Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hola ! Apua kaivataan..... sain kasattua flamesin kokonaan mutta toi oranssi palkki ei menny täyteen, kortteja on kumminkin se 32/32. Yritin semmostakin että myin yhen jannun pois ja ostin saman tilalle mutta se ei asiaan/bugiin auttanut, onko muilla käynyt tätä samaa ?? niin ja tosiaan palkinto paketit siitä on saamatta
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos 3-12 tulee persettä niin ei tuota nyt EA:n piikkiin voi laittaa :D

Helposti jos tietää tilanteen. Vein ekan erän 3 - 0 ja vastustaja ei saanut laukaustakaan aikaiseksi. Noh toinen erä alkaa vahvasti samalla linjalla , mutta mikään ei enään uponnut ja J.Jokinen yms nopeusbuustatut jäi kaikille etumatkasta huolimatta. Syötöt meni perille , mutta laukojat kusi oneja niin perkeleesti. Noh viholliselle yv pokesta (ekassa erässä nuokin onnistu). Noh aloitus ja suora veto... 3 - 1... Aloitustappio ja nopeuden turvin vastustaja laidasta läpi ja 3 - 2. Noh tovi lisää ja tilanne käänty tokassa erässä vihulle 3 -6 jollonka inspiraatio meni kun itellä tahmo kaikki. Boyes heitteli rystykämmenet ohi ja tätä rataa. Noh Kaks erää tilastollisesti:

Laukaukset mulle 27 - 6
Hyökkäysaika reippaasti mulle.

Ei oikein nappaa jos 1 erä 6 laukausta ja kaikki sisään räkäsistä käännöistä jne kun ite kahvittelee kunnon kuviot jotka päätyy poikkisyöttöön josta one ja 1 ripari vähintään..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mielenkiintoinen ongelma päällä...

En pääse toisella tilillä pelaamaan online pelejä missään muodossa...
Kehoittaa hankkimaan Plus-palvelun joka kylläkin löytyy järjestelmän ns.päätililtä..

Ja oon tähän päivään asti päässyt pelaamaan molemmilla tileillä ongelmitta..

Hassua sanoisinko.. käyköhän tässä silleen että pitää ostaa kakkostilille oma Plussa :/ eihän se kyllä ole kuin 50€ 12kk :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mee tipsukka muualle itkemään :D :D :D

Häviit 12-3 ja itsestäs et löydä mitään vikaa :DDDDDDD
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mee tipsukka muualle itkemään :D :D :D

Häviit 12-3 ja itsestäs et löydä mitään vikaa :DDDDDDD

Taas näitä jonneja uhoomassa , voi nyt helvetti sanon minä. Enkö mie sanonu , että lopetin 6 - 3 tilanteessa jo pelaamisen ja lähdin syömähän ja toisekseen kyllähän se nyt on perkele kumma jos jokanen veto uppoaa vihulla ja itellä saa työn ja tuskan kautta tehdä kaikki maalit ? Mistä lähtien änärin jampat pistelee jokasen onen ohi ? Jeah sure..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Taas näitä jonneja uhoomassa , voi nyt helvetti sanon minä. Enkö mie sanonu , että lopetin 6 - 3 tilanteessa jo pelaamisen ja lähdin syömähän ja toisekseen kyllähän se nyt on perkele kumma jos jokanen veto uppoaa vihulla ja itellä saa työn ja tuskan kautta tehdä kaikki maalit ? Mistä lähtien änärin jampat pistelee jokasen onen ohi ? Jeah sure..

Kuules poika, mää olin jonne jo sillon ennenkuin olit syntynytkään jos tuo 94 viittaa syntymävuoteen. Mistä sen vois tietää että "lopetit" pelaamisen kun et sitä aikaisemmin ole sanonut? Laita vaikka tilastot pöytään ihan kuvan muodossa eikä mitään tekstiä. Itse ainakin olisin pelannut pelin loppuun, raukkamaista tuommoinen lähteminen. Sähän oisit voittanu sen pelin. Mistä lähtien jokainen onetimeri ÄNÄRIJAMPALTA menee ohi? Ite just pelasin pelin, sain 1 vedon ekan erään, tein sitte kahdessa jäljellä olevassa erässä 4 maalia yhteensä ja voitin pelin. Väärin voitettu?

