Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aiottekos ostaa nhl15 mille konsolille kun uudistukset näyttää keskittyvän uusille konsoleille?
Tämähän oli ihan arvattavissa. Viimevuonna jätin tarkoituksella väliin koska muutoksia ei ollut mielestäni juuri lainkaan edelliseen. Tässä niitä taatusti tulee vs 13. PS4 versio tulee hommattua koska laitteen jo omistan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämähän oli ihan arvattavissa. Viimevuonna jätin tarkoituksella väliin koska muutoksia ei ollut mielestäni juuri lainkaan edelliseen. Tässä niitä taatusti tulee vs 13. PS4 versio tulee hommattua koska laitteen jo omistan.


NHL14 jälkeen en ole edes koskenut NHL13 muutakuin pelleily muodossa kavereitten kanssa. Niin paljon parempi NHL14 oli. NHL13 oli paljon bugisempi ja huonompi kuin 14.:) Omasta mielestä NHL14 on paljon parempi, kuin NHL13.:)


Itse todennäköisesti ostan PS3 tuon. Koska ei rahat riitä PS4. Toki huonompihan se on tuolle vanhemmalle sukupolvelle, mutta kuitenkin.

Toivotaan ettei EA kuse tuota valikkoa systeemiä. Fifassa toiminut niin hyvin se.

Ja nuo uudet väli-animaatiot on kauheampia mieluummin katselen uusintoja, kuin ukkoja jotka liukuvat junaraiteilla. Mutta EA it`s in the game niin mitäpä tuostakaan voisi odottaa. :(
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

PS3:lle ostamisessa on vain se, että se on käytännössä rosteripäivitys viimevuodesta, et itse ennemmin säästäisin tovin. Eli oma valinta on selkeästi PS4.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tällä hetkellä valitettavasti näyttää, että EA ottaa PS4:sta irti vain grafiikkaparannukset, eikä itse peliin suuria uudistuksia tule. Olen omistanut jokaisen änärin vuodesta 2004, ja aina on minusta jotain edistystä tapahtunut, joskus vähemmän kuin ennen, mutta kuitenkin. Kyllähän tuo katsomo ja yleisesti jäähalli näyttää huomattavasti paremmalta mitä NHL13:ssa, mutta kyllä parannuksia saisi tulla tekoälyyn ja maalivahteihin jne. Toki vielä ei valmis peli ole, demosta sitten lisää informaatiota mahdollisesti saa.

Eiköhän tämä peli kuitenkin löydä tiensä omaankin hyllyyn, hieno nähdä kuitenkin miltä se PS4:lla näyttää. Lisäksi eniten tätä peliä tulee pelattua kavereiden kanssa samalta sohvalta joko toisia vastaan tai sitten online-matsina samassa tiimissä. EASHL:ää en ole juuri viimeisen kolmen änärin aikana pelannut, HUT:a silloin tällöin.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

NHL 15:n kansikuvapelaaja on Patrice Bergeron. Samaan osoitteeseen meni myös taas vaihteeksi Frank J. Selke Trophy.

20j2pft.png


Tilaisuudessa näytettiin myös uusi traileri, jossa ei tosin paljastettu mitään uutta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Voi nyt helv*tti... pitää sietää Boston Bruinsia kokonaisen vuoden pelin kannessa[emoji19] Saishan noita custom-kansia, mutta oon niin laiska etten jaksa sellasia laittaa (onhan se niin raskasta)
Mutta asiaan... itse toivon peliltä vain sitä että takapakkia edellisvuoteen ei tule ja uuden konsolisukupolven tehot otetaan tehokkaasti käyttöön esimerkiksi sillä tavalla, että mailat sun muut olisivat objektiiveja eikä vain heijastuksia[emoji57]
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Eipä oikein jaksa syttyä noista "uusista hienoista screenshoteista" niin kauan, kun ne esittelevät vain "uutta hienoa grafiikkaa ja uusia hienoja valikoita". Se on ihan yhdentekevää, kuinka hienot valikot pelissä on, jos itse pelaaminen ja gameplay on samaa vanhaa magneettilapahokkia kuin viime sukupolvellakin.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Eipä oikein jaksa syttyä noista "uusista hienoista screenshoteista" niin kauan, kun ne esittelevät vain "uutta hienoa grafiikkaa ja uusia hienoja valikoita". Se on ihan yhdentekevää, kuinka hienot valikot pelissä on, jos itse pelaaminen ja gameplay on samaa vanhaa magneettilapahokkia kuin viime sukupolvellakin.

