Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

ai että, on mahtavaa ku joka vklp on joku erikoispakka myynnissä, tämä on vain negatiivisesti nyt sanottu.

esim. landeskog oli 22k kun alottelin hutin ja nyt löytää 6-8k .. tämä vain yks esimerkki monista.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkohan tässä HUT:ssa joku pelimäärä minkä jälkeen noita bonuspakkoja saa? Kokeilin kerätä Tanskan ja Kazakstanin paidat ja logot eikä pakkoja näy. Googlellahan tuohon löytyy ohjeita ja esim olen kokeillut laittaa paidat myyntiin ja takasin kokoelmaan eikä vaikutusta ole.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Columbuksen sain kerättyä niin ilmaispakoista tuli coloradon Landeskog, Mckinnon ja Iginla.. sit jostain syystä ostin pari päivää tästä isoimman kultapakan niin tuli vielä O'reilly. pitää vissii se kerätä seuraavaks =)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkohan tässä HUT:ssa joku pelimäärä minkä jälkeen noita bonuspakkoja saa? Kokeilin kerätä Tanskan ja Kazakstanin paidat ja logot eikä pakkoja näy. Googlellahan tuohon löytyy ohjeita ja esim olen kokeillut laittaa paidat myyntiin ja takasin kokoelmaan eikä vaikutusta ole.

Itsellä on sama homma noiden kanssa, näkyy kyllä että joukkue on täysi ja omien pakkojen kohdallakin näkyy että niitä on avaamatta mutta mitään ei tapahdu kun yrittää mennä aukaisemaan niitä. Mutta nhl joukkuiden bonuspakat toimii kyllä paitsi nuo allstar joukkueet. Ois kyllä kiva kerätä nuo chl joukkueet ym. täyteen mutta eipä se mitään hyödytä nyt kun niistä ei pakkoja nyt tule.

Tuntuu pikkasen oudolta ku pelaan nyt huttii reilu 26k palkal ja välil tulee jonkinmoisii tasotusmatsei mut sit muistelin nhl 14 ni siel niit tuli jatkuvasti. Sit tuli mielee tää jätkä https://www.youtube.com/watch?v=oHxXMw1EdbA&list=UUrElZImPdyoYYoS004_rDkA siis palkka reilu 40k ja tuntuu ettei mitää tasotuksii? Onks toi joku rammerin poika vai mitä helvettiä

No aivan varmasti on tasoituksia :D Oma joukkue oli vielä kovempi ja kyllähän sitä sai tasotuksia vastaan tuskailla jatkuvasti, tosin kyllähän välillä tuli niitä pelejä kun EA päätti että annetaan minulle ne tasotukset ja ne pelit oli aika murhaavia vastustajan kannalta :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Columbuksen sain kerättyä niin ilmaispakoista tuli coloradon Landeskog, Mckinnon ja Iginla.. sit jostain syystä ostin pari päivää tästä isoimman kultapakan niin tuli vielä O'reilly. pitää vissii se kerätä seuraavaks =)

mikäs siin jos löytyy 220k ducheneen...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos totw Nash kiinnostaa niin voin myydä 200k pintaan. PS4
Tai voin vaihtaa sen suoriltaan juurikin tohon Ducheneen :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]


Ei ***** mikä jätkä :DD Kill yourself bitch! :)

Sitä se kateus on :) ja tiedoks en oo skämmänny mitään ku maksoin tismalleen saman verran mitä otin eka. Toisiis vanha juttu..

edit:
Joo todellaki kateelline.. :D:D:D silti oot jättäny wagereitas maksamatta iha älyttömästi

Joo siis oon kerran jättäny mutta oot sanonu että oot monta jenkkii skämmänny.

edit2:
Ai ketä oon scämmänny? :D En oo scämmäny yhtää ketää jos viel saisit laitettuu jotai todisteita?:rolleyes:
Laita sä todisteit ketä mä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei ***** mikä jätkä :DD Kill yourself bitch! :)

Sitä se kateus on :) ja tiedoks en oo skämmänny mitään ku maksoin tismalleen saman verran mitä otin eka. Toisiis vanha juttu..
Joo todellaki kateelline.. :D:D:D silti oot jättäny wagereitas maksamatta iha älyttömästi

edit:
Joo siis oon kerran jättäny mutta oot sanonu että oot monta jenkkii skämmänny.
Ai ketä oon scämmänny? :D En oo scämmäny yhtää ketää jos viel saisit laitettuu jotai todisteita?:rolleyes:

edit 2:
Laita sä todisteit ketä mä
No mites ois toi tapaus gaming monster?:D:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

