Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En myöskään ymmärrä tuota pyöriskelyä. EA:n änäreissä on aina ollut suhteellisen helppoa vain pitää kiekkoa yksittäisellä pelaajalla ja pyöriä ympäriinsä. Varsinkin jos sitä vertaa oikeaan änäriin ei siellä todellakaan yksittäinen pelaaja kauaa kiekossa ole. Joten tuomitsen tuollaisen täysin turhan pyöriskelyn myös typeräksi.

Nyquist osaa ainaki kiekkoo pitää :D. https://www.youtube.com/watch?v=l-C8WBJ2MKs


Tämmösiä maaleja tulee oikeessa änärissä kuitenki joskus. https://www.youtube.com/watch?v=4Nv7z9rd2_g
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ennen kuin läpyttelet henkseleitäsi niin muista, että melko kovilla tasoitukilla olet saanut tuon matsin vetää. Ei kai se nyt ole kumma, että voitat, kun sulla menee jokainen bugiranu maaliin ja poket osuu ja uppoaa joka kerta? Tähän vielä litannia "ny toimi peli niinku pitiki" niin on kaikki valmiina. Moni jaksaa täällä itkeä tuosta tasoituksesta, mutta sitten kun itse voitetaan, niin ollaan joitakin maailman sankareita. "Mitä, mun hyvyyttähän noi vaa oli ku kerranki peli toimi!" Niinpä niin...

Vielä selventääkseni, ei, et pelannut minua vastaan. Itsekin noita miljoonajengejä vastaan pelannut nyt tällä 4* tiimillä (93m palkka) ja onhan se kiimaista. Jokanen bugiranu, 1timer ja rystyveivi uppoaa. Poket osuu ja puolustus on tiiviinä omassa päässä. Oli pakko laskea 30 milliä palkkaa, sillä en vain pärjännyt entisellä jengilläni. Kyllä tämäkin jengi on vielä "liian hyvä", mutta katsellaan, jos joskus olisi rahaa Lemiin ja Retskiin tai pakasta napsahtaisi edes toinen noista.

Itse olen nyt jonkun verran ottanut talteen näitä pelejä PS4:n videotallennusominaisuudella. Ajattelin laittaa näistä tasoituksista juutuuppiin joskus videoita ja toki laittaa tänne sitten vähän tekstiä kaveriksi. Sekä tasoitusvoitoista että tappioista olisi tarkoitus laitella. Onko kukaan muu huomannut sitä, että kun kärsit tasoituksista, niin kun nopeat laiturit ovat karkaamassa laidalta, niin he yhtäkkiä ajautuvat sementtiin, heidän vauhtinsa katoaa, pakit pääsevät pelin alle ja peli jatkuu siitä? Vaikea selittää tekstillä tätä, joten tästäkin on videomateriaalia tulossa.

Ite ainakin huomannut että oli palkat 70,80,90,100,110,120,130milj ja tähdet 3½-4½ niin yhtä randomisti noita pelejä tulee että pelaajat ovat täysia ameeboita kentällä ja ei saada irtokiekkoa mikä on paikallaan. Syöttöjä ei osata ottaa kiinni ja kaikki nämä efektit mitä täällä on nyt moneen kertaan käyty läpi. Vastassa voi olla kovempia nimimiehiä tai heikompia Barkoveita, ei tossa touhussa ole mitään logiikkaa miten tuo toimii.

Mutta tuo viimeinen, uskoisin että tarkoitat tätä efektiä kuten eilen taas tapahtui kun vastassa oli heikompi jengi. Omalta siniseltä unelma passi vastustajan sinisen viereen Modanolle, kiihdytys päälle kun pakki suht lähellä ja heti kun pääsen siniviivan yli tulee ikään kuin pieni piikki ja vauhti tippuu täysin. En pääsekään karkuun ja sieltä kerkeää nousemaan 2 vastustajan kaveria puolustamaan maalia tuon pakin lisäksi mitkä olivat juuri syvemmällä keskialueella kuin puolustuspäässä. Näin on tapahtunut useasti kun on ns. huonompi jengi vastassa. Tossa tulee juurikin sellainen pieni katkonainen efekti ja välillä ollut että mitä v nyt tässä juuri taas kävi.

