Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

komppaan täysin kaveri ite scämmää minkä kerkee ihan joka puolella. mun mielestä konsolifin ylläpito vois anttaa vaikka vähän pidemmän bannin kaverille kun jauhaa paskaa minkä kerkee muista

Jep, täysin samaa mieltä. Varmaan useammaltakin löytyy todisteita Attea vastaan. Eikä Atelta taida mitään todisteita löytyä :D hohhoijaa taas, 12-vuotias taas vauhdissa!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Attee on kyllä pahemman luokan syöpä tällä foorumilla. Mutta jos miehen elämän keskipiste on ollut virtuaali-NHL jo ainakin vuodesta 2012, niin koetetaan ymmärtää ja jätetään jamppa omaan arvoonsa. Kukaan meistä ei pärjää tällä foorumilla Atelle virtuaalipippelin koossa. Kuulin luotettavalta taholta, että Atte olis tullut toiseksi Vegasissa vuosittain järjestettävässä "Biggest Virtual Penis" skabassa. Onnee siitä ja hyviä sijoituksia myös tulevaisuudessa :eek:

Peace out ja bugiranteita!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mega pakasta nousi HFC Benn. Hullu pelaaja, kahteen peliin 5+1. Pirun nopea, hyvät kädet ja veto. Suosittelen lämpimästi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Raivostuttavaa puuhaa nuo yhteyden katkeamiset. 6-1 johdossa viesti "yhteys vastustajaan on katkennut". Kyseessä Cup-välierä ja lopputulos 0-3 vihulle. Olisko tässä nyt sitten pitänyt ymmärtää odotella että vihu poistuu pelistä ensin vai miten näissä menetellään jos ei halua hävitä? Nytkin yhteys katkesi "sattumalta" helpohkon 6-1 maalini jälkeen joten mielessä kieltämättä herää ajatus toiminnan tahallisuudesta..

PS3 kyseessä.
Kertokaa nyt joku miksi ihmeessä joka kerta yhteyden katketessa tappio merkitään minulle? :confused:

Tappiota on nyt yhteensä 15 kpl, mistä valehtelematta 6-7 kpl on tullut tällä tavalla. Ehkä yhdestä näistä peleistä olisi varmuudella tullut turpaan. Nettiyhteydessä ei pitäisi olla mitään vikaa.

E: Kerran jätin koneen tunniksi pelin jälkeen päälle, mutta tästäkin tuli tappio.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kertokaa nyt joku miksi ihmeessä joka kerta yhteyden katketessa tappio merkitään minulle? :confused:

Tappiota on nyt yhteensä 15 kpl, mistä valehtelematta 6-7 kpl on tullut tällä tavalla. Ehkä yhdestä näistä peleistä olisi varmuudella tullut turpaan. Nettiyhteydessä ei pitäisi olla mitään vikaa.

E: Kerran jätin koneen tunniksi pelin jälkeen päälle, mutta tästäkin tuli tappio.


Kone jätetään silloin päälle kun tulee se waiting for the other players - ilmoitus. Jos yhteys katkeaa ja siitä tulee se ilmoitus ei siihen auta mikään. Yhteyden katkeamisen jälkeen häviö tulee sille pelaajalle kenen yhteys pätkäisi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo-o, kyllä toi pelaajien boostaaminen kannattaa. Palkintopakoista on tullut aika paljon boosteja ja durationeja, joten boostasin kokeeksi ykkös- ja kakkossentterit 99:ään, ja lopuille top-6 hyökkääjille pistin vielä +9 luistelua. Viisi peliä, viisi voittoa, maaliero 34-3. Päälle vielä ykkösdivarin voitto. :)

Taidanpa jatkossa investoida pucksit boosteihin pelaajien sijaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo-o, kyllä toi pelaajien boostaaminen kannattaa. Palkintopakoista on tullut aika paljon boosteja ja durationeja, joten boostasin kokeeksi ykkös- ja kakkossentterit 99:ään, ja lopuille top-6 hyökkääjille pistin vielä +9 luistelua. Viisi peliä, viisi voittoa, maaliero 34-3. Päälle vielä ykkösdivarin voitto. :)

Taidanpa jatkossa investoida pucksit boosteihin pelaajien sijaan.

