Ihan sama se mulle on pelaatteko paikkalukituksella vai ette periaatteessa, ihmetyttää vaan miksi kerätä huippunimiä tiimi täyteen ja sit ei pelaa niille itse vaan antaa tietokoneen tehdä duunit? Ei mitään järkeä mun mielestä, ja poistun tästälähin aina peleistä kun huomaan paikkalukituksen.
Ite kuitenki pelannu sen reilu 400 peliä ja jollain 290-100-30 statseil muistaakseni ja tollasia paikkalukitustaukkeja ei oo tullu ku kourallinen vastaan onneksi. Tossa pelissä nyt ei vaan ollu mitään järkeä mikä itellä oli tos, vastustajan tietokonepelaajat ajo taklaukset aina loppuun asti eikä yritänykkään pokea. Yritä siinä sitten tehdä jotain kun vastustaja tulee paikkalukituspelaajallaan eteen huiskimaan mailalla ja molemmilta sivuilta tulee botit kylkeen raivon vallassa.
Siinä ot oikeessa et puolustukses turhaa lähtee jahtaamaan kiekkoa mutta toi paikkalukitushomma menee jo niiin yli. Mut pelatkaa miten pelaatte, mä en lähe enää tollasii vastaan pelaamaan. Se on myös hauskaa että itkette bugiranteista ja tos pelis 1-0 maali tuli ranteella etukulmaan? Sekö ei ollu bugimaali? 2-0 maalin teki sit botti, joten ***** hauska peli oli.