Todella vaikea selittää tuota mutta tuollaisen olen huomannut, sitä en tiedä onko itselleni kuinka usein tuollasta käynyt kun kaveri on ollut pääsemässä läpi.


YV ja 4v4, paljonkin katsonut jääkiekkoa kuinka agressiivisesti tai passiivisesti jengistä riippuen yleensä noissa tilanteissa pelataan?

Oli vaan pakko tarttua tuohon, mulle se ja sama pyöriikö jengi vai ei, tyhmää se on mutta olkoot.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyquist osaa ainaki kiekkoo pitää :D. https://www.youtube.com/watch?v=l-C8WBJ2MKs


Tämmösiä maaleja tulee oikeessa änärissä kuitenki joskus. https://www.youtube.com/watch?v=4Nv7z9rd2_g

Ai että rakasta tuota Nyquistia tai koko punasiipi porukkaa, voittaa tällä kaudella muuten cupin. Ite seurannu melkein joka matsin livenä, tyyliin 2-5 matsia joutunu kattoo uusintana. Ja oma hutti jengi kasattu aika pitkälti red wings miehistä. Mutta helvetin hyvät videot oot pistäny kehiin, siinä on sitä pyörimistä ja etukulma vetoo mitä myös tässä pelissä näkee.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsellä tulee suhteellisen tuoreita deja vu ilmiöitä nimimerkistä nakki84. Eikös se NHL14:sta mennyt niin, ettet millään suostunut pelaamaan vierasjoukkueena? Sitten otit kerran turpaan etkä enää koskaan uskaltanut pelata minua vastaan? Hupinsa kullakin...

En myöskään ymmärrä tuota pyöriskelyä. EA:n änäreissä on aina ollut suhteellisen helppoa vain pitää kiekkoa yksittäisellä pelaajalla ja pyöriä ympäriinsä. Varsinkin jos sitä vertaa oikeaan änäriin ei siellä todellakaan yksittäinen pelaaja kauaa kiekossa ole. Joten tuomitsen tuollaisen täysin turhan pyöriskelyn myös typeräksi.

Enkä täysin tajua tätä poke-ulinaakaan. Ei kai se ole pelaajien vika, jos peli on yksinkertaisesti paska? Poke nyt on mitä on tässä pelissä ja on aina ollut. Laitatte kiekkoa ränniin, jos siitä pokearmeijasta ei pääse läpi. Omaa huonoutta itkeä tuosta pokesta jatkuvasti. Myönnän sen, että onhan tuo poke erittäin surkeasti toteutettu, mutta minkäs teet. EA:n änärit on aina olleet ala-arvoisen huonoja ja ilkkuneet esikuvalleen, oikealle NHL lätkälle. Pokearmeija jotain 3,5* tiimiä vastaan, I'm loving it <3 Enemmän itseä ärsyttää ne pelit, joissa tekoäly ottaa +20min estämisjäähyjä hyökkäyspäässä. Ne vasta herkkua ovatkin! Toki tasotuspoket tulevat hyvänä kakkosena. (Y)





Ennen kuin läpyttelet henkseleitäsi niin muista, että melko kovilla tasoitukilla olet saanut tuon matsin vetää. Ei kai se nyt ole kumma, että voitat, kun sulla menee jokainen bugiranu maaliin ja poket osuu ja uppoaa joka kerta? Tähän vielä litannia "ny toimi peli niinku pitiki" niin on kaikki valmiina. Moni jaksaa täällä itkeä tuosta tasoituksesta, mutta sitten kun itse voitetaan, niin ollaan joitakin maailman sankareita. "Mitä, mun hyvyyttähän noi vaa oli ku kerranki peli toimi!" Niinpä niin...