Noni ai kun kiva. Sul on siis 99 ovrl pelaajat sekä momentum verrattuna meihin joilla on palkat 100 milj... Pitää koht oikeesti alkaa harrastamaan suomalais rasismia :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Noni ai kun kiva. Sul on siis 99 ovrl pelaajat sekä momentum verrattuna meihin joilla on palkat 100 milj... Pitää koht oikeesti alkaa harrastamaan suomalais rasismia :D
Ei sun tarvitse ainakaan mun takia mitään suomalaisrasismia alkaa harrastamaan, pelaan PS3:lla. ;)

Eikä se mun jengi nyt mikään ihan hirmunen tasotusjengi ole. Karlsson, Price, Bergeron, Kesler, Marleau, TOTW Johansen, Carter, Gaborik, yms. Kovempi jengi kuin 80% vastustajista.
Edit: tossa jengi kokonaisuudessaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei sun tarvitse ainakaan mun takia mitään suomalaisrasismia alkaa harrastamaan, pelaan PS3:lla. ;)

Eikä se mun jengi nyt mikään ihan hirmunen tasotusjengi ole. Karlsson, Price, Bergeron, Kesler, Marleau, TOTW Johansen, Carter, Gaborik, yms. Kovempi jengi kuin 80% vastustajista.
Edit: tossa jengi kokonaisuudessaan.

Nojoo tollasta tiimiä vastaan pelaaminen vois olla mielekästä. Ihan uskomatonta skeidaa ollu taas 1 divarissa mut jos alkais boikotoimaan suomalaisia ei ois ketään ketä vastaan pelata.

Huono yhteys, pronssia, salaryt alle 70 milj (pahimmillaan yleensä jotain 50-60)... hrrr uskomattomia peli ilon tappajia. Jos oikeesti on vasta alottanu ja salaryt on alhaalla niin ihan fine mut pitää tunkea keinotekosesti sinne ettei vaan ois momentumia. Omal 2 tiimilläkin on päälle 80 milj ja ainoostaan 30 matsia pelattu.
Oikeita järjen jättiläisiä :rolleyes: Minnekköhän ne luulee sen momentumin siirtyvän sillä erotuksella että niillä on vaan seassa stara pelaajia ja enemmän taitoa kuin oikeilla aloittelijoilla. Revi siitä nyt sit mielekästä pelaamista...

Muutamia kertoja kyl ollu tosi hyvätkin matsit jotka yleensä ovat tosi tiukkoja tai sitten häviän tyyliin 4 maalilla mut ainakin reiluja sekä sekä mielekkäitä :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oli kyllä taas ihme peli äskeen jotain ruottalaasta vastaan. Ensin menin 1-0 johtoo varmaan viiden minuutin pelin jälkeen ja heti sen jälkeen mun puolelle tuli sellane joku sekunnin viive peliin. Hyvähän siinä oli pelata ku kaverin ei tarvinnu ku pysähtyä mun päässsä nii mun äijä oli jo ehtiny kulmaan asti hortoileen. Eikä ollu puhettakaa että olis itte pystyny ees harhauttaa tai syöttää. Yleensä ku yritti syöttää vaikka takatolpalle niin lähti vaan laukaus. No ei tullu ku 1-3 pataan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nojoo tollasta tiimiä vastaan pelaaminen vois olla mielekästä. Ihan uskomatonta skeidaa ollu taas 1 divarissa mut jos alkais boikotoimaan suomalaisia ei ois ketään ketä vastaan pelata.

Tätä joskus mietin itsekin mutta kun vastaan tulee muutenkin jatkuvasti joku synkrooja tai sitten niitä mitkä eivät uskalla lähteä pelaamaan niin eihän sitä pääsis ikinä pelaamaan jos alkais vielä välttämään suomalaisiakin.

