Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype]

Huvittavaa tosiaan on että joidenkin mielestä joka vuosi tarvitsisi tulla täysin uusi peli. Jotenkin sellainen fiilis että nämä "valittajat" eivät edes suuremmin ole kiinnostuneita jääkiekosta, tiedä sitten miksi (ei tarvitse todistella mitään).

Tämä taitaa olla hyvinkin se syy.

Varmastikin suurinosa NHL:n pelaajakunnasta seuraa itse lajia, eli jääkiekkoa, mutta tuntuu että seassa on porukkaa, joille ei riitä mikään, vaan pelin pitäisi olla joka vuosi kaikki palkinnot vievä mestariteos - mitä te oikein odotatte? EA tekee aivan tarpeeksi hyvän lätkäpelin joka vuosi, ei kannata odottaa liikoja, kun ottaa huomioon budjetin ja jääkiekon suuruuden maailmalla - NHL-pelisarja on aivan loistava näillä aspekteilla mitattuna. Olen puhunut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itse oon pelannu virtuaalilätkää kaikki EA:n painokset, vähän 2K kokemustakin on mutta kaikki sai alkunsa muistaakseni blades of steelistä. Myöskin irl änäriä oon seurannu jo 90 luvun alusta asti joten NHL 15 on itelle varma ostos koska pidän lätkästä paljon. Jos ette tykkää, älkää ostako. Plain and simple.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Eiköhän ne uudistukset tunne vasta sitten kun pääsee itse pelaamaan ja kiinni tuntumaan.
Vaikka aina tuntuukin että turhan vähän tulee uudistuksia, niin silti NHL on aina ollut se ainoa pakko ostos (mieluummin julkaisupäivänä). Tässä tuleeki sitte mulle se pc:n suurin huono puoli, kun ei oo änäriä :/ Tosin jos EASHL jää pois, niin sitten en kyllä jää paljosta paitsi. Oli se vaan niin mahtavaa rymistellä kentällä tutussa porukassa viikosta toiseen. :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itse oon pelannu virtuaalilätkää kaikki EA:n painokset, vähän 2K kokemustakin on mutta kaikki sai alkunsa muistaakseni blades of steelistä. Myöskin irl änäriä oon seurannu jo 90 luvun alusta asti joten NHL 15 on itelle varma ostos koska pidän lätkästä paljon. Jos ette tykkää, älkää ostako. Plain and simple.

Juurikin näin, itsellekin NHL on aina varma ostos:D:)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itse oon pelannu virtuaalilätkää kaikki EA:n painokset, vähän 2K kokemustakin on mutta kaikki sai alkunsa muistaakseni blades of steelistä. Myöskin irl änäriä oon seurannu jo 90 luvun alusta asti joten NHL 15 on itelle varma ostos koska pidän lätkästä paljon. Jos ette tykkää, älkää ostako. Plain and simple.
Itsekin kaikki änärit kolunneena ja muutenkin lätkäfanina pakko-ostos. Riippuen EASHL:stä. Mikäli sitä ei ole, säästän melkein 500€. Vain ja ainoastaan tulee pelattua EASHL:ää joten todella turhana näen omalla kohdalla moisen hankkimisen.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itsekin kaikki änärit kolunneena ja muutenkin lätkäfanina pakko-ostos. Riippuen EASHL:stä. Mikäli sitä ei ole, säästän melkein 500€. Vain ja ainoastaan tulee pelattua EASHL:ää joten todella turhana näen omalla kohdalla moisen hankkimisen.

Joo ymmärrän täysin. Itselläkin eashl on se number 1 ollu siitä lähtien kun tuli. Toisaalta omistan jo ps4:n niin pelkän pelin ostaminen ei kirpaise enää niinkään.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Sen verran tuli vielä mieleen, että uudistetut areenat olivat toki ihan komeaa katseltavaa. Yleisössä oli myös ihan hauskoja yksityiskohtia erilaisten nokkelien kylttien muodossa. Yksi taisi olla tässä muodossa: "Hagelin can I have your stick?" Toinen nokkela oli: "pelaajan nimi" will you take me to prom. Mielestäni jokainen pieni asia on presentastion kannalta tärkeää. Lisäksi uusittu selostus on tervetullut uudistus.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Uskomatonta miten paljon täältäkin löytyy EA:lle puolustelijoita, vaikka ko. lafka on kussut asiakkaitaan silmään todella vastenmielisellä tavalla. "Rammerin", joka toivottavasti saa mahdollisimman pian kenkää, suulla on esimerkiksi hehkutettu, kuinka "we've literally changed everything", vaikka koko pelille ei ole tehty yhtään ***** mitään. Pelimoottori on gameplay-videoiden perusteella täysin sama. Kiekon fysiikat on vähän paremmat, grafiikat on paremmat, taklaukset on aavistuksen paremmat, pelipaidat on lepattavia viittoja ja katsomossa on janareita, jotka ottaa selfieitä kännykkäkameroilla. Samalla kaksi pelin parasta pelimuotoa GM Connected ja EASHL on poistettu.

