Vastaus: NHL 15 [Hype]
Metacritic käyttäjien tuloksia:
15 (ps3) 1.9
15 (ps4) 3.0
Goat simulator 6.8
NHL2002 8.1
Voidaan kyllä puhua kaikkien aikojen flopista
Miten ihmeessä näin? Onko ne arvostelleet pelin pelkästään "pelaa nyt" osion kautta?
Kääntäisin itse PS3 ja PS4 pisteet toisinpäin puuttuvien pelimuotojen ja muiden riisumisen takia... Eipäs, vähentäisin molemmista vielä pisteen
Pitää muistaa kuitenkin että tämä NHL15 on PS4 konsolille ihan pelkkä testiversio. Kaikki mitä tullaan päivittämään NHL15, on pelkkää kokeilua, sitten se lykätään (toimivana huom. EA) NHL16 versioon, joten puheet NHL16 puutteista tai ajasta kehittää sitä peliä, voidaan unohtaa kokonaan. Sitähän kehitetään nyt NHL15 avulla koko ajan.
Tämä 15 on ihan täysi pelkkä kokeilupohja, mutta kun on uusi konsoli ja siitä niin iso hype, niin pakkohan markkinoille on tuoda peli jossa on jo ns. helposti valmiiksi tehdyt parannukset joita PS3 ei pyörittänyt, esimerkiksi ne 9000 yleisön pikkujuttua
Itse näen EA:lta tässä ihan ideaakin eikä pelkästään huonoa.
Tällä pelillähän ne voivat saada selville, mitä pitää parantaa pelaajan näkökulmasta = Kaikki PS4:llä pelaavat ja siitä jonnekin EA:n foorumeille kirjoittajat: Onneksi olkoon, olet ostanut itsellesi koekaniinin lipun. Veikkaan että nyt jos koskaan kannattaa noista puutteista sielläkin puhua ja valittaa kun niillä on nyt kaikki auki, eri asia sitten että paljonko sielläkään kuunnellaan. Mutta siis tämä on mun oma näkemys jos jotain loogista tuosta fiaskopelistä löytyy... En muuten ylläty jos jonnekin kohta aukeaa joku virallinen ketju jossa äänestetään että mitä peli vaatii muutosta tai lisää. Tämmöstä on tehty muiden pelien osalta ja uskoisin että nuokin NHL:n tekijät ovat siitä perillä...
Paljonhan on puhuttu siitä joka vuosi että sen vuoden peli on vain seuraavan kehitysporras. Tämä NHL15
todellakin on nyt sitä. Susi syntyessään, mutta jos tuota itse ideaa ajattelee näin, niin näen siinä itse selvän kehitysaskeleen tai ainakin suunnitelman, se on sitten eri asia mikä toteutuu ja mikä ei. Jotakuinkin itse odotan että miltä se näyttää sitten kun on NHL16 aika