Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nurtsi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 [Hype]

J***lauta Prisman verkkokauppa :mad: Tilasin Liiga-editionin ensimmäisten joukossa sen julkaisupäivänä 22.08. Tilauksen tilanne seurannassa edelleen avoin... Mahtaako tulla edes perjantaina :confused: Saa olla viimeinen kerta, kun tilaan Prismasta mitään!

Netanttilahan sanoo että

• Koodin toimitus: Koodi toimitetaan ennakkotilaajille sähköpostilla muutaman arkipäivän sisällä pelin julkaisupäivästä."

NHL OOTTI LAATIKOS! NETANTTILASTA TILATTUNA
JA SAMATEN BF4 JONKA EILEN TILASIN KÄYTETTYNÄ 30e
VOI TÄTÄ JUHLAA

Onko VPD:ltä tilanneille saapunut vielä - eli onko lupa odottaa tulevan tänään?

En usko että tulee tänään. VPD kunnioittaa pelintekijöiden julkaisupäiviä. Sitten on ihme jos huomenna ei tule peliä. Sieltä ei ole nimittäin ikinä myöhästynyt omalla kohdalla peli.

Jos täällä on yhtä malttamattomia kohtalotovereita, niin mainittakoot nyt että tuo US-storesta ostettu versio toimii ihan normaalisti itsellä.
Sitä voi pelata myös EU-käyttäjällä, mutta pelinsisäiset ostot oikealla rahalla, ei näytä toimivan.

Offgamers sivuston kautta tosiaan saa laitettua US-accollekin rahaa, joten itse aloitin sillä pelaamaan HUTtia. Myös vastustajat tulevat euroopasta, joten siitäkään ei tarvitse murehtia. 59 dollaria maksoi jenkkien storessa tuo NHL 15 ja taidan kyllä tästä lähtien ostaa kaikki muutkin pelini sitä kautta.

HUTtia joku 7 peliä nyt veivattu ja täytyy myöntää että erittäin kivaa on. Ainoa ISO miinus minkä nyt tässä keksin on se, että ne valikot on aivan järkyttävän hitaat...

NHL 15 @ Metacritic

Eipä ole päässyt EA:n vuosipäivitys enää samalla tavalla kriitikkojen ylistämäksi.

Toivottavasti pelin myynnit jäävät kauas siitä mitä ne ovat olleet aiempina vuosina, jotta voitaisiin toivoa EA Sportsin tästä heräävän ja tuottavan jotain oikeasti uutta ja jääkiekkoa muistuttavaa peliä markkinoille. Tai sitten yritys on vain niin jäykkä ja ylimielinen, että suoltavat NHL 16 samanlaisena sontana "uusien ominaisuuksien kanssa", kuten GMC ja EASHL.

Toivottavasti peli olisi edes teknisesti hyvällä tasolla. Joitain arvosteluja lueskelin niin miinukset tuli lähinnä puutoksista (täysin oikeutetusti tietty) eikä niinkään itse pelituntumasta. Onneks pahimmat hitit ei osunu sinne mitä itse eniten pelaan, mutta olisi silti saattanut jäädä kaupan hyllylle ellei olisi ensimmäinen next-gen nhl. Vanhat konsolit on jo lopullisesti naftaliinissa itellä.

PS3-versiolle pelaajia! 1vs1. Lisätkää kaverilistalle. Ei meinaan onnistu pikapelitkään kun ei ole ketään.

Myös vastustajat tulevat euroopasta, joten siitäkään ei tarvitse murehtia.
Mistäs tällaista olet saanut päähäsi ? Itse olin siinä uskossa, että jenkkitilillä pelatessa vastustajat tulisivat pääasiassa ison meren takaa, ja eikös jenkeissä ja euroopassa ole omat serverit.

NHL 15 [Hype]

Mistäs tällaista olet saanut päähäsi ? Itse olin siinä uskossa, että jenkkitilillä pelatessa vastustajat tulisivat pääasiassa ison meren takaa, ja eikös jenkeissä ja euroopassa ole omat serverit.

Olen pelannut nyt 8 peliä, vastassa ollut suomalaisia ja ruotsalaisia. Jenkkiaccolla pelaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Metacritic käyttäjien tuloksia:

15 (ps3) 1.9
15 (ps4) 3.0
Goat simulator 6.8 :D
NHL2002 8.1

Voidaan kyllä puhua kaikkien aikojen flopista

Kyllä nyt viimeistään huomaa että kilpailu puuttuu tästä lajista pelimarkkinoilla. EA luuli että mikä vaan sonta kelpaa kun on vähän paremmat grafiikat. Itselle sekin on osittainen pettymys. Toisaalta en ihmettele että urheilupeleissä nimenomaan jääkiekossa kilpailua on vähiten. Markkinat on niin pienet niin kauan kuin NHL pääsee pohjois-amerikassa suosiossa muiden isojen lajien rinnalle vaikka kehitystä on kuulema tapahtunu. Jotenkin voisin kuvitella että näillä arvioilla mitä tämä peli on saanut tästä tulee todella iso floppi myyntiluvuissa mitattuna. Nyt tuli kuitenkin Destiny samana päivänä ja pelitarjonta vaan kasvaa syksyä myöten niin en näe hirveän valoisana änärin tulevaisuutta tänä vuonna. Ja tuo jos joku on oikein kun tämmöstä paskaa on suollettu ulos. Varmasti joka puolella maailmaa odotettiin nimenomaan uusille konsoleille selfieitä ottavia faneja katsomoon enemmän kuin pelillisesti ja graafisesti parannettua jääkiekkopeliä nopeilla valikoilla. Ja vähintään toimivalla kerhopelillä.

