Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Herranjumala, jollakin on taas mennyt tunteisiin tappio tunteisiin :confused:. Voitko kertoa mulle mikä on bugilämäri alakulmaan? Tarkotat varmaa niitä mun takapatja-ripareita, joita muutaman heitin sulle. Onko seki nykyää bugi?. Sulla on varmaan jotain todisteita mun käyttämistä "porsaanreistä", koska en tosiaan tehnyt yhtään bugimaalia kyseisessä pelissä. Ja mun "jonnespämmäys" on verrattavissa suoraan sun puolustukseen, jossa annat bottien hoitaa puolustuksen etkä edes puolusta itse. Mun mielestä meillä oli hyvä ja tiukka matsi, ja olisin mielelläni lähettäny GG, mutta aloit mulle ps4 puolellakin jotaa sontaa jauhaamaan.
Sen verran sinäkin olet tuota peliä jo pelannut että tiedät mistä alakulma-bugilämäristä on kyse. Ribareita et edes yrittänyt niin montaa kertaa että olis jäänyt mieleen, eikä niissä mitään vikaa muutenkaan ole. En puolusta itse ? Kun kiekonmenetys tulee niin poljen hyökkääjällä alas ja suljen(puolustan) sen kanssa kestustan. Ei mitään järkeä spämmätä pakilla jäähyjä ja ajaa itseään ulos tilanteesta kun botit osaa jopa puolustaa. Vinkiksi sullekin ;)

Mitä muuten odotit huippupelaajalta? Maagisia syöttökuvioita toisensa perään sekä sateenkaaria ja menninkäisiä joka peliin? Homma nyt on vaan niin, että on tietty pelityyli joka on tehokas. Ja tämä peli ei varsinaisesti kannusta joukkuepelaamiseen. Kuitenkin toistasataa matsia pelattuna ja striimattuna tekemäni "porsaanreikämaalit" ovat kuitenkin laskettavissa yhden käden sormilla. Kysy keneltä tahansa striimin katsojalta.
No sanotaanko että odotin liikaa ja tottahan se on että se maaginen joukkuepeli ei varmastikaan ole se tehokkain tapa pelata. Ehkä pitäisi vaan suunnata turhautuminen sinne pelintekijöiden suuntaa kun niitä sateenkaaria ei varmasti ole jatkossakaan luvassa. :)

E: Niin ja jos ne lämärit patjoihin nollakulmista oli tosiaan jotain ribari-yrityksiä niin anteeksi erheeni, mutta hieman kyllä haiskahtaa.. :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sen verran sinäkin olet tuota peliä jo pelannut että tiedät mistä alakulma-bugilämäristä on kyse. Ribareita et edes yrittänyt niin montaa kertaa että olis jäänyt mieleen, eikä niissä mitään vikaa muutenkaan ole. En puolusta itse ? Kun kiekonmenetys tulee niin poljen hyökkääjällä alas ja suljen(puolustan) sen kanssa kestustan. Ei mitään järkeä spämmätä pakilla jäähyjä ja ajaa itseaan ulos tilanteesta kun botit osaa jopa puolustaa. Vinkiksi sullekin ;)

No sanotaanko että odotin liikaa ja tottahan se on että se maaginen joukkuepeli ei varmastikaan ole se tehokkain tapa pelata. Ehkä pitäisi vaan suunnata turhautuminen sinne pelintekijöiden suuntaa kun niitä sateenkaaria ei varmasti ole jatkossakaan luvassa. :)

Tahtoisin nähdä mielellään vaikka jotain todisteita tosta bugilämäristä :) Miksi ihmeessä yrittäisin sitä, koska tiedän että se ei enää toimi ja patchattu pois? Ota nyt järki kätee hei. Kukaan muukaan sadoista striimin katsojista ei ole kertaakaan nähnyt, tai ainakaan maininnut minulle "bugilämäristä" 300HUT pelin jälkeen olet ENSIMMÄINEN, kuka mainitsee tästä minulle. Kavereita vastaan pelatessa kukaan ei ole siitä maininnut. Ruotsalaisia vastaan eivät kertaakaan maininneet siitä (minua vastaan). Sä taidat olla tällänen uniikki lumihiutale, joka haistaa pienetkin bugimaalit, ja tulee itkemään niistä foorumeille. Ilmeisesti oot myös itkenyt jollekkin sun kaverille asiasta? Haloo, aikuinen ihminen.

