Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kellään tietoa, mitä tarkoittaa, kun edellisen päivityksen jälkeen omaa joukkuetta tarkkaillessa osan pelaajien rooleista on muuttunut hopean/harmaan väriseksi? Siis KP, PR jne. osalla pelaajista harmaalla ja osalla ei? PS3:lla

Veikkaan että EA vain sössinyt jotain. Hut liveilläkin tuo nimipalkki välkkyy, mutta tuskin se mitään mihinkään vaikuttaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kellään tietoa, mitä tarkoittaa, kun edellisen päivityksen jälkeen omaa joukkuetta tarkkaillessa osan pelaajien rooleista on muuttunut hopean/harmaan väriseksi? Siis KP, PR jne. osalla pelaajista harmaalla ja osalla ei? PS3:lla


Ite aattelin että tuliskohan kohta uusia kortteja joilla vois pelaajien pelityylejä vaihdella, koska vaikea uskoa että vahingossa olis väritys noissa muuttunu.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kenelläkään tietoa tuleeko NHL:n kuukauden parhaista pelaajista jotain erikoiskorttia?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kukaan muu saanut koskaan vastaavaa viestiä:
Lähettäjä:EASPORTSGIFT
"You have won a choice at any item in Hockey Ultimate Team! Your redemption code is ****. To receive your player item please message us back with the following information to complete your redemption. From you we will need your e-mail address and password, the players name and team, and your redemption code. Thank you for playing Hockey Ultimate Team! Offer expires 12/29/14."
Onko kenelläkään siis vastaavasta kokemusta?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kukaan muu saanut koskaan vastaavaa viestiä:
Lähettäjä:EASPORTSGIFT
"You have won a choice at any item in Hockey Ultimate Team! Your redemption code is ****. To receive your player item please message us back with the following information to complete your redemption. From you we will need your e-mail address and password, the players name and team, and your redemption code. Thank you for playing Hockey Ultimate Team! Offer expires 12/29/14."
Onko kenelläkään siis vastaavasta kokemusta?

"From you we will need your e-mail address and password" Kalasteluviesti. Ei kannata vastaa... :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kenelläkään tietoa tuleeko NHL:n kuukauden parhaista pelaajista jotain erikoiskorttia?

Ei ole ainakaan ennen tullut.

Eilen tuli positiivinen yllätys kun sai hl toewsin vaihtotarjouksella mistä olin itsekin melkein varma ettei tule hyväksymään :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei ole ainakaan ennen tullut.

Eilen tuli positiivinen yllätys kun sai hl toewsin vaihtotarjouksella mistä olin itsekin melkein varma ettei tule hyväksymään :D
Selvä se.

Mitäs pistit HL Toewsista vaihdossa? Taitaa kaverin arvo olla muutama tonni päälle 900k, ainakin viimeksi ku katoin?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitäköhän just tapahtui, aloittelin pelaamaan sen nimistä jengiä vastaan kuin Hondynasty, pelaajan nimi Dumpling_86, punaisen tähdistöjoukkueen logo oli ainakin. vastustaja halus iha välttämättä kattoa alkuseremoniat ja kun viimeiseksi mun maalivahtia näytetään, niin tää pistää pauselle ja tulee heti sen perään "Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" eikä tästä tullut minulle voittoa eikä häviötä..?

E: Tuli uudelleen vastaan, lähti tällä kertaa ennen peliä
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitäköhän just tapahtui, aloittelin pelaamaan sen nimistä jengiä vastaan kuin Hondynasty, pelaajan nimi Dumpling_86, punaisen tähdistöjoukkueen logo oli ainakin. vastustaja halus iha välttämättä kattoa alkuseremoniat ja kun viimeiseksi mun maalivahtia näytetään, niin tää pistää pauselle ja tulee heti sen perään "Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" eikä tästä tullut minulle voittoa eikä häviötä..?