Eipä ole kyllä tullut nyt itse moneen päivään otettua peliäkään, tasoituksista tullut valitettua monet kerrat mutta joukkueella missä on Voracekit ja Filppulat ym. ei ollut kyllä yhtään sen mukavampaa pelata, ei kyllä ole ollut tietoakaan että olis tasotuksia omalla puolella kun vierasjoukkueena pelaa, aivan samanlaisia liimalapoja vastustajan pelaajat oli, ainoa eroa pelaamisen oli se että oma molari oli hieman parempi kuin ennen mutta eipä tuosta pelaamisesta kyllä muuten voinut nauttia millään.

Jos sitä ensi viikolla pääsisi ottamaan muutaman pelin kun saa joukkuetta hieman paremmaks.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastatkaa fiksummat, kun tähän asti oon pelannu PS3:lla NHL 15:ta, ja oon ostamassa PS4, niin siirtyykö mun hut team kolmosen änäristä, nelosen änärii?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastatkaa fiksummat, kun tähän asti oon pelannu PS3:lla NHL 15:ta, ja oon ostamassa PS4, niin siirtyykö mun hut team kolmosen änäristä, nelosen änärii?

Joku fiksumpi voi korjata jos olen väärässä mutta ei minun mielestä ainankaan siirry. Ainankaan tutulla ei siirtyny kun vaihtoi vanhasta boxista uuden boxin änäriin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nojoo tollasta tiimiä vastaan pelaaminen vois olla mielekästä. Ihan uskomatonta skeidaa ollu taas 1 divarissa mut jos alkais boikotoimaan suomalaisia ei ois ketään ketä vastaan pelata.

Huono yhteys, pronssia, salaryt alle 70 milj (pahimmillaan yleensä jotain 50-60)... hrrr uskomattomia peli ilon tappajia. Jos oikeesti on vasta alottanu ja salaryt on alhaalla niin ihan fine mut pitää tunkea keinotekosesti sinne ettei vaan ois momentumia. Omal 2 tiimilläkin on päälle 80 milj ja ainoostaan 30 matsia pelattu.
Oikeita järjen jättiläisiä :rolleyes: Minnekköhän ne luulee sen momentumin siirtyvän sillä erotuksella että niillä on vaan seassa stara pelaajia ja enemmän taitoa kuin oikeilla aloittelijoilla. Revi siitä nyt sit mielekästä pelaamista...

Muutamia kertoja kyl ollu tosi hyvätkin matsit jotka yleensä ovat tosi tiukkoja tai sitten häviän tyyliin 4 maalilla mut ainakin reiluja sekä sekä mielekkäitä :)
Oletko ottanut huomioon, että kaikilla ei ole luottokorttia. Itse pelaan reilulla 30 miljoonan palkalla ja paljon hauskempaa pelata, kun pelaajat oikeasti toimivatkin. Kyllä niitä tappioita tulee, mutta pelaaminen hauskempaa. Paras pelaaja taitaa olla Hedman. Saisin kyllä koottua reilu 70 miljoonan porukan, mutta ei kiinnosta luistella tervassa. Oikeastihan ilman näitä momentumeja ja tasoituksia nuo huippuporukat ois hyviä. It`s in the game!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Seuraava synkrosankari: joukki13 (en löydä synkrolistaa/osaa siihen suoraan lisätä - anteeksi). Synkron onnistumisen jälkeen vielä laittoi että ei ole kuulemma ennen synkronnut ja että nyt oli pakko kun olin niin kamalan huono ja se pyöritti koko ajan. Joo, kyllähän sitä vois itekin pyörittää X pohjassa viivalla koko ajan ja ettiä paikkaa mistä saisi ranteen vedettyä, mutta ei jaksa tommosta pelityyliä harrastaa. Kummasti vaan huonoudeltanikin pystyin puolustamaan sen verran hyvin, ettei pojalle pahemmin nuita maalipaikkoja auennut.
 
Ylös Bottom