Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Juurikin näin, pointti tuossa olikin että mulle 16min jäähyjä ja siltin hyökkäysalueen aika kaverilla 3min. Osittain kyllä vaikutusta sillä että tosiaan heitti kiekkoa siniviivalta kun huomasi että Ward imee kaiken käytännössä. Ei siinä, aloitukset oli reilusti itselle (22-5).

Eipä menny karkit tasan eikä ees osittain niin kuin olisi pitänyt, pitänee palata muiden pelien ääreen taas
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä tää hutti taas näytti mistä on tehty, sieltä mihin ei aurinko paista. Yllättäen joku liigapaidalla pelaava, kolmella ketjulla sahaava kaveri kotimaasta. Kaverin Justin Peters seisoo päällä ja oma Ward imee 6 vetoa siniviivalta putkeen. Ihan oikeesti?

Omalla puolella NPC otti kokoajan jäähyn ja oli minuutteja jotain 16. Parasta että tää kaveri lopetti vielä pelaamisen ja tuli vaan siniviivalle vetämään ja samaa jatkui 2 erää noiden kuuden vedon jälkeen. Lopputulos laukaukset itselle 31-14, peli päättyi häviöön 0-10. Niin, se hyökkäysalueen aika. Itsellä 9min vastustajalla 3min, noistakin suurin osa tuli oman pään aloituksista. Sitten jengi kehtaa väittää että tässä ei ole mitään tasotuksia mihinkään suuntaan, terve ja moro.

Kyllä mua ainakin huvittaa osittain tämä että jengi täälläkin huutelee "opetelkaa puolustamaan", voiko joku rehellisesti sanoa tätä että se on aina siitä kiinni että puolustaa huonosti? Ikinä ei siis näille huutelijoille ole tullut tilannetta vastaan missä et saa mitenkään kiekkoa pois, mikään veto ei mene sisälle, kaikki one timerit lentää hallin kattoon, npc napsii tyhmiä jäähyjä putkella ja pelaajat luistelee ihan eri vauhtia mitä niiden pitäisi jne.

On tääkin kyllä että aina yleensä ne huonoimmat pelit on suomalaisia vastaan, ei tarvi miettiä miksi kun tätäkin ketjua lukee ja sahataan pronsseilla menemään, toki hyviäkin pelejä on mutta se osuus on häviävän pieni. Ja ei, en nyt huonolla pelillä meinaa häviötä aina vaan yleisesti peliä itsessään, hirveetä ripulia.

Tiedän tunteen. Noi on niistä peleistä hirveimpiä. Ja just noi kaikki esimerkit mitä kerroit. Kyllä, on koettu ja moneen otteeseen. Eipähän siinä voi kun sanoo vastustajalle että hyvä peli, jolloin sekin saa hyvänolontunteita. Ja kuinka realistista on, että Chara ei saa taklattua esim Granlundia? Älkää vaa kertoko et sun pitää osuu siihen.. Joo, ihan perustaklaus jossa jättiläinen jyräisi pikkujäbän mutta kun EA sanoo ei niin se on ei :D:D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikä on isoin ja painavin maalivahti , onks se bishop vai onks isompaa viel?:)

Jason Missiaen on pelin isokokoisin maalivahti. Löytyy hopeakorttina AHLstä Hartford Wolf Packin joukkueesta ja on ovr 68 mutta treenipaikkoja on 5 joten täysillä boosteilla saa nostettua 93. Hintaaki miehellä on ihan mukavasti, taitaa olla pelin 8. kallein maalivahti heti Royn, Pricen, Raskin, Quickin, Lundqvistin, Rinteen ja Bobrovskyn jälkeen jotain 30-35k.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Alkoi tuo HUTin pelaaminen maistumaan n 200 matsin jälkeen niin puulta kun olla ja voi. Liigamestaruus tuli voitettua ja heräsi kysymys: "Mitäs nyt sitten?"

Aloin keräämään joukkueita. Keräsin 8 halvinta jengiä ja mitäs sieltä pakoista tulikaan? Nämä ja tämä. Kai se aurinko välillä tähänkin risukasaan paistaa. :rolleyes: Kaksi jälkimmäistä herraa kyllä laittaisin ilomielin lihoiksi mutta kun ei voi käydä kauppaa niin ei kai sitten voi...

Nyt 10 matsia uudella ykkösketjulla pelattu ja tuloksena heti tippuminen 2. divariin... Vastustajan maalivahdit ottaa aivan jäätäviä seivejä pelistä toiseen ja uudet herrat paukuttaa tyhjästä maalista katsomoon tai 3 metriä ohi maalista. 0/5 en suosittele ketään noista.

Taas maistuu pelaaminen puulta.

