Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype]

Juuri näin. Aika käsittämätöntä miten jotkut koittaa nytkin perustella tai kyseenalaistaa NHL 15, vaikka puhutaan täysin uuden sukupolven pelistä. Odottaisivat nyt ja tuomitsisivat vasta valmiin tuotteen jos on jotain tuomittavaa. Nyt ei oikein toimi nämä rahastus tai ei mitään uudistusta aikaisempaan toimi,
vaikka moni sitä koittaakin viljellä.

Edit: enkä ole töissä ea:lla tms. Itse tuomitsen mielummin valmiin tuotteen jos siihen on aihetta.

Tuleehan se kyl ps3llekin joka saattaa olla aika välikauden malli. Suurin panos on varmasti ollut uuden sukupolven konsoleilla. Tekoäly ja kontakti päivitukset ei ymmärtääkseni oo tulossa vanhoille konsoleille. PS4 version "huonoudesta" on kyl tosiaan aika turha viel kitistä. Tekoäly, kiekko sekä kaikkien pelaajien yhtäaikaiset kontaktit ovat jo sellasia uudistuksia että vuosipäivityksestä on aika turha vihjaila... Grafiikka päivitykset nyt itelle on ihan yhdentekeviä yksinään.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tuleehan se kyl ps3llekin joka saattaa olla aika välikauden malli. Suurin panos on varmasti ollut uuden sukupolven konsoleilla. Tekoäly ja kontakti päivitukset ei ymmärtääkseni oo tulossa vanhoille konsoleille. PS4 version "huonoudesta" on kyl tosiaan aika turha viel kitistä. Tekoäly, kiekko sekä kaikkien pelaajien yhtäaikaiset kontaktit ovat jo sellasia uudistuksia että vuosipäivityksestä on aika turha vihjaila... Grafiikka päivitykset nyt itelle on ihan yhdentekeviä yksinään.

Tulee kyllä myös PS3:lle mutta itse olen puhunut ps4 versiosta. Se on totta, että PS3 versioon on tuskin tulossa mitään isompaa, mutta silti jos omistaisin PS3 koneen ainoastaan ostaisin NHL 15 sille. Jo senkin takia että online peliä on huomattavasti helpompi saada kuin on uusin versio.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onko mikään suomi GMC liiga alkanut kokoamaan porukkaa vielä pystyyn? Kohta puolin varmaan sekin homma pitää aloittaa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Vuodesta 2009, 4,85 peliä/päivä on mun pelitahti NHL-pelisarjan kanssa yhteensä, tein semmosen suurinpiirtein laskelman. (tähän en laskenut onlinepelejä n.2K+ peliä yhteensä)
Sitä aiemmin vain 04:sta on pelattu yli 2K peliä vuodessa, noita muita välissä enemmän ja vähemmän, kuitenkin yli tuhat matsia/pelivuosi olettaisin...

Jos NHL15 on mitä lupaa, niin on kyllä ensimmäinen NHL jossa yritän pelata kokonaisen live the life uran alusta loppuun asti, vielä se ei ole onnistunut erinäisten syiden takia.
Oma ennätys on NHL10 muistaakseni jossa pelasin 20 kautta, mutta siinä ei ollut vielä junnusarjoja ja muuta mukana :D

Voi elämä miten kohta 30 vuotias äijä jaksaa edes pelata vielä jotain offlinemoodia, online ei vain kiinnosta :D
Ei sen takia ettenkö pärjäisi, vaan se on jotenkin niin hulabaloota, äijät eivät ole siellä missä kuuluu ja kaikenmaailman glitchejä on olemassa.
Tosin siinä on se hieno puoli että kaikki on ennalta arvaamatonta jos et pelaa tuttujen kanssa ja tiedä mitä ne tekevät (paitsi ne peruskikat ja jutut joilla pelejä ratkotaan).

Jokseenkin tänävuonna ei tuota hype:ä ole ollut, kenties on jo tottunut odottamaan sitä peliä, eikä se tule yhtään sen aikasemmin kun julkkaripäivä on. Tosin odotukset on paljon isommat kun kyse on ekasta PS4 pelistä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ite aion ainakin tämän vuoden version jättämään väliin,
jos kerta ei kolmoselle tuon enempää uudistuksia ole tulossa ja nhl 14 hyllystä löytyy.
Taidanpa ostaa uuden fifan, koska siltä puolelta uusin on mulla 09.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onhan nuo kaikki harhautukset ja kaikki hienoa, mutta se puolustaminen. Kun itse nyt tykkään pelata puolustusvoittoista peliä niin olisi ihan kiva jos siitä tulisi parannusvideo tai edes parannuksia.
 
