Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On kyllä ollu aika lailla yhtä tyhjän kanssa nämä kokoelmapakoista saadut pelaajat. Nyt kerättynä Arizona, Buffalo, Calgary, Carolina, Columbus, Florida, New Jersey, St. Louis, Vancouver ja Winnipeg. Parhaina nostoina E. Staal, Oshie, Okposo, Skinner, Bozak, Callahan, Lupul, Mackinnon ja läjä muita käyttökelvottomia 86-pelaajia. Lisäksi HL-Schwartz ja HL-Brodziak. Mainituista Staal ja Mackinnon ovat ainoat, jotka päässeet pelaavaan kokoonpanoon mutta Mackinnon vaikuttaa 3. ketjussa ja Staal ketjun alempana. Tällä hetkellä Mackinnonin tehot 53 pelin jälkeen 5+14 ja Staalilla 31 ottelun jälkeen 3+8. Eihän noille paljoa peliaikaa heru, paitsi Mackinnonille hieman enemmän, kun 3. ketjua on pakko peluuttaa pistepörssin kakkossijaa pitävän Parisen takia.
Saahan noista ylijääneistä toki kivan kakkosjoukkueen kasattua, jolla välillä tuleekin pelattua. Sillä pelatessa etenkin Bozak osoittautunut kunnon ''maalitykiksi''.
Mielummin siis ottaisin kokoelmapalkkiot puckseina, kun noista nyt jää melkein aina eittämättä tappiolle kun pitää pois myydä, mutta sen takia kai nuita kerätään että saisi hyvällä tuurilla joitain superstaroja sieltä, niin kun osa on saanutkin. Toki jos palkkiot edelleen puckseina tulisi, pelaajatkin maksais enemmän, ja tuskin olisin saanut rakennettua nykyistä joukkuetta näin helposti.
Pakko vielä kehua Myersia kun viime vuonna oli niin suuri floppi kun voi pakki olla, eikä saanut ketään taklattua. Tänä vuonna takoo maaleja melkeen liukuhihnalta ja taklaakin vihaisesti.



Itellä tänä vuon floppi :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite myin joukkueeni ja sain siitä n. 300k. Niillä oon sit joukkueita keräilly, täl hetkellä 14/30 joukkuetta kerätty. Parhaita pelaajia mitä on tullu pakoista on mm. Parise, Datsyuk, Lehtonen, ja Movember Leddy :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Taitaa olla vain myyntikikka tuo J.Missiaen boostattuna. Ei se saa sen enempää kiinni boostattuna kuin muutkaan. Ilman boostia alkaa sitten saada jotain kiinnikin. Äsken tuloksena nollapeli ilman boostia.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

EA RYÖSTI MULTA 20K!

Pistin Malkinin myyntiin pari tuntia sitte 390k ( ostaheti 400k)

tulin nyt kattoon oliko se menny... olihan se mutta 380k ... en ymmärrä EA:n taktiikkaa. :DDD
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

EA RYÖSTI MULTA 20K!

Pistin Malkinin myyntiin pari tuntia sitte 390k ( ostaheti 400k)

tulin nyt kattoon oliko se menny... olihan se mutta 380k ... en ymmärrä EA:n taktiikkaa. :DDD
Ea ottaa osansa kaikista kaupoista joissa kolikot liikkuvat. Korttia myyntiin laittaessahan siitä ilmoitetaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä tuossa on tosiaan pakkatuuri kohdallaan :D Mutta tässä on kyllä loistava esimerkki siitä minkä takia itseä kyrsii tämä nykyinen täysin joukkueiden bonus kun osalla porukasta käy tämmöinen munkki että kerätään muutama halpa joukkue ja revitään niistä jo yli millin pelaajat kun taas osalla kuten minulla itselläni noista ei sitten tule yhtään mitään, viimeisenä keräsin rangersin täyteen ja lopputuloksena paras pelaaja oli Grabovski. Nyt kaikki 30 änäri joukkuetta kerätty täyteen ja 3 parasta nostoa ovat Parise, carter ja Bishop -.-


Meni vähän väärin kun kännykällä kirjoitan;)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jason Missiaen on pelin isokokoisin maalivahti. Löytyy hopeakorttina AHLstä Hartford Wolf Packin joukkueesta ja on ovr 68 mutta treenipaikkoja on 5 joten täysillä boosteilla saa nostettua 93. Hintaaki miehellä on ihan mukavasti, taitaa olla pelin 8. kallein maalivahti heti Royn, Pricen, Raskin, Quickin, Lundqvistin, Rinteen ja Bobrovskyn jälkeen jotain 30-35k.


