Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Liian hyvä jengi?:rolleyes::rolleyes:

Ilmeisesti :D Pikaisella googletulla selvisi että tämä on tapahtunut muillekin. Toivottavasti tällä kertaa ei oo sama idiootti EA:n tuessa vastaamassa puhelimeen kuin viimeksi tai lähtee viimeinenkin järki. Ei toki suinkaan mene päivä pilalle heti aamusta kun reilun neljän miljoonan joukkue häviää itsestään -.-
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kertokaas miten saa kerättyä nopeesti ja paljon kolikkoja ite oon pelaillu turnauksia sit normi matseja sit availlu pronssipakkoja onks mitää muuta??
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä ovat aivan naurettavaa sontaa nuo pakat. Nyt on helppo luvata etten enää pakkoja osta tässä pelissä. En tiedä mitä väärää olen EA:lle ja Rammerille tehnyt vai onko mulla oikeasti vain näin huono tuuri. Sanotaan nyt vaikka näin että jos en olisi yhtään pakkaa ostanut tässä pelissä niin tilillä olisi varmasti jotain 500k coinseja. Tai no ei nyt ehkä ihan noin paljoa mutta aika paljon kuitenkin.. Muutama 89 ovr pelaaja on tullut noista ilmaispakoista/lahjapakoista, ostetuista pakoista tulee toistuvasti pelkkää kuraa.

Olin aikeissa kerätä Vancouverin joukkueen kasaan kun tilille oli kertynyt 100k coinseja. Sitten tulikin taas loistava idea pistää nuo coinsit 35k pakkoihin joita tuonne näköjään joka toinen päivä lykätään. No, sinne meni 100k ja tulokset ovat seuraavat kolmesta pakasta:

Arvokkain kortti: 15 DURATION
Paras pelaaja: Jonas Hiller, arvoltaan noin 1k.

Todella mukavaa katsella kun muut nostelevat leikiten Getzlafeita ja Karlssoneita ynnä muita staroja ja itselle ei sitten koskaan tipahda edes 5k arvoista pelaajaa, vaan jokaisen pakan voi vain suoraan pikamyydä. Nyt loppui ymmärrys tähän touhuun, älkää hyvät ihmiset ostako noita kurapakkoja.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllähän noi pakat väistämättä meni piloille noiden free agent pelaajien takia kun ne jostain syystä on rare pelaajia
liian moni. Itse tosin avasin ainoasta avaamastani 17.5k pakasta Burnsin(joka ihme kyllä meni 18k:lla kaupaksi).
Muutenkin pelaajien hinnat laskeneet niin paljon, että edes siitä Gaborikista jonka ainakin itse oon 5 kertaa avannut
tässä änärissä saa sitä 10k:ta. Toisaalta itse en mitään vaihteeksi tarttee jos en maalivahdin boostikortteja, joten
tulee avattua 8750 pakka aina kun vaan mahdollista.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä tehdä kun lähes järjestäen joka ikinen kerta kun menen peliin käy näin. Haen pelin aivan normaalisti ja valitsen paidat, kuittaan kokoonpanot jne.. SITTEN asiaan. Tulee aivan normaali pelinodotusruutu jossa tulee kiinnostavat pelaajat, kovanaamat ja näin, sen jälkeen vasempaan yläkulmaan näytössä ilmestyy tek.sti "odota hetki". Juuri ennen logojen esittelemistä teksti pysyy siinä ja sitten yhtäkkiä katkeaa yhteys vastustajaan. Se heittää pelivalikkoon ja siinä on ilmoitus "yhteys vastustajaan on katkennut". Tämä toistuu noin yhdeksäntoista kertaa kahdestakymmenestä ja on aivan jumalattoman ärsyttävää. Tietääkö kukaan mistä on kyse ja jos tietää niin voisiko kertoa minulle miten korjata asia? Fifan ja muiden pelien haku toimii normaalisti. PS3 ON ALUSTANA SIIS.
Kiitos jos tiedät asiasta jotain.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko nyt tosiaan niin, et TPS :n Tuomas Suominen on joku änärin harvinaisin kortti? Ei löydy millään ja se on ainoa joka multa palloseuran kokoelmasta puuttuu.

Sama juttu PK Subbanin kohdalla. Ei oo näkynyt kellään eikä vaihdossakaan oo yhtä ainoaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko nyt tosiaan niin, et TPS :n Tuomas Suominen on joku änärin harvinaisin kortti? Ei löydy millään ja se on ainoa joka multa palloseuran kokoelmasta puuttuu.