Näin olet jo monasti ketjussa sanonut, kai se on alettava uskomaan pikkuhiljaa :)

Änärin PR-koneisto jauhaa joka vuosi samalla tavalla, graafiset uudistukset näytetään ensin koska gameplaytä hiotaan viimeiseen mahdolliseen päivämäärään asti, ja vielä pätsien muodossa julkaisun jälkeenkin. Nyt kun siirrytään vielä uuteen sukupolveen, niin fanien keskuudessa graafiset uudistukset ovat toivotuimpia tiedonmuruja. Gameplay-videot uudistuksista ovat loppujen lopuksi vain viitteitä antavia, vasta satojen tuntien pelaamisen jälkeen alkaa muodostumaan kuva siitä, kuinka toimiva änäri on kyseessä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Näin olet jo monasti ketjussa sanonut, kai se on alettava uskomaan pikkuhiljaa :)

Tuli vaan jostain mielen perukoilta pakottava tarve sanoa, kun niin moni tuntuu intoilevan täällä siitä, kuinka "nyt hallit on niin realistisen näköisiä, pelipaidat liehuu ja valikot on uusia" :D Toki ihan kiva juttu, että EA "panostaa" presentaatioon ja ulkoasukin muuttuu uudelle sukupolvelle siirryttäessä, mutta yleensä noita tulletuksia ja introja jaksaa katsella sen ensimmäiset 10 peliä ja sitten ne alkaa vaan ohittamaan. Sitä gameplayta kuitenkin katsellaan aika paljon enemmän ja sillä pitäisi olla huomattavasti suurempi arvo ja siihen pitäisi panostaa enemmän. Realistisia halleja ja liuhuvia pelipaitoja kun voi katsella vaikka kanavakortilta...
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

NHL 15:n kansikuvapelaaja on Patrice Bergeron.
Jotenkin semmonen fiilis, että tämä olisi päätetty jotenkin etukäteen. Perustelen tämän ihan sillä, että aina kun facebookissa tuli vastaan joku EA Sportsin tai muun ison sivuston tilapäivitys/kuva/video niin kommenttikentät oli aina täynnä #nhl15subban kommentteja joissa tykkäyksiä reilusti enemmän kun Bergeronilla.

No eipä itseäni haittaa, molemmat pelaajat olisin kelpuuttanut kanteen :)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Jotenkin semmonen fiilis, että tämä olisi päätetty jotenkin etukäteen. Perustelen tämän ihan sillä, että aina kun facebookissa tuli vastaan joku EA Sportsin tai muun ison sivuston tilapäivitys/kuva/video niin kommenttikentät oli aina täynnä #nhl15subban kommentteja joissa tykkäyksiä reilusti enemmän kun Bergeronilla.

No eipä itseäni haittaa, molemmat pelaajat olisin kelpuuttanut kanteen :)
En usko, että oltiin päätetty etukäteen, kun Twitter ja Instagram äänien jälkeen Bergeron johti yli miljoonalla äänellä. En jaksa uskoa siihen, että EA olisi tehnyt valetilejä esim. twitteriin ja alkanut jauhaan sitä hashtagia koko ajan. Tunnustan itseni Bruins-faniksi ja äänestin kieltämättä moneen kertaan Bergeronia. Bruins fanit olivat todella aktiivisia äänestämään sosiaalisessa mediassa toisin kuin Habs-fanit (Bruins oli jo pudonnut playoffeissa ja Habs pelasi niitä vielä silloin).

