Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos nyt palataan vielä näihin ihmepakkoihin, niin millainenkohan tulee hinnoittelu olemaan? Jotain tuubi videoita kun viime vuodelta katsoo niin tämän ns. 1,5 miljoonan pucksin pakan on saanut vissiin 24 CAD (canadan dollari?). Nykyäänhän 125k coinssin pakka taitaa olla toistaiseksi "suurin" ja kustantaa oikeassa rahassa 19.99€? :confused:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Penguins kerättynä - Crosby ja Malkin, jos jollakin ois nämä lainata niin laita yv, korvauksen maksan toki. :)

Mihin sä noita jos sulla kerran on pens jo kerättynä :D

Jos nyt palataan vielä näihin ihmepakkoihin, niin millainenkohan tulee hinnoittelu olemaan? Jotain tuubi videoita kun viime vuodelta katsoo niin tämän ns. 1,5 miljoonan pucksin pakan on saanut vissiin 24 CAD (canadan dollari?). Nykyäänhän 125k coinssin pakka taitaa olla toistaiseksi "suurin" ja kustantaa oikeassa rahassa 19.99€? :confused:

Saa korjata jos muistan väärin mutta eikös tuo ollut 30 egeä ja season ticketillä 24 egeä.

Mikä ihme todella useaa varsinkin suomalaista niin kauheasti kiihottaa pelata tuolla lentokentällä jotta sitä pitää hutissakin käyttää, eikö näillä taidot riitä siihen kulmassa pyörimiseen änäri kaukalossa. Tuntuu aina yhtä tuskaiselle pelata lentokentällä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikä ihme todella useaa varsinkin suomalaista niin kauheasti kiihottaa pelata tuolla lentokentällä jotta sitä pitää hutissakin käyttää, eikö näillä taidot riitä siihen kulmassa pyörimiseen änäri kaukalossa. Tuntuu aina yhtä tuskaiselle pelata lentokentällä.
Anteeks mutta miten HUTissa voi valita "lentokentän" änärikaukalon sijaan? Hankkimalla jonkin kansainvälisen kaukalon vai miten? Joskus muuten näkyy vastistajan tiimin kaupunkina jokin ihan ihme paikka, luulin että änärikaupungit ovat ainoita mahdollisia?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt täytyy antaa EA:lle propsit hyvästä palvelusta. Olin pitkään miettinyt, mitä kautta saisin yhteyden EA:n päähän, koska en alunperin saanut ennakkotilaajan koodia huttiin. Eilen menin kansainväliselle tukisivustolle ja aloitin live-keskustelun ea:n tukihenkilön kanssa, joka hommasi minulle uuden koodin ja nyt pääsen minäkin aukomaan noita "ennakkotilaajan bonuksia". Eihän ne iso asia sinänsä ole, mutta kun ne mulle kuului, niin olen erittäin tyytyväinen, miten EA hoiti asian! !
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt täytyy antaa EA:lle propsit hyvästä palvelusta. Olin pitkään miettinyt, mitä kautta saisin yhteyden EA:n päähän, koska en alunperin saanut ennakkotilaajan koodia huttiin. Eilen menin kansainväliselle tukisivustolle ja aloitin live-keskustelun ea:n tukihenkilön kanssa, joka hommasi minulle uuden koodin ja nyt pääsen minäkin aukomaan noita "ennakkotilaajan bonuksia". Eihän ne iso asia sinänsä ole, mutta kun ne mulle kuului, niin olen erittäin tyytyväinen, miten EA hoiti asian! !

Ei kannata odottaa liikaa noilta pakoilta. Itse en ole saanut yhtäkään harvinaista kultapelaajaa ennakkotilaus- tai season ticket -pakoista.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt täytyy antaa EA:lle propsit hyvästä palvelusta. Olin pitkään miettinyt, mitä kautta saisin yhteyden EA:n päähän, koska en alunperin saanut ennakkotilaajan koodia huttiin. Eilen menin kansainväliselle tukisivustolle ja aloitin live-keskustelun ea:n tukihenkilön kanssa, joka hommasi minulle uuden koodin ja nyt pääsen minäkin aukomaan noita "ennakkotilaajan bonuksia". Eihän ne iso asia sinänsä ole, mutta kun ne mulle kuului, niin olen erittäin tyytyväinen, miten EA hoiti asian! !
Mäki sain 15k ea:lta ku soitin niille :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sain eilen sen jonkun ennakkotilaajan pakan vai mikälie mahtoi olla jota en meinannut saada kirveelläkään auki. Viis kertaa käynkistin pleilan uusiksi ja kaikkee koitin sählätä sieltähän sit loppujen lopuks pakka aulesi jossa oli crosby ja 50k arvosta muuta sälää :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Minkälaisia ykköskenttiä teiltä löytyy?
Itellä ollut kauan hakusessa kova kolmikko mutta ei ole löytynyt sellaista jolla peli kulkee..
Kakkonen on Filppula(A)-Bakströmmi-Voracek toimii kuin unelma, pitäiskö se siirtää ykköseksi?
Niimpä heittäkää vinkkiä mitkä teillä on toiminu tai ketkä, Ps4 puolella tämä ongelma :D kiitos
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mihin sä noita jos sulla kerran on pens jo kerättynä :D



Saa korjata jos muistan väärin mutta eikös tuo ollut 30 egeä ja season ticketillä 24 egeä.