NHL 15 [Hype]

Täällä tuo next-gen riittää syyksi hankkia NHL 15 PS4:lle. Eka änäri neljään vuoteen. En todellakaan ole mikään hyvä pelaaja, mutta änäri on ollut se peli, jota pelataan kaveripiirissä muutaman virvokkeen kera. Kyllä tuo varmasti meille kelpaa. :)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ihan kivoja kikkoja, mutta noissakin aika magneettiselta ja liimatun oloiselta näyttää toi kiekko. Ei vaikuta ainakaan siltä, että kiekko olisi irrallinen objekti noissa harhautuksissa, vaan scriptattu pysymään lavassa tietyn animaation ajan :(
 
NHL 15 [Hype]

Joku täällä paria viikkoa sitten jo kyselikin, että onko ketään kuullut mitään lisätietoa Ultimate Editionista. Onko jollain nyt tietoa onko tilattavissa jostain Suomesta? Vai onko se sitten sama jos ennakkotilaa amerikasta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onhan nuo kaikki harhautukset ja kaikki hienoa, mutta se puolustaminen. Kun itse nyt tykkään pelata puolustusvoittoista peliä niin olisi ihan kiva jos siitä tulisi parannusvideo tai edes parannuksia.

Itse kaipaan myös tuohon puolustamiseen jotain tolkkua. Ja vielä enemmän sitä että edes alivoimalla laukausten blokkauksella saisi hieman myös joukkuehenkeä nousemaan tekoälyn puolesta.



Ihan kivoja kikkoja, mutta noissakin aika magneettiselta ja liimatun oloiselta näyttää toi kiekko. Ei vaikuta ainakaan siltä, että kiekko olisi irrallinen objekti noissa harhautuksissa, vaan scriptattu pysymään lavassa tietyn animaation ajan

Jep, mutta edellinen video taas kumoaa tuon väitteen magneettilavasta (joka siis pitää ihan paikkansa aiemmissa änäreissä) :

https://www.youtube.com/watch?v=wIFFY-IG7RE&index=2&list=PLJiVGeJ_KPz5w5_ZoGn06SkWduXF_lK4A

Kyllä sen nyt pitäisi jo pompata yli tai ali lavasta, mutta onhan se totta että Datsyukit ja muut isot tähdet hallitsevat kiekkoa paremmin kuin muut. Toki Datsyukin tapa on olla koskematta kiekkoon (antaa kiekon mennä eteenpäin, mutta kuitenkin siten että se on oman lavan lähellä) kun vastustajan maila ei ole lähellä, tällöin sitä ei saada tönittyä omasta mailasta irti ja jää enemmän aikaa tehdä vartalolla tilaa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Moro! asiasta kukkaruukkuun mutta jos uuden änärin tilaa jenkeistä millon sen saa? pari päivää ennen mitä suomessa jos lähiaikoina laittais tilaukseen?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Trailerit saadaan näyttää vaikka kuinka hienoilta ja makeilta, vaikka tuossakin onnistuttu ryssimään. Rahastus versio tulee olemaan ja välimallin änäri..NHL 16 voi sit jo varmaan jotain tulla..Vaikka jokaiselle eri valmentajalle uudet kengät ?:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Trailerit saadaan näyttää vaikka kuinka hienoilta ja makeilta, vaikka tuossakin onnistuttu ryssimään. Rahastus versio tulee olemaan ja välimallin änäri..NHL 16 voi sit jo varmaan jotain tulla..Vaikka jokaiselle eri valmentajalle uudet kengät ?:rolleyes:

Oletan että itse äänestät lompakollasi, koska tällaiset vuosittaiset rosteri-päivitykset eivät ole rahasi arvoisia. Silti pelihistoriastasti löytyy NHL10, NHL11, NHL12, NHL13 ja NHL14. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itselläni on ps2:della 04,06.07 ja ps3:lla 12 ja 13. Itse ajattelin hankkia tämän syksyn version ps3:lle rosterpäivityksestä huolimatta.
 
Ylös Bottom