Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nurtsi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Oliko niin että ps3 on eashl??
EASHL ja GM Connected ovat mukana PS3:lla ja Xbox 360:llä, mutta ainoat uudistukset vanhojen konsoleiden versioihin ovat selostus ja jonkin verran parannellut törmäysfysiikat.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Se on erittäin hyvä, että peli sinulle maistuu :) Olin kyllä valmistautunut itsekin kokeilemaan demoa tarvittaessa, mutta nuo heti demon ilmestymisen jälkeen tähänkin ketjuun ilmestyneet videot riittivät osoittamaan sen, ettei valitettavasti tänä(kään) vuonna ole tarvetta ostaa NHL:ää.

Ennakkoon negatiivisesta asenteestanikin huolimatta toivoin viimeiseen hetkeen asti, että se tekoäly ja muu kaukalossa tapahtuva olisi hypännyt selkeästi uudelle sukupolvelle, mutta näin ei nyt valitettavasti näytä tapahtuneen. Kovasti toivoin, että tässä olisi ollut ostamisen arvoinen peli, mutta valitettavasti ei.
Mistäs sä tiedät? Outoo haukkuu peli testaamatta ees ilmaista kokeiluversioo... Peli tuntuu paremmalt ku näyttää, ainakin mun mielestä :)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Mistäs sä tiedät? Outoo haukkuu peli testaamatta ees ilmaista kokeiluversioo... Peli tuntuu paremmalt ku näyttää, ainakin mun mielestä :)

No nyt kun kysyit...Pelkkiä demovideoita katsellessa bongasin muutaman sellaisen ominaisuuden pelistä, jotka ovat jo edellisissä versioissa tappaneet peli-innon erittäin lahjakkaasti sellaisen 20-30 pelatun pelin jälkeen. Koska ne jutut näyttävät olevan edelleenkin mukana, niin ei ole tarvetta kokeilla sen enempää.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

No nyt kun kysyit...Pelkkiä demovideoita katsellessa bongasin muutaman sellaisen ominaisuuden pelistä, jotka ovat jo edellisissä versioissa tappaneet peli-innon erittäin lahjakkaasti sellaisen 20-30 pelatun pelin jälkeen. Koska ne jutut näyttävät olevan edelleenkin mukana, niin ei ole tarvetta kokeilla sen enempää.

Siis mitä ihmettä, et kai sä oikeesti noiden videoiden perusteella tuomitse peliä? Kovin moni on sanonut ettei ne näytä yhtään mitään mitä peli on oikeasti jo demon perusteella.
Tarkoitus ei ole mitenkään v**tuilla tai muuta, mutta kokeile nyt perhana sitä demoa itsekin! ;)
 
NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Taitaa vaan Fabre#4 olla trolli ei tommosista kannata välittää.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Tai sitten tuo on vaan Fabren mielipide pelistä. Ensin olin tosin jo varma, että tämä jää kauppaan, mutta demon jälkeen alkoi sormet syyhyämään uuden änärin pariin. Oon varmaan pelannu 2-3 tuntia pelkkää demoo. Se kertoo kyllä kaiken omasta innostuksesta tähän peliin. :)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Mutta jos oikein ymmärsin niin kaveri ei ole edes kokeillut peliä, vaan videoiden perusteella haukkuu huonoksi. Mutta toki jokainen tyylillään.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Tai sitten tuo on vaan Fabren mielipide pelistä. Ensin olin tosin jo varma, että tämä jää kauppaan, mutta demon jälkeen alkoi sormet syyhyämään uuden änärin pariin. Oon varmaan pelannu 2-3 tuntia pelkkää demoo. Se kertoo kyllä kaiken omasta innostuksesta tähän peliin. :)

No ei oo kummonen innostus, ite oon hakannu demoo about 3-4tuntia harjoittelussa ja about 60-70 ottelua vähintään... :D

Ja tässä hieman mielipiteitä, aluksi videoita demon peluusta nähneenä ei ollu kummoset odotukset, mutta sit itse demon kimppuun ja heti kättelyssä vaikeusaste all-starille ja gamestyle hardcorelle ja eka pelissä 2-0pataan, toisessa pelissä 1-0 voitto ja tässä vaiheessa tuntu että no jaa-a onhan tää iha eri peli, mut totuttelua kaipaa on niin erillainen tuntuma kaikkeen tekemiseen verrattuna aiempiin versioihin, siispä harjoitteluun pariks tunniks totuttelemaan varsinkin oikeantatin käyttöön... :)

