Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tänään kyllä sattu vastaan 4 divarissa semmonen rahajoukkue että hellurei! Onneks satuin olemaan 6 matsin voittoputkessa ja hyvässä nousuhumalassa niin oli kaikki jumalat puolella. 6-0 tilanteessa otti ja lähti. Tässä kokoonpano:

Ernhoff, Seidenberg, Goc (tähän erittäin naurava hymiö) missä Stamkos, missä Toews, missä Ovechkin :D Kai edes perisuomalaiseen ärsyttävään tapaan laitoit tyypille viestiä kuinka surkea on tuommoisella joukkueella ja mainitsit isin visan käytöstä? :D

Totta puhuen tuo on erittäin ärsyttävää varsinkin sitten kun tulee näitä kunnon EA pelejä niin sitten tulee vielä perään tuommoista viestiä. Ja tuo että aina kun on hyvä joukkue niin se on aina sitten muiden mielestä rakenettu visalla ja yleensä vielä jonkun muun visalla kuin omalla. Onko ihmiset todella niin idiootteja etteivät tajua että änärissä on aina jokin tapa tehdä puckseja ja että jotkin käyttävät tähänkin sen verran aikaa että joukkue on täynnä superstaroja jopa ilman visan vinkuttamista.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ernhoff, Seidenberg, Goc (tähän erittäin naurava hymiö) missä Stamkos, missä Toews, missä Ovechkin :D Kai edes perisuomalaiseen ärsyttävään tapaan laitoit tyypille viestiä kuinka surkea on tuommoisella joukkueella ja mainitsit isin visan käytöstä? :D

Totta puhuen tuo on erittäin ärsyttävää varsinkin sitten kun tulee näitä kunnon EA pelejä niin sitten tulee vielä perään tuommoista viestiä. Ja tuo että aina kun on hyvä joukkue niin se on aina sitten muiden mielestä rakenettu visalla ja yleensä vielä jonkun muun visalla kuin omalla. Onko ihmiset todella niin idiootteja etteivät tajua että änärissä on aina jokin tapa tehdä puckseja ja että jotkin käyttävät tähänkin sen verran aikaa että joukkue on täynnä superstaroja jopa ilman visan vinkuttamista.

No onhan tuolla melkein joka jätkä 100k pucksin arvonen =) Nyt kun ylempiin divisiooniin päässy niin vähän rupee jo harmittamaan kun ei ole yhtään arvokasta tähtipelaajaa itelle pakoista tullu. Tunnustaa että kaikilla vastaantulevilla löytyy yks kentällinen ainakin. Omat sankarit on sen max 10k pucksin arvosia niin huikeelta vaan näytti.

PS: Pistin tietysti viestiä mutta vain kehuakseni tyypin kokoonpanoa =)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ernhoff, Seidenberg, Goc (tähän erittäin naurava hymiö) missä Stamkos, missä Toews, missä Ovechkin :D Kai edes perisuomalaiseen ärsyttävään tapaan laitoit tyypille viestiä kuinka surkea on tuommoisella joukkueella ja mainitsit isin visan käytöstä? :D

Totta puhuen tuo on erittäin ärsyttävää varsinkin sitten kun tulee näitä kunnon EA pelejä niin sitten tulee vielä perään tuommoista viestiä. Ja tuo että aina kun on hyvä joukkue niin se on aina sitten muiden mielestä rakenettu visalla ja yleensä vielä jonkun muun visalla kuin omalla. Onko ihmiset todella niin idiootteja etteivät tajua että änärissä on aina jokin tapa tehdä puckseja ja että jotkin käyttävät tähänkin sen verran aikaa että joukkue on täynnä superstaroja jopa ilman visan vinkuttamista.

