Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Riippuu millä pelityylillä pelaa. Itse pelaan todella agressiivista ja taklausvoittoista kiekkoa. Ei siihen 80 miljoonan palkkoja tarvita silloin. Sinua vastaankin pelasin, muistaakseni olit perus x pohjassa hiihtäjä. Jääkiekko on fyysistä peliä, salibandy on sitten eri lukunsa. Sen voin sanoa, että ei tuo mitään momentumeja anna. Ehkä kotipeleissä, mutta enimmäkseen ei siltä tunnu. Kaipa minä olen poikkeuksellinen NHL 15 pelaaja, kun taklaan reilu 30 kertaa per ottelu.

Pelityyli on toki vapaa, itse ainankin pyrin vahvaan kiekonhallinta peliin. Paljon taklauksia tarkoittaa sitä vastustajalla on paljon kiekko hallussa ;) Ja kun edellisellä sivuilla sanoit että on kivempaa pelata kun pelaajat toimivat, onko se sitten mukavaa pilata vastustajan pelaaminen kun pelaaminen on aivan kauheaa tuskaa? Ja onhan se toki varmaan mukavaa kun kaikenmaailman yli satakiloiset jyrät voittavat Kanen, Duchenen ja Crosbyn ja kumppanit kettyryydessä ja nopeudessa.

"Saisin kyllä koottua reilu 70 miljoonan porukan, mutta ei kiinnosta luistella tervassa."
"Sen voin sanoa, että ei tuo mitään momentumeja anna. Ehkä kotipeleissä, mutta enimmäkseen ei siltä tunnu."

Jotenkin nuo sun puheet ainankin omaan korvaan kuulostaa hieman ristiriitaiselta.

Ei kyllä ihmekää että suomalais pelurit ovat ulkomaillakin epäsuosiossa kun tuntuu että suomalaiset ovat kaikista eniten näitä jotka haluavat tasoitukset puolelleen keinolla millä hyvänsä.

Ei pidä paikkansa, ei suostu pelaamaan mistään hinnasta. Välillä ei muistakkaan ketä vastaan on lähdössä, mutta onneksi
ruotsalaisen mestarin sormet toimivat pikavauhtia ja kerkeää kuin kerkeääkin ennen minuuttia lähtemään. En edes muista
miten pahasti tuota on retuutettu kun noin paha mieli tullut, muistan vaan viime änäristä että tolla kundilla oli aika mieletön
joukkue kasassa. Tässä tais olla jotain Filppuloita ja Bökkereitä kentät täynnä.

Suostui pelaamaan ja päästiin kattelemaan viidet uusinnat kahteen kertaan kerta poika niistä tykkäsi. En ymmärrä miksi piti pausea painaa kesken
shown viimeisien maalien kohdalla.. :) Olihan sillä toki ykköskenttä Kane-Datsyuk-Ovechkin eli vähän väärin muistin.. On sen verran perseestä noi
replayden katsojat, että kaipa noille saa maaleja näyttää.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pelityyli on toki vapaa, itse ainankin pyrin vahvaan kiekonhallinta peliin. Paljon taklauksia tarkoittaa sitä vastustajalla on paljon kiekko hallussa ;) Ja kun edellisellä sivuilla sanoit että on kivempaa pelata kun pelaajat toimivat, onko se sitten mukavaa pilata vastustajan pelaaminen kun pelaaminen on aivan kauheaa tuskaa? Ja onhan se toki varmaan mukavaa kun kaikenmaailman yli satakiloiset jyrät voittavat Kanen, Duchenen ja Crosbyn ja kumppanit kettyryydessä ja nopeudessa.

"Saisin kyllä koottua reilu 70 miljoonan porukan, mutta ei kiinnosta luistella tervassa."
"Sen voin sanoa, että ei tuo mitään momentumeja anna. Ehkä kotipeleissä, mutta enimmäkseen ei siltä tunnu."

Jotenkin nuo sun puheet ainankin omaan korvaan kuulostaa hieman ristiriitaiselta.

