Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oletettavasti kultapakoista niinkuin edellisvuosinakin.. Toisaalta eikös kultapelaajiakin tuu pienellä mahdollisuudella myös pronssipakoista, joten
ehkä myös sieltä? Ehkä myös minä voitan lotossa viikonloppuna? Ehkä sinäkin saat legendoja pronssipakasta? Kaikki on mahdollista.
Niille jotka tuskailevat HUTin toimimattomien uutis/mainos ilmoitusten kanssa, niin itse sain toimimaan kun netissä käy kirjautumassa origin tilille ja ruksii kaikki luvat mainostajille. Ea sport, nhl, ym.
Koska EA antaa sen ilmasen pakan ,jos pelas viis hut peliä 27.10 -10.11?????
Samaa yritti, oli aika toivotonta säheltämistä. Niin peli kuin tuo synkroaminenkin.PS3: käyttäjänimi epelis. Viimeisellä minuutilla yritti synkroa siinä onnistumatta.
Tulikohan ensimmäinen synkroaminen vastaan PS4 puolella (n. 300 peliä pelattu) vai sattuiko uskomattomaan aikaan bugi. Olin 3-2 johdossa ja peliaikaa 10 sekunttia. Aloitus vastustajan päätyyn -> samanlainen tilanne kuin PS3 puolella, eli kuvakulma jäi nykimään aloitukseen, kunnes peli katkesi. Mitään merkintää tästä ei matsista jäänyt, joten pelaajan nimeä en muista, mutta tiimin nimi oli kuitenkin jotain tännepäin "Leksanxxx", missä viimeiset x:t on jotain kirjaimia. En toki varmasti voi syyttää, mutta epäilyttävään aikaan oi niin kovin tutun oloinen kaatuminen PS3 puolelta.
Joku kysyi aiemmin samaa. Nonokkeli on myös PSN nick. Kukas julkimo tuo on?Ooksää se Konookkeli?
PS3 puolella ei tule noista nousuista/sarjassa säilymisestä itselle mitään palkintoa. Kerran tai pari taisi aluksi tulla, mutta nyt div6 ja ei tullut tuota bonusta.. eikä se ole tullut ollenkaan pitkään aikaan. Missäköhän vika? Muilla samanlaisia ongelmia?
Mulle kävi tuo sama pari päivää sitten kun voitin liigamestaruuden. Ei tullut 5000 pucksin palkintoa. Ei oo näin koskaan ennen käyny, mutta täytyhän tästä pelistä löytyä jälleen uusi vika.
Itsellä kävi sama eilen voitettuani kolmosdivarin. Tuleekohan nuo takautuvasti vai jäikö nyt vaan tällä kertaa saamatta?
Ois ihan jees jos tulis takautuvasti ku 15k on jääny jo saamatta. Semmonen tunne vaa on, että ne kans jää saamatta
Elikkäs uus video
[video=youtube;HyVikIvDM5w]https://www.youtube.com/watch?v=HyVikIvDM5w[/video]
Laitatko sää ihan tahallee näitä kura maaleja, vai onko oikeesti 90% PS4 HUT modessa maalit tollasta arpa kuraa? Löytyh sieltä senttää muutamia ihan tehtyjä maalejakin. Mutta ihan järkyttäviä kura maaleja suurin osa. Tuossa videolla näkyy toi liimalapaefektikin vielä aika vahvasti. Edelleen onneksi ei tullu hankittua PS4 änäriä. Sillä tuota kun kattelee niin ei kyllä oo mitää väliä kuka siellä ohjaimen takana on