Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Kyllä peli näyttää ja tuntuu mahtavalta demoa en ole kovin paljon pelannut muutaman kerran vain, toisaalta kyllä pitäisi hankkia ps4:selle tämä mutta toisaalta taas ps3 koska eashl on se ykkös pelimuoto minulle ja offline pelimuotoja en juurikaan pelaa, mutta kylläpä se tympäsee pelata kun peli tuntuu nhl 14 päivitykseltä vain... :mad: ps4 versio jo tuntuu eri peliltä
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Kokeilkaahan demoa ja laittakaa all-star vaikeustaso ja gamestyle hardcorelle, sitten näyttäkää mulle että viette botti vastustajan ihan pystyyn bugimaalien avulla? Veikkaanpa että tälläisia sankareita ei montaa löydy:

...Ja toisekseen tämä maalikooste on koottu monien otteluiden jopa kymmenien otteluiden parhaimmistoksi, kyllähän tälläiseen varmaankin monikin pystyy, ajoittain tekoäly on ihan kujalla kuten itsekkin aiemmin olen sanonut.

Koita nyt päättää :D "tällaisia sankareita ei montaa löydy..." "Kyllähän tällaiseen varmaankin monikin pystyy."

Mutta joo, itekki kyllä tuomitsin pelin videoitten perusteella liian hätäsesti, pelatessa tuntu paremmalta. On kyllä monelta osalta menty parempaan suuntaan. Mutta ne magneettilavat kyllä pelistä edelleenki löytyy, ihan sama vaikka kuin EA-lasien takaa kattois. Ite kaipaisin edelleen uudistusta nuihin vetoanimaatioihin, niitten pitäis näyttää siltä, että sieltä laukojan ranteesta sitä ruista löytyy. Ei ole semmosta räjähtävyyttä niissä.

Varmaan tämä tulis hankittua, jos olis vähän enemmän tuota sisältöä. Ei kehtaa maksaa 60-70e, että saa kerran-pari kuukaudessa kavereitten kans tätä hakata kaljottelun lomassa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Ottakaa vielä huomioon että vaikeinta vaikeustasoa Superstaria ei saa käyttöön.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Koita nyt päättää :D "tällaisia sankareita ei montaa löydy..." "Kyllähän tällaiseen varmaankin monikin pystyy."

Huoh, jos nyt ajatuksen kanssa luet niin ekassa kohdassa tarkoitan yhtä ottelua jossa pitäisi botti vs voittaa ihan pystyyn, ja näitä pelaajia ei montaa löydy ja toisessa kohdassa tarkoitin että monikin pystyy kymmeniin peleihin vääntämän tekoälyn kahville useita kertoja... Joillekin täytyy rautalangasta vääntää... ;)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

All-star on vissiin se vaikein. Ker on Onlinessakin vissiin vaikeustasona.

All-Star on toisiksi vaikein. Kun vaikka yrität vaihtaa vaikeustasoa niin siellä on Superstar lukossa, ken tietää miksi.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Ottakaa vielä huomioon että vaikeinta vaikeustasoa Superstaria ei saa käyttöön.