No, niin kauan kuin tätä "ihan sama, ei niiden tarvitse tehdä pelille mitään, uudet rosterit riittää" -jengiä löytyy, EA jatkaa saman paskan syöttämistä asiakkaiden kurkkuun. Kilpailijoitakaan kun ei valitettavasti ole. Itse äänestän lompakollani ja jätän tämän ulosteen hyllyyn.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onhan se fysiikoiltaankin mennyt selkeästi joka vuosi eteenpäin ja kyllä edelleen näyttää videoiden perusteella isoimmasta hyppäykseltä koko pelisarjassa aikoihin.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Meikäläisen mielestä peliä on hyvin vaikeaa arvioda pelkkien videoiden perusteella. Kannattaa edes testata demoa kunhan se ilmestyy, niin jokainen voi sitten itse arvioda, että minkä verran on menty eteenpäin, vai onko menty. HC-simulation kannattaa sitten ehdottomasti laittaa päälle. Sen ollessa päällä syöttöpaikkojakin joutuu katsomaan vähän tarkemmin. Tuossa Gamescom-pätkässä se ei ilmeisestikään ollut päällä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ja meikäläisen mielestä peliä on hyvin vaikeaa arvioda pelkkien videoiden perusteella. Kannattaa edes testata demoa kunhan se ilmestyy, niin jokainen voi itse arvioda, että minkä verran on menty eteenpäin. HC-simulation kannattaa sitten ehdottomasti laittaa päälle. Sen ollessa päällä syöttöpaikkojakin joutuu katsomaan vähän tarkemmin. Tuossa Gamescom-pätkässä se ei ilmeisestikään ollut päällä.

Ite taas en sanois demon perusteella mitään. Se on jokavuosi ollut kauheaa kuraa slodereiden osalta. Pari kertaa meinannu jäädä hyllyyn, kunnes olen kuitenkin ostanut ja olen todennut, että onkin paljon parempi kuin demo antoi ymmärtää.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ite taas en sanois demon perusteella mitään. Se on jokavuosi ollut kauheaa kuraa slodereiden osalta. Pari kertaa meinannu jäädä hyllyyn, kunnes olen kuitenkin ostanut ja olen todennut, että onkin paljon parempi kuin demo antoi ymmärtää.

Nyt siinä saa kuitenkin tuon HC-simulationin päälle, joka tuntui omiin näppeihin jo ihan lupaavalta vajaan kymmenen pelin perusteella. Toki koko versio on sitten oma lukunsa, mutta antaahan tuo kuitenkin parempaa osviittaa kuin pelkät videot.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Uskomatonta miten paljon täältäkin löytyy EA:lle puolustelijoita, vaikka ko. lafka on kussut asiakkaitaan silmään todella vastenmielisellä tavalla. "Rammerin", joka toivottavasti saa mahdollisimman pian kenkää, suulla on esimerkiksi hehkutettu, kuinka "we've literally changed everything", vaikka koko pelille ei ole tehty yhtään ***** mitään. Pelimoottori on gameplay-videoiden perusteella täysin sama. Kiekon fysiikat on vähän paremmat, grafiikat on paremmat, taklaukset on aavistuksen paremmat, pelipaidat on lepattavia viittoja ja katsomossa on janareita, jotka ottaa selfieitä kännykkäkameroilla. Samalla kaksi pelin parasta pelimuotoa GM Connected ja EASHL on poistettu.

No, niin kauan kuin tätä "ihan sama, ei niiden tarvitse tehdä pelille mitään, uudet rosterit riittää" -jengiä löytyy, EA jatkaa saman paskan syöttämistä asiakkaiden kurkkuun. Kilpailijoitakaan kun ei valitettavasti ole. Itse äänestän lompakollani ja jätän tämän ulosteen hyllyyn.

Joopa joo. Missäs vaiheessa EA on varmistanut ettei EASHL ja GMC ole mukana? Lisäksi harmaansävyisellä tekstillä näet ristiriitaisen näkemyksesi seuraavaan mustalla tummennettunn kommenttiisi.