Vielä selventääkseni, ei, et pelannut minua vastaan. Itsekin noita miljoonajengejä vastaan pelannut nyt tällä 4* tiimillä (93m palkka) ja onhan se kiimaista. Jokanen bugiranu, 1timer ja rystyveivi uppoaa. Poket osuu ja puolustus on tiiviinä omassa päässä. Oli pakko laskea 30 milliä palkkaa, sillä en vain pärjännyt entisellä jengilläni. Kyllä tämäkin jengi on vielä "liian hyvä", mutta katsellaan, jos joskus olisi rahaa Lemiin ja Retskiin tai pakasta napsahtaisi edes toinen noista.

Itse olen nyt jonkun verran ottanut talteen näitä pelejä PS4:n videotallennusominaisuudella. Ajattelin laittaa näistä tasoituksista juutuuppiin joskus videoita ja toki laittaa tänne sitten vähän tekstiä kaveriksi. Sekä tasoitusvoitoista että tappioista olisi tarkoitus laitella. Onko kukaan muu huomannut sitä, että kun kärsit tasoituksista, niin kun nopeat laiturit ovat karkaamassa laidalta, niin he yhtäkkiä ajautuvat sementtiin, heidän vauhtinsa katoaa, pakit pääsevät pelin alle ja peli jatkuu siitä? Vaikea selittää tekstillä tätä, joten tästäkin on videomateriaalia tulossa.

PS. Koskas tuo ToTW päivittyy? Ollaan jo keskiviikon puolella...:rolleyes:


EDIT: Itse sain 25k kultalipun, mutta ei sitä kyllä pysty myymään.

Otan nyt kiinni tuosta sanomastasi "EA:n änärit on aina olleet ala-arvoisen huonoja ja ilkkuneet esikuvalleen, oikealle NHL lätkälle" Tuo on täysin totta ja oma mielipide on että jos joku muut firma saa lisenssit ja rupeisi tekemään NHL peliä, niin EA joutusi panostamaan omaan peliinsä, nyt sitä voi heittää puoli valmiina myyntii kun ei ole kilpailijaa ja EA tietää että se menee kaupaksi vaikka se on paskasti tehty.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite ainakin huomannut että oli palkat 70,80,90,100,110,120,130milj ja tähdet 3½-4½ niin yhtä randomisti noita pelejä tulee että pelaajat ovat täysia ameeboita kentällä ja ei saada irtokiekkoa mikä on paikallaan. Syöttöjä ei osata ottaa kiinni ja kaikki nämä efektit mitä täällä on nyt moneen kertaan käyty läpi. Vastassa voi olla kovempia nimimiehiä tai heikompia Barkoveita, ei tossa touhussa ole mitään logiikkaa miten tuo toimii.

Loogisesti jos icetilttiä ja muita efektejä ajattelee, niin yhteyksien laatu ja latenssiongelmathan näitä outoja ilmiöitä aiheuttaa. Ei ne palkat eikä tähdet mitään merkkaa.

Parhaiten yhteyden merkityksen huomasi GMC-liigassa, juuri nämä irtokiekkojen yli luistelut, bottien jarruttelut ja syöttöjen kaoottisuus ilmeni aina samoja tiimejä vastaan. Ei satunnaisesti, vaan ihan johdonmukaisesti.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Otan nyt kiinni tuosta sanomastasi "EA:n änärit on aina olleet ala-arvoisen huonoja ja ilkkuneet esikuvalleen, oikealle NHL lätkälle" Tuo on täysin totta ja oma mielipide on että jos joku muut firma saa lisenssit ja rupeisi tekemään NHL peliä, niin EA joutusi panostamaan omaan peliinsä, nyt sitä voi heittää puoli valmiina myyntii kun ei ole kilpailijaa ja EA tietää että se menee kaupaksi vaikka se on paskasti tehty.

