Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jumalaut, oleksää tuanoi se Salme Pasi vai hä?
Valitettavasti en ole. :)

Mikä ihme suhari tuo Gendlik on, hirveän kovat statsit mutta eipä kovin kummoinen pelaaja ole. Kaikki glitchit on toki kaverilla tiedossa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Valitettavasti en ole. :)

Mikä ihme suhari tuo Gendlik on, hirveän kovat statsit mutta eipä kovin kummoinen pelaaja ole. Kaikki glitchit on toki kaverilla tiedossa.

Onhan se ny aika kova, mitä sen striimejä kattonu pari kertaa. ehkä sulla oli hirveet tasotukset päällä no ei vitsi vitsi:). Kova se oot sinäkin jos sen oot menny voittaa:)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onhan se ny aika kova, mitä sen striimejä kattonu pari kertaa. ehkä sulla oli hirveet tasotukset päällä no ei vitsi vitsi. Kova se oot sinäkin jos sen oot menny voittaa
Hävisin kylläkin, mutta ihan maalin peli oli. Kovasti se yritti valua maalin eteen ja sitä bugista snapshottia ja kun se ei onnistunut niin koko loppumatsi lämäreitä pienistä kulmista alakulmiin. Puolustaminen muilta janipettereiltä tuttua spämmäystä. Pelkkää bugipaskaa siis. Odotin noilla statseilla edes etäisesti lätkää muistuttavaa pelaamista ja hienoja syöttöketjuja, mutta pahasti jouduin pettymään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hävisin kylläkin, mutta ihan maalin peli oli. Kovasti se yritti valua maalin eteen ja sitä bugista snapshottia ja kun se ei onnistunut niin koko loppumatsi lämäreitä pienistä kulmista alakulmiin. Puolustaminen muilta janipettereiltä tuttua spämmäystä. Pelkkää bugipaskaa siis. Odotin noilla statseilla edes etäisesti lätkää muistuttavaa pelaamista ja hienoja syöttöketjuja, mutta pahasti jouduin pettymään.

Olen hänen striimiä myös katsellut ja pelaa mun mielestä viihdyttävää ja taitavaa kiekkoa. Pelitaidot vastaavat tilastoja aika hyvin :) Yhden tappioikin näin ja oli kyllä aikamoista EA näytöstä. Maalivahti torjuu kaiken ja tolpat kolisee.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oon täs nyt keräillyt seuraavat joukkueet. Arizona, Buffalo, Calgary, Carolina, Florida, Devils ja Jets. Näistä tullut palkintopakkoja semmonen 35 kpl. Näiden palkintopakkojen paras nosto ollut Pavelski :( Hiukan rupee jo usko loppumaan. Olis mukava, että sais edes yhden supertähden tiimiin. Oon myös ostellut välillä näitä 8k 3kpl ja 14k 5kpl pakoja ja yhdeb 30k pakan ostellu pukseilla, niistä parhaana nostona Kronwall.

Seuraavaksi varmaan kerään ton ottawan, jos sieltkään ei mitään tuu, niin jo rupee hutti meikäläiselle riittämään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikä ihme suhari tuo Gendlik on, hirveän kovat statsit mutta eipä kovin kummoinen pelaaja ole. Kaikki glitchit on toki kaverilla tiedossa.

Olen kyseistä kaveria vastaan muutaman kerran pelannut ja osaahan se poika nyt pelata...ei turhaan ollut mukana Suomen NHL 15:sta maajoukkueessa viime viikonloppuna.

Hävisin kylläkin, mutta ihan maalin peli oli. Kovasti se yritti valua maalin eteen ja sitä bugista snapshottia ja kun se ei onnistunut niin koko loppumatsi lämäreitä pienistä kulmista alakulmiin. Puolustaminen muilta janipettereiltä tuttua spämmäystä. Pelkkää bugipaskaa siis. Odotin noilla statseilla edes etäisesti lätkää muistuttavaa pelaamista ja hienoja syöttöketjuja, mutta pahasti jouduin pettymään.