Mikä ihme todella useaa varsinkin suomalaista niin kauheasti kiihottaa pelata tuolla lentokentällä jotta sitä pitää hutissakin käyttää, eikö näillä taidot riitä siihen kulmassa pyörimiseen änäri kaukalossa. Tuntuu aina yhtä tuskaiselle pelata lentokentällä.


Eikai tämä voi olla näin vaikeeta, tuo miinus merkki vissiin meinaa että pens - Crosby ja Malkin? Ehkä trollaat, ehkä et. :P
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Minkälaisia ykköskenttiä teiltä löytyy?
Itellä ollut kauan hakusessa kova kolmikko mutta ei ole löytynyt sellaista jolla peli kulkee..
Kakkonen on Filppula(A)-Bakströmmi-Voracek toimii kuin unelma, pitäiskö se siirtää ykköseksi?
Niimpä heittäkää vinkkiä mitkä teillä on toiminu tai ketkä, Ps4 puolella tämä ongelma :D kiitos
Gillies-Yassin-Jonne Virtanen
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä tekisin ku on reilu 15k käytös? :) pakkoi en avaa sen tiiän et niistä tuu mitää
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos mä nyt ostan season ticketin saanko niitä pakkoja ? Ja saako siitä jotain muuta jännää esim nhl16 peliin ?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllähän tuo synkro näyttää edelleen toimivan. Eipä noita onneksi tuu kauhean usein vastaan, 112 peliä tässä kuussa ennen ensimmäistä. Eipä voi kyllä ymmärtää mikä järki tuollakaan tuossa oli kun tyypin tilastot näyttää paskoilta jo muutenkin. Saakohan synkroojat jotain henkistä tyydytystä siitä kun ei sitä yhtä tappiota tulekaan lisää sinne tilastoihin kun ei muuten pelitaidot riitä toista vastaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Löytyskö keltään HIFK:n söderholm, pakarinen,öfverström ja somervuori? olisin halukas ostaan tai vuokraan jos et halua luopua.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Minkälaisia ykköskenttiä teiltä löytyy?
Itellä ollut kauan hakusessa kova kolmikko mutta ei ole löytynyt sellaista jolla peli kulkee..
Kakkonen on Filppula(A)-Bakströmmi-Voracek toimii kuin unelma, pitäiskö se siirtää ykköseksi?
Niimpä heittäkää vinkkiä mitkä teillä on toiminu tai ketkä, Ps4 puolella tämä ongelma :D kiitos

Giroux - Datsyuk - Robitaille (C)


Itsellä oli 11 ottelun voittoputki ykkösdivarissa ja nyt kun uusi divisioona alkoi, niin 1-1-1 statsit tällä hetkellä. Myös yhden pleijaripelin pelasin jossain välissä ja voitin 7-1. Peli ollut tosi tahmaista ja tuntuu, että mikään veto ei mene sisään (pleijaripeli tuntui hyvältä, divaripelit ei niinkään). No, onneksi otin viimeksi 3-2 voiton, joten toivottavasti se siitä aukenisi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Giroux - Datsyuk - Robitaille (C)


Itsellä oli 11 ottelun voittoputki ykkösdivarissa ja nyt kun uusi divisioona alkoi, niin 1-1-1 statsit tällä hetkellä. Myös yhden pleijaripelin pelasin jossain välissä ja voitin 7-1. Peli ollut tosi tahmaista ja tuntuu, että mikään veto ei mene sisään (pleijaripeli tuntui hyvältä, divaripelit ei niinkään). No, onneksi otin viimeksi 3-2 voiton, joten toivottavasti se siitä aukenisi.

Itse olen ainankin pistänyt merkille että kun ottaa isonumeroisen voiton niin seuraavassa pelissä yleensä maalinteko todella tuskaista ja vastustajan molari vetelee kyllä semmoisia game savereitä että huh huh. Hirvittää jo etukäteen mimmoinen tulee seuraava peli olemaan kun nyt on alla 17-1 voitto :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No niin melkein 400 ottelua alle ennen ensimäistä synkropelleä, jo 2-0 tilanteessa 1 erässä rupes heittää kiekkoa katsomoon onnistui sitten 2 erässä. Nimi Latte00
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Amstermad tekee synkron jos häviöllä älkää pelatko häntä vastaan. Edit HEMULI365 yritti synkroa ja epäonnistui. Eli en tiedä kannattaako häntä vastaan pelata oli kuitenkin niin säälittävää ettei varmaan onnistu ketään vastaan tekemään tota :D.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Menee kyllä hermo tuohon pelaajayhteisöön välillä. Pausetellaan kymmenen kertaa matsin aikana, jokanen uusinta omasta maalista täytyy katsoa. Näitä tulee ihan liikaa. Tuo, että pausejen määrä korotettiin kolmeen on kyllä niin perseestä. Tiedän, ettei se 45 sekunttia mikään älytön aika ole, mutta kyllä se pistää ärsyttämään. Mutta varsinkin se uusintojen pakkosyöttö on perseestä. Ohan tässä kyllä paskaa, ettei maaleja voi jälkikäteen katsoa, paitsi ne mitä tulee viime minuuteilla. :mad:

