Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onko muuten siitä tietoa onko tuo HUT auction house/huutokauppa tänä vuonna alueellinen voi olisiko vihdoin maailmanlaajuinen markkina-alue? Viime vuonna taisi olla p.ameriikkalaisille ja eurooppalaisille omat markkinat ja täällä tuntui olevan kaikki vähän kalliimpaa ja harvinaisempaa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onko muuten siitä tietoa onko tuo HUT auction house/huutokauppa tänä vuonna alueellinen voi olisiko vihdoin maailmanlaajuinen markkina-alue? Viime vuonna taisi olla p.ameriikkalaisille ja eurooppalaisille omat markkinat ja täällä tuntui olevan kaikki vähän kalliimpaa ja harvinaisempaa.

Ei kyllähän viimevuonna ihan maailmanlaajuiset markkinat oli hutissa
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ei. PS4:llä on samanlaiset tuotekoodisidonnaisuudet lisäsisällön suhteen kuin PS3:llakin.
Ok, näin vähän arvelinkin, kiitos vahvistuksesta.

Ja itse itselleni vastaten:
Nyt kun on ilmeisesti varmistunut, että Season Ticketillä saa jo ostettua pelin PS3/X360 niin kysytään nyt vielä, että jos ostan nyt tuon ST:n niin sillä saa:
1. ladattua tuon pelin digiversion? (ja jos on tietoa hinnasta niin kiitos!)
2. 24(?) HUT pakkaa?
Jos joku pystyy noihin varmuudella vastaamaan niin suurkiitos!
1. joo, mutta kuten tuolla aikaisemmin jo mainittiin, se toimii vain 3 päivää ja sen jälkeen pitää ostaa joko levy- tai digiversio.
2. näin on, ainakin tuon mukaan : http://answers.ea.com/t5/NHL-15/FAQ-The-future-of-EA-SPORTS-Season-Ticket/m-p/3431707#U3431707

While EA SPORTS Season Ticket is going away, the same offers it previously had will continue this year. This includes:


  • Three days early access to Madden NFL 15, NHL 15 and FIFA 15
  • 24 weeks of Ultimate Team packs for all participating titles
  • 20% discount on DLC
  • New, lower price of $19.99

Taidanpa hommata koko paketin (peli+ST) US-storesta, tulee maksamaan ~62€ (tämän hetken kurssilla).
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Aikaisemmissakin änäreissä Hardcore Simulation-asetus nollaantuu, kun on muttanut slideriä :eek:

Muistelin itsekin näin mutta en ollut varma, tämä on kyllä ihan suosta että se muutta pelin kulkua normaaliksi jos säädät jotain slideriä, täytyy siis koittaa vaan totutella tuohon pelityyliin hs:lla, tai sitten koitan jospa onnistun kyhäämään paremmat viielä.

Mulla oli lähes täydellisen vaikeat sliderit aiemminkin jo NHL14 ja yksi jippo jota moni ei käyttänyt kuuleman mukaan on että oman joukkueen taktiikat ei vaihdu kuin hyvin harvoin/ei lainkaan ja tekoälyn taktiikka vaihtuu melkein koko ajan, tällöin omissa tulee soimaan paljon enemmän. Tämän vastapainona sitten tuli itse tehtyä niitä 3+6 tehopisteitä jotta joukkue voitti <- tuohan se varsinainen ongelma on Live the Lifessä eikä mikään muu :)

Mulle myös tuli tilausvahvistus tai että peli on lähtenyt varastolta eteenpäin eilen. Jospa se vaikka tänään/torstaina kolahtaisi tonne laatikkoon.
Tosin omat odotukset nyt on hiukan laimeahkot kun PS3:lle sen joutuu hankkimaan, toisaalta, olen jo tottunut ajatukseen että PS4:lle ei ole änäriä olemassa, mulle se on pelkkä paranneltu demo ja ehkä HUT. Katsellaan sitä sitten NHL16.
Tosin tulen kyllä kiroomaan ja paljon vielä jos ne lykkää jonkin oikeasti ison tai hyvän päivityksen tuohon Be A Pro:hon :D

Niin joo, jos nyt PS3 versiossa on tuo EASHL olemassa, niin olen ehkä pienellä varauksella käytettävissä myös siellä, tuskin tuhansia pelejä mutta kuitenkin kiinnostaisi kokeilla sitä isommassa joukkueessa jossa on pelaajia eikä botteja :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Luin tämän arvostelun ja päätin, että jätän pelin toistaiseksi tilaamatta.

NHL 15 Review - Hitting the ice, face first.

Herää kysymys, että ei kai EA:n aikomuksena ole julkaista puuttuvat pelimuodot DLC:n? Tuo olisi jo todella härskiä jos niin meinaavat.
NHL15 voisi hommata sitten jos tulee joku "All included" - edition alennettuun hintaan taikka sitten odottaa vaan suoraan NHL16.
Kyllä jossain vaiheessa änäri on PS4:lle hommattava kun viimeksi pelannut sitä ensimmäistä PS3:lle julkaistua änäriä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Pikkuhiljaa lisäilevät pelimuotoja ja ominaisuuksia. Tässä ja ensi kuussa tulee jo jonkun verran kaikenlaista. Ja ilmaiseksi toki.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tässä ja ensi kuussa tulee jo jonkun verran kaikenlaista. Ja ilmaiseksi toki.