Sanotaanko näin, että kyllähän kaikkien ns. parhaimpien ja leaderboardeilla korkealla olevien pelityyli on nimenomaan ehkä joidenkin mielestä veemäinen. Kiekkoa pidetään pirun hyvin hallussa ja osataan käyttää tiettyjä kikkoja/taktiikoita todella tappavalla prosentilla hyödykseen. Eikä peli ole pelkkää yhdellä miehellä kiekon kuskaamista, vaan löytyy sieltä nopeita ja ovelia syöttökuvioitakin seasta. Sekin pitää vain katsoa tilanteen mukaan, milloin kuskaat, milloin syötät. Ja tämä ihan yleisesti, en siis tarkoita ketään tiettyä henkilöä.

Eivät he muuten parhaimpia olisikaan, jos pelityylillä pyrittäisiin täysin oikeaa lätkää muistuttavaan peliin. En väitä, etteikö sekin voisi toimia tai etteikö joku voisi osata käyttää sitäkin tehokkaasti hyödykseen, mutta väitän, että sillä tyylillä ei tässä pelissä voi olla se "paras".

Ja kyllähän kovaksi pelimieheksi tuleminen vaatii paljon pelitunteja...välillähän kuulee juurikin noita, "eipä kovin kummoinen pelaaja ole" kommentteja, vaikka herralla olisikin muihin verrattuna jäätävät statsit, mutta niin se vain on, että kyllä parhaimmat ovat parhaimpia. Leaderboardien kärjessä on paljon näppäryyttä ja taitoa, ei se pelaaminen välttämättä olekaan niin helppoa, vaikka se siltä saattaa vierestä katsottuna näyttää. Kokeilkaapa vaikka kopioida ja opetella jonkun parhaimman pelaajan pelityyli ja heittää vielä omat kikat hihasta mukaan...menee hetki pelata ja opetella oma peli niin timanttiseksi, että olette leaderboardien kärjessä. ;)

http://www.livegamers.fi/misc/news.php?shownum=9175

^Ja jos joku ei ole nähnyt niin kannattaa käydä tuolla ylemmässä linkissä vähän katselemassa kun Suomen ja Ruotsin NHL 15-maajoukkueiden pelaajat ottivat viime viikonloppuna yhteen. Tuon näköistä se peli on kun pistetään kaksi kovaa pelaamaan vastakkain. Todella tarkkaa, näppärää, ovelaa ja nopeutta vaativaa peliä. Ei ehkä aidon lätkän näköistä, mutta mielestäni viihdyttävää, ns. taitokiekkoa. Ehkä nuo pelit antavat vähän paremman kuvan, että eivät ne parhaimmat pelaajat ole pelkkiä paskamaisia bugittajia. :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei muuten kannata PS4 Hutin puolella pelaa sellaista vastaan kun supermiliisi, 1,5 erän jälkeen 2-0 johdossa herra alkaa kuluttamaan omassa päässään aikaa aina mahdollisuuden tullen.. jopa ylivoimalla ollessaan. Peli päättyi 4-2 hänelle. Ihan sairaan rasittavaa kun ei nuo botit osaa karvata kunnolla vaikka kuinka asetuksia säätää.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hävisin kylläkin, mutta ihan maalin peli oli. Kovasti se yritti valua maalin eteen ja sitä bugista snapshottia ja kun se ei onnistunut niin koko loppumatsi lämäreitä pienistä kulmista alakulmiin. Puolustaminen muilta janipettereiltä tuttua spämmäystä. Pelkkää bugipaskaa siis. Odotin noilla statseilla edes etäisesti lätkää muistuttavaa pelaamista ja hienoja syöttöketjuja, mutta pahasti jouduin pettymään.

