Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kuuluukos K33pr vielä sun pelityyliin pelata kolmaserä johtoasemassa aikaa omalla puollustusalueella?:D
Ei kuulu eikä ole kuulunutkaan. Oonko edes pelannut sinua vastaan ikinä sillä boxia sulla ei näytä olevan? :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei kuulu eikä ole kuulunutkaan. Oonko edes pelannut sinua vastaan ikinä sillä boxia sulla ei näytä olevan? :)
Muisteleppas uudestaan, tai tsekkaa mun gamertag.. Me todellakin olemme pelannet vastakkain boxilla, ja siitä pelistä ei kovi hyvä maku suuhun jäänyt, kun sai koko kolmannen erän karvata sun päässä kiekon perässä. Noh ehkä ymmärrän sua, sait varmasti hyvä sijoituspisteet voitosta, tosin aika kyseenalaisella tavalla. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Olisin kiinnostunut ostamaan rahalla jonku kovan pelurin! Laita yv jos löytyy.

Pankkina OP.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joko minulla ei käy yhtään tuuri tai sitten oon perseestä, sen verran paljon tullut kerättyä tänään häviöitä. Onpahan ainakin hetkeksi tekemistä kun opettelee uuden pelin :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Muisteleppas uudestaan, tai tsekkaa mun gamertag.. Me todellakin olemme pelannet vastakkain boxilla, ja siitä pelistä ei kovi hyvä maku suuhun jäänyt, kun sai koko kolmannen erän karvata sun päässä kiekon perässä. Noh ehkä ymmärrän sua, sait varmasti hyvä sijoituspisteet voitosta, tosin aika kyseenalaisella tavalla. :rolleyes:
Selvennetää yks asia tähän nyt alkuun, että mä en pyöri omalla alueella. En ikinä. Perseestä tulla huutelemaan tollasta tänne, ihan sama kun sanoisin susta samaa. Vaikea gamertagin perusteella muistaa sua jos ollaan pelattu vastakkain niin siitä taitaa olla jo monta vuotta. Jos jotain on hampaankolossa vielä jonkun pelin takia niin laita vaikka yksityisviestillä niin selvitetään se okei :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Selvennetää yks asia tähän nyt alkuun, että mä en pyöri omalla alueella. En ikinä. Perseestä tulla huutelemaan tollasta tänne, ihan sama kun sanoisin susta samaa. Vaikea gamertagin perusteella muistaa sua jos ollaan pelattu vastakkain niin siitä taitaa olla jo monta vuotta. Jos jotain on hampaankolossa vielä jonkun pelin takia niin laita vaikka yksityisviestillä niin selvitetään se okei :)
Ihan NHL 14sta pelattiin ja juu jäi todellakin hampaankoloon kun pitkä voittoputki katkaistaan kusettamalla, mutta noh empä jaksa asiasta enempää kinastella.. Kun ainahan voi jälkeenpäin selityksiä keksiä. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tässä ohimennen huutelen, että mä muistan teikäläisen. Oli pirun kovia vääntöjä monet kerrat. :) Vaihdoitko pleikkarin puolelle? Kohtaamista odotellen!
Juu vaihdoin tosiaan pleikan puolelle ton eashlän perässä, mut siinähän tosiaan kävi niinkuin kävi. Juu oli kyl tiukkoja pelejä, kiitti niistä!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Todella harmi, että noille tasoituksille ei tehty mitään, on kyllä ruuvi turhan kireällä.
Eipä toisaalta tarvi visaa vingutella tänä vuonna, kolmen tähden joukkueella pärjää.

Tuli kauden ensimmäinen synkro hinuri vastaan " Big Steal " pelaajatunnus osuvasti.
Aika rankka ketutus , että tuota ei edelleenkään saatu korjattua.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Todella harmi, että noille tasoituksille ei tehty mitään, on kyllä ruuvi turhan kireällä.
Eipä toisaalta tarvi visaa vingutella tänä vuonna, kolmen tähden joukkueella pärjää.

Tuli kauden ensimmäinen synkro hinuri vastaan " Big Steal " pelaajatunnus osuvasti.
Aika rankka ketutus , että tuota ei edelleenkään saatu korjattua.
Ymmärsinkö oikein toimiikko NHL15sta NEXT-GENillä synkronointi error? Vai puhutko PS3sen NHL15 versiosta?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mua vastaan tehtiin äsken syncci ps3 joten on voimissaan
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitenkä ne ennakkotilaajan edut saa lunastettua?
Näppäilin sen koodin sinne tarjouskoodiin vai mikä se oli ja se hyväksyttion ja kaikkee mit missään ei näy mitään hutin marketis et mitä täs ny pitäis tehä?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitenkä ne ennakkotilaajan edut saa lunastettua?
Näppäilin sen koodin sinne tarjouskoodiin vai mikä se oli ja se hyväksyttion ja kaikkee mit missään ei näy mitään hutin marketis et mitä täs ny pitäis tehä?

Itse sain ainakin sen 1 pakan,niitä kai tulee 1 per viikko. sitten noi varusteet saa sieltä kiekkokaupasta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Löytyykö keneltäkää Buffalon logoa ps4 hutissa. Pari päivää sitä metsästäny eikä yhtää ole myynnissä, olis kiva saada nuo 5 pakettia...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Omat kokemukset tuosta tasoituksesta (ps4) tuntuisi olevan niin, että omalla huonolla sakilla ollut todella vaikea hakea voittoja vastustajien tähtösiä vastaan. Osaa tappioista olen jopa dominoinut aivan täysin, silti yhdessäkin matsissa 0-2 turpaan kun vastustajan huippumv torjuu hullusti. Nyt on tullut saatua pikkuhiljaa vähän enemmän pelaajia, että saa edes pelipaikat ja kemiat sinnepäin niin on alkanut helpottaa huomattavasti. Tuo puolustaminen on omaan makuun ihan ok, eikä montaa tilannetta ole tullut missä tuntuu että pitäisi peliä syyttää kun ei saa kiekkoa pois. Malttia, tarkkuutta ja ennakointikykyä tuo kyllä vaatii. Btw itse en ole pelannut vs. tai hut pelejä käytännössä ollenkaan ennen, eka nhl jossa (osittain kun ei muuta ole) yhtään innostunut. Eilen oli mielenkiintoinen ottelu, jonka onneksi voitin. Vastustajan nimi Ishockeylag, ja tosiaan, niin iso lagi koko matsin, etten koskaan ole änärissä nähnyt.. Liekkö vain huvittava sattuma?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Haluaisiko joku nhl 15:a siirtynyt luopua 14:a jääneistä puckseista/starboista yms? Laita yv:tä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Milloin mahdan saada ennakkotilaajan edun eli 15€ arvoista HUT-kamaa ja mihin sen koodin pitäisi tulla ?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mites tuohon US storesta digitaalisena ostettuun pre-orderiin tulee nämä HUT bonukset? Ainakaan mitään koodia ei tullut mukana, eikä ole tullut sähköpostiinkaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei ***** että pistää vihaksi taas nämä tuurilla seilaavat kakarat. Ihan sama miten hyviä kuvioita itse pelaat, tyhjistä maaleista kilahtelee tolpat, loput torjuu Ben Scrivens. Vastustaja heittää AV:lla purkukiekon syöttämällä, mun molarin längeistä maaliin, lisäksi pitää katsoa joka ***** tuurimaalihidastus. Omilla pomppii kiekot lavassa miten sattuu, vastustajan Brandon Pirri vetelee Karlssonin ja Emelinin läpi miten haluaa. Vituttaa.
 
Ylös Bottom