Siis TÄMÄ! Odotan itse kokoversiota jo ihan tämän takia, mitä tämä tekee pelille, ennenkin nuo joka ikinen pelitaso paitsi vaikein, on olleet semmosta magneettivemputusta ettei mitään järkeä.
Tuo ero on oikeesti merkittävä, itse olen pelannut yli 2K peliä reippaasti tekoälyä vastaan lähes jokasessa änärissä ja hyvin paljon myös näillä kahdella vaikeimmalla tasolla ja niiden ero on ollut ihan huima. Suurin ero NHL13 ja 14 oli oman joukkueen tekoäly, se pelasi ihan eri tavalla supertähdellä kuin jollain tähtipelaajalla. Mailojen läpimenot yms. kontaktit muuttuu noiden kahden tason välillä yöstä päiväksi. Enkä kyllä odota että se nytkään olisi jotenkin eri tavalla tehty, mutta joka vuosi juuri noiden kahden tason välillä on ollut suuri ero, vielä suurempi on aloittelijan ja sen seuraavan tason välillä, oliko se nyt sitten ammatilainen...
Suorastaaan v-mäinen temppu jättää demosta vaikein taso pois :D
Samaten odotan kyllä että sliderit toimii paremmin, tähän mennessä ne on olleet jokseenkin pääosin on-off-mallia.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Olen tätä ketjua lukenut aika paljon, mutta silti on mennyt ohi että voiko samalta konsolilta pelata versus matseja netissä kahdella ohjaimella?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Olen tätä ketjua lukenut aika paljon, mutta silti on mennyt ohi että voiko samalta konsolilta pelata versus matseja netissä kahdella ohjaimella?
Tuosta ei vielä ole varmaa tietoa. Selvinnee viimeistään tulevana torstaina/perjantaina, kun EA Access -versio tulee saataville.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Huoh, jos nyt ajatuksen kanssa luet niin ekassa kohdassa tarkoitan yhtä ottelua jossa pitäisi botti vs voittaa ihan pystyyn, ja näitä pelaajia ei montaa löydy ja toisessa kohdassa tarkoitin että monikin pystyy kymmeniin peleihin vääntämän tekoälyn kahville useita kertoja... Joillekin täytyy rautalangasta vääntää... ;)

sitten näyttäkää mulle että viette botti vastustajan ihan pystyyn bugimaalien avulla?:

Sulle näytettiin video, joka ei yhtäkkiä kelvannukkaan, vaikka juuri sitä pyysit. Jotku ne ei osaa sitte päättää, mitä mieltä olla... ";)" Tuskimpa tässä nyt kukaan sitä luulikaan, että joka pelin joka tilanteesa pystyy "botin viemään ihan pystyyn."
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Minusta on ihan hyvä, että porukka yrittää löytää noita glitchimaaleja ja muita keinoja huijata, niinkuin tuo mistä pistin videon. On sitten EAn tehtävä poistaa ne pelistä, näinollen saadaan kaikille mielyttävämpi ja rehdimpi pelikokemus. Aika näyttää mitä glitchejä jengi taas löytää ja onko tuo edes mukana lopullisessa versiossa, ainakin tieto on mennyt eteenpäin pelin tekijöille ja he tsekkaavat asian.

Joka versiosta niitä löytyy koska tekoäly kun on mitä on, siis pelkkää tuubaa. Mutta näillä mennään, EAlla on myös erillinen ketju missä pyydetään ilmoittamaan huijareista ja ensimmäisenä tulee varotus, mutta jos huijaamista jatkuu tarpeeksi kauan suljetaan huijari kaikista EAn peleistä ja tilit suljetaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Minusta on ihan hyvä, että porukka yrittää löytää noita glitchimaaleja ja muita keinoja huijata, niinkuin tuo mistä pistin videon. On sitten EAn tehtävä poistaa ne pelistä, näinollen saadaan kaikille mielyttävämpi ja rehdimpi pelikokemus. Aika näyttää mitä glitchejä jengi taas löytää ja onko tuo edes mukana lopullisessa versiossa, ainakin tieto on mennyt eteenpäin pelin tekijöille ja he tsekkaavat asian.

Joka versiosta niitä löytyy koska tekoäly kun on mitä on, siis pelkkää tuubaa. Mutta näillä mennään, EAlla on myös erillinen ketju missä pyydetään ilmoittamaan huijareista ja ensimmäisenä tulee varotus, mutta jos huijaamista jatkuu tarpeeksi kauan suljetaan huijari kaikista EAn peleistä ja tilit suljetaan.

EA ei vaan kovinkaan aktiivinen edellisissä versioissa ollut noiden glitchmaalien poistamisessa joten mielenkiintoista nähny puuttuvatko nyttenkään noihin mitenkään. Ja noista huijareista eihän ea saanut edes synkroamista loppumaan neljässätoista joten saavatko huijaamista loppumaan nyttenkään. Sattui tuossa vahinkossa yksi video silmään niin kyllä taas pisti ihmetyttämään missä se paranettu fysiikkamallinus on, tyyppi ensin taklaa Regehrillä st louin laitaa vasten mutta niin vaan st.louis nousee salamannopeasti ylös ja poimii kiekon itselleen ja lähes heti perään toisella satakiloisella järkäleellä Kopitarilla runttaa St.louin selästä laitaa vastaan ja tästä marty ei edes ole moksiskaan siitä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Sulle näytettiin video, joka ei yhtäkkiä kelvannukkaan, vaikka juuri sitä pyysit. Jotku ne ei osaa sitte päättää, mitä mieltä olla... ";)" Tuskimpa tässä nyt kukaan sitä luulikaan, että joka pelin joka tilanteesa pystyy "botin viemään ihan pystyyn."