EA:lla ei ole yksinoikeutta NHL:n lisensseihin, kuka tahansa voisi alkaa tekemään lätkää EA:n rinnalla halutessaan. Se ei vain kannata koska myyntimäärät ovat niin mitättömiä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite ainakin huomannut että oli palkat 70,80,90,100,110,120,130milj ja tähdet 3½-4½ niin yhtä randomisti noita pelejä tulee että pelaajat ovat täysia ameeboita kentällä ja ei saada irtokiekkoa mikä on paikallaan. Syöttöjä ei osata ottaa kiinni ja kaikki nämä efektit mitä täällä on nyt moneen kertaan käyty läpi. Vastassa voi olla kovempia nimimiehiä tai heikompia Barkoveita, ei tossa touhussa ole mitään logiikkaa miten tuo toimii.

Voihan tuokin olla totta, mutta kun otin oikeasti matalapalkkasen 3.5* jengin (51milj :eek:) niin about viimeset 100 peliä
menny sulavasti about 93-3-4 recordilla ja noista ainoastaan yhdessä pelissä hävisin sen takia kun EA päätti niin.
Toisaalta vaikea sanoa mistä nuo johtuu, koska vastustaja joka oli muutaman sijan ylempänä rankingissa (itse 15. vastustaja
12.) sai aivan älyttömät EA avut itselleen eikä siinä touhussa ollu mitään järkeä pelata. Ja jengissä oli kyllä jokanen jätkä
Ovechkinista Crosbyyn jengin tähdet ollessa 4.5.
Toisaalta vaikea todistaa vaikuttaako tähdet mihinkään, koska harvoin tulee pelattua samaa vihua vastaan ja välillä tuntuu
varsinkin joskus 9-11 aikaan aamusella pelatessa, että vihut on jostain 10 divarista ohjaimet väärinpäin kädessä.
Pelejä itsellä kasassa jo n. 870 eli jonkinverran jotain hajua saattaa olla jostain jo tässä kohti vaikka peli maistuu jo pikkuhiljaa
puulta EASHL poissaolon takia.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite ainakin huomannut että oli palkat 70,80,90,100,110,120,130milj ja tähdet 3½-4½ niin yhtä randomisti noita pelejä tulee että pelaajat ovat täysia ameeboita kentällä ja ei saada irtokiekkoa mikä on paikallaan. Syöttöjä ei osata ottaa kiinni ja kaikki nämä efektit mitä täällä on nyt moneen kertaan käyty läpi. Vastassa voi olla kovempia nimimiehiä tai heikompia Barkoveita, ei tossa touhussa ole mitään logiikkaa miten tuo toimii.

Ei tuo tietenkään ihan niinkään toimi, että jos on 5* tähden tiimi, niin kärsit aina tasoituksista. Sitten taas jos vedät esim 3,5* tähden tiimillä ja et saa tasoituksia, niin kyllä se peli voi ollakin aika perseestä staratiimiä vastaan. NHL13:sta tein itse lapulle noin 100 pelin ajan muistiinpanoja ja pääsin ainakin hiukan kärryille millainen algoritmi pelin sisällä on. Lappu on jo heitetty roskiin ja muistin varassa mennään, mutta kirkkaasti ainakin nämä muistuivat mieleen:

Ranking
Voittoputki
Tähdet

Eli mitä parempi ranking, mitä parempi tiimi ja mitä pidempi voittoputki, sitä vittuimaisemmaksi pelit vain muuttuvat. Nämä olivat selkeästi nähtävissä lapuiltani, johon olin merkannut kaiken oleellisen tiedon (vedot, hyökkäysajat, maalit, ranking, voittoputki, tähdet). Toki vaikeaa sanoa tarkasti, kuinka algoritmi toimii, koska pelin koodiin ei pääse käsiksi. Algoritmi on silti olemassa ja yllättäen se näkyy vain NHL:ssä ja FIFAssa. Ei 2K:n lätkissä tai PESsissä.

Loogisesti jos icetilttiä ja muita efektejä ajattelee, niin yhteyksien laatu ja latenssiongelmathan näitä outoja ilmiöitä aiheuttaa. Ei ne palkat eikä tähdet mitään merkkaa.

Parhaiten yhteyden merkityksen huomasi GMC-liigassa, juuri nämä irtokiekkojen yli luistelut, bottien jarruttelut ja syöttöjen kaoottisuus ilmeni aina samoja tiimejä vastaan. Ei satunnaisesti, vaan ihan johdonmukaisesti.

Not this again... :D Kyllä minä nyt itse huomaan, jos peli lagaa tai ei. Nyt puhutaan ihan eri jutuista kuin lagista. Se että lagisessa pelissä kaveri ei kaadu taklauksesta on täysin eri juttu kuin se, että pelaat kaveria vastaan HUTtia NHL14:sta ja matsien tulokset vaihtelevat radikaalisti siitä miten peli on päättänyt pelin etenevän. Jos lagi selittäisi nämä jutut, miksi esimerkiksi PES2015 ei sisällä kyseisiä ominaisuuksia? Tai 2K:n lätkät silloin hyvinä vuosina? Niinpä.

Lagikankeus on täysin eri juttu kuin tämä tervanjuontitasoitus. Nyt on aika ottaa se pää pois pensaasta, ottaa ne mustavalkoiset fanilasit pois päästä ja tarkastella asioita hiukan monipuolisemmin. Jos lagi selittäisi sen, että voitan maailmanlistan 1. 5-0 ja häviän maailmanlistan 45.647. pelaajalla 5-1, olisihan se aika merkillistä.

PS. Reilu 30 kultaista palkintopakkaa odottaa aukaisijaansa, pitäkää peukkuja! :p
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voihan tuokin olla totta, mutta kun otin oikeasti matalapalkkasen 3.5* jengin (51milj :eek:) niin about viimeset 100 peliä
menny sulavasti about 93-3-4 recordilla ja noista ainoastaan yhdessä pelissä hävisin sen takia kun EA päätti niin.
Toisaalta vaikea sanoa mistä nuo johtuu, koska vastustaja joka oli muutaman sijan ylempänä rankingissa (itse 15. vastustaja
12.) sai aivan älyttömät EA avut itselleen eikä siinä touhussa ollu mitään järkeä pelata. Ja jengissä oli kyllä jokanen jätkä
Ovechkinista Crosbyyn jengin tähdet ollessa 4.5.
Toisaalta vaikea todistaa vaikuttaako tähdet mihinkään, koska harvoin tulee pelattua samaa vihua vastaan ja välillä tuntuu
varsinkin joskus 9-11 aikaan aamusella pelatessa, että vihut on jostain 10 divarista ohjaimet väärinpäin kädessä.
Pelejä itsellä kasassa jo n. 870 eli jonkinverran jotain hajua saattaa olla jostain jo tässä kohti vaikka peli maistuu jo pikkuhiljaa
puulta EASHL poissaolon takia.

Oon ton saman huomannut, pelaankin usein aikaisin aamusti kun änärit katottu tai muuten aamuisin kun on aikaa. Parempia pelejä tulee ellei nyt lasketa noita ketkä on ihan pihalla kaikesta. Tulee pienemmällä tsäänssillä muutenkin suomalaisia, sääli sinäänsä että joutuu noita välttelemään mutta toisella tunnuksella ei niitä jaksa. Saa sillä katsella tarpeeksi myös noita kun jengi koittaa luistella maalivahdilla päin sun muuta touhua tarpeeksi :D

Toisella jengillä palkat on 55milj ollut ns. "alusta" saakka ja tähdet taisi olla 4, recordia en nyt muista mutta heittämällä surffattu välillä pelaten 3 div nyt tuossa eilen ja jokaisesta divarin mestaruus mukaan. Kyllä tolla tulee ihan samanlaisesti täysin epäloogisesti noita sulavia ja ei sulavia pelejä, voihan sekin tosin olla että vastustajan yhteydessä jotain sitten miksi peli on juustoinen kun en jaksa uskoa että omasta johtuu.