Sä taidat olla juuri niitä, kenelle ei riitä mikään. Ei edes pelimoottoria uusittu:(. ***** sanon minäkin jos EASHL ei ole mukana, mutta antaa EA:n nyt informoida asiasta hiukan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

https://www.youtube.com/watch?v=Z8QP1nmEukk

Liimalapoja ja bugimaaleja... :rolleyes: ei karkaile kiekot ja ranteet uppoo, ihan schaisse on tämä pelimoottorin kiekkofysiikka :p

Jos sit ihan aiheestaki niin kyllä noissa viimeisimmissä videoissa oli monta hyvää ja edistynyttä juttua, joiden takia itelläni ei oo mitää tarvetta alkaa ennakkotilausta perumaan, vaikka tätä EASHL-säätöö on viimeaikoina ollu. NHL14 on ollu ainoa konsolipeli mitä tän vuoden aikana tullu mätettyy (PC:llä tosin vähän kaikkee siinä sivussa), niin jaksaa edelleen uusi versio sytyttää :) pitkä viikko tulee demoa ootellessa :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Joopa joo. Missäs vaiheessa EA on varmistanut ettei EASHL ja GMC ole mukana? Lisäksi harmaansävyisellä tekstillä näet ristiriitaisen näkemyksesi seuraavaan mustalla tummennettunn kommenttiisi.

Sä taidat olla juuri niitä, kenelle ei riitä mikään. Ei edes pelimoottoria uusittu:(. ***** sanon minäkin jos EASHL ei ole mukana, mutta antaa EA:n nyt informoida asiasta hiukan.

EASHL:n poissaolon näkee EA:n Costcolle toimittamista takakannen kuvista. GM Connected on ollut liki yhtä vahvasti huhuissa, joten en pidättele hengitystäni sen odottamisessa.

Tällaiset minimaaliset muutokset (kiekon fysiikka ja taklaukset aavistuksen parempia) hyväksyisi, jos peli olisi oikeasti hyvä. Mutta realistisesta jääkiekkosimulaatiosta - ja hyvästä jääkiekkopelistä - ollaan niin helvetin kaukana, että en aio jatkossakaan silitellä EA:n päätä, jos ja kun uudistukset on tätä luokkaa.
 
https://www.youtube.com/watch?v=Z8QP1nmEukk

Liimalapoja ja bugimaaleja... :rolleyes: ei karkaile kiekot ja ranteet uppoo, ihan schaisse on tämä pelimoottorin kiekkofysiikka :p

Jos sit ihan aiheestaki niin kyllä noissa viimeisimmissä videoissa oli monta hyvää ja edistynyttä juttua, joiden takia itelläni ei oo mitää tarvetta alkaa ennakkotilausta perumaan, vaikka tätä EASHL-säätöö on viimeaikoina ollu. NHL14 on ollu ainoa konsolipeli mitä tän vuoden aikana tullu mätettyy (PC:llä tosin vähän kaikkee siinä sivussa), niin jaksaa edelleen uusi versio sytyttää :) pitkä viikko tulee demoa ootellessa :D
Mitäs tossa Linkissä on, ei toimi ainakaan mulla.

Edit. Sainpas toimimaan.
Ja onkos noi takakannen kuvat muka ihan varmasti aitoja? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype]

EASHL:n poissaolon näkee EA:n Costcolle toimittamista takakannen kuvista. GM Connected on ollut liki yhtä vahvasti huhuissa, joten en pidättele hengitystäni sen odottamisessa.

Tällaiset minimaaliset muutokset (kiekon fysiikka ja taklaukset aavistuksen parempia) hyväksyisi, jos peli olisi oikeasti hyvä. Mutta realistisesta jääkiekkosimulaatiosta - ja hyvästä jääkiekkopelistä - ollaan niin helvetin kaukana, että en aio jatkossakaan silitellä EA:n päätä, jos ja kun uudistukset on tätä luokkaa.

Ei voi muuta kuin nauraa! :D Mahtavia aasinsiltoja ja päätelmiä.

Eiköhän nyt rauhotuta ja odoteta tietoja, jotka tulee varmoista lähteistä EAn toimesta.

Jännä muute huomata, miten porukka kykenee parista trailerista manaamaan pelin syvimpään hel*******. Sen ymmärrän jos peliä on pelannut, mutta onhan se pir** vaikee videosta sanoo miltä peli tuntuu pelata.

