Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]
Kyllä ovat aivan naurettavaa sontaa nuo pakat. Nyt on helppo luvata etten enää pakkoja osta tässä pelissä. En tiedä mitä väärää olen EA:lle ja Rammerille tehnyt vai onko mulla oikeasti vain näin huono tuuri. Sanotaan nyt vaikka näin että jos en olisi yhtään pakkaa ostanut tässä pelissä niin tilillä olisi varmasti jotain 500k coinseja. Tai no ei nyt ehkä ihan noin paljoa mutta aika paljon kuitenkin.. Muutama 89 ovr pelaaja on tullut noista ilmaispakoista/lahjapakoista, ostetuista pakoista tulee toistuvasti pelkkää kuraa.
Olin aikeissa kerätä Vancouverin joukkueen kasaan kun tilille oli kertynyt 100k coinseja. Sitten tulikin taas loistava idea pistää nuo coinsit 35k pakkoihin joita tuonne näköjään joka toinen päivä lykätään. No, sinne meni 100k ja tulokset ovat seuraavat kolmesta pakasta:
Arvokkain kortti: 15 DURATION
Paras pelaaja: Jonas Hiller, arvoltaan noin 1k.
Todella mukavaa katsella kun muut nostelevat leikiten Getzlafeita ja Karlssoneita ynnä muita staroja ja itselle ei sitten koskaan tipahda edes 5k arvoista pelaajaa, vaan jokaisen pakan voi vain suoraan pikamyydä. Nyt loppui ymmärrys tähän touhuun, älkää hyvät ihmiset ostako noita kurapakkoja.