Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nurtsi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
NHL 15 [Hype]

Mahdollisuudet ja toteutetut eivät vain aina kulje käsi kädessä. Itse uskon edelleenkin vahvasti, että tämä on "väliversio", jossa on panostettu vain polycounttiin, välivideoihin yms. ja pelattavuudessa on hyvin pieniä muutoksia.

EA:lla on ollut kaksi vuotta aikaa kehittää uuden sukupolven konsoleille uutta peliä,,joten todellakin tulossa paljon paljon muuta, kuin graffa ja välianimaatio muutoksia. Itse uskon, että tulee reippaasti olemaan paras peli, mitä tähän sarjaan on tehty. Perusteluna juuri tuo kaksi lisävuotta kehitykseen sekä ps4:n uudet tehot ja muistimäärät... Vähän samaa, kun olis seitsemän vuotta sitten peliä kehitetty pc:lle ja jätetty muut vuodet väliin... Ja nyt kehitetettäs tämän vuoden pc tasolle peliä... On niissä vaan huima ero...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype]

EA:lla on ollut kaksi vuotta aikaa kehittää uuden sukupolven konsoleille uutta peliä,,joten todellakin tulossa paljon paljon muuta, kuin graffa ja välianimaatio muutoksia. Itse uskon, että tulee reippaasti olemaan paras peli, mitä tähän sarjaan on tehty. Perusteluna juuri tuo kaksi lisävuotta kehitykseen sekä ps4:n uudet tehot ja muistimäärät... Vähän samaa, kun olis seitsemän vuotta sitten peliä kehitetty pc:lle ja jätetty muut vuodet väliin... Ja nyt kehitetettäs tämän vuoden pc tasolle peliä... On niissä vaan huima ero...

Niin ja tämähän oli syy miksi he eivät tehneet NHL14 ps4:selle. Halusivat panostaa kunnolla tähän NHL15.

Eli kaksi kertaa viikossa saa taas itkeä ilosta kun pakasta nousee Bissonnette. Ehkä jopa harvinainen sopimuskortti, siihen saa kyllä käydä jo aivan uskomaton tuuri.

Noh,noh, Mä sain Bisssonnettesta sentään yli 16 000 pucksia! Ei ne sieltä anna kun korkeintaan Stajanin joka on ihan susi :D

Mitä tulee tuohon yleisesti tulevaan peliin, niin itse en ainakaan usko mitään ennen kun näen. Jokainen änäri löytyy hyllystä ja löytyy myös jatkossa vaika ne mainostaisivat miten peliä tai sen sisältöä.

http://www.usgamer.net/articles/e3-2014-nhl-preview

Ton kun lukee nii alkaa herättelemään taas aika suuria toiveita, että saattaisi olla jotain hyvää tulossa.

Kuullostaaahan tuo lupaavalta... "Mutta kenen suuusta tuo teksti on ja paljonko sille on maksettu jotta se lausuu nuo sanat" <- tuolta se minusta kuullostaa, toivon todella että olen väärässä... Aina se tunne että jospa sittenkin :D

Kuullostaaahan tuo lupaavalta... "Mutta kenen suuusta tuo teksti on ja paljonko sille on maksettu jotta se lausuu nuo sanat" <- tuolta se minusta kuullostaa, toivon todella että olen väärässä... Aina se tunne että jospa sittenkin :D
En usko kirjoituksiin tai arvostele peliä pelivideoilla ennenkuin itse saan pelin käsiini, mutta tuosta previewistä on kerrottava sen verran, että on kuulemma aina aikaisempia versioita moittinut. Toki, voihan olla että Rammer on pienen setelinipun hänen taskuunsa livauttanut. :p

En usko kirjoituksiin tai arvostele peliä pelivideoilla ennenkuin itse saan pelin käsiini, mutta tuosta previewistä on kerrottava sen verran, että on kuulemma aina aikaisempia versioita moittinut.
Twitterissä Kat Bailey kertoo vihaavansa NHL 14:ää, mutta NHL 12:lle ja NHL 13:lle antoi näemmä arvosteluissaan kehuja sekä hyvät arvosanat.

