Eikö XBonella muka pysty pelaamaan enemmän offlinella? Siihenhän sentään pystyy 8 ohjainta yhdistämään toisinkuin PS4:llä.
Mutta minun kysymys kuuluukin, että mitä tällä PS4:n NHL15:sta pystyy nyt sit pelaamaan jos ei ole onlinea?
Ensiksi yritin Be a Pro:ta, mutta se on aivan sietämätöntä kuravelliä. Ennen pelasin 20min erillä ja simuloin muut vaihdot kuin omat. Nyt ei voi edes harkita samaa. Mutta ei auta vaikka laittais 10 minuutin erät niin silti tuo on sairaan typerää. Oon joku overall 68 jätkä huippujengissä. Tottakai mä oon heti ykkössentteri ja pelaan kaikki YVt, AVt ja peliaikaa tulee jotain 35 minuuttia kun saan ite päättää milloin meen vaihtoon ja milloin tuun takaisin kentälle. Ai niin. Enhän mää olekaan 1 sentteri, kun katson ketjuja. Mulla vaan on kaikki ykkösketjun jätkät rinnalla ja alotan pelit ja saan kaiken vastuun, mutta oon joo 3. ketjussa. Ja sit tosiaan katselen noin puolet ajasta tietokoneen koheltamista enkä voi käydä ees sillä aikaa SoMessa kun se heittää jossain vaiheessa minut kysymättäkäi kentälle. Ai prkl. Ei tätä oo vaan enää mitään järkeä pelata!
No sitten kokeillaan sitä HUT:tia kun monet on kehuneet. Saan tehdä oman joukkueen. Aika mageeta. Voin laittaa ihan oman nimen sille, mutta en saa valita edes pelipaidan ulkonäköä. Se tuli suoraan "suosikkijoukkue"-valinnasta eikä paljon kyselty. Voi kiitos. Sitähän se tarkoittaa, että jos Minnesota Wild on kiinnostavin joukkue, että haluan omalle joukkueelleni samat asut. Ja sitten. Tässä(kään) ei ole mitään kautta vaan random single-matcheja vaan peräkkäin. Mikä järki? Niinkun mistä mä pelaan tätä?
Ja kun ei ole sitä peruskauttakaan mikä oli jo siinä aivan ensimmäisessä NHL pelissäni minkä joskus omistin. Mikähän NHL91 se lie olikaan. Oikeesti. Googlettakaa miltä se peli näytti. Ok. Nyt näyttää paremmalta mutta for realz! Jääkiekkopeli missä ei ole edes KAUTTA. Tästä mä maksoin täyden hinnan? Eikö tää pitäis voida jo palauttaa epäkelpona? Tämä ei ole kokonainen.
Vai onko jotain ideoita miten mä voin tätä pelata, jos en pelaa nettimatseja? Niin että siinä olis jotain mieltä. Ärsyttää ragettaa ja whinettää netissä tyhjänpäiväisestä pelistä, mutta nyt on minunkin sietokyky ylitetty. Tää on ihan farssia.
Edit: Sori... piti itekin googlettaa. Ei se ollutkaan NHL 91 vaan 94. Eihän siitä oo kuin 21 vuotta.