Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mä keräsin palloseuran. Kolme palkintopakettia täynnä paskaa.
Nyt on jätkät myynnissä, kun saatavuus on useimmila pelaajilla marketissa 0kpl niin voi itse määrätä hinnan :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuleekohan Lehterästä SOTW kortti? Kun tähän mennessä peruskorttiakaan ei ole näkynyt.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko joku täällä keräillyt esim. Liigajoukkueita tai SHL-joukkueita? Ajattelin ihan kokeilumielessä aloittaa Frölundan keräämisen kun näyttäisi olevan vain 10 pelaajaa heiltä HUT:issa joista jo puolet keräsin aika halvoilla hinnoilla. Eli pystyyköhän niistä hopeisista palkintopakoista nostamaan kultapelaajia, kun noista pronssi-palkintopakoistakin niitä tuli. Eihän noita muuten oikein jaksa keräillä kun ei pysty myymään pakkojen sisältöjä mutta kuten sanoin niin ihan testinä keräisin muutaman joukkueen.

Hopeajoukkueita en oo keränny mut muutamia pronssi, tosi halpoja kerätä. Ykski joukkue on mis vaan 6pelaajaa ja kaikki löytyy marketista, toki maksavat 1000-2500 kpl mut saa ne myytyäki nopeesti.

Ja ehkä joka kolmannesta pronssipakasta on tullu yks kultapelaaja ja pari HUT-live korttiakin on tullu.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Elikkäs tarkottasko tää käytännös sitä että jos oisin saanu ennen legendoja edmonton väinön, oisko se muuttunu 88:sta 96:seks???

Juurikin näin :D tuli tuossa ostettu itseä jokunen movember kortti joukkueesee, nyt vain odotella että seguin benn ja ovechkin alkaa tekemään hirmuisia tehoja :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuota, pääseekö muut kirjautumaan EA:n foorumeille?
Kun yrittää Logata niin tulee origin hässäkkää eikä sieltä mihinkään foorumille pääse
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkos muilla parantunut tuo itsestään vai jollain kepulikonstilla että divarin voitosta,sarjassa säilymisestä tai tippumisesta ei kilahda puksit tilille? Alkaa vähän jo kyrsiä kun 4x voittanu divarin eikä bonarit kilahda tilille, vaikeuttaa aika vahvasti noita joukkueiden keräilemisiä sun muita :D Alustana siis ps3.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

[video=youtube_share;_-ziiN-NN_Q]http://youtu.be/_-ziiN-NN_Q[/video]

Pelasinpa eilen HUT:ia ja se alko lagaa ihan ihmeellisesti, noh siirryin pelaa kaverin kans ihan normisti Local peliä niin ei kyllä meno paremmaks menny :DD
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kannattaa välttää sellaista pelaaja ku Lempsu PS4 puolella ellei halua pelaa superbotteja vastaan samalla ku kaveri pelaa sentteriä paikkalukituksella. Ihan huippujoukkue kaverilla oli ja aluksi en huomannu paikkalukitusta. Botit ei antanu mun tehä yhtään mitään jyräsivät vaan aina ku pääsin hyökkäämään. Kaveri anto käytännössä bottien tehä kaiken ja ei vaan mahtanu yhtään mitään. 2-0 hävisin. Oli ehkä hirvein peli ikinä.



 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

:D

Mun mielestä sää otat liian tosissaan nää pelit. Välillä huvikseni kokeilen paikkalukitusta. Jos yhtään lohduttaa niin voidaan ottaa revanssi. Ilman bugi ranteita totta kai jos herra pärjää ilman niitä ?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Niin,sehän käytännössä tarkoittaa sitä ettei pärjää koneelle. Itse pelaan paikkalukituksella taklausten tähden ja sentterinä nimenomaan. Ykkösessä mennään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Niin,sehän käytännössä tarkoittaa sitä ettei pärjää koneelle. Itse pelaan paikkalukituksella taklausten tähden ja sentterinä nimenomaan. Ykkösessä mennään.
No, näkökulma se tuokin.

Itse ainakin pelaan online-pelejä juuri siksi, etten halua pelata konetta vastaan. Lukittua vastaan se on juuri sitä. Sillä poikkeuksella, että ihmispelaaja pystyy vielä tehokaammin hyödyntämään koneen luomat paikat. Eli vähintäänkin arvellutavaa pelata lukituksella onlinessa. Just my 2 cents.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllähän tuo paikkalukituksella pelaaminen kertoo sen ettei osaa puolustaa ite vaan antaa ennemmin bottien hoitaa homman. Normaalisti en edes pelaa tyyppejä vastaan ketkä pelaa paikkalukituksel mut nyt en huomannu ajois että ois voinu poistua pelistä. Onhan tuo ihan ***** naurettavaa ku meet omalla pelaajalla oman maalin eteen sohimaan mailalla ja annat bottien hoitaa kaiken muun puolustukseen liittyvän.