Mä en oikeen ymmärrä että mikä se ongelma tässä on. Sä tuut hävityn pelin jälkeen huutelemaan bugimaaleista ilman minkäänlaisia todisteita. Sit sä vielä annat mulle pelivinkkejä. Mikä oli tän sun koko postauksen perimmäinen ydin? Mustamaalata minut "bugittajaksi"? Sä saat itsesti näyttämään vaan naurettevalta tällä itkulla ja väännöllä. Voitas ratkaista tää vaikka siellä kaukalon puolella? :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tahtoisin nähdä mielellään vaikka jotain todisteita tosta bugilämäristä :) Miksi ihmeessä yrittäisin sitä, koska tiedän että se ei enää toimi ja patchattu pois? Ota nyt järki kätee hei. Kukaan muukaan sadoista striimin katsojista ei ole kertaakaan nähnyt, tai ainakaan maininnut minulle "bugilämäristä" 300HUT pelin jälkeen olet ENSIMMÄINEN, kuka mainitsee tästä minulle. Kavereita vastaan pelatessa kukaan ei ole siitä maininnut. Ruotsalaisia vastaan eivät kertaakaan maininneet siitä (minua vastaan). Sä taidat olla tällänen uniikki lumihiutale, joka haistaa pienetkin bugimaalit, ja tulee itkemään niistä foorumeille. Ilmeisesti oot myös itkenyt jollekkin sun kaverille asiasta? Haloo, aikuinen ihminen.

Mä en oikeen ymmärrä että mikä se ongelma tässä on. Sä tuut hävityn pelin jälkeen huutelemaan bugimaaleista ilman minkäänlaisia todisteita. Sit sä vielä annat mulle pelivinkkejä. Mikä oli tän sun koko postauksen perimmäinen ydin? Mustamaalata minut "bugittajaksi"? Sä saat itsesti näyttämään vaan naurettevalta tällä itkulla ja väännöllä. Voitas ratkaista tää vaikka siellä kaukalon puolella? :)
Niin kuin tuossa jo sanoin että voin olla erehtynyt ja saatoit tosiaan lämätä patjoihin ribarien toivossa. Muutamat lämärit tuli vain nii olemattomasta kulmasta että näytti vahvasti joltain muulta. Itsellä on myös tiedossa että kyseinen bugilämäri on jo ilmeisesti korjattu, mutta silti ainakin itse saan jatkuvasti vastaan pelaajia jotka sitä yrittää. Lämätään nollakulmasta ja läheltä maalia sinne veskan jalkoihin. Niin ja sori kun annoin päivänvalon kestävän puolustusvinkin kuninkaalle. Lähinnä se olet nyt sinä joka tässä parkuu. Ehdottamasti uutta matsia kunhan saan tiimin kasaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Niin kuin tuossa jo sanoin että voin olla erehtynyt ja saatoit tosiaan lämätä patjoihin ribarien toivossa. Muutamat lämärit tuli vain nii olemattomasta kulmasta että näytti vahvasti joltain muulta. Itsellä on myös tiedossa että kyseinen bugilämäri on jo ilmeisesti korjattu, mutta silti ainakin itse saan jatkuvasti vastaan pelaajia jotka sitä yrittää. Lämätään nollakulmasta ja läheltä maalia sinne veskan jalkoihin. Niin ja sori kun annoin puolustusvinkin kuninkaalle. Lähinnä se olet nyt sinä joka tässä parkuu. Ehdottamasti uutta matsia kunhan saan tiimin kasaan.

Lähinnä hauskaa, että aikuinen mies kehtaa tulla hävityn pelin jälkeen valittamaan bugeista ilman todisteita, kertoa puolustusvinkkejä kun itse antaa bottien puolustaa, sekä ei tunnista normeja ripareja :) Ei mulla muuta, ihmeessä uutta matsia vaan joskus
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Reilun 400 pelin aikana minulle ei ole tehty yhtään tuollaista maalia, enkä ole itsekään tehnyt yhtään tuollaista. Tää on sitäpaitsi patchattu pois, joten miksi laitoit tän tänne?

https://www.youtube.com/watch?v=vwKUblomLaA

Patchattu pois joo, mutta siitä on uusi versio jo olemassa ;)

Bugimaaleista kiistely nyt muutenkin on niin naurettavaa, eiköhän jokainen tässä pelissä käytä bugimaaleja enemmän tai vähemmän. ja parhaimmat vielä muitakin enemmän koska ei tässä pelissä tuo luovuus ja hienot syöttökuviot vaan yksinkertaisesti ole mitenkään tehokas tapa, tämä toimii kyllä silloin kun pelaa kaverin/kaverien kanssa mutta yksinpelatessa ei koska bottien luovuus mennä oikeaan paikkaan loppuu kesken tai sitten kustaan joku helppo syöttö.

