Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Kiinnostaisi kanssa jos joltain sattuisi löytymään tuo Calgaryn logo, kun ei meinaa löytyä marketista ollenkaan??
Jos löytyy niin voi lisätä psn pullisss :)
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Kiinnostaisi kanssa jos joltain sattuisi löytymään tuo Calgaryn logo, kun ei meinaa löytyä marketista ollenkaan??
Jos löytyy niin voi lisätä psn pullisss :)
Juu ei löydy ei. Mä oon kaks päivää sitä täsä nyt metsästänyt jokapuolella eikä kellään ole myydä. Maksan siitä heti 10 k jos löytyy niin yyvetä vaan mulle
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Juu ei löydy ei. Mä oon kaks päivää sitä täsä nyt metsästänyt jokapuolella eikä kellään ole myydä. Maksan siitä heti 10 k jos löytyy niin yyvetä vaan mulle

Sama homma buffalon logon kanssa, pikkasen meinaa hajottaa kun joukkueen kasaaminen on yhdestä logosta kiinni...
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Onko tietoa siittä et minkä kokosia kultapaketteja saa täysistä tiimeistä ? Facebookissa on ryhmä nimeltä NHL 15 HUT SUOMI laittakaa liittymispyyntö tulemaan sielä on hyvä tehdä kanssa kauppaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Voi hyvinkin mennä ohi aiheen nyt, mutta miten jos laittaa C-kortin eli tuon kapteenikortin jollekkin pelaajalle, ja jos myisi tämän pelaajan, pysyykö tuo C-kortti sillä pelaajalla ja pysyykö ne +2 jokaiseen statsiin sekä kokonaisuuteen se +2...?
 
Ostofiilis

Voisin ostaa coinseja tai jotain hyviä pelaajia mm. Kopitar, giroux, gaborikkia tai vaikkapa karlssonia. Valmis siis näistä tarjoamaan oikeaa rahaa, yhteyden otot vain ja ainoastaan migo_boo99 psn. Kyse siis ps4:sesta
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Voi hyvinkin mennä ohi aiheen nyt, mutta miten jos laittaa C-kortin eli tuon kapteenikortin jollekkin pelaajalle, ja jos myisi tämän pelaajan, pysyykö tuo C-kortti sillä pelaajalla ja pysyykö ne +2 jokaiseen statsiin sekä kokonaisuuteen se +2...?
Ei pysy
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Kellään osunut kaupassa silmään Dany Heatley:ä? Ducks kortteja keräämässä, ja pari puuttuu. Ongelmana vaan on se, että yhden yhtään Heatley:ä ei löydy huutokaupasta...
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Paljonkos porukka sai palaavan pelaajan bonus pakkoja??? Minkälaisia pelaajia tuli?

Itellä tuli 22 pakkaa ja parhaimpina: Jamie Benn, Ilya Bryzgalov, Henrik Sedin, John Carlson, Kevin Shattenkirk.. ym..
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Vaasan Sportin logo hakusessa. Ei eilen ainakaan löytynyt huutokaupasta.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

St.Louisin logo hakusessa. maksan reiluhkosti jos joltain sellanen löytyy
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

aikas ilmasta on ku saa kultapakan 3,55eurolla. Pari peliä hakkasin 60 ukoilla ja alle reilulla kympillä sai jo iha kampoihin laittavan kokoonpanon 80+ traktoreita. Jooh onko jolleki käyny sillai et eilen koitin huutokaupas ostaa tai ostinkin 99 treenatun E.Lack moken buy nowlla 4000coinsilla. Kolikot katos mutta ukkoo ei näy niin missään. Voiko se jostai viel löytyä? Vai joku bugihomma vaan. Ois hyvä tietää. Sain kyl Elliotin sitten ku taas vähä keräsin fyffee peleistä mutta ei tässä uskalla kohta tuhlailla jos tollasta käy.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

pelaako ne oikeesti "paremmin" jos saa noi team chemistryt 100/100 ja kerää samaa koko joukkueen? nimimerkillä ei kokemusta.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Juu ei ole. Pelin joukkueiden kokoonpanoja kun kattoo, niin siellä se pöllöilee.. :D Itselläni tällä hetkellä kerättynä 29/33, ja puuttuu: Kesler, Getzlaf ja Perry. Silti jää yksi uupumaan.. Paitoja on kaikki 8, joten pakko sen yhden puuttuvan olis jokin pelaaja olla :D
Ja logo löytyy? Ainakaan aikasemminkaan ei ole HUTiin tehty kaikkia pelaajia joita on pelissä muuten
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Muilla ollu ongelmaa kauppapaikan kanssa kun myytävän kortin aika loppuu ja haluaa alentaa hintaa, niin se ei ole mahdollista ennen kuin laittaa kortti kokoelmiin ja sieltä taas myyntiin? Onko helpompaa tapaa mitä en vain tajua?
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Muilla ollu ongelmaa kauppapaikan kanssa kun myytävän kortin aika loppuu ja haluaa alentaa hintaa, niin se ei ole mahdollista ennen kuin laittaa kortti kokoelmiin ja sieltä taas myyntiin? Onko helpompaa tapaa mitä en vain tajua?


Ei taida olla. Samaa ihmettelin itse tässä. Kellään muulla käynyt niin että ostanut huutokaupasta pelaajan ja se hävinnyt taivaan tuuliin vaikka voittanut huudon? Tai että voittanut pelin ja näyttää toisaalla häviötä ja ei löydy olevinaan edes pelatuista peleistä pelin tulosta? Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan sen verran että otsalohko pomppaa ulos päästä.
 
Ylös Bottom