Ei kyllä ihmekää että suomalais pelurit ovat ulkomaillakin epäsuosiossa kun tuntuu että suomalaiset ovat kaikista eniten näitä jotka haluavat tasoitukset puolelleen keinolla millä hyvänsä.
Käypä kuule katsomassa mun tilastot ja sano sitten onko momentumia. Itse väitän tilastoiden pohjalta että ei ole. Sanotaan näin, että itsellä on yksi käyttäjätunnus. Datsyuk, Gaborik ja Buffy löytyy. Ei ole ollut niin hyvä tuuri, että ois saanu kaikki huiput itselleen. Sun mielestä mun pitäs luoda 80 miljoonan porukka taklaamiseen, eihän siinä ole mitään järkeä. Itse en nää siinä x nappi pohjassa hiihtämisessä mitään järkeä. Mitäs jos sitä suojausnappia ei olis ollenkaan ja poket olis tehottomampia, miten pelaisit? Niin täsmennyksenä tähän, pelaan hybridi ohjainasetuksilla.

Käypä kuule katsomassa mun tilastot ja sano sitten onko momentumia. Itse väitän tilastoiden pohjalta että ei ole. Sanotaan näin, että itsellä on yksi käyttäjätunnus. Datsyuk, Gaborik ja Buffy löytyy. Ei ole ollut niin hyvä tuuri, että ois saanu kaikki huiput itselleen. Sun mielestä mun pitäs luoda 80 miljoonan porukka taklaamiseen, eihän siinä ole mitään järkeä. Itse en nää siinä x nappi pohjassa hiihtämisessä mitään järkeä. Mitäs jos sitä suojausnappia ei olis ollenkaan ja poket olis tehottomampia, miten pelaisit? Niin täsmennyksenä tähän, pelaan hybridi ohjainasetuksilla.

Vale, emävale, tilasto :D Eipä sitä momenttumia katsellakaa sieltä tilastoista vaan siitä mitä se pelaaminen itsellä/vastustajalla on, ihan samalla tavalla omista tilastoista ois voinut päätellä ettei mitään tasotuksia ole kun pelasi Crosbylla ja kumppaneilla mutta kyllä voittoihin lähes poikkeuksetta piti tehdä kova päivätyö. Paljonkos ne sun palkat olikaan 30 milliä? Itse ainankin onnistuisin rakentamaan joukkueen mistä löytyy pelottavaa viimesteily voimaa yhdistettynä koviin taklauksiin ja palkat menis helposti yli 80 millin.

Itsekin tykkäisin pelata kovaa taklaus peliä, mutta old-gen dream teamillä ja vierasjoukkueena on aika mahdoton yhtälö toteuttaa tämä, taklaukset ei ensinäkään osu (huvittavaa koska kyllä offlinessa kavereita vastaan osaan taklata) ja vaikka onnistuukin ajeleemaan jollain Kronwallilla jonkun Filppulan on todennäköisempää että itse löydyn jäänpinnasta :D Itseltä ainankin jos poken tehokuutta tiputettaisiin yhtään niin koko pokenappi muuttuisi aivan turhaksi kun ei sillä nytkään tunnu saavan kiekkoa vastustajan liimalavoilta pois millään. Itse ainankin käytän paljon mailan nostamista ja laitaan sitomista ja syöttölinjojen ja laukauksien peittämistä puolustamisessa.

Tuli itse sunnuntaina pelattua ensimmäinen peli moneen päivään ja oli kyllä todella mielenkiintoinen peli ja samalla myös yksi kauheimmista peleistä mitä olen ikinä pelannut. Itsellä oli kiekon pois saaminen likipitäen mahdotonta kun poket ei osunut mistään ja mailan nostamisesta ei ollut mitään hyötyä ja omat pelaajat hävisivät koko ajan nopeudessa. Toverilla sitten onnistuivat tökkäykset niin hyvin että ei sen tökkäyksen tarvinnut edes osua niin menetin kiekon, omien pelaajien kiekon hallinta oli aivan onnetonta kun edes syöttöjä ei saatu kiinni vaikka ne tuli suoraan lapaan. Vastustaja itsekin sanoi pelin jälkeen että tuosta kyllä hyvin huomas EA:n tasotukset.

