Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]
E: Niin ja jos ne lämärit patjoihin nollakulmista oli tosiaan jotain ribari-yrityksiä niin anteeksi erheeni, mutta hieman kyllä haiskahtaa..
Sen verran sinäkin olet tuota peliä jo pelannut että tiedät mistä alakulma-bugilämäristä on kyse. Ribareita et edes yrittänyt niin montaa kertaa että olis jäänyt mieleen, eikä niissä mitään vikaa muutenkaan ole. En puolusta itse ? Kun kiekonmenetys tulee niin poljen hyökkääjällä alas ja suljen(puolustan) sen kanssa kestustan. Ei mitään järkeä spämmätä pakilla jäähyjä ja ajaa itseään ulos tilanteesta kun botit osaa jopa puolustaa. Vinkiksi sullekinHerranjumala, jollakin on taas mennyt tunteisiin tappio tunteisiin . Voitko kertoa mulle mikä on bugilämäri alakulmaan? Tarkotat varmaa niitä mun takapatja-ripareita, joita muutaman heitin sulle. Onko seki nykyää bugi?. Sulla on varmaan jotain todisteita mun käyttämistä "porsaanreistä", koska en tosiaan tehnyt yhtään bugimaalia kyseisessä pelissä. Ja mun "jonnespämmäys" on verrattavissa suoraan sun puolustukseen, jossa annat bottien hoitaa puolustuksen etkä edes puolusta itse. Mun mielestä meillä oli hyvä ja tiukka matsi, ja olisin mielelläni lähettäny GG, mutta aloit mulle ps4 puolellakin jotaa sontaa jauhaamaan.
No sanotaanko että odotin liikaa ja tottahan se on että se maaginen joukkuepeli ei varmastikaan ole se tehokkain tapa pelata. Ehkä pitäisi vaan suunnata turhautuminen sinne pelintekijöiden suuntaa kun niitä sateenkaaria ei varmasti ole jatkossakaan luvassa.Mitä muuten odotit huippupelaajalta? Maagisia syöttökuvioita toisensa perään sekä sateenkaaria ja menninkäisiä joka peliin? Homma nyt on vaan niin, että on tietty pelityyli joka on tehokas. Ja tämä peli ei varsinaisesti kannusta joukkuepelaamiseen. Kuitenkin toistasataa matsia pelattuna ja striimattuna tekemäni "porsaanreikämaalit" ovat kuitenkin laskettavissa yhden käden sormilla. Kysy keneltä tahansa striimin katsojalta.
E: Niin ja jos ne lämärit patjoihin nollakulmista oli tosiaan jotain ribari-yrityksiä niin anteeksi erheeni, mutta hieman kyllä haiskahtaa..