42 peliä siihen meni, ennenkuin ensimmäinen synkrojäbä tuli vastaan. (Tässä tapauksessa kylläkin yli nelikymppinen pojankloppi, psn nimeltään sorsselsson).
5-1 tilanteessa se alkoi, pelin jälkeen sain kuulla kuinka paska olen kun en saanut edes kiekkoa pidettyä itselläni ja hän onnistui synkrossaan:)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

42 peliä siihen meni, ennenkuin ensimmäinen synkrojäbä tuli vastaan. (Tässä tapauksessa kylläkin yli nelikymppinen pojankloppi, psn nimeltään sorsselsson).
5-1 tilanteessa se alkoi, pelin jälkeen sain kuulla kuinka paska olen kun en saanut edes kiekkoa pidettyä itselläni ja hän onnistui synkrossaan:)
Nimimerkki jondetoto, joukkueen nimi jondenjoukkue synkrolistalle.

On kyllä ahdistavaa puuhaa juosta karkuun kun toinen yrittää kiekon saadessaan vain lyödä kiekkoa katsomoon. Onko kukaan pitänyt tuota listaa ajantasalla? Täytyy opetella ulkoa kyseiset nimimerkit, sen verran raivostuttavaa puuhaa kyseessä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikä tätä peliä vaivaa ku kaikki hut matsit lagaa melkosesti? Nat 2 ja 50/5 netti. wlanilla toki ja jostain syystä antaa myös D ja U ratet tosi huonot (3-8mb ja 1-3mb). Upnp on pois päältä koska sillonku alotin pelaamaan ei peleistä tullut oikeasti yhtään mitään ja nyt alkaa muistuttaa samaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ai että tuntu hyvältä palata pienen tauon jälkeen matsien pariin ja lyödä kahdelle janipetterille jauhot suuhun (5-0 ja 4-0) 3.divarissa.
Seuraavaksi sitten 2.divariin katsomaan minkälaisia bugiranteita sieltä löytyy.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Miksi kaikki, jotka voitatte tai häviätte, ovat aina janipettereitä tms.? Ootteko varmoja että ette itse ole moisia toisten silmissä?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Just tipuin kakkosdivarista, 1-5-2 tilastoilla. On se kumma ku kolmosdivarissa pärjää suhteellisen helposti ja kakkosesta tipun aina. Nytkin kolmosdivarissa 2-0-0 tilastoilla. Aiemmin nousin kakkosdivariin 1pistettä vaille mestaruudella.

Kai se vaan on siinä että oma taso on siinä kolmosdivarissa. Ehkä siitä vielä noustaan ku vähän reenaa vielä.

Tuli muuten kunnon janipetteri vastaan kakkosdivarissa, iso areena ja pyöritään suojaten kiekkoa. Puolustuksessa pokettaa kokoajan, ja jos satuin pääsemään syvemmälle pelaamaan niin kaveri menee maalineteen pokettaan. Veti pari rannaria yläkulmaan. 2-1 tilanteessa kolmoserän viimesellä kaksminuuttisella alko pelaan aikaa ja pyöri vaan omassa päässä. ***** mitä porukkaa, varsinainen syöpä koko pelille. Eniten turhauttaa tuo suojaaminen, kun ei tahdo taklaaminenkaan tehota, jos edes onnistuu osumaan.

On kyllä harvinaisen perseestä pelata tuolla isolla kentällä, varsinkin tuollaisia pelaajia vastaan.


Niin, joku kysyi niistä janipettereistä. Mun määritelmä on että tyyppi on suomalainen (poika), pelaa suojaamalla kokoajan kiekkoa ja pyörii kulmissa. Hakee kokoajan poikittaissyöttöä maalinkulmalle tai säbärannetta p-pisteiltä. Muunlaista peliä ei edes yritä. Puolustaessa ei tee muuta kuin tökkii kiekkoa. Pelaamisesta puuttuu luovuus ja pelisilmä. Lisäksi tyyppi luulee olevansa hyvä pelaaja. Eikä kukaan tunnista itseään tällaiseksi.

Toki joidenkin mielestä kaikki jotka tekee bugirannarin ja suojaa kiekkoa on janipettereitä, varsinkin jos on hävinnyt sille. Hankalapa noita on oikeasti määritellä, janipetterit on vaan tällä foorumilla keksitty termi paskoille suomalaiskersoille jotka pelaa tätä peliä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom