Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä noihin "tasoituksiin ja monentumin farmaamisiin" tulee niin heitänpä oman mielipiteen mukaan soppaan.

Hyökkäyksessä ei ole yhtään alle 90-kokonaisuuden pelaajaa poislukien Movember Pavelski ja puolustuksessa huonoin 88. Palkat ovat siis korkeat.

Heikompia jengejä tulee käytännössä melkein jokaisessa pelaamassani pelissä vastaan, mutta niitä "tasoituksia" tulee vastustajalle kyllä enintään yhdessä pelissä 20 otteluun. Ihan turhaa siis hyppiä sen takia alussa pois jos vastustajan sentteri on filppula, todennäköisyys pelille jossa mikään ei uppoa on hyvin pieni. Välillä niitä kyllä tulee, mutta aina ei voi onnistua. Joskus on yksinkertaisesti paska tuuri.

Noin 140 peliä pelanneena oma mielipide on vahvasti sellainen, että jos ei pärjää niin syy on kyllä kapulanpitäjässä. Tullut kyllä itsekkin valitettua noista tasoituksista, mutta alkaa pikkuhiljaa tajuamaan että ihan turha on tappiota niiden piikkiin laittaa.

Jos Filppulan luistelu on 88 ja sinun Kanesi 89, Kanen ei pidäkkään luistella Filppulasta heittämällä ohi. Myös pelaajan väsymyksellä on suuri rooli. Jos Kane on ajettu avojäällä Charan toimesta levyksi, vasta vaihdosta tulleen Filppulan kuuluukin luistella Kanesta ohi.

Heikompien joukkueiden on siis myös aika turha kitistä että supertähtijengejä ei voi voittaa, ominaisuuksien vaikutukset ovat hyvin pienet näissä peleissä. Molemmilla on hyvät mahdollisuudet voittaa peli, kapulanpitäjät sen sitten lopulta ratkaisee.

Se peli missä hypin pois oli eka hyökkäys ehkä 20-50 sec mennyt ja maali kun omat hyökkäys ketju kerkes vast omalle siniselle. Toinen pakki ihan perseessä ja mcdonagh ei saanu blockattua. Ei paljon motivoinu joten sen kerran lähin alussa pois kun tsekkas viel toisen roosterin. Tuskin se paljoa oli helpottumassa ja harvoin nyt noin helposti eka veto menee.

Yleensä kapulanpitäjä kyl ratkasee ja oon kyl voittanu 4-0 ekan erän tappioasemastakin kun oma molari imas 4/6 vedosta. Olis ees se filppula mut yleensä siel on stastny tai joku muu raketti koipi joka voittaa kesselin, SOTW carterin, SOTW tarasenkon vaikka tulivat vasta penkiltä. Puhumattakaa niistä puolustuksen määtistä jotka kiihdyttää kiinni takaa päin.

Filppu- kane esimerkki on kyl ihan legitti ja sulla on kyl pointtia.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä noihin "tasoituksiin ja monentumin farmaamisiin" tulee niin heitänpä oman mielipiteen mukaan soppaan.

Hyökkäyksessä ei ole yhtään alle 90-kokonaisuuden pelaajaa poislukien Movember Pavelski ja puolustuksessa huonoin 88. Palkat ovat siis korkeat.

Heikompia jengejä tulee käytännössä melkein jokaisessa pelaamassani pelissä vastaan, mutta niitä "tasoituksia" tulee vastustajalle kyllä enintään yhdessä pelissä 20 otteluun. Ihan turhaa siis hyppiä sen takia alussa pois jos vastustajan sentteri on filppula, todennäköisyys pelille jossa mikään ei uppoa on hyvin pieni. Välillä niitä kyllä tulee, mutta aina ei voi onnistua. Joskus on yksinkertaisesti paska tuuri.

Noin 140 peliä pelanneena oma mielipide on vahvasti sellainen, että jos ei pärjää niin syy on kyllä kapulanpitäjässä. Tullut kyllä itsekkin valitettua noista tasoituksista, mutta alkaa pikkuhiljaa tajuamaan että ihan turha on tappiota niiden piikkiin laittaa.

Jos Filppulan luistelu on 88 ja sinun Kanesi 89, Kanen ei pidäkkään luistella Filppulasta heittämällä ohi. Myös pelaajan väsymyksellä on suuri rooli. Jos Kane on ajettu avojäällä Charan toimesta levyksi, vasta vaihdosta tulleen Filppulan kuuluukin luistella Kanesta ohi.

Heikompien joukkueiden on siis myös aika turha kitistä että supertähtijengejä ei voi voittaa, ominaisuuksien vaikutukset ovat hyvin pienet näissä peleissä. Molemmilla on hyvät mahdollisuudet voittaa peli, kapulanpitäjät sen sitten lopulta ratkaisee.

Ihan mielenkiinnosta pelaatko enemmän koti vai vieraspelejä? Koska kyllä itsellä ainankin tulee noita tasotuspelejä huomattavan paljon useammin, pikemminkin ehkä 1 peli kahdestakymmenestä on semmoinen joka ei ole paskaa pelata. Tämänkin vuoden versiota tullut hakattuja jo melkein 500 pelin verran ja suurin osa niin että itsellä on parempi joukkue. Ja varsinkin jos vastustaja taitotaso on vielä selvästi alempi niin kyllä silloin nuo huomaa kaikista parhaiten.

Filppula Kane nyt on ihan hyvä esimerkki mutta itse ainankin kun valitan tasotuksista niin valitan nimeenomaan että kun Hall tai Duchene tai kumppanit eivät voita luistelussa vastustajan kevytjalkaisia pakkeja kuten Schenn tai Coburn tai Mitchell ym. edes silloin kun ovat juuri tulleet vaihdosta. Ja tuossa muutama päivä sitten tuli itse testattua kunnon icetilt joukkuetta pitkästä aikaa ja joukkueen palkat tippui 34,5k -> 25k niin kyllä silloin itsellä Vatanen luisteli vastustajan läpiajossa olleen Datsyuksin helposti kiinni kun normaali joukkueella Karlssonilla ei luistella yhtään ketään kiinni vastaavassa tilanteessa. Boteissa oli todella suuri ero ja nyt botit hakivat huomattavasti paremmin syöttöpaikkaa kuin normaalisti, taklaukset toimivat paremmin, tökkiminen toimi paljon paremmin ym. peli oli huomattavasti helpompi pelata kuin peli normaalisti noilla superstaroilla.

"kapulanpitäjät sen sitten lopulta ratkaisee." No kun ei edes ratkaise. Näinhän se toki kuuluisi olla että ne ohjaimien pitäjät ratkoisivat sen voiton mutta kun ei se todellisuudessa ole lähelläkään niin voin sen kokemoksen syvällä rintaäänellä sanoa ja tässä viimeisen muutaman vuoden aikana on tullut kumminkin yli 4000 hut peliä pelattua ja tässäkin olen ollut top50 joukossa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pelaan oikeastaan yhtä paljon vieras- ja kotipelejä, ei ole ainakaan tullut sellaista mielikuvaa että jompaakumpaa tulisi enemmän.

En sitten sun peleistä tiedä, pystyn iskemään ajatukset pöytään vain omista peleistä. Tietty joskus se minunkaan kolmoskentän Duchene ei tunnu pääsevän vastustajan Coburnista ohi, mutta sellainen peli tullutkin sitten about 5 kertaa tuohon 140 peliin. Yhtä monesti on kyllä tullut sellainenkin fiilis, että meneepä omat vedot nyt vähän turhan heppoisesti vastustajan maaliin.. Mutta eihän siitä silloin muista valitttaa kun omalle kohdalle osuu pientä helpotusta.

En kyllä myöskään tiedä onko se pelinjälkeinen mielipide vääryydestä johtunut sitten yhteydestä, tasoituksista vai siitä tappiosta joka on merkattu recordiin. Ja perkele kun on vielä huonommalle jengille hävitty!

Toi että yks peli kahdestakymmenestä olisi reilu on kyllä ihan täyttä paskaa ja tyrmään sen samantien, en usko en niin millään. Kai me sitten pelataan eri peliä, eri konsoleillahan me kyllä pelaillaan. Mä en oo vielä next genille siirtynyt intin takia.

Tälläkin puolella ruutua HUT-peljä on takana tuhansia ja minäkin olen tässäkin painoksessa TOP50, itseasiassa tällä hetkellä varmaan vielä TOP40 kun viimeviikonloppuna jäin sijalle 29. Tolla sijoituksella pystyy kuitenkin myös häviämään, ei tuo TOP50 sijoitus tarkota voittamattomuutta ;)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pelaan oikeastaan yhtä paljon vieras- ja kotipelejä, ei ole ainakaan tullut sellaista mielikuvaa että jompaakumpaa tulisi enemmän.