Jännä ettei oikeastaan kukaan ole huolissaan siitä, mihin tämä kehitys johtaa. Kun tässä vuoden aikana päivitellään vähän kaikenlaista, toisin sanoen tekijöiden crunch-mode jatkuu ainakin vuodenvaihteeseen niin lopputuloksena NHL16 onkin sitten se peli, joka NHL15:n piti jo olla. Aika ei vain yksinkertaisesti riitä lisäämään NHL16:een muuta uutta kuin jotain mahtavia yksityiskohtia kuten pudotuspelipartoja ja selfie-typyköillä iPhone kutoset.

Isommat muutokset, kuten vanhan koodiperinnön pohjalla retuperällä olevat AI ja maalivahdit päivitettäneen aikaisintaan NHL17:ään. Ja kun tiimin tapa tehdä isoja muutoksia on ollut sellainen, että ne ovat parhaimmillaan vasta vuoden päästä niin odotuksissa NHL18 voisi olla jo jollain tavalla merkittävä tuote. Jos vain pelisarja edes elää sinne saakka.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Kyllähän tuo mielessä on käynyt että voi vaikuttaa seuraavaan peliin negatiivisesti. Itse olen kohtalaisen tyytyväinen tekoälyyn. Hakee paikkaa ja sijoittuu sun muuta sen verran paremmin että ihan aidosti nautin offlinesta ekaa kertaa sitten 2k sarjan. Eihän se toki täydellinen ole.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tuli Anttilasta viesti, että paketti on saapunut tavarataloon. Viestissä luki: " Hei! Jos verkkokaupasta tilaamasi paketti sisältää NHL 15 -pelin, voit noutaa pakettisi noutovarastoltamme aikaisintaan 11.9.2014." Enkö siis voi mitenkään lunastaa pakettia tämän päivän aikana?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tuli Anttilasta viesti, että paketti on saapunut tavarataloon. Viestissä luki: " Hei! Jos verkkokaupasta tilaamasi paketti sisältää NHL 15 -pelin, voit noutaa pakettisi noutovarastoltamme aikaisintaan 11.9.2014." Enkö siis voi mitenkään lunastaa pakettia tämän päivän aikana?

Mitä todennäköisimmin et, koska pelin julkaisupäivä on HUOMENNA.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tuli Anttilasta viesti, että paketti on saapunut tavarataloon. Viestissä luki: " Hei! Jos verkkokaupasta tilaamasi paketti sisältää NHL 15 -pelin, voit noutaa pakettisi noutovarastoltamme aikaisintaan 11.9.2014." Enkö siis voi mitenkään lunastaa pakettia tämän päivän aikana?

Mä en käsitä, miten noin selkeä ja yksiselitteinen viesti ei mene perille.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itse olen kohtalaisen tyytyväinen tekoälyyn. Hakee paikkaa ja sijoittuu sun muuta sen verran paremmin että ihan aidosti nautin offlinesta ekaa kertaa sitten 2k sarjan. Eihän se toki täydellinen ole.
Sama, eilen tuli Be a GM korkattua parin matsin voimin, toki alusta sitten kun tulee ajanmukaiset rosterit sekä tuo draftaus...Pelillisesti ei mitään valittamista. Olin jopa yllättynyt kun kaikki maalit tähän asti tuntui olevan melko erilaisia! Otin jopa all-starilla koneelta kuokkaan 3-1, ne teki pari pikamaalia enkä päässyt enää tasoihin. Varmaan treenin puutetta taas kun ei ole nyt ihan hetkeen änäriä jauhanut. :D

Ihmettelen vaan kun ei eilen kolmeen matsiin konetta vastaan tullut ainuttakaan jäähyä?? Slider on täysillä ja muutaman pommin pistin laidan lähellä (testimielessä) joista olisi mun mielestä kuulunut antaa?

Hyvä myös että EA sai korjattua jo tuon aloituskuvion X -> kolmio. Ainoa vaan että se sais palautua itsestään aloituksen jälkeen takaisin siihen "normal" asetukseen, nyt se tuntuu jäävän siihen minkä on viimeksi valinnut. Mutta tuonkin kanssa pystyy toistaiseksi elämään kunhan muistaa vaihtaa sen ennen aloitusta.

Edit: Valikot tuntuu myös kamalan synkiltä, pimeässä huoneessa kun tykin vuoksi pelailee niin kaipaisi hieman enemmän "valoa" niihin. Pikkujuttu.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Siis mitä v*ttua??? NHL15 tuli laatikkoon tänään. PS4 versio??? Onko tämä joku hauska vittuiluvitsi? :mad: Nimenomaan tilasin PS3 version ja maksoinkin sen jo PS3 versiona! :D
Palautukseen lähtee, mutta arvatkaas vaan se kuuluisa houkutus kun saa uuden pelin käteen... Voi nyt perkele :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Siis mitä v*ttua??? NHL15 tuli laatikkoon tänään. PS4 versio??? Onko tämä joku hauska vittuiluvitsi? :mad: Nimenomaan tilasin PS3 version ja maksoinkin sen jo PS3 versiona! :D
Palautukseen lähtee, mutta arvatkaas vaan se kuuluisa houkutus kun saa uuden pelin käteen... Voi nyt perkele :rolleyes:

Nyt samantien lähimmästä kaupasta ps4 kantoon!
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Nyt samantien lähimmästä kaupasta ps4 kantoon!

Siinähän se kiusaus onkin kun PS4 on tuossa nenän edessä, samaten tuo peli :D Ei jumakauta! Mihin tästä voi valittaa?

E: Käykö tässä nyt niin että hankin sitten molemmat versiot suosiolla jo nyt... Piti vasta jostain alesta tuo PS4 versio hankkia jos silloinkaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tilasin NetAnttilasta ennakkoon.Välillä pelit tulee sieltä 1-3pv. julkaisusta.Änäri tuli tänään postin mukana.:)
 
Ylös Bottom