Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - HUT Trading [PS4] (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Ostan PS4 puolella 100-200k kiekkoa pois, yv:tä tulemaan (pankkina nordea).

Kaupat Klo: 16-17 välillä
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Käykääs hakee marketin halvin Gaborik osta heti hintaan 32.900 ;) Myyjä Manetzzu ja joukkue Peliitat
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Onko P.K Subban joku harvinaisuus? Ei näkynyt vaihdossa yhtään kappaletta?! Voisin olla kiinnostunut ottamaan jos jollain on. Vaihdossa saisi pari ihan kelvollista pakkia ja vaikka jonkun hyökin. Pistäkää yvtä tai pleikalla viestiä.
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Olis Crawfordi myynnissä, vaihdot muihin pelaajiin kiinnostaa yhtälailla kuin suora kauppa puckseihin. :)
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Sieltä pamahti 17.500 pakkauksesta Kevin Shattenkirk (88) ja Carey price (92).
Laittakaa yksityisviestiä jos Kiinnostaa! ;)
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Ostetaan 100-200k valuuttaa tai Minnesotan Suter! Pankkina toimii OP.
Viesti yvnä tai suoraan PSN pullisss
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Millä kurssilla nää pucksit -> käteinen menee? Ja millä voi varmistaa että vaihtokauppa onnistuu ilman et massit häviää eikä puckseja tuu. Olkaa varovaisia. Kaikenlaisia pelaajia on liikkeellä!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Laittakaa yv:tä jos kiinnostaa J.Quick tai S.Weber. Mua kiinnostai Datsyuk + coins
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Löytyykö keltään Cory Schneideria.Vaihdossa sais Lehtosen tai Anderssonin ja coinseja.Ota yhteyttä psn Red_Hawk43
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Jos jollain sattuu olemaan Floridan kokoelma joutilaana niin voisin vuokrata pientä maksua vastaan. Oon myös kuullut että niistä pakoista saa aika hyviä kortteja ?
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Jos jollain sattuu olemaan Floridan kokoelma joutilaana niin voisin vuokrata pientä maksua vastaan. Oon myös kuullut että niistä pakoista saa aika hyviä kortteja ?

Mä oon kaverien kanssa keräilly muutaman kokoelman ja parhaat on ollu Hossa 91,Kesler 90, Crawford 89, Smith 89, Seguin 89, Bishop 88:D Harmi ettei voi myydä, kun noita huippu molareita on liikaa.:p
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Myykö ketään puckseja ? Voisin ostaa kohtuu hintaan 500-1000k. Mikään 15e/100 k ei olesit kohtuu hinta. Ja jos joltain löytyy hossa niin sen tahtoisin vaihtaa kohonkin pelaajaan/pelajiin
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Voin ostaa Puckseja 100k maksan 10€ ja pankki OP. YV jos joku kiinnostuu..
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

Joku Carolinaa keräävä voisi vaihtaa multa Wardin, J-Staalin ja Seminin yhteen hyvään pelaajaan, tietysti kiekoillakin onnistuu:D
 
Vastaus: NHL 15 - HUT Trading [PS4]

G. Anderson 88 saatu pakasta. Jos jotai kiinnostaa. Tuli myös Giroux 90 mut en kyl heti kauppaa claudee
 
Ylös Bottom