Allright kiitoksia :) se on vähän arvokas , mun pitää ensin katsoa miten kuemper pelaa;)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt loppui ihan oikeasti huumori! Perjantaina kaikki näytti hyvältä. Joukkue kolkutteli 1.divarin portteja ja mitäs sitten tapahtuikaan. Ratkaisupelissä turpaan ja sen jälkeen onkin divarit vilisseet silmissä. Kahden päivän aikana 2.divarista neloseen. Muutama räkäinen voitto, mutta turpaan tulee koko ajan pääsääntöisesti. Koittanut vaihtaa pelaajia heikompiin ja välillä parempiin. Lopputulos yksi ja sama, turpaan tulee! Mitäköhän pahaa tullut tehtyä, että joutunut varmaan jollekin EA:n mustalle listalle...?!?!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei voi taas järjellä käsittää. Pienen tauon jälkeen palailin tuossa viime viikolla pelaamaan, satuin saamaan pakasta Malkinin ja vahvistin jengiä - vähemmän yllättäen joka ottelu tämän jälkeen ollut täyttä tuskaa, pelaajat luistelevat kuin tervassa, sijoittuvat päin persettä ja kiekon saadessaan pyörivät kuin päättömät kanat.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kröhöm... ;)

Toki jos sulla paikkalukitus, niin sitten.

Ei ole paikkalukitusta. En vaan voi käsittää, mikä ***** siinä on kun kiekon saadessaan pitää pyörähtää spin-o-rama mahdollisimman hitaasti tai muutenvain tehdä joku tönkkö muuvi. Vastustajilla tätä vähemmän yllättäen ei ole.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ketjua lueskellessa tulee sellanen fiilis että kannattaisi jättää koko peli pelaamatta jos ei osaa. Itse en mikään kovin hyvä ole pelaamaan, enkä kyllä mikään maailman surkeinkaan. Mutta ilmeisesti pitäisi jotain oppikirjajääkiekkoa pelata kaikki matsit ? Tajuta ja seurata pelaajavaihdot ja niiden arvot. Ymmärrän että ne tasotusjutut ottaa päähän, jos itse on nähnyt vaivaa joukkueen kanssa hirveästi ja joku 10-divarin meikäläinen tulee pöllyttämään vahingossa parempansa. Mikä sitten on se oikea linja ? Kertokaa nyt ihmeessä kun eilen aloitin HUT:in ja sen pelaamisen ps4:llä. Ei sitten tule kellekkään sitä mielipahaa jos sattuu mua vastaan pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Synkrolistalle, PS3, käyttäjä jwjansen, joukkue ToewsdnKaned.

10 min pelin jälkeen menin 0-3 johtoon, tämän jälkeen alkoi koko loppupelin kestänyt kiekon heittäminen katsomoon ja maalivahdin renkutus. Jostain syystä tämä tumpelo ei kuitenkaan onnistunut yrityksessään, joten voitto ja kakkosdivarin mestaruus saldolla 8-0-0 on tosiasia :D

Edit: Laitettuani pelin jälkeen kommentin: "opettele pelaamaan tai huijaamaan, nyt teet itsestäsi pellen". Vastauksena tuli kasuaali "fuck your dead mother" :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ketjua lueskellessa tulee sellanen fiilis että kannattaisi jättää koko peli pelaamatta jos ei osaa. Itse en mikään kovin hyvä ole pelaamaan, enkä kyllä mikään maailman surkeinkaan. Mutta ilmeisesti pitäisi jotain oppikirjajääkiekkoa pelata kaikki matsit ? Tajuta ja seurata pelaajavaihdot ja niiden arvot. Ymmärrän että ne tasotusjutut ottaa päähän, jos itse on nähnyt vaivaa joukkueen kanssa hirveästi ja joku 10-divarin meikäläinen tulee pöllyttämään vahingossa parempansa. Mikä sitten on se oikea linja ? Kertokaa nyt ihmeessä kun eilen aloitin HUT:in ja sen pelaamisen ps4:llä. Ei sitten tule kellekkään sitä mielipahaa jos sattuu mua vastaan pelaamaan.

Mua vastaan lähinnä vain se että jos osaat pelata et farmaa momentumia pelaaja valinnoilla tai harrasta monen kierroksen spinnoramoja x pohjassa. Lopettaisin jokaisen sellasen matsin ellen menettäisi kiekkoja. Häviö statseissa ei juuri harmita...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voin taas kuulostaa idiootilta, mutta mitä tarkoittaa momentumin farmaaminen ?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mua vastaan lähinnä vain se että jos osaat pelata et farmaa momentumia pelaaja valinnoilla tai harrasta monen kierroksen spinnoramoja x pohjassa. Lopettaisin jokaisen sellasen matsin ellen menettäisi kiekkoja. Häviö statseissa ei juuri harmita...

