Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Haluaisin lainata: Zetterberg Panttitavaraa löytyy + maksan 5K tipin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Voisin lainata Dcuhenea noin minuutin ajaksi jos joltain löytyis? 5k tippi vaivasta.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Jos joltain löytyy ovechkin niin voisin lainailla (ps4). laittakaa privaa jos onnistuu
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Ostetaan puckseja 100k-->. Laittakaa privana tarjouksia. Pankkina Nordea.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Haluaisin lainata Quickia niin sais Losin kokoelman täyteen, vaivanpalkaksi voin antaa 10k pucksia tai jtn. Vakuudeksi voin antaa esim rinteen, nicklas backstromin, seabrookin tms. yv tai psn Mauksteri.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Vaihdetaan Datsyuk > Girouxiin+15k väliraha
(Datsin vika myynti 130, Giruun 109)

Siitä jollekkin taitava todella hyvä AV pelaaja, mutta jotenkin ei vaan onnistu mikään tuolla ja jos kokeilis tuota
rightin taikuria Claudea. Melkeen puolet vähemmän tehoja tehnyt kun samaan aikaan jengiin tullut Bergeron. :'D
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Vaihdetaan Datsyuk > Girouxiin+15k väliraha
(Datsin vika myynti 130, Giruun 109)

Siitä jollekkin taitava todella hyvä AV pelaaja, mutta jotenkin ei vaan onnistu mikään tuolla ja jos kokeilis tuota
rightin taikuria Claudea. Melkeen puolet vähemmän tehoja tehnyt kun samaan aikaan jengiin tullut Bergeron. :'D
Joo paitsi et clauden tasapaino taitaa olla 82 :D Et se on kokoaja keräilemäs kamojaan:D:D
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Ajattelin lainata veljelle kesselii että saa toronton täyteen, niin pistin kesselin myyntiin ja veli sit pisti vaihtokauppa ehdotuksen ja mä hyväksyin. Sit veljellä kummiskin näkyy että tarjous hylätty, vaik mulla hyväksytty. Nyt kesselii ei nää enää kummalakaan!?!!!! Osaako joku auttaa?
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Ajattelin lainata veljelle kesselii että saa toronton täyteen, niin pistin kesselin myyntiin ja veli sit pisti vaihtokauppa ehdotuksen ja mä hyväksyin. Sit veljellä kummiskin näkyy että tarjous hylätty, vaik mulla hyväksytty. Nyt kesselii ei nää enää kummalakaan!?!!!! Osaako joku auttaa?
Viestiä ean tukeen jos ei "Phil the thrilliä" ala löytyyn. Katsoithan korttikansiosta (eri kuin kokoelma)?
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Joo paitsi et clauden tasapaino taitaa olla 82 :D Et se on kokoaja keräilemäs kamojaan:D:D

Oikeissa käsissä silti erittäin vaarallinen pelaaja :D

Olisin erittäin kiitollinen, jos joku viitsisi lainata Tavaresta, että saan Islanderssin kokoelman täyteen :D Saman arvosta panttia vastaan tietysti ja 5k palkkio vaivasta.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Huutokaupasta löytyy myynnistä:
carey price (untouched) ovr 92 maalivahti 120/125k , mutta jos joku laittaa parisen ja 60k niin hyväksyn! Myös pronssisoppari+110k niin hyväksyn! Joukkueen nimi talotaikurit

Jos ei tämän kautta löydy parisea mulle niin sitä saa tarjota mieluusti halvalla, voin antaa myös vaihdossa p.rinne+5k!

lisätkää psn nick: viinaseppo ja ottakaa yhteyttä :)
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Ostetaan Duchene hintaan 185000 coinssia. Ota yhteyttä yv:llä.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Jos joltain löytyy tämä paita pistäkää ihmeessä myyntiin ei näy marketissa ainuttakaan! Edmontonin kokoelma tästä kiinni voin 3k max maksaa, koska illalla kortteja löytyy useampi alle tonnin hintaan.

Näytä liitetiedosto 13458 KORTTI LÖYTYI EI ENÄÄ TARVETTA!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Mulla enää Colorado ja Montreal keräämättä täyteen. Sen jälkeen on kaikki NHL-jengit kerätty. Vapautuu 600-700k kolikkoa myyntiin. Jos saan varteenotettavia tarjouksia, voin ne myydä pois... YVtä tulemaan, helpoin tapa maksaa OP...
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Myynnissä coinsseja. 100k/15€. Aionastaan osuuspankkilaisille! Yht otot yv
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

ostetaan puckseja ja pelaajia. Nordeasta maksan. Mitä nopeemmin, sitä nopeemmin:p
 
Ylös Bottom