Ja sitten vasta alkoi otteluiden pelaaminen uudella innolla ja aivan mahtavaahan tämä on, kun kaikki on niin hienoa ja uudistunutta, en erikseen ala joka asiaa tässä hehkuttamaan, koska niitä on niin paljon, mutta näitä huonoja puolia on mielestäni alotuskuvioiden vaihto on ihan perseestä verrattuna aiempiin, samoin manuaaliset ketjunvaihdot silloin kun peli on käynnissä, silloin ei pysty käyttämään x näppäintä mailannostoon/koukkimiseen kiekottomana tai sit kiekollisena ei voi suojata kiekkoa, koska ketjunvaihto valikon ollessa auki x näppäimellä vaihdellaan taktiikoita. Nämä kaksi juttua on todella perseestä verrattuna edellisiin versioihin...

Paljon hehkutettu selostus on hiukan pettymys, mut kai tää just ja just vanhan voittaa... ;) Ja tekoäly on ajoittain ihan pihalla omassa päässä jos kiekko on omilla kovassa paineessa... Jokatapuksessahan tämä on niin perseestä noiden bottien kanssa pelata verrattuna 6vs6 ihmismatseihin, mutta eteenpäin on kuitenkin menty...

Ja pakko antaa aika kovaa kritiikkiä näille videoille yms joissa näytetään kuinka helppoa on tehdä maaleja ja bugimaaleja löytyyy tälläistä ja tollaista, niin te jotka sit viel niihin perustuen toteatte pelin olevan samaa paskaa ku ennenkin, niin voin kertoa että ne videot on pelattu hyvin todennäköisesti rookie tasolla, vai onko todisteita muusta? Kokeilin itsekkin rookie tasoa ja arcade touhuu niin ottelut olivat 8-1 ja10-0 voittoja ja bugimaaleiks luokiteltavii maalei lähes kaikki. Ja ihan vitsi koko rookie taso jos on vähänkin enemmän pelannut änäreitä, se oli sopiva taso tyttökaverilleni joka pelasi yhden ottelun rookie tasolla nh94 näppäimillä ja hävis 0-2 vaikkakin hallitsi pelitapahtumia... :D

Kokeilkaahan demoa ja laittakaa all-star vaikeustaso ja gamestyle hardcorelle, sitten näyttäkää mulle että viette botti vastustajan ihan pystyyn bugimaalien avulla? Veikkaanpa että tälläisia sankareita ei montaa löydy, ainakaan teistä kovimmista kritisoijista peliin edes vielä sitä kokeilematta... ;)

Fabre kertoisitko näistä peli-innon tappajista jotka näit demovideoiden perusteella?:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Fabre kertoisitko näistä peli-innon tappajista jotka näit demovideoiden perusteella?

Minä vähän pelkäsinkin, että NHL:n kritisoiminen saattaisi saada aikaan äänekästä vastakaikua "toisessa leirissä". Tarkoitus ei kyllä ollut saada aikaan mitään trolli-huuteluita ja yleistä pahennusta, se tehtäköön myös ylläpidolle tiedoksi!

Olen noista OMALLA KOHDALLA isoista peli-ilon tappajista puhunut aika monta kertaa täällä tämän kesän aikana, mutta voin kai listata ne isoimmat tähän vielä kerran nopeasti.
1) Tekoälyn heikko taso ja tapa huijata. Tätä oli valitettavan paljon nähtävissä edelleen noissa videoissa, joita katselin. Itse pelaan käytännössä vain GM-muotoa, joten kovin kauaa ei jaksa jokavuotisten tekoälyvikojen kanssa taistella.
2) Gameplayn puolelta löytyy videoiden perusteella edelleen magneettilavat, kiekko ei edelleenkään käyttäydy kovin realistisesti, vaan on kovin skriptatun ja arcademaisen oloinen. Samalla on näkyvissä se, että hyökkäysalueelle ja laukaisupaikoille pääsee melkein jatkuvasti silloin, kun vaan haluaa. Ei tarvitse juurikaan pelata joukkuepeliä saadakseen aikaan tilanteita.