Ja ainankin itse voin myöntää käyttäväni tiettyjä bugimaaleja kyllä ihan surutta hyödyksi varsinkin siinä vaiheessa kun Stamkosit ja kumppanit vetelee one timerit tyhjästä maalista ohi ja vastustajan pelityyli perustuu bugiranteen yrittämiseen.

Oon täs nyt keräillyt seuraavat joukkueet. Arizona, Buffalo, Calgary, Carolina, Florida, Devils ja Jets. Näistä tullut palkintopakkoja semmonen 35 kpl. Näiden palkintopakkojen paras nosto ollut Pavelski
frown.gif
Hiukan rupee jo usko loppumaan. Olis mukava, että sais edes yhden supertähden tiimiin. Oon myös ostellut välillä näitä 8k 3kpl ja 14k 5kpl pakoja ja yhdeb 30k pakan ostellu pukseilla, niistä parhaana nostona Kronwall.

Seuraavaksi varmaan kerään ton ottawan, jos sieltkään ei mitään tuu, niin jo rupee hutti meikäläiselle riittämään.

Mukava kaikki heti mulle nyt asenne :D Ei sillä että ei itseä vituttaisi kun 29 joukkuetta kerätty täyteen ja näistä tuloksena parhaimpana pelajana Parise ja seuraavaksi parhaimmat tasoa Carter, Kredji, bishop. tuossahan kun ottawan keräät täyteen niin siinähän sulla on jo superstara joukkueseen kun ostat Karlssonin ;)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Lähinnä hauskaa, että aikuinen mies kehtaa tulla hävityn pelin jälkeen valittamaan bugeista ilman todisteita, kertoa puolustusvinkkejä kun itse antaa bottien puolustaa, sekä ei tunnista normeja ripareja :) Ei mulla muuta, ihmeessä uutta matsia vaan joskus
Niin, aatella. Eikös sellaista tyyppiä vastaan ole kuitenkin loppupeleissä mukavempi pelata joka antaa bottien hoitaa puolustamisen, saatikka armotonta spämmääjää vastaan ? En ainakaan itse näe tuossa mitään väärää tai kädetöntä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Niin, aatella. Eikös sellaista tyyppiä vastaan ole kuitenkin loppupeleissä mukavempi pelata joka antaa bottien hoitaa puolustamisen, saatikka armotonta spämmääjää vastaan ? En ainakaan itse näe tuossa mitään väärää tai kädetöntä.

Eihän siinä, tehokas tapa tuo on ja hyvin sait hyökkääjällä tuettua pakkia ja luotua 2vs1 tilanteita, aivan kuten itsekin teen joskus :) Hauskaa vaan että tuut antaa mulle vinkkejä tappion jälkeen. :D En mäkään sulle vinkkejä hyökkäykseen jakele, mutta ei siitä enempää.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]


Tää sun video kertoo kaiken oleellisen hutista. Toki en ole varma, ootko sää oikeesti poiminut noi kaikki EA:n ilmaset maalit vaan tähän, vai ihan oikeestikko joka maali on tollasta kuraa:) Mä en nimittäin itse huomannut videossa kun yhden maalin mikä oli tehty ja ansaittu. Luojan kiitos ja mä luulin että ps3 puolella on isot edut, mut ps4 puolella ne näyttää olevan aivan naurettavat. Et ole huomannut tasoitusta? koko sun videohan on sitä itseään täynnä esim. maalit, ja sitten tuo näkymätön maila mikä menee kiekon kanssa moneen otteeseen vastustajan jalkojen läpi:)

Ja tähän loppuun vielä ettei tuu paha mieli kellekkään, niin voithan sinä olla toki kovakin pelaaja(mistäs minä sen tiedän), mutta tuo video vaan edustaa kaikkea sitä mikä tässä hutissa on vialla.