Ai siks sä oot lähtenyt mua vastaan kahdesti menee, kun oon tehnyt ekalla minuutilla maalin. Anteeks että oon farmannut momentumia. :D No onneks tappiot ei sua harmita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hieman päässyt pahin keräilykiima taittumaan kun keräilemättä olevien jengien hinnat kohoavat loppua kohden todella jyrkästi. Alkuun sai keräilystä melkeinpä yhtä paljon kicksejä kuin itse peleistä. Arvojen perusteella olen pyrkinyt järjestyksessä keräämään, mutta siltikin Detroitin kerääminen vei nyt aikaa pitkälti kolmatta viikkoa. Rangersista myydyt kolikot menivät päittäin Zetterbergiin, mutta silti hankittavaksi jäi vielä Kronwall (~30k) Datsjuk (~45k) ja Howard (~10k). Tänään aamulla sain lopulta viimeisen Datsjukin hankittua ja palkintona tietysti 8 palkintopakkaa täyttä skeidaa :D

Keräämättä olevat 9 jengiä (ANA, NSH, LA, MON, BOS, TB, WSH, CHI, PIT) vienevät aikaa todennäköisesti vähintään yhtä kauan kuin Detroit nyt, joten saa nähdä miten kurinalaisuus pitää ja malttaa säästää kaikki kolikot keräilyyn. Anaheim tosin mennee lähes päittäin Detroitin kanssa, kun Kesler on jo palkintopakasta aiemmin saatuna.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kertokaas miks aloittaminen tässä pelissä on vaikeata. Joo, tiiän että ajoitus ja netti vaikuttaa, mutta vaihtelee ottelukohtaisesti. Eli onko oltava joku nappi aloitusasennon lisäksi pohjassa, vai mikä? Itsellä oli kumminki edellisessä versiossa aloitusprosentti yli 50, tässä se ei oo varmaan 30 enempää. Sentterien aloitusarvo on 85 vähintään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kertokaas miks aloittaminen tässä pelissä on vaikeata. Joo, tiiän että ajoitus ja netti vaikuttaa, mutta vaihtelee ottelukohtaisesti. Eli onko oltava joku nappi aloitusasennon lisäksi pohjassa, vai mikä? Itsellä oli kumminki edellisessä versiossa aloitusprosentti yli 50, tässä se ei oo varmaan 30 enempää. Sentterien aloitusarvo on 85 vähintään.
Ei tarvitse mitään muita kun LS ja RS. Juutuubista löytyy opastusta, ajoitus siinä on kaiken x ja y.

Ja meni sitten about 50 HUT-peliä ennenkuin tuli ensimmäinen synkroaja (boxilla). MugeXXX oli synkropellen GT, Vetelin Kuivat oli joukkue ja löytyi sieltä ainakin #88 ja #19.

Heti ekassa erässä aloitti ja toiseen erään asti sain pidettyä kurissa mutta mitäs tapahtuikaan? No EA:n huoltopäivitys, jonka olin kokonaan unohtanut! Peli jäätyi kokonaan, boksi piti bootata ja peli ei ollut rekisteröitynyt - onneksi ei sentään tullut tappiota. Olisikin ollut ensimmäinen QUIT/DNF tässä versiossa.

Tosin noilla peleillä mitä eilen pelasin ei ensimmäinen ragequit ole kaukana... tuolla aikaisemmissa viesteissä oli juuri samanlaista tarinaa mitä minullekin kävi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä noihin "tasoituksiin ja monentumin farmaamisiin" tulee niin heitänpä oman mielipiteen mukaan soppaan.

Hyökkäyksessä ei ole yhtään alle 90-kokonaisuuden pelaajaa poislukien Movember Pavelski ja puolustuksessa huonoin 88. Palkat ovat siis korkeat.

Heikompia jengejä tulee käytännössä melkein jokaisessa pelaamassani pelissä vastaan, mutta niitä "tasoituksia" tulee vastustajalle kyllä enintään yhdessä pelissä 20 otteluun. Ihan turhaa siis hyppiä sen takia alussa pois jos vastustajan sentteri on filppula, todennäköisyys pelille jossa mikään ei uppoa on hyvin pieni. Välillä niitä kyllä tulee, mutta aina ei voi onnistua. Joskus on yksinkertaisesti paska tuuri.

Noin 140 peliä pelanneena oma mielipide on vahvasti sellainen, että jos ei pärjää niin syy on kyllä kapulanpitäjässä. Tullut kyllä itsekkin valitettua noista tasoituksista, mutta alkaa pikkuhiljaa tajuamaan että ihan turha on tappiota niiden piikkiin laittaa.

Jos Filppulan luistelu on 88 ja sinun Kanesi 89, Kanen ei pidäkkään luistella Filppulasta heittämällä ohi. Myös pelaajan väsymyksellä on suuri rooli. Jos Kane on ajettu avojäällä Charan toimesta levyksi, vasta vaihdosta tulleen Filppulan kuuluukin luistella Kanesta ohi.

Heikompien joukkueiden on siis myös aika turha kitistä että supertähtijengejä ei voi voittaa, ominaisuuksien vaikutukset ovat hyvin pienet näissä peleissä. Molemmilla on hyvät mahdollisuudet voittaa peli, kapulanpitäjät sen sitten lopulta ratkaisee.
 
Ylös Bottom