Ei tuo tietenkään ihan niinkään toimi, että jos on 5* tähden tiimi, niin kärsit aina tasoituksista. Sitten taas jos vedät esim 3,5* tähden tiimillä ja et saa tasoituksia, niin kyllä se peli voi ollakin aika perseestä staratiimiä vastaan. NHL13:sta tein itse lapulle noin 100 pelin ajan muistiinpanoja ja pääsin ainakin hiukan kärryille millainen algoritmi pelin sisällä on. Lappu on jo heitetty roskiin ja muistin varassa mennään, mutta kirkkaasti ainakin nämä muistuivat mieleen:

Ranking
Voittoputki
Tähdet

Eli mitä parempi ranking, mitä parempi tiimi ja mitä pidempi voittoputki, sitä vittuimaisemmaksi pelit vain muuttuvat. Nämä olivat selkeästi nähtävissä lapuiltani, johon olin merkannut kaiken oleellisen tiedon (vedot, hyökkäysajat, maalit, ranking, voittoputki, tähdet). Toki vaikeaa sanoa tarkasti, kuinka algoritmi toimii, koska pelin koodiin ei pääse käsiksi. Algoritmi on silti olemassa ja yllättäen se näkyy vain NHL:ssä ja FIFAssa. Ei 2K:n lätkissä tai PESsissä.

Mä oon saman pistänyt merkille noista, tähtiin en ole sen enempään jaksanut kiinnittää huomiota mutta tuon rankingin ja voittoputken kyllä yhdistellyt toisiinsa. Nyt tätä on viimeaikoina esiintynyt paljon kun surffannut taas 1-2div välillä. Kakkonen menee puhtain paperein läpi mutta se viimeiset pari peliä mestaruuteen tai nousurajan ylittäneenä muuttuu pelit ihan hirveiksi. Jos noista onnistuu jotenkin selviämään niin ykkösessä on sitten viimeistään tullut niitä "pakollisia" häviöitä. Ja ei, en jaksa uskoa että tossa on niin iso skill cappi itselle 1-2div välillä että yhtäkkiä en osaakaan pelata peliä ja kaverit ei tee käytännössä mitään miten ohjaimesta kontrolloi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Not this again... :D Kyllä minä nyt itse huomaan, jos peli lagaa tai ei. Nyt puhutaan ihan eri jutuista kuin lagista. Se että lagisessa pelissä kaveri ei kaadu taklauksesta on täysin eri juttu kuin se, että pelaat kaveria vastaan HUTtia NHL14:sta ja matsien tulokset vaihtelevat radikaalisti siitä miten peli on päättänyt pelin etenevän. Jos lagi selittäisi nämä jutut, miksi esimerkiksi PES2015 ei sisällä kyseisiä ominaisuuksia? Tai 2K:n lätkät silloin hyvinä vuosina? Niinpä.

Niinpä, kaverilla, tai sinulla itselläsi, ei koskaan voi olla mitään vaihtelua yhteydessä kahden pelin välillä? Ja ei sen lagin tarvi aina olla sellaista minkä selkeästi huomaa, etenkin jos se aiheutuu vastustajan yhteydestä. Pessiä ei pelaa, siitä en tiedä mitään, mutta 2K verkkopuolella oli sellaista kuraa, että alta pois. Niiden hyvien 2K-vuosien kaipuu on kyllä aikamoista nostalgisointia. Offline-peleiksi ihan jees, 2K7:aan asti, sen jälkeen EA meni ohi ja kovaa, etenkin online-puolella.