Jotenkin näistä sun viesteistä saa sen kuvan, että aina huonommalla joukkueella voittanut on saanut EA-avun puolelleen. Oon nyt sen vuoden verran seuraillut ja melkein aina sama asia toistuu kommenteissa. Tokihan se ois mukavaa jos supertähdillä dominois jokaista pelaamaansa peliä, mutta harvemmin sitä näkee että ihan real life peleissä esim. crosby nakuttaa joka ainoaan peliin monta pistettä ja tekee kentällä mitä haluaa. Jos kaikki hävityt pelit on ainoastaan tasoituksen syytä, niin minkä takia sitä ei ite kokoa samanlaista tasoitusjoukkuetta..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jotenkin näistä sun viesteistä saa sen kuvan, että aina huonommalla joukkueella voittanut on saanut EA-avun puolelleen. Oon nyt sen vuoden verran seuraillut ja melkein aina sama asia toistuu kommenteissa. Tokihan se ois mukavaa jos supertähdillä dominois jokaista pelaamaansa peliä, mutta harvemmin sitä näkee että ihan real life peleissä esim. crosby nakuttaa joka ainoaan peliin monta pistettä ja tekee kentällä mitä haluaa. Jos kaikki hävityt pelit on ainoastaan tasoituksen syytä, niin minkä takia sitä ei ite kokoa samanlaista tasoitusjoukkuetta..

En ole mielestäni sanonut että aina huonomalla joukkueella voittanut on voittanut vain EA:n ansiosta, ja olenkin joskus sanonut että olen kyllä ihan rehellisesti ollut paskempi kuin vastustaja. Joo toki aina välillä kiroan tuota kun häviää kun oma maalivahti päästää ihmeellisiä hörppyjä ja vastustajan molarilla on kunnon god mode päällä. Ainahan sitä voidaan verrata oikeaan lätkään mutta kun tämä peli on edelleen kaukana siitä, kyseessä on kumminkin videopeli niin miksi hyvää pelaajaa hyvällä joukkueella pitää rankaista siitä että on korkea taitotaso ja hyvä joukkue?

Juu voisihan sitä itsekin rakentaa tasotusjoukkueen laittaa vähän pronssipelaajia neloseen ym. Mutta itse ainankin tykkään kehittää itseäni pelaajana ja sitä ei kauheasti edistä jos saa peliltä semmoiset avut että Filppulan bugiranne uppoa joka toinen kerta ylänurkkaan. Tosin kyllä sen nykyisin huomaa että onkin viimeisen parin vuoden aikana kehittynyt pelaajana huimasti. Ja se näkyy mm. tämän kuun saldona 45 peliä joista 38 on päättynyt minun voittoon. viimeiset 20 peliä 17-2-1 toinen tappioista oli täysin ansaittu vaikka vastustajalla olikin paskempi joukkue. Toinen tappio ei niinkään, harvoin itsellä on edes 20 laukausta ottelussa mutta tuossa ottelussa oli 36 mutta Crawford vaan onnistui seisomaan päällään niin hyvin ettei millään kova painostus riittänyt voittoon. Jatkoaika tappio peli oli mielenkiintoinen että siinä oli momenttumi aika 50-50 ja omalla hölmöilyllä tuli päästettyä kaveri peliin mukaan ja viimeisellä minuutilla aikalisän jälkeen tapahtui yksi harvoista alotustappioista joka kostaantu sillä että Kessel tuikkaa kiekon maaliin. Jatkoajalla sitten tyyppi lanaa minut selästä laitaan vasten (Näistä voisi yhä edelleen jaella paljon enemmän jäähyjä) kiekko viivaan ja ohjuri maalin edestä. Itse jos taklaisin tuolla tavalla selästä olisin melko varmasti boxissa niin jää kaivertamaan hävitä ottelu tuommoisen jälkeen.

Joten kyllä itse nyt jotenkin pärjään hakematta EA:n tasotuksia puolelleni.

No onhan tuolla melkein joka jätkä 100k pucksin arvonen =) Nyt kun ylempiin divisiooniin päässy niin vähän rupee jo harmittamaan kun ei ole yhtään arvokasta tähtipelaajaa itelle pakoista tullu. Tunnustaa että kaikilla vastaantulevilla löytyy yks kentällinen ainakin. Omat sankarit on sen max 10k pucksin arvosia niin huikeelta vaan näytti.