Listaampa kun tähän kerran fiilikseen pääsin niin kohtaamiani bugeja / outoksia pelissä:

Tuo syöttäminen on kyllä käsittämöntä välillä minne se kiekko lähtee. Varsinkin 2v1 tilanteissa tuntuu että se syöttö lähtee kyllä helvetin usein minne sattuu. Monesti jopa maalin taakse??? Enkä usko että tatilla sinne osoitin, kun NHL 14:ssa syötöt kyllä meni sinne minne pitikin ja siinä ei niin räikeää syöttöapua ollut. Sitten kun vihdoin saat sen syötön oikeaan suuntaan vetäisee oma pelaaja kiekosta ohi. Yleensä jos syöttö tulee jonkin pelaajan jalkojen läpi / vierestä niin näin käy vaikkei mitään kimmoketta kiekko edes ota.

Joka ikinen kerta kun laitan vanhentuneita kauppoja uudestaan myyntiin peli kaatuu, siis aivan joka kerta. Täytyy muistaa naputella oikein hitaasti ja pitää vaikka parin sekunnin tauko välillä, eikä naputa kaikkia putkeen. Uskomatonta tätä ole korjattu ja EA:n tuntien tuskin korjataankaan. Ehkä tämän korjaus julkaistaan uutena ominaisuutena NHL16:ssa.

Kiekko menee laidan läpi ulkopuolelle. Näitä sattuu aika paljon. Muutaman kerran mennyt myös maalin läpi takaa maaliin.

Tyhjään maaliin osumisen vaikeus. Avopaikasta jätkät ei vaan saa sisään vaan huitaisee kiekon 50% tapauksissa maalin ohi. Tämä ilmiö tulee etenkin tyhjän maalin kanssa helvetin hyvin ilmi, ei se vaan mene sinne.

Laukaukset ei lähde tähdättyyn paikkaan. Monesti matalaa lämäriä ammuttaessa kiekko hamuilee yläkulmaa. Liekkö tämäkin joku ominaisuus, että täysillä kiekko lämätessä se nyt voi lähteä vähän minne sattuu.

Kun vastustaja tekee työntöaloituksen minun päädyssä, niin tuntuu että omat pelaajat jumahtaa täysin, eikä osaa reagoida siihen, että laituri luistelee maalin edestä nostean kiekon reppuun. Tässäkään ei auta asiaa, ettet saa valittua mitenkään sitä ainoata pakkia joka tämän voi estää, vaan peli tyytyy antamaan pelaajia tämän laiturin takaa.

Ykösdivarin pelit ratkaistaan 90% kaarelta ranteella / lämärillä etuyläkulmaan. Tästä ei kyllä pelaajia varmaankaan voi syyttää, vaan peli tavallaan pakottaa pelin tuommoiseksi tuolla tasolla. Muita paikkoja ei vaan oikein tule. Viivalta toki voi lämäriä laittaa, jos sen syötön sinne onnistuu saamaan, mutta nämä menee harvemmin onnistuu.

Tekoälyn ottamat järjettömät estämisjäähyt. Yhtäkkiä pelaaja vain luistelee ja taklaa vierustoveria. En oikein tykkää, että tällä lailla peliin luodaan jäähyjä, jos pelaaja ei itse niitä ota. Tätä ominaisuuttahan taidettiin mainostaa ennen julkaisua, miten myös kontroilloimattomat pelaajat nyt taklailevat, mutta tätä empä arvannut että ne taklailee kiekottomia heepoja jäällä.

En tiedä johtuuko tämä seuraava asetuksista vai mistä, mutta tuntuu että tapahtuu kaikilla asetuksilla. Hyökkäykseen lähtö voi olla aika monen tuskan takana välillä, kun tuntuu ettei omat pelaajat lähde nousemaan ylöspäin millään ilveellä vaan jäävät pyörimään maalin eteen, mistä vastustaja monesti karvaa kiekon pois.


Näitä varmaan muutkin raportoineet, mutta siinä omia huomioita. Ja silti tulee tätä peliä pelattua, vaikka hermo meneekin ja kaikki (myös minä) tätä haukkuu. Ja kaikki kokemukset nimenomaan HUT:sta. Vain viitisen peliä muita pelimuotoja takana.:D
 
Ylös Bottom