Kyllä tuossa on tosiaan pakkatuuri kohdallaan :D Mutta tässä on kyllä loistava esimerkki siitä minkä takia itseä kyrsii tämä nykyinen täysin joukkueiden bonus kun osalla porukasta käy tämmöinen munkki että kerätään muutama halpa joukkue ja revitään niistä jo yli millin pelaajat kun taas osalla kuten minulla itselläni noista ei sitten tule yhtään mitään, viimeisenä keräsin rangersin täyteen ja lopputuloksena paras pelaaja oli Grabovski. Nyt kaikki 30 änäri joukkuetta kerätty täyteen ja 3 parasta nostoa ovat Parise, carter ja Bishop -.-
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

22 kokoelmapakkaa ois avaamatta. Muutaman avasin ja tuli Totw Forsberg. Odottelen sinne kun legendat tumee ja avaan noi pakat sit. Jos kävis flaksi. Onko vieläkää tietoa millon ne tulee PS3?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Missä vois laittaa ea:lle viestiä? Vituttaa kun mestaruusrahat ei tuu.. mult viety jo 35k. Kiitos ea.


Ea vois hyvittää ton, antamalla esim.megapakan :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ompas taas tullu luettuu itkui ''bugirannareist'' sun muist... Se on sust itest kiinni pääseeks vastustaja tekemää ''bugirannarin'', koska se oot sä ketä niit pelaajii ohjaa siel kaukalos. Puolustakaa ne ''bugirannarit'' pois ni ei tarvii valittaa. Kyl muaki vituttaa jos joku tekee mua vastaan ''bugirannarin'', mut en mä oo siit vihane muutako itelleni ku en puolustanu sitä pois. Ja jos vastustaja oikeesti antaa tilaa ni saa olla aika tyhmä jos sitä ei hyödyntäis.

Kyllä ittekki ihan huoletta vetäsen ranteella jos paikkaa kerta tarjotaan. Nämä jotka menee oman maalin eteen seisomaa puollustuksessa niin ne oikein kerjää sitä rannetta sinne yläpeltiin ja itse vedän kyllä, siinäpä seisoo moken edessä sitten.

Mutta tosiaan tuota en allekirjoita että sen voin puollustaa pois. Normaalisti siinä on kaksi vaihtoehtoa--> maali tai jäähy itselle, pelaaja joka sen osaa suojata oikein niin pääsee kyllä sen vetämään useesti pelissä, siinä on sama kuka vastassa on. Sitten on se pieni ongelma välillä kun hakkaat pelaajavaihtoa niin paljon että ohjain on paskana, niin EA ei vaan anna ottaa sitä pakkia ohjaukseen siitä rannepaikkaa hakevan pelaajan edestä. Joku ihme aivopieru pelissä kun välillä ei saa millään oikeeta ukkoo kontrolliin vaan aina automaati vaihto vaihtaa jonku ihan tilanteesta pois olevan pelaajan haltuun.

Tässä pelissä taidoilla ei edelleenkään ratkota pelejä. Tuo viimmesen erän supermomentum tappiolla olevalle on ehkä vammasin keksintö koko pelissä. Itte oon monesti jostain 4-0, 5-0 tilanteista noussu vielä kolmannessa erässä ohi kun kaikki alkaa vaa yhtäkkii menee. Tarvi heittää ku kohti veskaa niin jostain se liruu tai vihun pakki tökkää pokella sisään:)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Huttia tullut pelattua reilut 500 peliä tämän vuoden versiossa ps4:lla, kun eashl loistaa poissaolollaan. Noista momenteista ja tasoituksista puhuttu paljon, mutta itse olen itselleni uskotellut sen olevan surkeiden häviäjien puhetta. Nyt olen kuitenkin huomannut omien voittojen ja tappioiden tulevan putkissa. Voitin kaksi 1.divisioonan mestaruutta putkeen puhtaalla pelillä, kunnes jouduin karmaisevaan 10 ottelun tappioputkeen, jossa ei paljoa mestaruudet painaneet vaan suuntana oli vauhdinhaku 2.divisioonasta. Tappiot olivat järjestään maalin tappioita, mutta sekaan mahtui muutama peli jotka kulkivat samaa kaavaa: muutaman minuutin aikana vastustaja iski jokaisella laukauksella maalin ja näiden 3-4 maalin jälkeen loppupeli pelailtiin tasatahtia. Turha näistä on kuitenkaan itkeä, eiköhän nämä mene loppupeleissä aika tasan kaikilla. Itse olen toki havainnut saman myös toisinpäin eli muutamassa pelissä on jokaisesta paikasta uponnut ja aika usein kaveri quitannut jossain vaiheessa.

Eniten kuitenkin sylettää pelaajat, jotka katsovat hidastukset maaleistaan ja ennenkaikkea kaverit jotka pyörivät kiekon kanssa omalla/keskialueella kuluttaen ajan kellossa. Itselle pelaaminen on leppoisaa ajantappamista, eikä päähäni uppoa mikä h*lvetin järki tällaisessa on. Tällaisia pelaajia on viimeisimpänä vastaan tullut tunnuksilla KilluminatiSnipZ ja tämä tälläkin palstalla esillä ollut hieno leaderboard ykkönen Ghosttown95. Tämä viimeeksi mainittu ruotsalainen pentu ensin quittasi ekan matsin minun tehtyä maalin alussa ja toisessa pelissä aloitti omissa pyörimisen toisen erän puolivälin jälkeen tilanteessa 2-1.