PS: Pistin tietysti viestiä mutta vain kehuakseni tyypin kokoonpanoa =)

Nauratti tuo mainitsemani kolmikko tuossa joukkueessa :D Onhan tuo toki kova joukkue sitä ei käy kiistäminen. Et ole ainut kenellä ei tuuria noissa oo käynyt, vaan saanut nähdä paljon aikaa ja vaivaa :D Tuo on muuten erittäin harvinaista että suomalaiselta tulee viestiä hyvästä joukkueesta positiivisella tavalla, joten propsit siitä [yes]
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jotenkin näistä sun viesteistä saa sen kuvan, että aina huonommalla joukkueella voittanut on saanut EA-avun puolelleen. Oon nyt sen vuoden verran seuraillut ja melkein aina sama asia toistuu kommenteissa. Tokihan se ois mukavaa jos supertähdillä dominois jokaista pelaamaansa peliä, mutta harvemmin sitä näkee että ihan real life peleissä esim. crosby nakuttaa joka ainoaan peliin monta pistettä ja tekee kentällä mitä haluaa. Jos kaikki hävityt pelit on ainoastaan tasoituksen syytä, niin minkä takia sitä ei ite kokoa samanlaista tasoitusjoukkuetta..

Miten mulla on täysin samanlainen kuva tästä Lartzasta.. Harmi kun taitaa pelata ps4 puolella niin ei pääse kokeilemaan onko oikeasti niin maaginen pelaaja että häntä ei pysty käytännössä huonommalla joukkueella voittamaan ilman EA-apuja.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Miten mulla on täysin samanlainen kuva tästä Lartzasta.. Harmi kun taitaa pelata ps4 puolella niin ei pääse kokeilemaan onko oikeasti niin maaginen pelaaja että häntä ei pysty käytännössä huonommalla joukkueella voittamaan ilman EA-apuja.

Älä huoli voin kertoa etten niin maaginen sentään ole :D Joo tuommoisen kuvan varmaankin saa helpostikin. Mutta en koe mitään syytä valittaa pelistä silloin jos häviän kun olen huonompi, eikä se käy tunteisiin samalla tavalla joten eipä siitä paljon kerrottavakaan ole. Mutta olen sen verran monta peliä huttia viime vuosina pelannut että tiedän kyllä milloin EA:lla on näppinsä pelissä. En suinkaan ole ainoa joka valittaa että huonompaa joukkuetta vastaan on tuskaisempaa pelata. Mutta minun puolesta te saatte pitää minua miten ylimielisenä tahansa :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

John Scott on kyllä käsittämättömän kova pelaaja vaikka ovr on mitä on. 2-div kauden avauksessa teki 1-0 voittomaalin :)

Ei tuolta kovin helposti edes vastustajat kiekkoa ryöstä, saati sitten saa kaveria kanveesiin :D

Näytä liitetiedosto 13492
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on kyllä semmoinen erikoinen juttu sattunut itselleni, että kahdesta pronssi pakasta on tullut Kesler ovr 90?
Saisi tulla joku muukin kortti välillä, kuin tuo Kesler vai onko se sinne laitettu pelkästään :)
Miten tämä on mahdollista onko muillakin tullut pronssipakasta kultakortteja... Hieman hurjalta tuntuu.

EDIT: Kaikki muut kortit ovat kyllä olleet Pronssisia paitsi tuo Kesler.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on kyllä semmoinen erikoinen juttu sattunut itselleni, että kahdesta pronssi pakasta on tullut Kesler ovr 90?
Saisi tulla joku muukin kortti välillä, kuin tuo Kesler vai onko se sinne laitettu pelkästään :)
Miten tämä on mahdollista onko muillakin tullut pronssipakasta kultakortteja... Hieman hurjalta tuntuu.

EDIT: Kaikki muut kortit ovat kyllä olleet Pronssisia paitsi tuo Kesler.

Onhan niitä muutama tullut, mutta paras on tainnut olla Turris ja yksi jämäketjun TOTW. Hopeisia kortteja on ainakin itelle tullu useammin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on kyllä semmoinen erikoinen juttu sattunut itselleni, että kahdesta pronssi pakasta on tullut Kesler ovr 90?
Saisi tulla joku muukin kortti välillä, kuin tuo Kesler vai onko se sinne laitettu pelkästään :)
Miten tämä on mahdollista onko muillakin tullut pronssipakasta kultakortteja... Hieman hurjalta tuntuu.

EDIT: Kaikki muut kortit ovat kyllä olleet Pronssisia paitsi tuo Kesler.