En sitten sun peleistä tiedä, pystyn iskemään ajatukset pöytään vain omista peleistä. Tietty joskus se minunkaan kolmoskentän Duchene ei tunnu pääsevän vastustajan Coburnista ohi, mutta sellainen peli tullutkin sitten about 5 kertaa tuohon 140 peliin. Yhtä monesti on kyllä tullut sellainenkin fiilis, että meneepä omat vedot nyt vähän turhan heppoisesti vastustajan maaliin.. Mutta eihän siitä silloin muista valitttaa kun omalle kohdalle osuu pientä helpotusta.

En kyllä myöskään tiedä onko se pelinjälkeinen mielipide vääryydestä johtunut sitten yhteydestä, tasoituksista vai siitä tappiosta joka on merkattu recordiin. Ja perkele kun on vielä huonommalle jengille hävitty!

Toi että yks peli kahdestakymmenestä olisi reilu on kyllä ihan täyttä paskaa ja tyrmään sen samantien, en usko en niin millään. Kai me sitten pelataan eri peliä, eri konsoleillahan me kyllä pelaillaan. Mä en oo vielä next genille siirtynyt intin takia.

Tälläkin puolella ruutua HUT-peljä on takana tuhansia ja minäkin olen tässäkin painoksessa TOP50, itseasiassa tällä hetkellä varmaan vielä TOP40 kun viimeviikonloppuna jäin sijalle 29. Tolla sijoituksella pystyy kuitenkin myös häviämään, ei tuo TOP50 sijoitus tarkota voittamattomuutta ;)


100 peliä on sinänsä vielä pieni otanta. Itselläni takana yli 400 hut peliä ja ykkösessä menty pääosin. Kyllä sen aika monesti huomaa jos etua tulee. Siellä menee juurikin se 4\6 vedosta sisään ja itse saa ampua 25 kutia että saa yhden sisään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

100 peliä on sinänsä vielä pieni otanta. Itselläni takana yli 400 hut peliä ja ykkösessä menty pääosin. Kyllä sen aika monesti huomaa jos etua tulee. Siellä menee juurikin se 4\6 vedosta sisään ja itse saa ampua 25 kutia että saa yhden sisään.

140;) Mä nousin ykkösdivariin suoraan ilman tappioita ja siellä on pysytty, kyllä se ykkösdivisioonan title on aika monta kertaa voitettu. En mä usko että "tasoitusmatsit" lähtevävät mulla mihinkään räjähtävään kasvuun vaikka 200 pelin jälkeen, kun en niitä ole huomannut sen enempää tähän 80peliin mitä ykkösdivarissa olen nyt pelaillut.

NHL14 puolella oli sama juttu, kyllä mun pelaamat pelit kapulanpitäjät ratkaisivat vähintäänkin 95-prosenttisesti.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ostin tuon Movember Tarasenkon aamulla, just riitti rahat mutta varmaan hyvä investointi kun tulee varmaan TOTY ja HutLivejä vielä enemmän
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eilen sain kunnolla pelit pyörähtämään käyntiin ihan OK joukkueella noin 10 divariin kun on hieman saanut pelistä kiinni. Yöllä tuli kolme kertaa peräkkäin sama pelaaja vastaan joka veti quitit joka kerta kun sain maalin ekassa erässä. Kolmatta se ei lähtenyt edes pelaamaan. Onko toi kuinka yleistä ettei siellä ole pelaajia öisin ? Tuntu jotenkin niin utopistiselta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Synkrolistalle nouluuk14. Eilen pelattu ottelu jonka olin viemässä selvin numeroin. Kolmannessa erässä 5min ennen loppua lähti sitten kiekkoa katsomoo ja lopulta onnistui synkrossa. Tapauksesta löytyy videota.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pelaan oikeastaan yhtä paljon vieras- ja kotipelejä, ei ole ainakaan tullut sellaista mielikuvaa että jompaakumpaa tulisi enemmän.

En sitten sun peleistä tiedä, pystyn iskemään ajatukset pöytään vain omista peleistä. Tietty joskus se minunkaan kolmoskentän Duchene ei tunnu pääsevän vastustajan Coburnista ohi, mutta sellainen peli tullutkin sitten about 5 kertaa tuohon 140 peliin. Yhtä monesti on kyllä tullut sellainenkin fiilis, että meneepä omat vedot nyt vähän turhan heppoisesti vastustajan maaliin.. Mutta eihän siitä silloin muista valitttaa kun omalle kohdalle osuu pientä helpotusta.

En kyllä myöskään tiedä onko se pelinjälkeinen mielipide vääryydestä johtunut sitten yhteydestä, tasoituksista vai siitä tappiosta joka on merkattu recordiin. Ja perkele kun on vielä huonommalle jengille hävitty!

