Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Toi kertoo vähän siitä et oot aika helvetin paska pelaamaa :D Ite joskus syyskuus ku änäri tuli pelannu paikkulukituksel pelaavaa vastaa ja voitin sen jotai 8-0. :)


Kyllä tuo mullekki oli eka peli minkä hävisin paikkalukitusjonnelle. Omasta mielestä oon iha ok pelaamaan, en tiä oonko sua vastaan edes pelannu? Kerroha joukkuees tai psn? Mulla Mauksteri ja Geeksters.. On mul toinenki käyttäjä jolla aloin pelaamaan että saa vaihteluu vähän peleihin ja sil psn Mauriitzio ja Hilimaveivi jos soi mikään kello jos oisin tullu vastaan? Molemmat kuitenki 1-divaris ja 2-käyttiksel statsit jotain 50-3-1 muistaakseni niin en mä hirveen paska voi olla vai mitä luulet?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tässähän se just tulee ilmi selvästi, botit ajaa kylkeen ja taklaa. Eiköhän se taklaaminen kuulu jääkiekkoon aika olennaisesti. Kaikki ilo lähtee koko pelistä, jos ei ole taklauksia. Mitä olen itse seurannut jääkiekkoa, niin ei ne pelaajat oikeasti sen mailan kanssa runkkaa koko ajan. Kyllä ne yleensä iholle pyrkivät ja taklauksiakin tulee enemmän kuin se 5 kappaletta ottelua kohti. Salibandy on sitten eri asia, mutta aika fyysinen laji sekin on nykyään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tässähän se just tulee ilmi selvästi, botit ajaa kylkeen ja taklaa. Eiköhän se taklaaminen kuulu jääkiekkoon aika olennaisesti. Kaikki ilo lähtee koko pelistä, jos ei ole taklauksia. Mitä olen itse seurannut jääkiekkoa, niin ei ne pelaajat oikeasti sen mailan kanssa runkkaa koko ajan. Kyllä ne yleensä iholle pyrkivät ja taklauksiakin tulee enemmän kuin se 5 kappaletta ottelua kohti. Salibandy on sitten eri asia, mutta aika fyysinen laji sekin on nykyään.

Joo oikeassa jääkiekossa taklataan joo. Kyl mun mielestä tässä pelissä pystyy taklaamaan ihan hyvin itse ohjaamallaan pelaajalla jos haluaa. Mun pelityyliin ei vaan älytön taklaaminen kuulu yleensä. Onhan se ihan fiksua pelata paikkalukituksella kun botit voi laittaa niin agressiivisiksi että ne käy kimppuun ku yleinen syyttäjä eikä mikään suojaus auta niitä vastaan. Botit myös tietää etukäteen minne on menossa pelaajalla ja seuraa magneetin tavoin, toisin kuin ihmispelaaja. Itse en vaan tykkää pelata botteja vastaan thats it.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä tuo mullekki oli eka peli minkä hävisin paikkalukitusjonnelle. Omasta mielestä oon iha ok pelaamaan, en tiä oonko sua vastaan edes pelannu? Kerroha joukkuees tai psn? Mulla Mauksteri ja Geeksters.. On mul toinenki käyttäjä jolla aloin pelaamaan että saa vaihteluu vähän peleihin ja sil psn Mauriitzio ja Hilimaveivi jos soi mikään kello jos oisin tullu vastaan? Molemmat kuitenki 1-divaris ja 2-käyttiksel statsit jotain 50-3-1 muistaakseni niin en mä hirveen paska voi olla vai mitä luulet?
Joo en oo pelannu sua vastaa, ja et tee mun psn id:llä mitää joten jätän välii, ja jos nyt marraskuus alotat 10divarist nii sen pääsis melkee häviöttä 1divarii...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä taas porukka itkee kaikesta mahdollisesta :D Ei kyllä kauhean hyvin mene jos häviöstä pitää syyttää sitä että kaveri pelaa paikkalukituksella. Tuohan on jopa paljon realistisempi tapa pelata kuin se että voi ohjata kaikkia ukkoja. Ja ihan näin vihjeenä että kiekko liikkuu aina nopeammin kuin yksikään pelaaja, jos useampi botti on yhden tyypin kimpussa se vain tarkoittaa sitä että jossain on vapaana mies täysin vapaana minne kiekon voi syöttää.