Et oo tosissas, eks vieläkään tajunnu? Et näköjään, mut olkoon, eiköhän melkein kaikki muut ymmärtäneet mielipiteeni niinkuin olin sen tarkottanut... Jos vielä kerran tavaat ne mun viestit läpi ja jos ei aukee vieläkään niin laita privaa niin ei täyty ketju suotta tyhjänpäiväisestä...

Mut asiaan, tietääkö kukaan että milloinka nhl15 peli ilmestyy ps3 EUstoreen ladattavaksi, tulee varmaankin sillon 11päivä, mutta mihinkähän aikaan?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!


Et oo tosissas, eks vieläkään tajunnu? Et näköjään, mut olkoon, eiköhän melkein kaikki muut ymmärtäneet mielipiteeni niinkuin olin sen tarkottanut... Jos vielä kerran tavaat ne mun viestit läpi ja jos ei aukee vieläkään niin laita privaa niin ei täyty ketju suotta tyhjänpäiväisestä...

Miten et vieläkään ymmärtäny? lue oikeen tarkkaan tuosta minun edellisestä viestistä viimeinen lause.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Miten et vieläkään ymmärtäny? lue oikeen tarkkaan tuosta minun edellisestä viestistä viimeinen lause.

Ja sun viimeinen lause todistaa sen, että mistä tahansa pelistä voidaan aivan vastaavia videoita tehdä kun pahimmat jutut kootaan yhteen. Se ei anna mitään kuvaa itse pelistä. Ei Fifassa porukka vastaavista vingu, vaikka ihan samanlaisia videoita siellä on tarjolla. Vasta kun joku liveyleisön edessä toistaa parissa kolmessa ottelussa samat, niin voidaan puhua isoista ongelmista.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Ja sun viimeinen lause todistaa sen, että mistä tahansa pelistä voidaan aivan vastaavia videoita tehdä kun pahimmat jutut kootaan yhteen. Se ei anna mitään kuvaa itse pelistä. Ei Fifassa porukka vastaavista vingu, vaikka ihan samanlaisia videoita siellä on tarjolla. Vasta kun joku liveyleisön edessä toistaa parissa kolmessa ottelussa samat, niin voidaan puhua isoista ongelmista.

Olet ihan oikeassa. Tarkotin vaan, että on aika naurettavaa vaatia videota, joka todistaa matsien olevan jatkuvaa bugimaalijuhlaa. Ei kukaan ole niin varmaan väittänytkään.

Edit: fifasta puheenollen, Fifan pelaajat ei myöskään nouse barrikaadeille peppukipeinä heti kun joku esittää kritiikkiä peliä kohtaan. ;)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Edit: fifasta puheenollen, Fifan pelaajat ei myöskään nouse barrikaadeille peppukipeinä heti kun joku esittää kritiikkiä peliä kohtaan. ;)

Tuokin on kyllä totta. Myös NHL:ssä on satoja parannuskohteita, mutta kyllä itseäkin risoo nuo videoiden perusteella lyttäävät, koska kerrankin peli tuntuu uudelta vioistaan huolimatta.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Jöö, taitaa kyllä tämä painos jäädä änäriä ostamatta. Kun en vielä omista PS4:sta ja eniten olen aikaisemmin konsolilla pelannut juuri nimenomaan EASHLää (NHL10-14 n. 6000 peliä), niin 550€ (konsoli ~430 + pelin digi versio ~70 ja PS+ jäsenyys nettipelaamista varten 50€ vuodessa) hankinta peliä varten josta puuttuu pelimuotoja tuntuu aivan mahdottomalta yhtälöltä. Ihmettelen kyllä suuresti tuota NHL15 hintalappua, digitaalinen versio 69,95€ pelistä josta puuttuu pelimuotoja ja vielä suureenääneen hehkutetuista aidoista areenoistakin taisi jäädä lisenssin hankkimisen epäonnistuttua pari jäähallia pois. Mm. United Center (Chigago Blackhawksin kotiareena) taitaa olla yksi näistä.

