Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä
Pari HUT-matsia pelattuna, samaten Live the Lifeä, PS3 mulla alustana.
Alkuun jo huomasi että tuota Hardcore-sim. on turha pitää päällä. Mun omat sliderit tekee pelistä kyllä paljon vaikeampaa ja suosittelen niitä käyttämään ennemmin kuin vakioita versioita.
Peli on muuttunut, mutta samoja bugeja on edelleen, mm. ukko ei tule aina vaihtoon vaan jää pyörimään vaihtoaition eteen. Toinen on se että oma ukko ei tunnu edelleenkään loukkaantuvan (siten että missaisi pelejä) ennen kun on draftattu
Tämä ei haittaa minua sen suuremmin, mutta on hyvin epärealistista.
Muutama huomio:
Pomppukiekot poissa kun heittää kiekkoa päätyyn.
Nyt jos yrität omalla ukollasi taklata tai jyrätä vastustajan pelaajaa, kaadut myös itse.
Maalivahdit ottavat nyt niitä gamesaveja enemmän jo jopa juniorisarjassa josta itse aloitan luonnollisesti.
Selostus sopii kuvioihin paremmin, vaikkakin juniorisarjoista ne eivät sano muuta kuin joukkueen nimen, harvemmin pelaajien nimiä.
Juniorisarjassa nyt supertähdet on ovr. n.76-77 joten se kompensoi hiukan tuota kun itse aloitat 69-70 ovr. tasolta.
Bo Horvat esimerkiksi on 76 ja sen luistelu, kiihtyvyys ja lähes kaikki muutkin arvot on nyt jo alkuun hyvin lähellä NHL-tason tulokasta.
Itse toivoin aiemmin että omaa ukon arvoa pienenettäisiin, mutta näin päin se käy paremmin järkeen, nimittäin nyt on odotettavissa jo 100 pisteen ylittäjiä juniorisarjassakin.
Olen tämän "ihmeen" nähnyt tasan kerran NHL14:ssa. En muista oliko se Jonathan Drouin vai kuka joka teki 100 pistettä, mutta sen ukon arvot oli jo 87.
Nyt pelaajien ovr. ei ole niin korkea, mutta vedot on vomakkuuksiltaan 85 luokkaa ja tarkkuudet 78+ ja jopa luisteluja löytyy ihan 85+
Täytyy kyllä sanoa että tämä on NHL14, mutta parannettu versio siitä ja oikeastaan ollaan paranneltu semmosia juttuja, jotka parantavat realistisuutta.
Varmaan tulee vielä paljon muutakin eteen, kunhan kerkeää tarpeeksi pelaamaan