Ja nuo bugiranteet nyt on täysi vitsi tässä pelissä varsinkin kun niin moni tyypeistä on sitten semmoisia mitkä ei osaa ees mitään muuta yrittääkää. Tosin en itse jaksa siitä enää pahemmin nykyisin välittää, vastaan vaan sitten bugimaaleilla takaisin :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hieno Rank ykkönen meillä ps4 puolella!
joku ghosttown95 vai mikälie RUOTSISTA
tyypillä itellä ovechkin aloturuudussa, no mennään peliin. Kaverin on nähtävä mun mokke introssa, bishopin nähdessään luikkii samantien karkuun! 1.1 päästetyn maalin keskiarvo oli mestarille liikaa
Sitten ea yrittää tätä ääliötä vastaan kokoajan uudestaan ja luikkii 10 kertaa pakoon häntä koipien välissä
pakko se o vittuiluviesti laittaa ja vastauksena lakoninen: reported!!

hatunnosto ruotsiin
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kato sama Maukka joka tuli mulle laittaa 2-0 tappion jälkeen viestin ''En tiiä mil vit** ilmeel voitit pelin, oot ihan pa**** pelaa ja nettis on huono'' :D En tiiä paljonko puppua suusta heität muutenki, nimittäin ykkös divarissa et ole, sillä tulit 2divaris eilen vastaa :D Jos noi sun tilastot pitää paikkaansa niin oot ite aika järkyttävän huono pelaa ja lapsellista suun soittoa tulee enemmän kuin tarpeeksi.
Vetoat momentumii vaikka yhälail molemmil meni huti maaleja ja itellä hyökkäysaika + laukaukset olivat suuremmat.
Pelitaidoissa ei pahemmin kehuttavaa, ja yllätyin miten joku voi ottaa edes noin nokkiinsa häviöstä :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hieno Rank ykkönen meillä ps4 puolella!
joku ghosttown95 vai mikälie RUOTSISTA
tyypillä itellä ovechkin aloturuudussa, no mennään peliin. Kaverin on nähtävä mun mokke introssa, bishopin nähdessään luikkii samantien karkuun! 1.1 päästetyn maalin keskiarvo oli mestarille liikaa
Sitten ea yrittää tätä ääliötä vastaan kokoajan uudestaan ja luikkii 10 kertaa pakoon häntä koipien välissä
pakko se o vittuiluviesti laittaa ja vastauksena lakoninen: reported!!

hatunnosto ruotsiin
Meilläki on tälläne Vesa85 suomen maskottina:cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

hahaha johan lähtee käsistä, mä tykkään valittaa ja kyl oon ykköses, pelasin varmaa kakkoskäyttäjäl eile sua vastaa ja eilen nousil sil 1:seen :)

edit. sitä paitsi jos rageviestit otetaan pois niin mitä jää? Ne on änärin suola, kyllä niitä mullekki tulee mut en mä niistä muualle huutele kunhan itekseni naureskelen
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eikös sparripelit ole sitä varten, jos haluaa pelata tiettyä pelipaikkaa:confused: tai nykyään se on verkkojoukkuepeli.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kato sama Maukka joka tuli mulle laittaa 2-0 tappion jälkeen viestin ''En tiiä mil vit** ilmeel voitit pelin, oot ihan pa**** pelaa ja nettis on huono'' :D En tiiä paljonko puppua suusta heität muutenki, nimittäin ykkös divarissa et ole, sillä tulit 2divaris eilen vastaa :D Jos noi sun tilastot pitää paikkaansa niin oot ite aika järkyttävän huono pelaa ja lapsellista suun soittoa tulee enemmän kuin tarpeeksi.
Vetoat momentumii vaikka yhälail molemmil meni huti maaleja ja itellä hyökkäysaika + laukaukset olivat suuremmat.
Pelitaidoissa ei pahemmin kehuttavaa, ja yllätyin miten joku voi ottaa edes noin nokkiinsa häviöstä
:D
Eikös HUTissa pelata niin, että jos olet itse esim. 3 divarissa niin vastustaja voi tulla divisioonista 1-5? Toisin sanoen peli etsii vastustajia ensin omasta, sitten +1/-1 div. ja jos ei löydy niin vielä +2/-2 div.