Nuo ovat sellaiset pääasiat itselle, joiden takia peliä ei kovinkaan kauaa jaksa pelata. Noihin väsyy ja pelaaminen ei ole enää hauskaa, koska pelaaminen on joko liian helppoa tai vastaavasti "liian vaikeaa", kun tekoäly tekee huijaamalla, mitä haluaa. Tehtäköön vielä selväksi, että tämä on vain oma mielipiteeni asiasta ja olen iloinen niiden puolesta, jotka kokevat pelin jälleen uudistuneen tarpeeksi, jotta siitä on vuodeksi iloa ja siitä raaskii sen 60-70 euroa maksaa. Itse jään odottelemaan tulevia vuosia, josko nuo omalla kohdallani erittäin tärkeät asiat korjaantuisivat selvästi parempaan suuntaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Kyllä tuossa mulle on innostusta tarpeeks, kun nhl 14:sen demoo kokeilin jopa pelin verran :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

voin kertoa että ne videot on pelattu hyvin todennäköisesti rookie tasolla, vai onko todisteita muusta?

On. Tässä Jatkoajan nimimerkki kumiplus on koostanut demon allstar-tasolla pelaamistaan peleistä kaikenlaisia hienoja maaleja ja tekoälyn suonenvetoja. Linkki vie YouTubeen.

Videolta näkee, että kumiplus on tavallista parempi tatinhakkaaja (jos löysin oikean profiilin niin NHL14-saldo 40-0-8), tuolla tekoälyllä ei vieläkään mitään palkintoja voita ja edelleen pelisarjassa yksinyrittelijäisyys taidetaan palkita paremmin kuin hyvään syöttelyyn perustuva joukkuepeli.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Vaikka ois miten kova tatinhakkaaja, niin kyllä ne liimalavat on aikalailla poissa, kiekko käyttäytyy todella paljon realistisemmin. Ja sen huomaa kun vaihtaa simulation asetuksen hardcoreen. Toinen tuntuu nhl14 arcadelta ja toinen uudelta peliltä. Ja sitä ei kyllä videoissa huomannut mitenkään.

Edelleen sanon, että ihan sama miltä videot näyttää, vasta kokeilemalla tajuaa. Itsekin pelaan vain GM muotoa myös ja nhl14:sta tein maalin kun halusin. En ole vielä kertaakaan samoja maaleja onnistunut tekemään. Kyllä se niin eri peli on, joten demo kokeiluun ja vasta sitten narisemaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Missään kohtaa ei ole todistetta vaikeustasosta all-stariksi tai gamestylen olemista hardcorella, muutakuin hänen itsensä sana. Toki näin voi olla, todella taitava pelaaja näkyy olevan. Ja toisekseen tämä maalikooste on koottu monien otteluiden jopa kymmenien otteluiden parhaimmistoksi, kyllähän tälläiseen varmaankin monikin pystyy, ajoittain tekoäly on ihan kujalla kuten itsekkin aiemmin olen sanonut. Pointtini on kuitenkin siinä että kun peliä haukkuu kaverit jotka ei edes viitsi kokeilla peliä ja tuomitsevat pelin juuri tälläisten videoiden perusteella joista ei varmuudella voi sanoa vaikeusastetta tai gamestyleä ja varsinkin kun niihin vain koottu jopa kymmenien otteluiden parhaimmat/pahimmat äärimmäisyydet.

Voi kun joku streamaaisi peliään all-star hardcorella bottia vastaan ja nakuttelee siihen peliin selvän voiton helposti käyttäen hyväksi bugeja ja tekoälyn tyhmyyttä, joku varmasti tähän pystyy niin olisi mukava nähdä... ;)


Olen tossa kuitenkin aika paljon hakannut tota demoa niin ei siellä yhden ottelun aikana tekoäly ole jatkuvasti ihan kujalla, kuten noista videoista saa hiukan vääristynyttä kuvaa, että tekoäly olisi jatkuvaan ihan kujalla ja jos olisikin jonkun todella taitavan pelaajan käsittelyssä niin ei siihen perus änärin pelaajat pystyne, joihin voinee nämä kokeilematta paska peli tyypit laskea, jos edes siihenkään... ;)
 
Ylös Bottom