Täällä samoja kokemuksia gendlikistä. Vielä lisäisin, että paras ukko kaverilla joku Bolland, eli käyttää myöskin hyväkseen tätä EA:n ihanaa ice-tiltiä varmistaakseen voittonsa. Pelasin ekan pelin sitä vastaan ja hävisin 2-3 ja toka peli siitä suoraan kaveri teki 4-0 ja ei kiinnostanut se tasotuspaska sen jälkeen eli quitmo. On se hienoa ku Kesselillä ei pääse pakkien ohi vaikka miten ottaa vauhtia. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ohan noi taitavia kavereita kiekon kanssa noissa videoissa. Valitettavasti peli ei muistuta jääkiekkoa kuin etäisesti. Toki se ei ole kenenkään muun syy kun EA:n. Suurin osa videosta oli yhdellä pelaajalla x nappi pohjassa pyörimistä puolin ja toisin ja mailan venyttämistä selän taakse paikall jumittaen:). Muutamia hienoja kuvioita noissa näkyi ainakin gendlikin videossa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

aika jonneja tuossa viimeisessä valokuvassa :D
Ihmekään kun pelit on tämmöstä räkäkiekkoa
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eivät he muuten parhaimpia olisikaan, jos pelityylillä pyrittäisiin täysin oikeaa lätkää muistuttavaan peliin. En väitä, etteikö sekin voisi toimia tai etteikö joku voisi osata käyttää sitäkin tehokkaasti hyödykseen, mutta väitän, että sillä tyylillä ei tässä pelissä voi olla se "paras".
Tämä tottakai pitää kutinsa. Jos haluaa olla leaderboardsin kärkipäässä niin pitää tosiaan olla hyvä, myös pelin tarjoamissa "porsaanreissä" ja käyttää niitä surutta. Itseä tuo virtuaalipippelin pituus ei kuitenkaan kiinnosta niin paljoa, että keinojen loputtua pitää alkaa esim. hakkaamaan nollakulmista bugilämäreitä alakulmiin, kuten tämä Gendlik teki tuossa matsissa. :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tämä tottakai pitää kutinsa. Jos haluaa olla leaderboardsin kärkipäässä niin pitää tosiaan olla hyvä, myös pelin tarjoamissa "porsaanreissä" ja käyttää niitä surutta. Itseä tuo virtuaalipippelin pituus ei kuitenkaan kiinnosta niin paljoa, että keinojen loputtua pitää alkaa esim. hakkaamaan nollakulmista bugilämäreitä alakulmiin, kuten tämä Gendlik teki tuossa matsissa. :)

Herranjumala, jollakin on taas mennyt tappio tunteisiin :confused:. Voitko kertoa mulle mikä on bugilämäri alakulmaan? Tarkotat varmaa niitä mun takapatja-ripareita, joita muutaman heitin sulle. Onko seki nykyää bugi?. Sulla on varmaan jotain todisteita mun käyttämistä "porsaanreistä", koska en tosiaan tehnyt yhtään bugimaalia kyseisessä pelissä. Ja mun "jonnespämmäys" on verrattavissa suoraan sun puolustukseen, jossa annat bottien hoitaa puolustuksen etkä edes puolusta itse. Mun mielestä meillä oli hyvä ja tiukka matsi, ja olisin mielelläni lähettäny GG, mutta aloit mulle ps4 puolellakin jotaa sontaa jauhaamaan.

Mitä muuten odotit huippupelaajalta? Maagisia syöttökuvioita toisensa perään sekä sateenkaaria ja menninkäisiä joka peliin? Homma nyt on vaan niin, että on tietty pelityyli joka on tehokas. Ja tämä peli ei varsinaisesti kannusta joukkuepelaamiseen. Kuitenkin toistasataa matsia pelattuna ja striimattuna tekemäni "porsaanreikämaalit" ovat kuitenkin laskettavissa yhden käden sormilla. Kysy keneltä tahansa striimin katsojalta.

PS. Therussu, mun jengin paras pelaaja ei ole Bolland vaan McDonagh. Siinä välissä on vielä Vlasic,Green,Lehtonen,Boedker,Okposo,Cammalleri ja Hagelin. Ja sama kokoonpano ollut kohta 100 peliä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Reilun 400 pelin aikana minulle ei ole tehty yhtään tuollaista maalia, enkä ole itsekään tehnyt yhtään tuollaista. Tää on sitäpaitsi patchattu pois, joten miksi laitoit tän tänne?

Miks sit ite yritit tehä sitä kokoajan tolle yhelle, tuskin se nyt valehteleekaan.
 
Ylös Bottom