Ja mitkä ***** bugiranteet? Joka ranne on jonku mielestä bugiranne, pitää vaan osata puolustaa ne pois tai blokata laukaukset niin mä teen, mulle ei ainakaan kovin usein tehä ranteilla maaleja. ilmeisesti sä et osaa kun paikkalukituksella pelaat. Meni niin vati jumiin että en oo pelaamassa tollasia vastaan uudestaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siis mistä helvetin "bugiranteesta" te täällä jauhatte? Miten maalit pitää tehä jos ei ranteella? Läpiajosta? Lämärillä? Vaiko onetimeristä? Miks pelaajille sit on annettu vetostatsit jos niillä ei saa vetää "bugiranteita"? Jokane saa ihan mitä maaleja haluu, ilman et vastustaja siitä vetää itkupotkuraivareita :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllähän tuo paikkalukituksella pelaaminen kertoo sen ettei osaa puolustaa ite vaan antaa ennemmin bottien hoitaa homman. Normaalisti en edes pelaa tyyppejä vastaan ketkä pelaa paikkalukituksel mut nyt en huomannu ajois että ois voinu poistua pelistä. Onhan tuo ihan ***** naurettavaa ku meet omalla pelaajalla oman maalin eteen sohimaan mailalla ja annat bottien hoitaa kaiken muun puolustukseen liittyvän.

Ja mitkä ***** bugiranteet? Joka ranne on jonku mielestä bugiranne, pitää vaan osata puolustaa ne pois tai blokata laukaukset niin mä teen, mulle ei ainakaan kovin usein tehä ranteilla maaleja. ilmeisesti sä et osaa kun paikkalukituksella pelaat. Meni niin vati jumiin että en oo pelaamassa tollasia vastaan uudestaan.
Taitaa tuo puolustaminen hoitua samalla tavalla ilman paikkalukitustakin, mitä oon itse pelannnu. Sehän on tyhmää lähteä itse siitä maalin edestä minnekään, harva lähtee sinne kulmiin pyörimään ilman paikkalukitusta. Vitsihän tuo bugiranne on, yhdessä pelissä 5/5 vetoa maaliin. Alkuunhan tämä oli tehottomampi, mutta viimeisin päivitys pilasi taas. Eikös se ois silloin sama,jos lämäritkin menis samalla prosentilla. Edelleen sanon, että pelaan paikkalukituksella taklausten tähden. Normaalisti pelatessa ei vaan osu taklaukset, pieni suojausliike tehdään ja ohi menee aina. Kyllä nyt joskus ois mukava osuakin taklauksissa,tähän realistisuutta lisää.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihan sama se mulle on pelaatteko paikkalukituksella vai ette periaatteessa, ihmetyttää vaan miksi kerätä huippunimiä tiimi täyteen ja sit ei pelaa niille itse vaan antaa tietokoneen tehdä duunit? Ei mitään järkeä mun mielestä, ja poistun tästälähin aina peleistä kun huomaan paikkalukituksen.

Ite kuitenki pelannu sen reilu 400 peliä ja jollain 290-100-30 statseil muistaakseni ja tollasia paikkalukitustaukkeja ei oo tullu ku kourallinen vastaan onneksi. Tossa pelissä nyt ei vaan ollu mitään järkeä mikä itellä oli tos, vastustajan tietokonepelaajat ajo taklaukset aina loppuun asti eikä yritänykkään pokea. Yritä siinä sitten tehdä jotain kun vastustaja tulee paikkalukituspelaajallaan eteen huiskimaan mailalla ja molemmilta sivuilta tulee botit kylkeen raivon vallassa.

Siinä ot oikeessa et puolustukses turhaa lähtee jahtaamaan kiekkoa mutta toi paikkalukitushomma menee jo niiin yli. Mut pelatkaa miten pelaatte, mä en lähe enää tollasii vastaan pelaamaan. Se on myös hauskaa että itkette bugiranteista ja tos pelis 1-0 maali tuli ranteella etukulmaan? Sekö ei ollu bugimaali? 2-0 maalin teki sit botti, joten ***** hauska peli oli.

Sen verran lisäystä vielä että EASHL on ihan sama syy miksen tykkää muista kuin 6vs6 peleistä. Botit on uskomatonta paskaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihan sama se mulle on pelaatteko paikkalukituksella vai ette periaatteessa, ihmetyttää vaan miksi kerätä huippunimiä tiimi täyteen ja sit ei pelaa niille itse vaan antaa tietokoneen tehdä duunit? Ei mitään järkeä mun mielestä, ja poistun tästälähin aina peleistä kun huomaan paikkalukituksen.

Ite kuitenki pelannu sen reilu 400 peliä ja jollain 290-100-30 statseil muistaakseni ja tollasia paikkalukitustaukkeja ei oo tullu ku kourallinen vastaan onneksi. Tossa pelissä nyt ei vaan ollu mitään järkeä mikä itellä oli tos, vastustajan tietokonepelaajat ajo taklaukset aina loppuun asti eikä yritänykkään pokea. Yritä siinä sitten tehdä jotain kun vastustaja tulee paikkalukituspelaajallaan eteen huiskimaan mailalla ja molemmilta sivuilta tulee botit kylkeen raivon vallassa.

Siinä ot oikeessa et puolustukses turhaa lähtee jahtaamaan kiekkoa mutta toi paikkalukitushomma menee jo niiin yli. Mut pelatkaa miten pelaatte, mä en lähe enää tollasii vastaan pelaamaan. Se on myös hauskaa että itkette bugiranteista ja tos pelis 1-0 maali tuli ranteella etukulmaan? Sekö ei ollu bugimaali? 2-0 maalin teki sit botti, joten ***** hauska peli oli.
Toi kertoo vähän siitä et oot aika helvetin paska pelaamaa :D Ite joskus syyskuus ku änäri tuli pelannu paikkulukituksel pelaavaa vastaa ja voitin sen jotai 8-0. :)
 
Ylös Bottom