Lagikankeus on täysin eri juttu kuin tämä tervanjuontitasoitus. Nyt on aika ottaa se pää pois pensaasta, ottaa ne mustavalkoiset fanilasit pois päästä ja tarkastella asioita hiukan monipuolisemmin. Jos lagi selittäisi sen, että voitan maailmanlistan 1. 5-0 ja häviän maailmanlistan 45.647. pelaajalla 5-1, olisihan se aika merkillistä.

Fanilaseja ei ole tässä päässä, lätkäfirmaa on vaihdettu sitä mukaa kuka parhaimman pelin on tehnyt. Päässä ei ole myöskään foliota missään muodossa. Ja lagi ei rankingia katso, vaan yhteyksiä ja etäisyyksiä, siksi juuri noin voi hyvinkin käydä mitä kuvailit ylempänä.

PS. Reilu 30 kultaista palkintopakkaa odottaa aukaisijaansa, pitäkää peukkuja! :p

Onnea pakkoihin!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuli ea tukipalvelusta viestiä. Olen valitellut noista divari bonuksista. Yrittävät muka korjata ongelmaa (niin varmaan), mutta jotain hyvitystä joskus ehkä mahdollisesti saataisiin pakettien muodossa
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

EA:lla ei ole yksinoikeutta NHL:n lisensseihin, kuka tahansa voisi alkaa tekemään lätkää EA:n rinnalla halutessaan. Se ei vain kannata koska myyntimäärät ovat niin mitättömiä.
EA:han olisi aikoinaan halunnut yksinoikeuden nhl lisensseihin mutta nhl ei tähän suostunut. Mutta kyllähän valitettavan paljon huomaa ettei EA:lla ole kilpailua ollenkaan änärissä.

Ei tuo tietenkään ihan niinkään toimi, että jos on 5* tähden tiimi, niin kärsit aina tasoituksista. Sitten taas jos vedät esim 3,5* tähden tiimillä ja et saa tasoituksia, niin kyllä se peli voi ollakin aika perseestä staratiimiä vastaan. NHL13:sta tein itse lapulle noin 100 pelin ajan muistiinpanoja ja pääsin ainakin hiukan kärryille millainen algoritmi pelin sisällä on. Lappu on jo heitetty roskiin ja muistin varassa mennään, mutta kirkkaasti ainakin nämä muistuivat mieleen:

Ranking
Voittoputki
Tähdet

Eli mitä parempi ranking, mitä parempi tiimi ja mitä pidempi voittoputki, sitä vittuimaisemmaksi pelit vain muuttuvat. Nämä olivat selkeästi nähtävissä lapuiltani, johon olin merkannut kaiken oleellisen tiedon (vedot, hyökkäysajat, maalit, ranking, voittoputki, tähdet). Toki vaikeaa sanoa tarkasti, kuinka algoritmi toimii, koska pelin koodiin ei pääse käsiksi. Algoritmi on silti olemassa ja yllättäen se näkyy vain NHL:ssä ja FIFAssa. Ei 2K:n lätkissä tai PESsissä.

Aikalailla samanlaisia huomioita on täälläkin tehty. kyllähän omissa ukoissa on aivan hirvittävä ero kun vertaa siihen että pelaisi 20:n ottelun voittoputkessa kun vertaa siihen mimmoisia ukot ovat sitten kun on edellisen pelin hävinnyt.

Ja on kyllä niin monesti huomattu tuo vauhdin yllättävä katoaminen tai vastustajan pakkien uskomaton nopeus. Taisi olla juuri viime yönä kun yritin polkea vastustajan alueelle hakemaan irtokiekkoa ja oma Crosby polki huomattavasti kovempaa kuin vastustajan Polak mutta niin vaan kummasti siinä vaiheessa kun Polak oli saavutettu vauhti häviää aivan täysin ja toveri kerkee kiekkoon ensin. Tai kun vastustaja yrittää taklata alimilla miehellä ja onnistut sen väistämään ja pääsee 2 vs 0 hyökkäykseen niin kyllä on monesti vastustajan pakit kerenny luistelemaan omat ukot kiinni kun yrittää one-timeria.