Tämä on vähän samanlainen floppi kuin Microsoftin alkuperäiset suunnitelmat Xonen suhteen. Mittakaava tietenkin pienempi. Mutta taitaa kolahtaa samalla tavalla omaan nilkkaan.

15 (ps3) 1.9
15 (ps4) 3.0
Goat simulator 6.8
NHL2002 8.1

Miten ihmeessä näin? Onko ne arvostelleet pelin pelkästään "pelaa nyt" osion kautta?
Kääntäisin itse PS3 ja PS4 pisteet toisinpäin puuttuvien pelimuotojen ja muiden riisumisen takia... Eipäs, vähentäisin molemmista vielä pisteen :D

Pitää muistaa kuitenkin että tämä NHL15 on PS4 konsolille ihan pelkkä testiversio. Kaikki mitä tullaan päivittämään NHL15, on pelkkää kokeilua, sitten se lykätään (toimivana huom. EA) NHL16 versioon, joten puheet NHL16 puutteista tai ajasta kehittää sitä peliä, voidaan unohtaa kokonaan. Sitähän kehitetään nyt NHL15 avulla koko ajan.

Tämä 15 on ihan täysi pelkkä kokeilupohja, mutta kun on uusi konsoli ja siitä niin iso hype, niin pakkohan markkinoille on tuoda peli jossa on jo ns. helposti valmiiksi tehdyt parannukset joita PS3 ei pyörittänyt, esimerkiksi ne 9000 yleisön pikkujuttua :D Itse näen EA:lta tässä ihan ideaakin eikä pelkästään huonoa.

Tällä pelillähän ne voivat saada selville, mitä pitää parantaa pelaajan näkökulmasta = Kaikki PS4:llä pelaavat ja siitä jonnekin EA:n foorumeille kirjoittajat: Onneksi olkoon, olet ostanut itsellesi koekaniinin lipun. Veikkaan että nyt jos koskaan kannattaa noista puutteista sielläkin puhua ja valittaa kun niillä on nyt kaikki auki, eri asia sitten että paljonko sielläkään kuunnellaan. Mutta siis tämä on mun oma näkemys jos jotain loogista tuosta fiaskopelistä löytyy... En muuten ylläty jos jonnekin kohta aukeaa joku virallinen ketju jossa äänestetään että mitä peli vaatii muutosta tai lisää. Tämmöstä on tehty muiden pelien osalta ja uskoisin että nuokin NHL:n tekijät ovat siitä perillä...

Paljonhan on puhuttu siitä joka vuosi että sen vuoden peli on vain seuraavan kehitysporras. Tämä NHL15 todellakin on nyt sitä. Susi syntyessään, mutta jos tuota itse ideaa ajattelee näin, niin näen siinä itse selvän kehitysaskeleen tai ainakin suunnitelman, se on sitten eri asia mikä toteutuu ja mikä ei. Jotakuinkin itse odotan että miltä se näyttää sitten kun on NHL16 aika :rolleyes:

15 (ps3) 1.9
15 (ps4) 3.0
Goat simulator 6.8 :D
NHL2002 8.1

NHL 15 on ansaitusti jonkun verran flopannut arvosteluissa, mutta Metacriticin käyttäjien antamien arvosanojen perusteella sitä ei määritellä. Siellä, kuten suurimmassa osassa muistakin yleisöarvosanasivuista, iso osa porukasta heittelee arvosanoja koskematta itse peliin laisinkaan. Esimerkiksi muista uusista peleistä Destiny porskuttaa Xbox Onella tällä hetkellä 4,9 pisteen keskiarvolla.

Onko kenellekkään verkkokauppa.comista tilanneelle tullut tänään vielä postissa peliä? Ja jos on niin koska saitte ilmoituksen postituksesta.

Kyllä, olen erittäin kärsimätön, tiedetään.

Metacriticin perusteella on ihan turha lähteä arvioimaan. Siellä pettyneet fanipojat antavat nollaa, koska pelimuotoja on karsittu. Eivät varmaan edes omista kyseistä peliä, mutta pitää päästä jakamaan sitä nettiraivoa. Ne, joita pelimuotojen puute ei ole haitannut, ovat antaneet pääasiassa ihan kelvollisia arvosanoja.

Itse pelaaminen tuntui demossa hyvältä ja noiden pelimuotojen puuttuminen ei haittaa itseä käytännössä ollenkaan, joten en usko pettyväni.

Ylös Bottom