Toi että yks peli kahdestakymmenestä olisi reilu on kyllä ihan täyttä paskaa ja tyrmään sen samantien, en usko en niin millään. Kai me sitten pelataan eri peliä, eri konsoleillahan me kyllä pelaillaan. Mä en oo vielä next genille siirtynyt intin takia.

Tälläkin puolella ruutua HUT-peljä on takana tuhansia ja minäkin olen tässäkin painoksessa TOP50, itseasiassa tällä hetkellä varmaan vielä TOP40 kun viimeviikonloppuna jäin sijalle 29. Tolla sijoituksella pystyy kuitenkin myös häviämään, ei tuo TOP50 sijoitus tarkota voittamattomuutta ;)

itse joudun pelaamaan lähes poikkeuksetta vieraissa. tai siis lähinnä ehkä yksi peli kauden aikana on oikeasti mukava pelata ilman että tekee mieli heittää koko peli frisbiinä ikkunasta ulos.

Nytkin heti päivän ensimmäinen peli ja heti meni into pelaamisen osalta, ekassa erässä tein 1-0 maalin ennen kuin vastustaja oli päässyt edes käymään hyökkäysalueella. Sitten saikin koko loppupelin kirota kun botit ei osannu millään mennä takatolpalle, tai sitten eivät osuneet edes kiekkoon sieltä tai jos vahinkossa sattuivat kiekkoon osumaankin niin se oli joka kerta pleiksessä. Toews ei osu edes läpiajosta maalia kohti vaan laukaus osuu sivuplekseihin. Toverin maalit tulivat kun oma botti ei voinut millään katkaista tilanetta keskialuueella vaikka kiekko meni suurinpiirtein mailan läpi vastustaja yksinläpi siitä ja kyllähän vastustajalla kaverit osuu sitten maalia kohti. Toinen maali tulee kun toveri on kulmassa, taklaan sitä Perryllä ei mitään vaikutusta taklauksella vaan syöttömaalille missä botti kyllä sitoo miehensä mutta silläkään ei ole mitään vaikutusta vaan saa siirtää kiekon maalin. Mutta kyllähän toisessa päässä samanlaisissa tilanteissa botit sitoo sillä tavalla ettei vetoa saa aikaiseksi.

Ja en kyllä todellakaan usko että tuossa pelissä kummallekin on alussa määritetty samanlaiset mahdollisuudet voittoon jotta kapulanpitäjät voisivat voiton ratkoa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Näyttää muuten legendat tulleen old genille, ei vaa oo marketissa tota legenda kategoriaa...:eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Näyttää muuten legendat tulleen old genille, ei vaa oo marketissa tota legenda kategoriaa...:eek:

Tätä kävin miettimään itsekin että ovatko ne tulleet kun löysin myynnistä tänään pakasta tulleen Lemiuxn kun ennen kaikki Väinöt ja Mariot mitkä on ollut myynnissä ovat tulleet syyskuussa. Voisikin käydä laittamassa koko joukkueen myyntiin jotta saa hieman lisää puckseja :D

Edit: ja nuo legendathan löytyy siis tuolta merkkipaalu osiosta.

Edit2: Mukava palkka noilla legendoilla 2550 jokaisella. Bourque tuli ostettua jo itse, jos siitä saisi vaikka enemmän kun itse maksoin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tätä kävin miettimään itsekin että ovatko ne tulleet kun löysin myynnistä tänään pakasta tulleen Lemiuxn kun ennen kaikki Väinöt ja Mariot mitkä on ollut myynnissä ovat tulleet syyskuussa. Voisikin käydä laittamassa koko joukkueen myyntiin jotta saa hieman lisää puckseja :D

Edit: ja nuo legendathan löytyy siis tuolta merkkipaalu osiosta.

Edit2: Mukava palkka noilla legendoilla 2550 jokaisella. Bourque tuli ostettua jo itse, jos siitä saisi vaikka enemmän kun itse maksoin :D

Ensimmäistä burea odotellessa..:)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ensimmäistä burea odotellessa..:)

Löytyy itseltä jo joukkueesta :cool: Yksi legenda tuli pakastakin kun niitä tarpeeksi aukoi niin Kurri sieltä napsahti lopulta, mutta silti noista pakoista tuli selkään pahemman kerran :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vältelkää käyttäjää Leksa94!!! Yritti synkrota mua vastaa ja sitten pelin jälkeen pölli multa islandersin....

Selvästi käyttänyt isän visaa ja skämmännyt ihmisiltä :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vältelkää käyttäjää Leksa94!!! Yritti synkrota mua vastaa ja sitten pelin jälkeen pölli multa islandersin....