Itseä ei ainankaan häiritsisi tuo vastustajan poken rämppääminen jos tämä peli olisi paremmin tehty ja se poken rämpyttäminen luistimiin johtaisi siihen että toveri saa jäähyn eikä siihen että itse menettää kiekon. Varsinkin sitten jos omat poket on sitä luokkaa että vaikka tökkää kolmesti suoraan kiekkoon niin tyyppi vaan jatkaa matkaa kiekon kanssa.

Tuliko pakoista yhtään mitään? :D

Tuli ea tukipalvelusta viestiä. Olen valitellut noista divari bonuksista. Yrittävät muka korjata ongelmaa (niin varmaan), mutta jotain hyvitystä joskus ehkä mahdollisesti saataisiin pakettien muodossa

Niin vissiin, tai jos näin tapahtuu niin luultavasti sillä ei ole mitään väliä paljon niitä bonuksia on jääny saamatta vaan kaikki saavat saman määrän pakkoja.

Btw. banneri näyttää että olisi tuplapucksit lähteä testaamaa toimisiko ne tällä kertaa :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos nyt pystyy ostaa Mov Yandlen kohtuu hintaan niin kannattaa varmaan ostaa, se taitaa olla huomenna 89ovr.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos nyt pystyy ostaa Mov Yandlen kohtuu hintaan niin kannattaa varmaan ostaa, se taitaa olla huomenna 89ovr.

Vissiin Paciorettyä jostain syystä odottelee joku myös, koska LPS oli tänään järjetön 145k. Itsellä kyseinen kortti on ollu jo monta kuukautta, ehkäpä Pacioretty vielä joku viikko jotain saa tehtyä..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

NYQUIST :D toivotaan täällä, hyvä vko alla..

Täällä myös toivotaan samaa :D

Mutta asiasta kukkaruukkuu, eilen ihan varmana oli ilmotus kolmesta uudesta ottelun tähtipelaajasta yksi niistä oli Zetterberg, mutta en ole vieläkään nähny sellaista myynnistä :o Vai onko jengi jättäny sen kokoonpanoon?

B7wQBV1IUAERuBe.jpg:large


Ja tuo kyseinen kuva hutin alkuvalikosta hävisi ihan helvetin nopeasti
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

vois vaikka osua tuo nyykvisti veikkaus oikeaan.. jaa vai zeta, se voi olla aika monel rosteris jos on noussu pakasta.. varmaa "halpa" ku tulee myyntii :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Meinasin eilen melkein kirjottaa tolle tipzulle saman asian mutten viittiny :D


Oisit kirjottanu vaan. En minä nyt itkemään rupea mutta korjataan nyt vähän ylläolevaa piiiitkää väitöstä tasoituksista:

Oma jengi Huthq palkoilla:105milj. (Nhl15 ps3 palkkasydeemi on mulle ihan siansaksaa).Tähtiä 5 ja varamokellakaan en edes kalastele tähtie tiputusta.

Istun keskimäärin 20min jäähyllä per peli lähinnä rakkaasta kampituksesta. Tasoituksiako minun hyväksi ?


Ei mulla muuta tähän liittyen.

Ja yhäkin Gaborik tuntuu sysipaskalta. Semin joka on luistelu on 85 (?) tuntuu paljon nopeammalta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ja yhäkin Gaborik tuntuu sysipaskalta. Semin joka on luistelu on 85 (?) tuntuu paljon nopeammalta.[/QUOTE]

ei oo mullakaan toiminu gabo, palkat ollut sen aikana 85-97 milj. oma joukkue ei toiminu ketää vastaa 85 palkalla, nyt 97 ja pelaa kyllä hyvin.
 
Ylös Bottom