Juu en täysin kiistä mielipidettäsi. Kyllä sen eron on tullut huomattua, mutta ei se ero nyt niin iso ole että noilla rupupelaajilla pelata kannattaisi. Noilla pärjää kyllä taitava pelaaja vie pitkälle, mutta itelle alkoi 3-5 divari tuottaa suuria vaikeuksia ja sitten oli pakko vähän panostaa kokoonpanoon. Sitten alkoikin sellanen ice tilt, tolppien sarja yms. että usko meinas mennä. Kerran tuli tiputtua myös 2 div - 3 div. Aikansa sitä kesti ja kun sai kemiat kuntoon niin alkoi maalejakin saada aikaiseksi. Momentumi on kyllä sellainen perkele tässä pelissä että ohjain on joskus lähellä lentää. Mutta ei ole paluuta vanhaan, 1 divarissa napsitaan mestaruuksia 4 tähtikenttää peluuttamalla ja olen suorastaan rais***nut vastustajia, jonka johdosta toiseen videoon alkaa oleen jo materiaali ja jonka julkaisen tässä piakkoin.

Et ole huomannut mitään tasoitusta vaikka tuossa sun videollakin on monen monta pätkää mitkä ovat loistava esimerkki siitä :D Ja jos pelaajat ovat tasoa 84-89 niin eihän silloin itse ainankaan joudu mitään jäätäviä tasoituksia vastaan pelaamaan.

Pitäis varmaan tehdä itse video siitä mimmoista superstara jenkillä pelaaminen on, saataisin ihmetellä oikein videon muodossa miten Luke Schenn ja kumppanit voittaa mm. Crosbyn luistelussa tai mimmoisia game savereitä vastustajan molarit venyttelee useamman kerran ottelussa ja mimmoisia liimalapoja vastustajan Filppula ja kumppanit oikein ovat :D

Se on helppoa syyttää aina tasoitusta. Itsessään ei koskaan ole vikaa. Vika on aina EA:n päässä. Tappioita tulee väkisin joillekkin. Ei kaikki voi olla Gendlikejä vaikka tuhannet suomalaiset pelaajat pitävät itseään väh top 100 maailman parhaampana pelaajana. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

VAROKAA KÄYTTÄJÄÄ SIKARANNE! LUUPPAUS TOIMIII NEXT GENEILLÄ! Sikaranne luuppas mut viimisellä minuutilla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

PS. Therussu, mun jengin paras pelaaja ei ole Bolland vaan McDonagh. Siinä välissä on vielä Vlasic,Green,Lehtonen,Boedker,Okposo,Cammalleri ja Hagelin. Ja sama kokoonpano ollut kohta 100 peliä.

Ihan vaan uteliaisuudesta, paljonko on sun joukkueella palkat?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Se on helppoa syyttää aina tasoitusta. Itsessään ei koskaan ole vikaa. Vika on aina EA:n päässä. Tappioita tulee väkisin joillekkin. Ei kaikki voi olla Gendlikejä vaikka tuhannet suomalaiset pelaajat pitävät itseään väh top 100 maailman parhaampana pelaajana. :D

Sitä kun on siellä top100 joukossa ja tulee turpaan taitotaso 1 tyypiltä vaikka on hallinnut koko pelin niin kyllä silloin on aika helppo syyttää EA:ta :D

Mimmoinen joukkue sinulla olikaan, taisit tuossa muutama viesti sitten sanoa että joukkueessasi on tällä hetkellä kaikki väliltä 84-89 ellen väärin muista? Itsellä on kaikki väliltä 89-96 ja pelaaminen on kyllä välillä niin jäätävää kuraa ettei tosikaan. Ja itseäkö siitä pitäisi syyttää silloin kuin Duchene, Malkin, Crosby, Ovechkin, Stamkos jne. häviää nopeudessa Legwandille, Mitchelille, Olli Jokiselle ja kumppaneille? Tuli tänään mielenkiinnosta laskettua yhdessä pelissä miten paljon nämä superstarat vetelee ohi maalista, 15 vetoa maalia kohti, 19 vetoa ohi maalin joista iso osa vieläpä aivan maalin lähistöltä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siis mitä siellä nyt on tehty? Ei oo tuo nuorisoslangi hallussa, eli mitä on luuppaus?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On sääli että tähän ollaan tultu....

