikeastaan tuhoutuneet, ei tarvitse ihmetellä että minkä takia jokaisessa vastaan tulevassa jengissä on Vanek kun sekin maksaa enään 5-7k. Sitten on tietysti jo näitä muitakin 87 ovr pelaajia esim. Filppulaa ja Callahania jotka saa alle 2k hintaan.

Ylös Bottom