Vale, emävale, tilasto :D Eipä sitä momenttumia katsellakaa sieltä tilastoista vaan siitä mitä se pelaaminen itsellä/vastustajalla on, ihan samalla tavalla omista tilastoista ois voinut päätellä ettei mitään tasotuksia ole kun pelasi Crosbylla ja kumppaneilla mutta kyllä voittoihin lähes poikkeuksetta piti tehdä kova päivätyö. Paljonkos ne sun palkat olikaan 30 milliä? Itse ainankin onnistuisin rakentamaan joukkueen mistä löytyy pelottavaa viimesteily voimaa yhdistettynä koviin taklauksiin ja palkat menis helposti yli 80 millin.

Itsekin tykkäisin pelata kovaa taklaus peliä, mutta old-gen dream teamillä ja vierasjoukkueena on aika mahdoton yhtälö toteuttaa tämä, taklaukset ei ensinäkään osu (huvittavaa koska kyllä offlinessa kavereita vastaan osaan taklata) ja vaikka onnistuukin ajeleemaan jollain Kronwallilla jonkun Filppulan on todennäköisempää että itse löydyn jäänpinnasta :D Itseltä ainankin jos poken tehokuutta tiputettaisiin yhtään niin koko pokenappi muuttuisi aivan turhaksi kun ei sillä nytkään tunnu saavan kiekkoa vastustajan liimalavoilta pois millään. Itse ainankin käytän paljon mailan nostamista ja laitaan sitomista ja syöttölinjojen ja laukauksien peittämistä puolustamisessa.

Tuli itse sunnuntaina pelattua ensimmäinen peli moneen päivään ja oli kyllä todella mielenkiintoinen peli ja samalla myös yksi kauheimmista peleistä mitä olen ikinä pelannut. Itsellä oli kiekon pois saaminen likipitäen mahdotonta kun poket ei osunut mistään ja mailan nostamisesta ei ollut mitään hyötyä ja omat pelaajat hävisivät koko ajan nopeudessa. Toverilla sitten onnistuivat tökkäykset niin hyvin että ei sen tökkäyksen tarvinnut edes osua niin menetin kiekon, omien pelaajien kiekon hallinta oli aivan onnetonta kun edes syöttöjä ei saatu kiinni vaikka ne tuli suoraan lapaan. Vastustaja itsekin sanoi pelin jälkeen että tuosta kyllä hyvin huomas EA:n tasotukset.
Ideana tässä ei ole viimeistely, vaan kovaa pelaaminen. Ei mulla Crosbya, Ovechkinia, Malkinia, Kesselia, Sedinejä. Getzlafia, Perryä ja jne.. Joo, saisin rakennettua kovapalkkaisen joukkueen, mutta kun idea on vain ja ainoastaan pelata kovaa. Ihan vain kiinnostaa tietää, että mistä oot edes saanut Crosbyn? Tietääkseni maksaa aika mukavasti, jos et oo kaverilta saanut sitten.

Ideana tässä ei ole viimeistely, vaan kovaa pelaaminen. Ei mulla Crosbya, Ovechkinia, Malkinia, Kesselia, Sedinejä. Getzlafia, Perryä ja jne.. Joo, saisin rakennettua kovapalkkaisen joukkueen, mutta kun idea on vain ja ainoastaan pelata kovaa. Ihan vain kiinnostaa tietää, että mistä oot edes saanut Crosbyn? Tietääkseni maksaa aika mukavasti, jos et oo kaverilta saanut sitten.

Jos idea on vain ja ainoastaan pelata kovaa niin mitä ihmettä Datsyuk ja Gaborik tekee joukkueessa :D

Ihan kolikoilla ostamalla, tai siis minullahan on ollut jo kaksi Crosbya ja on ollut kaikki Ovechkinit ja Malkinit ja Stamkos, toews ym. Ei tosin ole enää kun joltain mulkulta löytyi hieman liikaa hakkerointi taitoja.