E: Tuli uudelleen vastaan, lähti tällä kertaa ennen peliä

Jotkut tekee tuota, että katsovat alkuseremoniat joista näkevät suurimman osan vastustajan jengistä ja päättävät sen mukaan, pelaavatko vai ei. On näitä itselläkin tullut vastaan että parhaan pistemiehen vertailuissa itsellä Helm ~3,5ppg ja vastustajalla joku Kessel ja alkuseremonioiden aikana vastustaja lähteekin menemään. Useinhan kun sitten vastustajan lähdön jälkeen katsot sen jengin läpi niin se on joko täynnä kesseleitä ja datsyukeja tai täysin päinvastaisessa tilanteessa muutama hassu non-rare änäripelaaja ja loput jotain satunnaisia eurooppalaisia. Toisin sanoen jos vastustajalla on allstar-jengi ja itsellä sellainen keskinkertainen Helm, Filppula, Grabner -jengi niin vastustaja lähtee koska tietää sinun saavan EA-avut. On tuotakin pari kertaa nähty kun änäri 15 alussa pelasin siihen aikaan todella kovalla jengillä (Weber, Karlsson, Datsyuk, Pacioretty jne.), niin osa vastustajista lähti jo nähdessäni parhaan pistemieheni, Datsyukin ja lähdön jälkeen tuli viestiä että "buy donor, buy" tai vastaavaa.

Voittoa tästä ei saa koska ensimmäisen viiden peliminuutin aika (korjatkaa jos olen väärässä) lähdöstä ei merkitä muuta kuin lähtijälle tappio.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eikös se ole niin, että jos ensimmäisen minuutin aikana lähdet pois? Mulla ainakin tullu keskeytysvoitto 1-0 maalin jälkeen, kun vain on pelattu yli ekan minuutin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eikös se ole niin, että jos ensimmäisen minuutin aikana lähdet pois? Mulla ainakin tullu keskeytysvoitto 1-0 maalin jälkeen, kun vain on pelattu yli ekan minuutin.

Voi hyvin olla, itse en tarkasti muista. Sen muistan kuitenkin että joku aikaraja siinä on.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Selvä se.

Mitäs pistit HL Toewsista vaihdossa? Taitaa kaverin arvo olla muutama tonni päälle 900k, ainakin viimeksi ku katoin?

Datsyukin, Kanen ja kaikki kolikot mitä löytyi eli vajaa 300k niin kyllähän tuon ihan mukavaan alihintaan sain :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt täytyy pistää itseni taas hetkeksi lataamoon, ennenkuin kajoaa jälleen huttiin. Kaksi liiga mestaruutta sisältänyt 15 ottelun voittoputki katkesi 7 ottelun tappioputkeen ja suuntana 2.divari. Jokainen peli maalin tappioita ja itselle tehtyjä maaleja 0-1 ottelua kohti. Ärräpäät lentelivät, kun jokaisen ottelun kolmannessa erässä katsellaan vastustajan veskarin highlightseja.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Älkää ikinä tehkö powermortti nimisen henkilön kanssa mitään lainoja.. Kyseinen henkilö skämmäs multa erik karlssonin äsken..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

joo-o, nyt menee NHL kyl pitkälle tauolle, viimeiset 7 peliä hävinnyt, kun mikään ei vaan mene maaliin... yritin tuossa "tasotuksia" hankkia itselle ja laskin parempien pelaajien määrää, tähdet putos 3.5, ja maaliin laitoin pronssiveskan ku ykkösveska oli väsynyt.. muistan kuinka vastustajan pronssiveskat vetää gamesevereitä, mut eipä tää mun, imasee niin helposti kaiken. mitään ***** tasotuksia tässä paskassa oo, ainakaan mun kohdalla, vastustajalla toki on.

heippa nhl, terve far cry 4 ja battlefield 4!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

joo-o, nyt menee NHL kyl pitkälle tauolle, viimeiset 7 peliä hävinnyt, kun mikään ei vaan mene maaliin... yritin tuossa "tasotuksia" hankkia itselle ja laskin parempien pelaajien määrää, tähdet putos 3.5, ja maaliin laitoin pronssiveskan ku ykkösveska oli väsynyt.. muistan kuinka vastustajan pronssiveskat vetää gamesevereitä, mut eipä tää mun, imasee niin helposti kaiken. mitään ***** tasotuksia tässä paskassa oo, ainakaan mun kohdalla, vastustajalla toki on.

heippa nhl, terve far cry 4 ja battlefield 4!
Eipä se paljo auta, jos palkat on kumminkin pilvissä. Kokeile alle 30 miljoonan palkoilla, ei tule voittoja joka pelistä mutta miellyttävää pelata. Oli tuossa äskenkin vastustaja, mikä ei osannut alottaa yhtään. Rankkareihin meni ja luottorankkari ampuja C. Stephens ratkaisi voiton onneks itselle:p
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Milloin Team of the week kortti kannattaa laittaa myyntiin? Esim nyt sain gabriel landeskogin ja sen arvo heittelee aika paljon, eli kannattaako odottaa, että arvo kasvaa vai onko se edes todennäköistä?
 
Ylös Bottom