EDIT: täs pelis voittaa se kuka tekee enemmän maaleja, ei se kuka laukoo eniten!
EDIT2: http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-keskustelut-ps3/112012-nhl-15-valitusketju.html
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

miksköhän ei pysty ostamaan muita pakkoja kaupasta, näkyy ainoastaan 17,5k maksava. eilen illal näky joku 35k maksava erikoispaketti, vielä pitäis sen olla ostettavissa...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

miksköhän ei pysty ostamaan muita pakkoja kaupasta, näkyy ainoastaan 17,5k maksava. eilen illal näky joku 35k maksava erikoispaketti, vielä pitäis sen olla ostettavissa...
Siellä on eilen monet käyttäneet storen glitchiä hyväksi ja ostelleet nuita 35k pakkoja pronssi pakan hinnalla, siksi store on "alhaalla". Onneksi on jo tutkinnat käynnissä EA:lla, joiltakin tuota kikkaa käyttäneiltä on resetoitu joukkue kokonaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siellä on eilen monet käyttäneet storen glitchiä hyväksi ja ostelleet nuita 35k pakkoja pronssi pakan hinnalla, siksi store on "alhaalla". Onneksi on jo tutkinnat käynnissä EA:lla, joiltakin tuota kikkaa käyttäneiltä on resetoitu joukkue kokonaan.

jooh, kun olisin mielelläni ostanut pari 35k pakkaa, kun aikaa näytti eilen iltayhdeksän jälkeen olevan about 22h. onko tietoa, että pystyykö vielä tänään ostamaan sellaisia pakkoja?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itse nyt 3-divaria jystän ja huomaa, että jokainen peli on tasaista vääntöä alusta loppuun, eli ei välttämättä aina niin kivaa se pelaaminen ole kun joutuu hampaat irvessä vääntämään. Yleensä pelit ratkeaa siihen että joko itse tai vastustaja pääsee kaartamaan maalin takaa maalille ja rystyllä kiekko pussiin, omavika jos ei tätä pysty puolustamaan pois. Toinen lähes varma maali on kun päästää kaverin b-pisteen kaarelta ampumaan ranarin yläpeltiin. Harvoin tosiaan enään pääsee nauttimaan niistä 5-1 voitoista :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Harvoin tosiaan enään pääsee nauttimaan niistä 5-1 voitoista :D

Ja jos meinaa päästä niin synkro estää senkin ilon lähes joka kerta. Onneksi suurimman osan pystyy välttämään kun tsekkaa tältä sivulta sen synkrolistan, mutta ei niitä kaikkia siinäkään lue. Sinänsä harmi kun näin hyvä pelimuoto jonka parissa viihtyisi muuten todella hyvin, mutta kaikkien vikojensa takia ei enää oikeen meinaa jaksaa.
Viime syksy änäri 14 parissa oli vielä kultaista aikaa kun synkroista ei ollut tietoakaan ja kokoelmien kerääminen oli suurta hupia ja erittäin palkitsevaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voi jee EA, Pikkiksen kanssa hyvä peli menossa 1-1 tilanteessa, eiköhän HUT heitä ulos tietenkin :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hehe joku yritti PS4 puolella synkroa 5-0 tilanteessa ja vielä monta kertaa putkeen. Luojan kiitos ettei toimi tällä uudella sukupolvella. Nimimerkki oli TomVS88_NYR jos sillä tiedolla mitään tekee, tuskin oli suomalainen.

Hyvältä maistunut tämä uusin painos. Tällä hetkellä mennään 49-4-1 statseilla 3. divarissa ja noista 4 tappiosta 3 tullut koska yhteys ea:n palvelimiin katkennut. Saa nähdä missä kohtaa tämä hyvä tuuri loppuu ja alkaa tappioita tulemaan. Toki joukkueestakin löytyy tulivoimaa 4,5 tähden verran. Ei tosin ole mitään +100k pelaajia vielä.

Saa nähdä jos itsekkin jaksaisi kaivaa nuo kuvauslaitteet taas esiin ja julkaista youtubeen matskua kunhan saa jotain ensin kokoon.

Pelikentillä nähdään. :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikä onkaan sen parempaa, kuin kairata pelitaidotonta miljoonamiehistökakaraa syvälle perseeseen lukemin 7-1. Mä tykkään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kummasti alkanut peli toimimaan taas, niinkuin toimi aikoinaan normi versuksen puolella. Heti kun tähtimäärä tippui kolmeen niin alkoi napsumaan voittoja.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Heti kun tuli Hall ja Bobrovsky joukkueeseen ja tähdet nousi viiteen niin alkoi pelit mennä huonommin. Syötöt ei osunut ja onetimerit meni seinille. Oshien vaihdoin Grabneriin ja O'Reillyn Boedkeriin niin johan alkoi pelit kulkea. Myös neloskentän laitoin täyteen alle 60kok ukkoja. On se kumma juttu tuo tasoitus...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Missäs hinnassa tällähetkellä 100k pukseja liikkuu?
 
Ylös Bottom