Jos idea on vain ja ainoastaan pelata kovaa niin mitä ihmettä Datsyuk ja Gaborik tekee joukkueessa :D

Ihan kolikoilla ostamalla, tai siis minullahan on ollut jo kaksi Crosbya ja on ollut kaikki Ovechkinit ja Malkinit ja Stamkos, toews ym. Ei tosin ole enää kun joltain mulkulta löytyi hieman liikaa hakkerointi taitoja.
Tulivat ilmaispakoista, eivät ole pelaavassa kokoonpanossa. Datsyukia kokeilin, teki viidessä pelissä kaksi maalia. Vaatii varmaan toisenlaiset laiturit rinnalleen. Mistä sinä niin paljon oot kolikoita tehny? Itsellä ollu enimmillään 130000 coinsia. En kyllä myy muuta kuin pelaajia ja kesto tai +5kaikki kortteja. Sopparit menee omaan käyttöön, niillähän vois jonkin verran tehdä massia. Tiedän kyllä tään osta halvalla ja myy kalliilla tyylin, mutta ei vain jaksa ruveta tekemään:)

Olipahan taas peli... dominoin koko peliä ja loppupuolella peli oli 1-0 mulle. Sitten vastustaja tekee 1-1 ajassa 59:37 ja heti perään toisen kuuden sekunnin päästä ja laitto vielä uusinnan aikana viestin "BOOOOM". Noh, meikä tuli sitten tasoihin 4 sekuntia ennen pelin loppua ja vein voiton jatkoajalla. :D

Auttakaa nyt jumalauta... Siis oon menny säätämää ton ***** rankkarikameran sillee et hyvä ees nään sitä maalivahtii siinä.. sen takii oon ny kussu 2jatkoaika rankkarii ku mahotonta torjuu mitää...

Nonii ny on palattu nhl 11 jälkeen tähän NHL15 :D
Touchi säilyny yllättävän hyvinki, ja eteninki 2divariin asti,, josta tänään putosin.
PSN: LMNTI
Joukkueen nimi: FatSom
Alusta: PS4

Ihan jepa ois kuulla palautetta vastustajien silmistä omasta pelaamisesta (täälläkin?).
Ite kun pyrkiny suomalaisille pistää pelin jälkeen viestiä matsista.

Omasta mielestä ainakin ihan mukavaa luettavaa, ja kritiikki on asiallista myös.

Törmäillään kentil :3

On tämä HUT kyllä sieltä mihin aurinko ei paista. Kiitti että riitti.

Oma listani ainakin löytyy pari sivua aikaisemmin: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=111596&p=1604663&viewfull=1#post1604663.

Päivittelin listan juuri äskettäin.

Yksi suomalainen urpo lisää PSN: Big_Steal joukkueen lyhenne KRP. On toikin keino pitää statsit kunnossa. Toinen ois opetella pelaamaan, mitä tämä kaveri ei näkemääni perusteella osaa. Synkron on sentään opetellut :) Pelasin HUT:a viikon tauvon jälkeen oli virhe.

Varoitetaampa muita ihmisiä saman tien pelaajasta nimeltä colemanni, ellei joku sitten halua pelata HUT-uran rasittavinta peliä kuten itse tein hetki sitten. Maalit katsotaan kaksi kertaa uusintana ja viimeisen erän jamppa pyörikin omalla alueella johtoasemassa. Lisäksi kaverin ainoa ase oli heti siniviivan ylityksen jälkeen säbäranne yläpeltiin ja niistä sitten vahdattiin uusinnat loppuun asti. Onneksi näitä pellejä ei kovin usein tule vastaan.

Olisko ketään halukas lainaamaan PS4 puolella Tavaresta ni sais islandersin täyteen??

Eikö tässä ps3 hutissa tosiaan voi vaihtaa vieraspaitoja? Heti en ainakaan löytäny että miten. Siis tarkoitan paitaa jonka olen ostanu juuri, ja minkä haluaisin aktivoida vieraspaidaksi...
Ja toinen kysymys noista kemioista. Miten suuri vaikutus noilla oikeestaan edes on... Nyt 7 peliä huttia takana, ja syötöt napsuu lapaan ja bozakit filppulat ja kumppanit veivaa jokapaikasta maalin. Mulla joukkueen kemia 77. Auttaako se mitään, jos se esim on sen 99. Vai onko tuo pelkkää hifistelyä?

Ylös Bottom