Sama juttu PK Subbanin kohdalla. Ei oo näkynyt kellään eikä vaihdossakaan oo yhtä ainoaa.

Se on vähän noiden hopeakorttien kohdalla tuommoista kun eipä porukka pahemmin noita hopeapakkoja taida ostella. Ja eipä tuo Subbankaa mikään kovin yleinen oo niin sen takia varmasti tuppaa olemaan ihan törkeän kallis.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Se on vähän noiden hopeakorttien kohdalla tuommoista kun eipä porukka pahemmin noita hopeapakkoja taida ostella. Ja eipä tuo Subbankaa mikään kovin yleinen oo niin sen takia varmasti tuppaa olemaan ihan törkeän kallis.

Koko muu palloseura löytyy, mutta Suominen on hopeakortti? C'mon...
Ja itseasiassa hopeaukoilla pärjää paremmin kun kultasilla...:)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

tuli pidettyä parin kolmen viikon mittainen tauko ja palatessa olin yllättynyt miten radikaalisti hinnat tippunu tuolla ps4 markkinoilla. onneks kerkes ite kalleimmat kauppaamaa hyvään hintaan niin nyt pääs nappailee pari kivaa lisäystä naurettavaan hintaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Keittää yli vaan niin hel**tisti.. Miks ihmeessä ostan edes pakkoja!? Kallein kultapakka tänään ja arvokkain oli JASON GARRISON. 83 kokonaisuus ja 600 pucksia viime myynnistä. Mitä helvettiä? Aina on semmonen fiilis "että jos nyt tulis iso kala" tai "ei mulla oikeesti voi olla niin huono pakkatuuri olla ettei ketään saa" mutta ei, ketään arvokasta en ole saanut. Loppu mun pakkojen ostaminen siksi ajaksi kunnes taas ajattelen edellä kuvaillusti uudelleen sori vähän rajumpi avautuminen
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla sitä ongelmaa että Hutin "ilmoitustaulu" ei toimi. Pieni mutta ärsyttävä asia. :D (PS4)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Terve! Piti ihan liittyä keskustelupalstalle näiden PS3 puolen syncroilijoiden takia.

Tällä kertaa CHLASTOmir yritti epätoivoisesti pelin lopussa heitellä kiekkoa katsomoon sekä kaataa peliä tässä epäonnistuen. Lisäksi viivytteli muutenkin peliä jo 2. erän 4-1 tilanteesta alkaen. Lisätty löytämääni listaan, joka on liitteenä.

Näitä syncroilijoita on tullut vastaan jo kymmenkunta, mutta en ole vielä jaksanut keräillä minkäänlaista listaa heistä. Tästä lähtien koitan pitää listaa ajantasalla, jotta ei teille tulisi yllätyksenä kysyiset herrasmiehet. :rolleyes:

Pakkaonnesta nyt sen verran voin sanoa, että kannattaa kerätä ne halvimmatkin joukkeet. Esimerkiksi Floridan ensimmäisetä pakasta irtosi mm. R. Suter ja on ehdottomasti pelin parhaita puolustajia. Lisäksi olen kerännyt yhteensä 18 NHL joukkuetta, joista on parhaina ollut Suterin lisäksi mm. Giroux, Karlsson, Marleau, Landesgok, TOTW Neil, TOTW Gallagher sekä St. Louis. Elikkä ei kovinkaan kummosia nostoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No niin, tuleepahan tämäkin peli nyt hommattua ja saa nähä tuleeko toi 30 pakkaa tuossa alussa kun 14:sta oli +2000 korttia kokoelmassa ja pelejäkin oli pelattu jonkin verran. Sietäs tulla, otan kaiken EAlta pois mitä ne on meiltä ottaneet!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No niin, tuleepahan tämäkin peli nyt hommattua ja saa nähä tuleeko toi 30 pakkaa tuossa alussa kun 14:sta oli +2000 korttia kokoelmassa ja pelejäkin oli pelattu jonkin verran. Sietäs tulla, otan kaiken EAlta pois mitä ne on meiltä ottaneet!
Tuon lisäksi bonuspakkojen määrä riippuu myös NHL14 puckseista, taitaa olla 200k se jolla saa maksimin.
Pelejä jos on 500 tulee niistä maksimi. Pelaajia sulla onkin "riittävästi". :D
 
Ylös Bottom