Onko neuvoja näitä vatipäitä vastaan jotka aloittavat omissa pyörimisen? Itsellä ainakin bottijätkät niin jäissä, ettei niistä apua vaikka taktiikoita koittaa kuinka säätää tässä vaiheessa ja yhdellä jätkällä perästä juoksemisesta ei tule mitään. Näinpä olenkin näissä tapauksissa toistaiseksi laittanut ohjaimen pyödälle ja laittanut kaverille viestillä onnittelut voitosta. Toinen mitä tiedustelisin onko ps4:lla muita mahdollisuuksia kerätä puckseja muualla kuin hutissa itsessään? Näyttää olevan kuitenkin tuolla tuo "lunasta palkintoja" kohta, mutta eteen ei ainakaan muista pelimuodoista ole tullut esiin että saisi puckseja.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tulkaa kattomaan Ghosttown95 striimiä :cool: En osaa linkkaa puhelimel mut sen twitch nimi Ghosttown95:D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

miten tommosella voi edes olla pelejä niin paljon alla. tuntuu että moken pmk pitäis olla ainakin 5 että suostuu ottaa matsia...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nii sehän synkroo pelaa aikaa sun muuta spedeilee, yllätys et ruotsalainen, varmaa patflexin veli
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Taisi selvitä tuo lagi homma. Mulla on yhdistäny Jenkki servuun änärin. Eikä saa takas eurooppaa. Miten hitto. Taitaa olla kaikilla täl hetkellä. yhteisössä voi käydä testaa mil servul on. Siel on jenkit ja eurooppa samoissa peleissä kokoajan.

Kertokaas miten tässä pääsee takas euroopan servulle. Vai onko tää ongelma kaikilla. Sparrii ku pelaa niin järjestäin jenkkei mukana, mut on kyllä suomalaisiikin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pitääpä nyt vähä ittekki avatua noista "bugi rannareista". Itellä nyt yks kierros takana ykkösdivaria ja statsit 82-43-13 luokkaa. Heti kun alko ykkösdivari niin rupes tämä bugiranteen käyttö alkaan. Suurin osa maaleista tehdään ranteella ja se on oikein. Mutta vie vähän intoa tästä pelistä jos vaatustajalla on 20vetoa maalia kohti ja samalla kaavalla. Lähetään hyökkään, saadaan parit harhautukset onnistuun sitten 45º leikkaua bpisteellä ja rannari ylämummoon. Vaikka mielestäni aika hyvin osaan puollustaa niin ei niitä kaikkia vaan saa poketettua pois.

Eikä muuten olisi mitään avautumista. Mutta tämmöstä pelaajaa vastaan on vain raskasta ja ykstoikkosta pelata. Paras palkinto näistä peleistä on ku nää voittaa :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voi jumalauta ea nyt!! kyrpii ku ei saa mitään bonuksia mestaruudesta... aika pitkään pitää kesseliin näillä näkymin säästää...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eikä muuten olisi mitään avautumista. Mutta tämmöstä pelaajaa vastaan on vain raskasta ja ykstoikkosta pelata. Paras palkinto näistä peleistä on ku nää voittaa


Tämähän se on. Porukka puhuu että noi on helppo puolustaa pois ja niinhän tuo pääsääntöisesti onkin. Ei vaan muuta sitä tosiasiaa minnekään, että näitä pelejä on aivan saatanan raskasta pelata. Bugijonnet vastassa tappaa kaiken ilon ja idean lajilta nimeltä JÄÄKIEKKO, jota ainakin itse olen aina pyrkinyt pelaamaan näissä mahdollisimman realistisesti, sitä toivoen myös vastustajilta.


Sitten asiaan. Onko tosiaan PS-puolella näin saatanasti bugittajia, vai onko mulla vaan käynyt huono tuuri vastuksien löytämisen kanssa viime pelit? 6 viimeisintä vastustajaa, joista JOKAINEN on ollut säbärannepelle. Ei sillä että yhtä vaille kaikki näistä olen voittanut (5. divariin nousin juuri PS3-HUT:ssa) ja tuo yksikin tuli jatkoilla hävittyä, kun oma bottipakki päätti että sillä on kiire hampurilaiselle ja potkaisi kiekon omiin. Pahin näistä oli nimiimerkki joukki13, joka koko pelin mailan vääntelyn ja joka toisena vetona säbäranteen jälkeen oli meikälle 5-2 häviöllä, alkoi painaa 3. erän loppupuolella synkrovirhettä siinä onnistumatta kun painoin sitten asian huomattuani kiekon kanssa ympäri kenttää karkuun ja voitin, vastuksen poistuessa 12 sek ennen loppua pelistä. Xbox 360 HUT:ssa ei näin paljoa bugipellejä ollut, mutta ehkä mulla on vaan käynyt huono tuuri? Puhutaan kuitenkin nyt 6. divarista, ei ekasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom