Itsellä tulee suhteellisen tuoreita deja vu ilmiöitä nimimerkistä nakki84. Eikös se NHL14:sta mennyt niin, ettet millään suostunut pelaamaan vierasjoukkueena? Sitten otit kerran turpaan etkä enää koskaan uskaltanut pelata minua vastaan? Hupinsa kullakin...
En myöskään ymmärrä tuota pyöriskelyä. EA:n änäreissä on aina ollut suhteellisen helppoa vain pitää kiekkoa yksittäisellä pelaajalla ja pyöriä ympäriinsä. Varsinkin jos sitä vertaa oikeaan änäriin ei siellä todellakaan yksittäinen pelaaja kauaa kiekossa ole. Joten tuomitsen tuollaisen täysin turhan pyöriskelyn myös typeräksi.
Enkä täysin tajua tätä poke-ulinaakaan. Ei kai se ole pelaajien vika, jos peli on yksinkertaisesti paska? Poke nyt on mitä on tässä pelissä ja on aina ollut. Laitatte kiekkoa ränniin, jos siitä pokearmeijasta ei pääse läpi. Omaa huonoutta itkeä tuosta pokesta jatkuvasti. Myönnän sen, että onhan tuo poke erittäin surkeasti toteutettu, mutta minkäs teet. EA:n änärit on aina olleet ala-arvoisen huonoja ja ilkkuneet esikuvalleen, oikealle NHL lätkälle. Pokearmeija jotain 3,5* tiimiä vastaan, I'm loving it <3 Enemmän itseä ärsyttää ne pelit, joissa tekoäly ottaa +20min estämisjäähyjä hyökkäyspäässä. Ne vasta herkkua ovatkin! Toki tasotuspoket tulevat hyvänä kakkosena. (Y)
Ennen kuin läpyttelet henkseleitäsi niin muista, että melko kovilla tasoitukilla olet saanut tuon matsin vetää. Ei kai se nyt ole kumma, että voitat, kun sulla menee jokainen bugiranu maaliin ja poket osuu ja uppoaa joka kerta? Tähän vielä litannia "ny toimi peli niinku pitiki" niin on kaikki valmiina. Moni jaksaa täällä itkeä tuosta tasoituksesta, mutta sitten kun itse voitetaan, niin ollaan joitakin maailman sankareita. "Mitä, mun hyvyyttähän noi vaa oli ku kerranki peli toimi!" Niinpä niin...
Vielä selventääkseni, ei, et pelannut minua vastaan. Itsekin noita miljoonajengejä vastaan pelannut nyt tällä 4* tiimillä (93m palkka) ja onhan se kiimaista. Jokanen bugiranu, 1timer ja rystyveivi uppoaa. Poket osuu ja puolustus on tiiviinä omassa päässä. Oli pakko laskea 30 milliä palkkaa, sillä en vain pärjännyt entisellä jengilläni. Kyllä tämäkin jengi on vielä "liian hyvä", mutta katsellaan, jos joskus olisi rahaa Lemiin ja Retskiin tai pakasta napsahtaisi edes toinen noista.
Itse olen nyt jonkun verran ottanut talteen näitä pelejä PS4:n videotallennusominaisuudella. Ajattelin laittaa näistä tasoituksista juutuuppiin joskus videoita ja toki laittaa tänne sitten vähän tekstiä kaveriksi. Sekä tasoitusvoitoista että tappioista olisi tarkoitus laitella. Onko kukaan muu huomannut sitä, että kun kärsit tasoituksista, niin kun nopeat laiturit ovat karkaamassa laidalta, niin he yhtäkkiä ajautuvat sementtiin, heidän vauhtinsa katoaa, pakit pääsevät pelin alle ja peli jatkuu siitä? Vaikea selittää tekstillä tätä, joten tästäkin on videomateriaalia tulossa.
PS. Koskas tuo ToTW päivittyy? Ollaan jo keskiviikon puolella...
EDIT: Itse sain 25k kultalipun, mutta ei sitä kyllä pysty myymään.