Selvästi käyttänyt isän visaa ja skämmännyt ihmisiltä :)

Hahhah, tästähän tulikin huvittavin tapaus ikinä.

Sori, mulla on video äskeisestä pelistä kun yritit synkrota mua vastaan ja voin sen tänne jakaa. Viimoisessa erässä sitten poistuit, ja tulos jäi näkymään leaderboardeille. Mikäli jompikumpi olisi ONNISTUNUT synkrossa, mitään tietoja pelistä ei jäisi mihinkään. Jo tästä seikasta sekä siitä minun videosta voi päätellä miten asia oikeasti meni.

Toisekseen olen kerännyt NHL-jengit jo aikapäiviä sitten, minä en sinun islandersilla tekisi mitään. Kai me oltais jotain keskustelua käyty jos mulle lainaat jengiä? Mitään muuta viestiä et sinun postilaatikoistasi löydy kun minun yksi palauteviesti tosta synkroyrityksestäsi. Ainiin, onhan siellä pari viestiä kun pyydät minulta lainoja ja mä haistatan sulle vitut.

Hyvä yritys pelastaa oma menetetty maineesi toisen kustannuksella kuitenkin.

Vielä lisään että sinäkään et todennäköisesti olisi niin idiootti että lainaisit islandersia sille joka sinua vastaan on äsken synkronnyt.. Tai no ei susta voi tietää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hahhah, tästähän tulikin huvittavin tapaus ikinä.

Sori, mulla on video äskeisestä pelistä kun yritit synkrota mua vastaan ja voin sen tänne jakaa. Viimoisessa erässä sitten poistuit, ja tulos jäi näkymään leaderboardeille. Mikäli jompikumpi olisi ONNISTUNUT synkrossa, mitään tietoja pelistä ei jäisi mihinkään. Jo tästä seikasta sekä siitä minun videosta voi päätellä miten asia oikeasti meni.

Toisekseen olen kerännyt NHL-jengit jo aikapäiviä sitten, minä en sinun islandersilla tekisi mitään.

Kai me oltais jotain keskustelua käyty jos mulle lainaat jengiä? Mitään muuta viestiä et sinun postilaatikoistasi löydy kun minun yksi palauteviesti tosta synkroyrityksestäsi.

Ainiin, onhan siellä pari viestiä kun pyydät minulta lainoja ja mä haistatan sulle vitut.

Hyvä yritys pelastaa oma menetetty maineesi toisen kustannuksella kuitenkin.

Vielä lisään että sinäkään et todennäköisesti olisi niin idiootti että lainaisit islandersia sille joka sinua vastaan on äsken synkronnyt.. Tai no ei susta voi tietää.

No laitas jakoon niin nähdään muukki.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vältelkää käyttäjää Leksa94!!! Yritti synkrota mua vastaa ja sitten pelin jälkeen pölli multa islandersin....

Selvästi käyttänyt isän visaa ja skämmännyt ihmisiltä :)
Onpa taas loogista... Jos leksa olis synkronny nii olisitko sinä antanu pelin jälkeen vielä islesin lainaan? Ei herranjumala

E: Ja jos tuo numero tuossa merkkaa syntymävuotta niin hänhän varmaan kakskymppisenä on vinguttamassa isän visaa? Herää nyt!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hahhah, tästähän tulikin huvittavin tapaus ikinä.

Sori, mulla on video äskeisestä pelistä kun yritit synkrota mua vastaan ja voin sen tänne jakaa. Viimoisessa erässä sitten poistuit, ja tulos jäi näkymään leaderboardeille. Mikäli jompikumpi olisi ONNISTUNUT synkrossa, mitään tietoja pelistä ei jäisi mihinkään. Jo tästä seikasta sekä siitä minun videosta voi päätellä miten asia oikeasti meni.

Toisekseen olen kerännyt NHL-jengit jo aikapäiviä sitten, minä en sinun islandersilla tekisi mitään.

Kai me oltais jotain keskustelua käyty jos mulle lainaat jengiä? Mitään muuta viestiä et sinun postilaatikoistasi löydy kun minun yksi palauteviesti tosta synkroyrityksestäsi.

Ainiin, onhan siellä pari viestiä kun pyydät minulta lainoja ja mä haistatan sulle vitut.

Hyvä yritys pelastaa oma menetetty maineesi toisen kustannuksella kuitenkin.

Vielä lisään että sinäkään et todennäköisesti olisi niin idiootti että lainaisit islandersia sille joka sinua vastaan on äsken synkronnyt.. Tai no ei susta voi tietää.


Nyt haisee kusi ja paljon!!!!! :)
 
Ylös Bottom