Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkohan tässä HUT:ssa joku pelimäärä minkä jälkeen noita bonuspakkoja saa? Kokeilin kerätä Tanskan ja Kazakstanin paidat ja logot eikä pakkoja näy. Googlellahan tuohon löytyy ohjeita ja esim olen kokeillut laittaa paidat myyntiin ja takasin kokoelmaan eikä vaikutusta ole.
Tuntuu pikkasen oudolta ku pelaan nyt huttii reilu 26k palkal ja välil tulee jonkinmoisii tasotusmatsei mut sit muistelin nhl 14 ni siel niit tuli jatkuvasti. Sit tuli mielee tää jätkä https://www.youtube.com/watch?v=oHxXMw1EdbA&list=UUrElZImPdyoYYoS004_rDkA siis palkka reilu 40k ja tuntuu ettei mitää tasotuksii? Onks toi joku rammerin poika vai mitä helvettiä
Columbuksen sain kerättyä niin ilmaispakoista tuli coloradon Landeskog, Mckinnon ja Iginla.. sit jostain syystä ostin pari päivää tästä isoimman kultapakan niin tuli vielä O'reilly. pitää vissii se kerätä seuraavaks =)
KorjasinEilen scämmäsin coloradon ja pakoista nousi skinner ja pavel datsyuk!
Tänään scämmäsin san josen ja nousi hl ja tämä
Hawksfanille kelpaa!!!
mikäs siin jos löytyy 220k ducheneen...
Korjasin
Joo todellaki kateelline.. silti oot jättäny wagereitas maksamatta iha älyttömästi
Laita sä todisteit ketä mäAi ketä oon scämmänny? En oo scämmäny yhtää ketää jos viel saisit laitettuu jotai todisteita?
Ei ***** mikä jätkä D Kill yourself bitch!
Sitä se kateus on ja tiedoks en oo skämmänny mitään ku maksoin tismalleen saman verran mitä otin eka. Toisiis vanha juttu..
Joo todellaki kateelline.. silti oot jättäny wagereitas maksamatta iha älyttömästiEi ***** mikä jätkä D Kill yourself bitch!
Sitä se kateus on ja tiedoks en oo skämmänny mitään ku maksoin tismalleen saman verran mitä otin eka. Toisiis vanha juttu..
Ai ketä oon scämmänny? En oo scämmäny yhtää ketää jos viel saisit laitettuu jotai todisteita?Joo siis oon kerran jättäny mutta oot sanonu että oot monta jenkkii skämmänny.
No mites ois toi tapaus gaming monster?Laita sä todisteit ketä mä
mikäs siin jos löytyy 220k ducheneen...
42 peliä siihen meni, ennenkuin ensimmäinen synkrojäbä tuli vastaan. (Tässä tapauksessa kylläkin yli nelikymppinen pojankloppi, psn nimeltään sorsselsson).
5-1 tilanteessa se alkoi, pelin jälkeen sain kuulla kuinka paska olen kun en saanut edes kiekkoa pidettyä itselläni ja hän onnistui synkrossaan
Nimimerkki jondetoto, joukkueen nimi jondenjoukkue synkrolistalle.
No mites ois toi tapaus gaming monster?