Itse pelistä: Hieman kaksijakoiset fiilikset tällä hetkellä. Uudet selostajat ja NBC teema on plussaa, mutta jotenkin pelkään, että lopulta peli on sitä samaa itseään. No, hankintaan peli menee PS4-versiona kuitenkin. Hankittuani PS4:sen en ole pelannut NHL-pelejä ollenkaan, eli viisi kuukautta kohta ilman (vieroitusoireet ovat kovat).
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Yksi iso asia minkä GM modeen haluaisin olisi se että voisi tehdä jatkosopimuksia kesken runkosarjan ja silloinkin jos edellistä sopimusta on jäljellä. Ja myös että pelaajien palkkapyyntö ei määräytyisi kokonaisuuden mukaan vaan sen mukaan kuinka hyviä kausia on pelannut.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Eipä oikein jaksa syttyä noista "uusista hienoista screenshoteista" niin kauan, kun ne esittelevät vain "uutta hienoa grafiikkaa ja uusia hienoja valikoita". Se on ihan yhdentekevää, kuinka hienot valikot pelissä on, jos itse pelaaminen ja gameplay on samaa vanhaa magneettilapahokkia kuin viime sukupolvellakin.

No helkkari kun tämä on kertakaikkiaan täyttä asiaa. Ihan samat sanat. Eihän me pelin kansilla tai pukukopin väreillä pelata jääkiekkoa? Toki tuo kaikki on osa peliä ja jääkiekkoa. Minusta tuntuu että näillä vain yritetään peitellä sitä huonoa menestystä tekoälyn ja gameplayn suhteen, siksi tätä suolletaan niin maan pirusti joka paikassa ja välissä :mad:

Todisteena vaikka se että minä en edelleenkään näe sitä "toimintaa hallin ulkopuolella" jota luvattiin uudistettuun live the lifeen! En voi viettää joukkuetovereiden kanssa aikaa hallin ulkopuolella. En näe edes omaa perhettä. Petetyt lupaukset sanon minä :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

No helkkari kun tämä on kertakaikkiaan täyttä asiaa. Ihan samat sanat. Eihän me pelin kansilla tai pukukopin väreillä pelata jääkiekkoa? Toki tuo kaikki on osa peliä ja jääkiekkoa. Minusta tuntuu että näillä vain yritetään peitellä sitä huonoa menestystä tekoälyn ja gameplayn suhteen, siksi tätä suolletaan niin maan pirusti joka paikassa ja välissä :mad:

Todisteena vaikka se että minä en edelleenkään näe sitä "toimintaa hallin ulkopuolella" jota luvattiin uudistettuun live the lifeen! En voi viettää joukkuetovereiden kanssa aikaa hallin ulkopuolella. En näe edes omaa perhettä. Petetyt lupaukset sanon minä :D

Mutta nyt uusi sukupolvi ja enemmän mahdollisuuksia tehdä noita uudistuksia joten uskon että tulee hyvä peli. :)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Mutta nyt uusi sukupolvi ja enemmän mahdollisuuksia tehdä noita uudistuksia joten uskon että tulee hyvä peli. :)

Mahdollisuudet ja toteutetut eivät vain aina kulje käsi kädessä. Itse uskon edelleenkin vahvasti, että tämä on "väliversio", jossa on panostettu vain polycounttiin, välivideoihin yms. ja pelattavuudessa on hyvin pieniä muutoksia.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Mahdollisuudet ja toteutetut eivät vain aina kulje käsi kädessä. Itse uskon edelleenkin vahvasti, että tämä on "väliversio", jossa on panostettu vain polycounttiin, välivideoihin yms. ja pelattavuudessa on hyvin pieniä muutoksia.

Juu ps3:sella kyllä. Mutta miksi tämä olisi PS4 puolella välivuosi kun tähän on viime vuodesta saakka panostettu :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tottakai on välivuosi..jokavuosi on välivuosi jollekin osa-alueelle...yleensä kaikilla alueilla. :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Presentaatiopäivityskin plussaa, toisin kuin esim nhl11 ja 12 siirtyminen 13.
Puolustaminen sais olla helpompaa kuin nyt, koska kaikki toivotaan toivotaan syötöt menee läpi,
vaikka oot ihan linjalla puolustajalla. Tunereilla korjattavissa jotka myös vaikuttaa peliin pirusti.
 
Ylös Bottom