Kyllä (aiempaa karsittuna tosin, ei AHL-joukkueilla esim), ei ja ei.
Joopajoo. Tää jää kyllä nyt täysin yksinpeliksi (mistä saa muokattua loistavan slidereilla), poislukien kavereiden kanssa samalla sohvalla pelatessa. HUT on sellasta paskaa, että oksat pois. Ai miksi?
Koska:
- Valikot hitaat ja epäkäytännölliset, miljoonan naputtelun takana kaikki.
- Peli jäätyy vähän väliä HUT-valikoissa
- En pidä boostikortti-systeemistä yhtään. Vielä enemmän syvältä ovat jatkuvat pelaajien loukkaantumiset. Sinänsä älytöntä, että noi kuntoutuskortit maksaa enemmän kuin uusi ovr.85-86 pelaaja.
- Pelaajien tasolla ei MITÄÄN väliä. Ihan sama, kuinka kova jengi itsellä on, nyt oon 6. vai 7. divarissa, niin vastaan tulee alotuspakkajengejä, joilla helkkarinmoinen handicap-boosti. Ei tässä oo mitän järkeä pelata, kun vastustajalta ei saa kiekkoa millään pois, mutta meikäläiselta voi vaan hipaista lätyn veks. Vastustajan 3min vaihtoa vetäneet divaripakit on nopeampia kuin mun juuri vaihdosta tulleet 88 nopeuden kiitäjät. Omat ukot ei osu kiekkoon ja kun osuvat, venyttää joku 80ovr veska mun yläkulmavedot kiinni maagisesti - arvaatte varmaan mitä oma veskari tekee puolestaan. Ja vieläpä mun jengin kemiat on joka ketjulla yli 90, parilla 100. Niin että kuluttakaa vaan satoja euroja niihin korttipakkoihin, että saatte "parempia" pelaajia. Ottaa niin paljon päähän pelata, kun asetelma ei ole tasapuolinen, eikä taito ratkaise mitään. Momentum-ominaisuuskin on tuossa pelissä ihan paskaa, mutta tää handicap on vielä ruskeampaa.
Ja samasta syystä FIFA jää kaupan hyllyyn tänä vuonna. EA pilaa nettipelaamisen ilon noilla tasoituksillaan täysin. NHL 2k, tule takaisin pliis!