Vielä muutama vuosi sitten pelin jälkeen laitettiin GG tms.. viestejä vaikkakin hammasta purren kun pataan tuli.
Nykyään itketään miltei joka kerta: Milloin on tasotusten, bugirannareitten, olen ensimmäistä kertaa humalassa, Kiitä Ea Sportsia bla bla bla..
Vaikuttaa siltä että pelaaja kun tuntee olevansa parempi kuin vastustaja, mutta silti häviää.... niin auta armias... joka hiton maali on bugimaali !!!!

Ainoat jotka ovat minulle avautuneet pelin jälkeen ovat suomalaiset... siis mikä ihme kaikkia vaivaa ??

Kuten on monesti todettu.. jos et osaa käsitellä sitä että häviät jossain hiton videopelissä niin pitäisköhän vaan olla pelaamatta !!!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jep, nykyään tuntuu että jokainen täällä luulee olevansa paras ja häviö on bugiranteen tai vastaavan syytä :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On sääli että tähän ollaan tultu....

Vielä muutama vuosi sitten pelin jälkeen laitettiin GG tms.. viestejä vaikkakin hammasta purren kun pataan tuli.
Nykyään itketään miltei joka kerta: Milloin on tasotusten, bugirannareitten, olen ensimmäistä kertaa humalassa, Kiitä Ea Sportsia bla bla bla..
Vaikuttaa siltä että pelaaja kun tuntee olevansa parempi kuin vastustaja, mutta silti häviää.... niin auta armias... joka hiton maali on bugimaali !!!!

Ainoat jotka ovat minulle avautuneet pelin jälkeen ovat suomalaiset... siis mikä ihme kaikkia vaivaa ??

Kuten on monesti todettu.. jos et osaa käsitellä sitä että häviät jossain hiton videopelissä niin pitäisköhän vaan olla pelaamatta !!!

Sulla on vaan käyny hyvä tuuri, viimeksi tänään tuli joku ulkomaalainen pelin jälkeen että miten paska olenkaa kun tuommoisella joukkueella pärjään noin huonosti (voitin pelin 2-1) eikä suinkaan ole ainut ulkomaalainen joka on tullut itkemään pelin jälkeen. Mutta kyllähän suomalaiset kaikista ärsyttävintä tuossakin suhteessa ovat.

Ja en ainankaan itse nää mitää syytä laittaa GG viestejä koska lähes jokainen peli on kuraa pelata, tietysti jos oikeasti tulee hyvä peli vastaan niin silloin sen voi laittaa mutta tätä tapahtuu erittäin harvoin. Ja tuosta että kun pelaaja tuntee olevansa parempi mutta silti häviää, oletko sitä mieltä että tässä pelissä ei tulokset menisi joskus erittäinkin epäreilusti? Nimimerkillä tappio tänään pelissä missä vastustaja tekee 3 maalia 9:llä vedolla kun itsellä 36 vetoa ja 2 maalia.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo-o mitähän taas EA..... johdin 4-1 ennen vikaa minuuttia. Vastustaja alkaa heittään kiekkoo katsomoon ja parista kerrasta luuppi.... toinen kerta jo tänään. Vastustaja asbest13, video laitettu ea:lle. PS4 puolella pelailen. Vastustajalla kovia nimiä kuten Perry, Getzlaw, Stamkos ja Keith...Kaipa tuo luuppi näyttää toimivan ihan next geneilki.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Muutama päivä sitten ostelin joukkueenvaihtokortteja ja sain tuon 100 kemian joukkueeseen, sen jälkeen pelit alkoivat väliaikaisesti sujua, syötöt osuivat lapoihin ja siinä pystyi ihan komeitakin maaleja tekemään kun pelaajat menivät sinne mihin halusinkin. Tänään on kuitenkin palattu näköjään arkeen, hirveän työn ja tuskan takana on jokainen maali ja joutuu pommittamaan sen 20 kutia että saa kiekon maaliin kun vastustajat vetelevät kolmesta laukauksesta kaksi maalia. Yleensä huomaa jo ekassa erässä että vaikeaa tulee kun syötöt eivät mene perille eivätkä vedot maaliin.
 
Ylös Bottom