Saa korjata jos meni väärin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

nimittäin ykkös divarissa et ole, sillä tulit 2divaris eilen vastaa

Koskakohan ihmiset oppii sen ettei vastustajat tule pelkästään samasta divarista?

Hyvänä esimerkkinä tuossa jokunen viikko sitten pelasin ensin pelin 8 divarissa olevalla kakkosjoukkueella tyyppiä vastaan joka oli 5 divarissa, vaihdoin ykköstunnukselle jolla olen ykkösdivarissa ja sama tyyppi tuli sielläkin vastaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eikös HUTissa pelata niin, että jos olet itse esim. 3 divarissa niin vastustaja voi tulla divisioonista 1-5? Toisin sanoen peli etsii vastustajia ensin omasta, sitten +1/-1 div. ja jos ei löydy niin vielä +2/-2 div.

Saa korjata jos meni väärin.

Oikein
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Koskakohan ihmiset oppii sen ettei vastustajat tule pelkästään samasta divarista?

Hyvänä esimerkkinä tuossa jokunen viikko sitten pelasin ensin pelin 8 divarissa olevalla kakkosjoukkueella tyyppiä vastaan joka oli 5 divarissa, vaihdoin ykköstunnukselle jolla olen ykkösdivarissa ja sama tyyppi tuli sielläkin vastaan.


No ite opin ainakin nytten viimeistään. Ite kun ekaa kertaa pelaan edes HUT:tia :d
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ompas taas tullu luettuu itkui ''bugirannareist'' sun muist... Se on sust itest kiinni pääseeks vastustaja tekemää ''bugirannarin'', koska se oot sä ketä niit pelaajii ohjaa siel kaukalos. Puolustakaa ne ''bugirannarit'' pois ni ei tarvii valittaa. Kyl muaki vituttaa jos joku tekee mua vastaan ''bugirannarin'', mut en mä oo siit vihane muutako itelleni ku en puolustanu sitä pois. Ja jos vastustaja oikeesti antaa tilaa ni saa olla aika tyhmä jos sitä ei hyödyntäis.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Alkoi tuo HUTin pelaaminen maistumaan n 200 matsin jälkeen niin puulta kun olla ja voi. Liigamestaruus tuli voitettua ja heräsi kysymys: "Mitäs nyt sitten?"

Aloin keräämään joukkueita. Keräsin 8 halvinta jengiä ja mitäs sieltä pakoista tulikaan? Nämä ja tämä. Kai se aurinko välillä tähänkin risukasaan paistaa. :rolleyes: Kaksi jälkimmäistä herraa kyllä laittaisin ilomielin lihoiksi mutta kun ei voi käydä kauppaa niin ei kai sitten voi...

Nyt 10 matsia uudella ykkösketjulla pelattu ja tuloksena heti tippuminen 2. divariin... Vastustajan maalivahdit ottaa aivan jäätäviä seivejä pelistä toiseen ja uudet herrat paukuttaa tyhjästä maalista katsomoon tai 3 metriä ohi maalista. 0/5 en suosittele ketään noista.

Taas maistuu pelaaminen puulta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Alkoi tuo HUTin pelaaminen maistumaan n 200 matsin jälkeen niin puulta kun olla ja voi. Liigamestaruus tuli voitettua ja heräsi kysymys: "Mitäs nyt sitten?"

Aloin keräämään joukkueita. Keräsin 8 halvinta jengiä ja mitäs sieltä pakoista tulikaan? Nämä ja tämä. Kai se aurinko välillä tähänkin risukasaan paistaa. :rolleyes: Kaksi jälkimmäistä herraa kyllä laittaisin ilomielin lihoiksi mutta kun ei voi käydä kauppaa niin ei kai sitten voi...