Juu, kyllähän niitä voi tulla. Itse keräsin huvikseen kaikki majut ja sain myös pari kultaista korttia, paskaahan ne toki oli.

Pistäkääpä muuten PS4:sen puolella ylös käyttäjä Santtuq...tuli HUTissa vastaan, pienellä tuurillakin kaveri sätki kaksi erää 0-0 tilanteessa. Sitten kolmannessa hän sai jäähyn ja sain kyseisellä YV:llä vihdoin ja viimein iskettyä kaapin...siitä sitten ketsuppipullo aukesi ja maaleja alkoi tulla liukuhihnalta. Herran tappio alkoi olla satavarma ja sitä mieltä hän taisi olla itsekin...alkoi nimittäin kiekkoa lentää katsomoon sellaista tahtia, että morojesta. :D Katsoi ihan kaikki loput "animaatiot" ja käytti kaikki kolme starttia ihan v*ttuillakseen.

Eli tämä kyseinen Santtuq tappion ollessaan varma koittaa tehdä loppupelistä niin pitkän ja tuskallisen kuin vain mahdollista. Ainakin minua vastaan...

EDIT: Oho, nelejäsattaa rikki...Cheers!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on kyllä semmoinen erikoinen juttu sattunut itselleni, että kahdesta pronssi pakasta on tullut Kesler ovr 90?
Saisi tulla joku muukin kortti välillä, kuin tuo Kesler vai onko se sinne laitettu pelkästään :)
Miten tämä on mahdollista onko muillakin tullut pronssipakasta kultakortteja... Hieman hurjalta tuntuu.

EDIT: Kaikki muut kortit ovat kyllä olleet Pronssisia paitsi tuo Kesler.

Kaikkea se EA keksii. Sain taas loistavan idean ostaa 35k Rammerpaketin. Melkoinen tarjous tosiaan. Perus 29k hävisi kuin pieru... Jospa tämä tuuri joskus kääntyisi näiden kanssa :(
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Uutta videoo pukkaa. Tällä kertaa pelkästään 1 divarin pelejä. Meno kovenee videon loppua kohden :rolleyes:

[video=youtube;H2IlFTE1hvM]https://www.youtube.com/watch?v=H2IlFTE1hvM[/video]
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No nytpä oli joku mukavalla päällä, COL keräyksen alla ja tarjosin Duchenesta viimeiset hassut kolikot (n. 111k), niin sehän vaihtotarjous hyväksyttiin. Kiitos sille, joka tämän möi. :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ea tehny Nicklas Backstromistä merkkipaalu kortin.. Mitäs toi on tehny? Kuitenki täl kaudel vaa 6pelis 1+5 :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ea tehny Nicklas Backstromistä merkkipaalu kortin.. Mitäs toi on tehny? Kuitenki täl kaudel vaa 6pelis 1+5 :D

On muuten hieman ärsyttävää kun EA ei voi kertoa sitä miks pelaajasta tulee merkkipaalu. Kumminkin 500 pistettä on tällä kertaa syy merkkipaaluun. Napsahti tuo itsellekin viime yönä pakasta ihmeeksi :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On muuten hieman ärsyttävää kun EA ei voi kertoa sitä miks pelaajasta tulee merkkipaalu. Kumminkin 500 pistettä on tällä kertaa syy merkkipaaluun. Napsahti tuo itsellekin viime yönä pakasta ihmeeksi :D
Aijaa, oho. No ennen oli bannerit ja kerrottiin oikee mitä oli tehny :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Aijaa, oho. No ennen oli bannerit ja kerrottiin oikee mitä oli tehny :D

Onhan nytkin banneri ja kerrotaan että on tehnyt jotain mikä ansaitsee erikoiskortin mutta ei vahinkossakaan kerrota että mitä sitten on tehny :D Oon itse koittanu jo melkein vuorokauden miettiä että mitä tuolle kortille oikein tekis :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onhan nytkin banneri ja kerrotaan että on tehnyt jotain mikä ansaitsee erikoiskortin mutta ei vahinkossakaan kerrota että mitä sitten on tehny :D Oon itse koittanu jo melkein vuorokauden miettiä että mitä tuolle kortille oikein tekis :D
Pikamyy, eihän tollasii kusettajii kukaa kato;):D:D
 
Ylös Bottom