Jos HUT osoittautuu parantuneeksi versioksi aikasemmasta, eli peli ei enää tasoita otteluita melkein käsikirjoituksen omaisesti ja rankaise pelaajaa siitä jolla on parempia pelaajia kasattu joukkueeseen, niin EHKÄ saatan harkinta pelin hankkimista jos jossain vaiheessa satun uuden konsolin jonkun toisenpelin tiimoilta hommaamaan. Muutenkaan en ole koskaan ymmärtänyt tätä EAn logiikkaa miksi nämä momentumit ja tasoitukset muka kuuluvat nettipelaamiseen jossa paremmuuden kuuluisi ratketa sillä kumpi on parempi siellä ohjaimen toisissa päissä. Menee maku esim. NHL14 HUTiin kun tietää jo ennenkun ottelu alkaa että jos vastassa on selvästi heikommista pelaajista koostuva joukkue kun mitä itselläsi - minkä olet vaivalla saanut ensin hankittua ja odotat siitä vaivasta palkkiota kun pääset niillä pelaajilla sitten vihdoin pelaamaan - niin vastustajan veskarille ei enää menekkään samanlaiset ns. normaalit maalit vaan se ottaa ne kaikki kiinni jollain spiderman seivillä tai sitten yhtäkkiä yksi pelin parhaista tarkkalaukojista vetää tyhjästä maalista ja maalivahdin poikittaisliikkeessa ollessa 3 metriä ohi maalista joka h****tin kerta. Sitten samassa pelissä omalle veskarille uppoaa millon minkäkin näköistä kaukovetoa ilman maskia tai aivan yksi miljoonasta pomppua tai kimmoketta. Ainoa keino kiertää tämä on nämä ns. bugimaalit ja myös niillä on kielteinen vaikutus pelielämykseen. Toki tätä samaa näki myös EASHLssä, mutta kun kentällä on 12 ihmisen ohjaamaa pelaajaa kahden sijasta sen vaikutus on huomattavasti pienempi.

Sinäänsä myös jännä, että uuteen sukupolveen siirryttäessä jäi aikaa ottaa mukaan HUT jossa on suurin potentiaali pelaajille tehdä mikro-ostoksia pakoilla, mutta GM Connected ja EASHL loppui aika kesken. FIFAn tiimillä taisi kyllä aika riittää Pro Clubien mukaan tuomiseen myös next-gen versioille?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Itselle tämä peli on loistava kun ei oikeen ole vertauskuvaa muihin änäreihin, niin tämähän on täydellinen [emoji3]
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Tuokin on kyllä totta. Myös NHL:ssä on satoja parannuskohteita, mutta kyllä itseäkin risoo nuo videoiden perusteella lyttäävät, koska kerrankin peli tuntuu uudelta vioistaan huolimatta.

Eikös se nyt uudelle pitäisikin tuntua kun siirrytään kumminkin uudelle konsolisukupolvellekin, ea olisi tehnyt jotain isosti väärin jos peli ei tuntuisi uudelta :D

Ja miksi pelin vioista ei saisi sanoa mitään jos ne näkyvät jo videoilla aivan selvästi? Ja täytyy kumminkin muistaa ettei läheskään kaikilta löydä sitä ps4:sta tai xbox onea jotta pääsisi sitä edes kokeilemaan. Itse olisin voinut harkita uuden konsolin ostamista jos nhl15 olisi onnistunut tekemään vaikutuksen, mihin se ei kyllä todellakaan pystynyt. Ja ehkäpä sitten nhl16 onnistuisi tekemään suuremman vaikutuksen kun vielä vuoden kiroaa vanhan konsolin versiota alimpaan helvettiin :D
 
Ylös Bottom