Nyt 10 matsia uudella ykkösketjulla pelattu ja tuloksena heti tippuminen 2. divariin... Vastustajan maalivahdit ottaa aivan jäätäviä seivejä pelistä toiseen ja uudet herrat paukuttaa tyhjästä maalista katsomoon tai 3 metriä ohi maalista. 0/5 en suosittele ketään noista.

Taas maistuu pelaaminen puulta.


Perus juttu. Yli 90 ei kannata kentälle laittaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itse yritin kikkailla palkoilla jotta sais palkat mahd alas ja pronssiveskan kanssa. Sillon oli 4.5 tähteä. Nyt kun on vaan antanut olla tuon 5 tähteä ja palkat 32.5k niin huomattavasti vähemmän tulee noita tasotuspelejä vaikka onkin filppulagoglianogagnergrabnerhelmhagelin jengejä vastassa. Ja oman joukkueen fyysisyys on sitä luokkaa että noi pikku pikakiitäjät tuhoutuvat. Että kyllä mä mieluummin pelaan sillä parhaalla mahdollisella jengillä minkä saan haalittua kasaan. Tietty noita tasotuspelejä tulee kuitenkin ja niissä onkin sit hankala yrittää puolustaa kun oma Karlsson on hitaampi ku vastustajan John Scott. Mut EA on laittanu tälläsen mahdollisuuden noille jotka eivät viitsi panostaa jengin rakentamiseen niin mitäs me muut sille mahdetaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä tää hutti taas näytti mistä on tehty, sieltä mihin ei aurinko paista. Yllättäen joku liigapaidalla pelaava, kolmella ketjulla sahaava kaveri kotimaasta. Kaverin Justin Peters seisoo päällä ja oma Ward imee 6 vetoa siniviivalta putkeen. Ihan oikeesti?

Omalla puolella NPC otti kokoajan jäähyn ja oli minuutteja jotain 16. Parasta että tää kaveri lopetti vielä pelaamisen ja tuli vaan siniviivalle vetämään ja samaa jatkui 2 erää noiden kuuden vedon jälkeen. Lopputulos laukaukset itselle 31-14, peli päättyi häviöön 0-10. Niin, se hyökkäysalueen aika. Itsellä 9min vastustajalla 3min, noistakin suurin osa tuli oman pään aloituksista. Sitten jengi kehtaa väittää että tässä ei ole mitään tasotuksia mihinkään suuntaan, terve ja moro.

Kyllä mua ainakin huvittaa osittain tämä että jengi täälläkin huutelee "opetelkaa puolustamaan", voiko joku rehellisesti sanoa tätä että se on aina siitä kiinni että puolustaa huonosti? Ikinä ei siis näille huutelijoille ole tullut tilannetta vastaan missä et saa mitenkään kiekkoa pois, mikään veto ei mene sisälle, kaikki one timerit lentää hallin kattoon, npc napsii tyhmiä jäähyjä putkella ja pelaajat luistelee ihan eri vauhtia mitä niiden pitäisi jne.

On tääkin kyllä että aina yleensä ne huonoimmat pelit on suomalaisia vastaan, ei tarvi miettiä miksi kun tätäkin ketjua lukee ja sahataan pronsseilla menemään, toki hyviäkin pelejä on mutta se osuus on häviävän pieni. Ja ei, en nyt huonolla pelillä meinaa häviötä aina vaan yleisesti peliä itsessään, hirveetä ripulia.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sitten yks pointti tuosta hyökkäysalueajasta. Eli pelaajahan saa aika hyvät hyökkäysalueajat, jos vastustaja ottaa paljon jäähyjä. Itsellä keskiarvo jäähyissä on 20 min ottelua kohti,joten siitä voitte vetää johtopäätöksen vastustajan hyökkäysalueajasta. Ei sillä pelkällä hyökkäysalueajalla pelejä voiteta, varsinkin pyörimällä vain alueella. Poikkeuksena vastustaja,joka oikeasti saa tilanteita luotua sillä pyörimisellä. Mullakin on ottelussa monta kertaa 3-5 vastaan ja siinähän sitä vastustajan hyökkäysalueaikaa sitten tuleekin.
 
Ylös Bottom