Aika hiljaista ollu kyllä pelin infoaminen, toisaalta ymmärrän täysin miksi eivät laita pelivideoo ym. esille kun tuolla EA:n foorumeilla ei muuta tehä kun haukutaa kilpaa peliä vuodesta toiseen sitä edes näkemättä. Jos ei kiinnosta, älä osta tuotetta. Minä ostan tämänkin version ja tulen nauttimaan pelistä EASHL moodin takia. Uutisia odotellessa.

Aika hiljaista ollu kyllä pelin infoaminen, toisaalta ymmärrän täysin miksi eivät laita pelivideoo ym. esille kun tuolla EA:n foorumeilla ei muuta tehä kun haukutaa kilpaa peliä vuodesta toiseen sitä edes näkemättä. Jos ei kiinnosta, älä osta tuotetta. Minä ostan tämänkin version ja tulen nauttimaan pelistä EASHL moodin takia. Uutisia odotellessa.
Kyllä se on juuri se EASHL joka saa monet ostamaan kyseisen pelin tai sitten HUT.

Kyllä itse ainakin ostan joka vuosi 110%:sti yksinpelin vuoksi. Ja nimenomaan GM moden ja SM-liigan vuoksi. Olen joka vuosi ollut tyytyväinen, vaikka uudistukset ovat olleet pieniä. Aina kuitenkin sen verran parempia, ettei vanhaan halua palata.

Kyllä itse ainakin ostan joka vuosi 110%:sti yksinpelin vuoksi. Ja nimenomaan GM moden ja SM-liigan vuoksi. Olen joka vuosi ollut tyytyväinen, vaikka uudistukset ovat olleet pieniä. Aina kuitenkin sen verran parempia, ettei vanhaan halua palata.

Kyllä itse ostan joka vuosi ihan vain Live the life:n takia :D
No, ompahan meitä sitten jokaiselle pelimuodolle, löytyykö vielä saksan liigaa paukuttavaa pelaajaa?
Nettipeleihin en edes koske, HUT sen takia kun offlinepelistä saa puckseja ja pitää ne käydä heittämässä talteen.
Saattaa muuten olla että tämä 15 tulee olemaan ihan jäätävää lagia netin kanssa, nyt kun kaikki hommaa uudet konsolit ja netti täyttyy pelaajista...

löytyykö vielä saksan liigaa paukuttavaa pelaajaa?

Itseasiassa minä teen usein muokatun kauden, jossa on vähän euro hockey liigan meininkiä, eli Euroopan sarjojen "parhaat" (ja tepsi). Paljon mukavempaa lätkää kuin pelkkä liiga.

Onkohan Jokerit enää mukana pelissä kun siirtyi KHL:ään? Toivottavasti siellä olisi joku porsaanreikä jolla saataisiin Jokerit peliin mukaan.

Nettipeleihin en edes koske

Itsekin pelasin NHL12 kevääseen saakka pelkästään yksinpelejä. Sen kerran kun kokeilin HUT sekä EASHL niin ei ole tullut yksinpeli/offline mieleenkään. Sen verran kivaa on 6v6 pelejä on pelata. Ihmismaalivahtia vastaan pelaminen on niin eri maailmasta kuin CPU maalivahdille, sillä ei tarvitse tehdä aina niitä samanlaisia ja kaavamaisia maaleja.

Suosittelen lämpimästi kaikille EASHL pelimuotoa ja nimenomaan näitä isoja 5v5 (4kentällä+mv) ja 6v6 pelejä.

Onkohan Jokerit enää mukana pelissä kun siirtyi KHL:ään? Toivottavasti siellä olisi joku porsaanreikä jolla saataisiin Jokerit peliin mukaan.

Veikkaukseni on, että ainakaan tarkoituksellisesti ei ole. Hyvin mahdollisahan toki on, että Rammer on jättänyt Jokerit sm-liigaan. Kysymys onkin tuolloin, että onko Sportia mukana pelissä vai mennäänkö 15 joukkueen liigalla. :cool:

Ylös Bottom