Sellasta. ;)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Olipa tosiaan mukava päästä pelaamaan peliä pitkästä aikaa sitten E3-messujen. (Lue tästä englanninkielinen tekstini aiheesta jos kiinnostaa: http://www.nhlgamer.com/2014/06/22/impressions-of-nhl-15-at-e3-in-los-angeles/)
E3-messuilla ei päässyt valikoihin käsiksi kummemmin ja siellä vedeltiin "Simulation" -asetuksilla. Tämän huomasi esimerkiksi siitä, että kun yritin syöttää kovaa syöttöä rännin ympäri tähtäämällä YLÖS, syöttö lähti magneettisesti VASEMMALLE. Huolestuin tästä tuolloin ja kysyin tuottajalta, että ei kai tämä näin mene lopullisessa versiossa. Hän kuitenkin rahoitteli minua ja selitti, että "Simulation" asetus on tehty helpommin lähestyttäväksi ja HC Simulationissa syöttäminen tulee toimimaan ihan niin kuin tahdonkin. Tuli tämä sitten eilen Xbox Rekassa testattua, ja hyvinhän se toimii - ei huolta!

Yleisesti ottaen maagiset puolusti erittäin hyvin, enkä saanut vapaasti syötettyä maalin eteen, vaan syötöt päättyivät joko katkoihin tai lapojen yli pomppimiseen. En myöskään voinut hyödyntää NHL 14 suht hyvin toimivaa pyörimistä alueelle luikertelemiseen, sillä äijää pistettiin aika hyvin kasaan siniviivan tuntumassa, kun sitä yritin. Tietenkin silloin tällöin miehestä pääsee ohi, niin kuin pitääkin, mutta helppoa se ei ainakaan ollut.

Maalivahdeista kysyttiin tuossa aiemmin ja minusta ne eivät ole muuttuneet juurikaan. Aika lailla NHL 14-vibat tulee tästä osa-alueesta ja se on se osa-alue mikä EA:n pitää rakentaa täysin uusiksi NHL 16 ajatellen.
Maalivahdit näyttivät aivan mahtavilta alkulämmittelyssä, kun liukuvat hienosti jäällä. Tämä antaa osviittaa siitä, miltä maalivahdit voivat näyttää joskus tulevaisuudessa.
No, kyllä ne maalivahdit silti ovat ihan siedettäviä. Uudistunut kiekkofysiikka antaa mahdollisuuden kokea samat maalivahdit, mutta uudessa valossa. Kiekot tuntuvat mahtuvan eri tavalla esim. kainalosta sisään ja kokonaisuutena maalinteko tuntuu tuoreelta, vaikka toki samaan aikaan tututkin ratkaisut tuottavat maaleja.

Pelin demosta ei (tässäkin ketjussa nähdystä videosta huolimatta) saanut levittää videota, joten kunnioitamme tätä. Tässä kuitenkin linkki kuviin, joita napsin peleistä.
http://www.nhlgamer.com/2014/08/18/nhl-gamer-tubecon-nhl-15/ (tai https://www.facebook.com/media/set/?set=a.343378535813809.1073741830.299314343553562&type=1)

Kiitos vielä maagiset hyvästä seurasta!



Mitä tulee spekulointiin muutama päivä sitten nettiin päätyneistä kansista ja niiden aitoudesta. Ne ovat aitoja. Tämä on fakta.
Teoriassa on kuitenkin mahdollista, että tämä grafiikka ei ole se, mitä käytetään kun pelien kannet tulostetaan. Toivossa on hyvä elää! :)



Satuin bongaamaan tämän tuolta aiempaa ketjusta:
https://www.coolshop.fi/tuote/nhl-15-nordic-hockey-ultimate-team-ennakkotilaus/AX798Q
http://www.citymarket.fi/shop/fi/kcitymarket/nhl-15-7300783--malli
http://cdon.fi/pelit/nhl_15-27282251
http://www.pelaamaan.com/product_details.php?p=9588

Eli kaikki näyttää olevan tuollaisia joista saa 15e arvosta HUT tavaraa. Paitsi tuo alin tarjoaa 50 pakettia 24vko:n ajan.
Viime pelissä itse sain Warrior Exclusive paketin EASHL pelaajalleni ja 24 viikon ajan 8 kortin kultapakan HUT:issa.

Suomessa GameStop tarjoaa ennakkovaraajille 25 euron edestä HUT-kultapakkoja + Liiga-joukkueen metallikannet.
 
Ylös Bottom